hahah als ik in t groepje had gezeten was je net zo snel klaarquote:Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Met de namen van onze zoons matchen we al wel een beetje, ik weet alvast wel 1 leuke blz te knutselen zonder dat ik verder iets van je weet
Daar zat ik gisteren ook al te neuzen!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:35 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Op http://www.papiermier.be staan ook hele leuke schriften/notitieblokken
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah als ik in t groepje had gezeten was je net zo snel klaar
[ afbeelding ]
Lucian (Lycan) wolf.
yeah baby!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]Dat heb ik nooit geweten, dat zn tweede naam daarvandaan komt!
Ik ga op naar de Action nu
Die zien er stevig uit, zoiets haal ik deze week ook nog even bij de boekwinkel.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef simmu het volgende:
ik heb meestal schriften met zo'n harde kaft. die zijn volgens mij gebonden, want zonder nietjes en het houdt wel goed:
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef bellelena het volgende:
groepje 5 defintieve aanmelding:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske
![]()
groepje 5 compleet!
Ja, vind ik ook. Ben in elk geval al mijn groepsgenoten op facebook aan het zoeken maar dat lukt nog niet helemaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Soempie het volgende:
Eerste 8 pagina's over jezelf?Ik wil het ook wel wat persoonlijk maken voor degene die het krijgt, dus wat basisinfo is wel handig.
1 regel voor alleen de url van fok http://forum.fok.nl/user/history/30252 is genoeg johquote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Soempie het volgende:
Eerste 8 pagina's over jezelf?Ik wil het ook wel wat persoonlijk maken voor degene die het krijgt, dus wat basisinfo is wel handig.
linkje naar het estafettetopic of zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:35 schreef moussy het volgende:
[..]
1 regel voor alleen de url van fok! is genoeg joh
tuurlijk wel. Ik kan toch nooit nee zegge tegen zulke dingenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Sandous het volgende:
Ik blijf het zooohoo leuk vinden
Ey straks in juli heeft iedereen het gehad en wil niemand met mij robinrounden
welja joh!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Sandous het volgende:
Ik blijf het zooohoo leuk vinden
Ey straks in juli heeft iedereen het gehad en wil niemand met mij robinrounden
dat dusquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik kan toch nooit nee zegge tegen zulke dingen
Ik doe gewoon 8 pagina's.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Lenaatje het volgende:
8 Pagina's over mezelf? Nee toch? Gewoon wat info toch....?
Slim.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ben in elk geval al mijn groepsgenoten op facebook aan het zoeken maar dat lukt nog niet helemaal.
Ow oke, dacht dat dat moest.... Haha! Begon al te zweten!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon 8 pagina's.Maar, zelf weten toch?
Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af......quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ynske het volgende:
die 8 pagina's he, is dat nu 4 blaadjes = 8 kantjes?
of is t alleen voorkanten en dus 8 blaadjes?
Ik begreep: 8 kantjes = 4 opengeslagen blaadjesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ynske het volgende:
die 8 pagina's he, is dat nu 4 blaadjes = 8 kantjes?
of is t alleen voorkanten en dus 8 blaadjes?
Ik denk dus dat je dan 4 opengeslagen blaadjes per boekje vult. In totaal dus 8 kantjes per boekje.quote:... 8 pagina's (of 4 dubbele) ...
Wat cool dat ze die poezieplaatjes nog verkopen!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon de poezieplaatjes gevonden (bij de Euroland) die mijn oma een jaar of 25 geleden in mijn poeziealbum heeft geplakt. Ze is al 21 jaar dood. Ik moest gewoon even sniffen in de Euroland![]()
Verder al wel wat knutselmeuk, maar nog geen boekje, dat fiks ik morgen.
doen wij in juli nog even een rondjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim.![]()
En ik had voor jou al zo ongeveer 8 pagina's vol bedacht, stap je over!![]()
Da's handig, als je dan toch lijntjes wilt, plak je er gewoon iets overheenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef simmu het volgende:
even een tip voor de mensen die voor een moleskine gaan: download hier extra pagina's enzo
Ik heb speciaal voor jou van alles zónder roze gekocht!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wat cool dat ze die poezieplaatjes nog verkopen!
Ik heb 'ergens' nog een doosje met poezieplaatjes, maar ik denk dat het sneller is als ik gewoon nieuwe koop!![]()
En je hebt toch wel een beetje leuke meuk gekocht he!![]()
Ik ga morgen ook op jacht. Spullies en een boekje scoren!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |