wie ziet t zitten en doet mee?quote:Op internet ben ik al een paar keer op Round Robin sites terecht gekomen, en het lijkt me eigenlijk wel erg leuk om zoiets met een D&V OUD groepje te doen.
Voor wie het niet kent; bij RoundRobin heeft iedereen een notebook dat wordt doorgestuurd. Iedere ontvanger vult een van te voren afgesproken aantal pagina's en stuurt het boekje vervolgens weer door. Aan het eind heeft iedereen zijn eigen (door andere gevulde) boekje weer terug.
De pagina's kunnen gevuld worden met van alles; er zijn recepten RR's, tekeningen RR's, thema RR's etc.
Mij lijkt het leuk om iedereen volledig de vrije hand te geven zodat iedereen zijn eigen creatieve ei kwijt kan. Tenslotte kunnen we niet allemaal hetzelfde, en juist die diversiteit lijkt me leuk.
Dus of je nou de pagina's vult met je lievelingsrecept, een zelfgeschreven gedicht, een tekening, een mini patroon, recept, favoriete foto of een pagina bewerkt met stof/verf/inpakpapier; alles is oké.
Zo'n project is alleen leuk als iedereen ècht meedoet en op tijd doorstuurt. Ik zou het groepje daarom niet te groot willen maken.
mwah daar valt wel een mouw aan te passen toch? ik zou zeggen, kleine groepjes, en de boekjes moeten bij voorkeur gewoon schriftjes zijn en dus door de brievenbus passen, dat scheelt al een bak geld. Als je max 8 personen zou doen en dan twee weken om het in te vullen voordat je het weer verderstuurt dan valt het op zich wel mee denk ik met de verzendkosten totaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas
Bij de Action heb je van die schriftjes met een stevigere kaft die volgens mij gewoon met de post mee kunnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:27 schreef mignonne het volgende:
Leuk leuk![]()
Leuk dat je meedoet spuug <3
wat is handig, hoeveel mensen per groepje? hoeveel pagina's zie je zitten om te gaan invullen/versieren/bewerken whatever voor een ander? Hoe lang het boekje houden per persoon?
Ik zat zelf te denken aan 8 pagina's of 4 dubbele kantjes dus per persoon en dan het schriftje een week of twee houden ofzo?
Iemand ideeën over wat voor schriftje? ik bedoel, hij moet duidelijk stevig genoeg zijn om een en ander te overleven, maar het lijkt me ook wel handig als de schriftjes, in ieder geval in de beginfase, nog met brievenbuspost doorgestuurd kunnen worden naar de volgende. Dus iets met ringen is dan weer minder handig?
+1quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef Chan het volgende:
Wat klinkt dat leuk! Ik weet alleen totaal niet wat ik in de schriftjes zou moeten zetten
ja vind je het weinig?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef McLaura het volgende:
Leuk! 8 lijkt me alleen niet veel..... dat is maar 8 (dubbele) pagina's.
Ik denk '8 personen is dus 8 pagina's per boek'. Ik denk vast verkeerd (heb meer met taal)quote:
Omg ja hahaha voor iedereen een paint makenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
count me in
altijd in voor wat painting
nja ik maak een lijstje zoals die nu staatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk man.
maar iedereen koopt zijn eigen hippe skriffie? en stuurt die dan op naar no. 1?
ik heb tegenwoordig zelfs een (falende) art journalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef mignonne het volgende:
leuk!ja simmu jij bent ook wel van t scrappen he?
ik heb jullie erbij staan
zou op zich kunnen, maar ik denk dat een minimum aantal pagina's ook wel leuk is om af te spreken. Het is wel de bedoeling dat je boekje weer leuk gevuld bij je terug komt, en als de een maar voor vier pagina's en de ander maar voor 2 pagina's inspiratie had enz enz dan krijg je maar een half boekje terug.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:41 schreef Mangostine het volgende:
Kun je niet beter afspreken dat iedereen maximaal 8 pagina's vult? Als ik inspiratie heb voor maar 4, maakt dat toch niks uit? Anders wordt het misschien teveel een verplichting...
ah toeeeeee?quote:Op zondag 11 maart 2012 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk idee!Maar ik denk wel dat ik het aan me voorbij laat gaan. Ik ging juist proberen wat minder te moeten en dit is wel een 'het moet-moet-moet af' ding!
Ik twijfel heel eventjes nog hoor...
ja dusquote:Op zondag 11 maart 2012 10:49 schreef Sandous het volgende:
Ja ik ben echt een noobheb in de nacht liggen nadenken over de logica, hoe het verder gaat na het eerste boekje.
Stel ik ben b, ik krijg een boekje van a en deze stuur ik vervolgens naar c. En dan, wiens boekje krijg ik dan? Het boekje die a had? ( nu ik dit tik, denk ik dat ik eruit ben toch)
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
![]()
Ik heb vannacht al zitten denken aan wat ik zou gaan maken...kom niet slapen door spokende kinderen
ah goeie.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef mrien het volgende:
Die van de ah zijn trouwens niet zo sterk qua kaft, heb ik gekocht voor Jelle maar was al vrij snel los.
ja!quote:
haha nouja dan moeten we even kijken wat we doen. misschien kun je later inhaken als je bevallen bent? dat er dan nog 1 schriftje op reis gaat achter de rest aan zeg maar?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
over een week al? Mens dan moet ik zo ongeveer bevallen!
Ehm, misschien moet ik hier even over na denken....
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
over een week al? Mens dan moet ik zo ongeveer bevallen!
Ehm, misschien moet ik hier even over na denken....
haha, zat ik ook al aan te denken, een leuke aquarel met vruchtwater ofzo!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg.
getsquote:Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg.
Joh, ik ben helemaal niet creatief, maar ga gewoon mn best doen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:49 schreef Chan het volgende:
Ben net te laat zo te zien, maar das maar goed ook eigenlijk
Wel veel foto's posten hoor!
Omdat ik er volgens mij écht heel slecht in benquote:Op zondag 11 maart 2012 11:51 schreef mignonne het volgende:
[..]waarom maar goed? jammer juist!
t kan wat mij betreft nog best hoor, maar liefst wel als er dan nog 7 anderen meedoen ofzo, zodat t een apart groepje wordt weer.
Ik ook niet maar in een vlaag van verstandsverbijstering toch gedaan! En..... ik heb er heel veel zin in!quote:
Volgens mij heb je al bijna weer een groepje van 8??quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef mignonne het volgende:
als er nog drie aansluiten hebben we 9 man per groepje, kan ook. En evt. 1 groepje van 10 als trui buuf taart en chan alle vier aanhaken.
kan op zich wel toch?
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hierquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En jij komt zo doortastend over altijd!Gewoon meedoen. Leuk!
noh! t moet wel laagdrempelig blijven hoor, het is wat mij betreft echt niet de bedoeling dat we elkaar de ogen uit gaan steken met mooist/sjieker/bizarst ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hier
niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh! t moet wel laagdrempelig blijven hoor, het is wat mij betreft echt niet de bedoeling dat we elkaar de ogen uit gaan steken met mooist/sjieker/bizarst ofzo.
gewoon leuk, dat is de spirit <3
iemand noemt me enorm creatiefquote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hier
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.quote:
ohh dat regel ik ff, draai ik mn hand niet voor om uiteraard!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.
enzo.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfel
Overigens zag ik bij de 100 nieuwste producten op de action-website uitermate geschikte boekjes hiervoor
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas
Of je verstuurt het via je werkquote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.
Misschien de gebreide/gehaakte/gepunnikte inplak-truien skippen? Sorry truiquote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.
ja dat kan sowieso, dat we afspreken het brievenbuspost te houden. Maar het is natuurlijk ook niet in 1 keer dus dat scheelt allicht al iets denk ik? 2,20 per twee weken kan ik wel missen, als het wekelijks 6,75 wordt dan word t een ander verhaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Misschien de gebreide/gehaakte/gepunnikte inplak-truien skippen? Sorry trui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik wou net zeggen dat ik van Rocka een glas-in-lood raambladzijde verwachtte, maar ze doet niet mee!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.
enzo.
vast niet, je kunt straks vast wel eea afstemmen met je eigen groepje toch? zo van weekje later verzenden met de hele groep of paar dagen later verzenden aan jouw ontvanger.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga trouwens in mei wel op vakantie bedenk ik nu. Levert dat een onoverkomelijk probleem op?
Volgens mij niet. Eens in de 14 dagen moet je een boekje versturen. Dan doe je het vlak voor of vlak na je vakantie op de bus.quote:
ja, hoewel we op zich nu 4 x 8 hebben met taart erbij.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
sluitingsdatum maar tot morgen verschuiven? Ik voel nog een groepje aankomen
primaquote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef E.T. het volgende:
Ik denk wel dat het alvast handig is om verplicht te stellen dat je een boekje koopt dat gebonden/genaaid is.
Boekjes met gelijmde bladzijdes laten snel los, zeker als er in gebladerd en geplakt/gekleurd wordt enzo
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef moussy het volgende:
Bij bijv. de action heb je ook ringbandboekjes.
Trouwens, gaan we toch nog een boek schrijven
ja, je krijgt t boekje van een persoon, daar kladder je een paar pagina's in vol, met bijvoorbeeld je favoriete recept, je mooiste songtekst, een mooie kaart die je tegenkwam, plaatjes die je tof vond, een lijstje van must-see's/must-reads weet ik veel.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
maak je dan voor iemand persoonlijk iets? elke keer iets anders? Of steeds hetzelfde?
*google maar eens aanslingert*
die ringbandjes zijn niet zo dik, ik denk dat ik voor een ringbandje ga kieken, dondert het ook niet snel uit elkaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
hahaha
bij die ringbandjes moet je wel even opletten dat ze niet te dik zijn voor de brievenbus. Meestal zal t wel loslopen denk k. Hoe hoog mag dat zijn dan, een cm of 3 toch?
Joh, dan geef je dat even door aan de mensen in je groepje? Komt vast wel goed!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef oeke het volgende:
Als het nou helemaal niet lekker gaat hè? Na de bevalling? Dan mag ik er nog wel tussenuit piepen toch?
Het lijkt me zo leuk maar ik vind het ook een beetje spannend.
Lootjes trekken!
+ 1quote:Op zondag 11 maart 2012 19:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat leukzin aaaannn
( want dan moet ik ook bewust mij tijd maken , en daar ben ik slecht in, maar dan moet ik)
Dit dus.quote:
Dit dus! Ik heb gigantisch veel kralen en toebehoren, maar maak er geen tijd voorquote:Op zondag 11 maart 2012 19:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
+ 1
Ik word altijd zo blij dat gefrutsel, maar maak er te weinig tijd voor
BJ had in het andere topic ook interesse....quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef mignonne het volgende:
- chan
- kyara
- muks
- soempie
- bellelena
er kan bijna wel een vijfde groepje gemaakt worden!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
Ohh ik zou best graag mee willen doen, maar is het dan niet erg dat ik enkel uit het rammelaarstopic kom tot nu toe?
neeee!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
Ohh ik zou best graag mee willen doen, maar is het dan niet erg dat ik enkel uit het rammelaarstopic kom tot nu toe?
oh oke.. ik twijfelde nl nog maar dat hoeft dan niet meerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik van Rocka een glas-in-lood raambladzijde verwachtte, maar ze doet niet mee!![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh oke.. ik twijfelde nl nog maar dat hoeft dan niet meer
nee jij gaat dr bij. hops!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]ik zeg doen! groepje 5
en uhhh ik twijfel ook nog ff een paar minuten door....
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
In dat geval, meld ik me ook!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.En nog gefeliciteerd! Ik wist nog van vorig jaar, je bon.
![]()
Jaaa, kom ook in ons groepjequote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
In dat geval, meld ik me ook!
mag in groepje 5??
ben ik dan DE grote onbekende??
Nee hoor, ik 'ken' jou uit het trouwen topic.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
In dat geval, meld ik me ook!
mag in groepje 5??
ben ik dan DE grote onbekende??
als jij meedoet doe ik ook meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook een twijfelaar, ik denk dat ik er geen tijd voor heb en ik ben zo niet creatief!
crap.. heb ik niet opgeletquote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik 'ken' jou uit het trouwen topic.
volgens mij oef je niet persee persoonlijke notities in het boekje te maken..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
nou, ik ken eigenlijk soempie het ''beste" omdat we samen in z&g hebben geschreven en praktisch gelijk uitgerekend waren. Poezebeest 'ken' ik ook het z&g
en ik lurk in het rammeltopic en het wachten op topic....
dus ik moet me ook in jullie gaan verdiepen?
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb even en seintje gestuurd naar een mogelijke nummer 8
+1quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Muks het volgende:
yeahvol !
nu zodra ik kan een schriftje kopen
Niet doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:49 schreef Poezebeest het volgende:
Fijn dat er toch een groepje compleet is, voelde me al een beetje schuldig
Veel plezier!
o Troel, ik vind een 9e ook prima hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:
Snif.. groepje 6 gaat er vast niet komen!
Anders ben ik graag stand in voor evt afvallers nog!
Een negende is wmb ook zeker prima!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
o Troel, ik vind een 9e ook prima hoor
Ik las even verkeerdquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
o Troel, ik vind een 9e ook prima hoor
Anders wil ik ook wel in groepje 6quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:
Snif.. groepje 6 gaat er vast niet komen!
Anders ben ik graag stand in voor evt afvallers nog!
Haha, Eieren zoeken voor gevorderdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Keshet het volgende:
Laatkomer meldt zich.
Lijn en Geppie, anders gaan wij gewoon een Secret Paashaasactie doen met z'n drietjes.
neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef Solagratia het volgende:
Geen bezwaar Mignonne!
Had je zoveel animo verwacht?![]()
kun je vast wel even met je groepsgenoten bespreken. En anders je boekje meenemen naar t ziekenhuis? Ik weet niet wat voor een ingreep t is en hoe lang je verwacht te moeten blijven maar wie weet kun je er een beetje op in spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef McLaura het volgende:
Ik word trouwens binnenkort geopereerd, dus ik zou voor een kleine opstopping kunnen zorgen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje
dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- pm'user
- faja-lobi
- solagratia
7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol
Is in dit groepje nog plek? Dan wil ik wel aansluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje
dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia
7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit even te tellen, iedereen 2 weken ofzo toch? Dan krijg ik hem als mijn verlof net begonnen isTiet zat!
Ik dacht ook al even van huh?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor
Aansluiten zodat een ander groepje van 9 wordt is wellicht het snelstequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah te laat voor het volgende groepje ook al zie ik![]()
toppiejoppie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Elmo76 het volgende:
En dan wat blingbling erom heen toch zeker?!Om de boel wat op te pimpen!
Dan ben ik aardig blonTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor
Ja goed idee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |