abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108933357
Okay okay, het is misschien een long shot om het zo in de groep te gooien, maar ik kwam dit tegen op het D&V forum en ik vond het zo leuk dat k het ook wel zou willen doen met wat mensen van hier. Ik kopieer even de post van daar omdat daar eigenlijk alle info in staat.

quote:
Op internet ben ik al een paar keer op Round Robin sites terecht gekomen, en het lijkt me eigenlijk wel erg leuk om zoiets met een D&V OUD groepje te doen.
Voor wie het niet kent; bij RoundRobin heeft iedereen een notebook dat wordt doorgestuurd. Iedere ontvanger vult een van te voren afgesproken aantal pagina's en stuurt het boekje vervolgens weer door. Aan het eind heeft iedereen zijn eigen (door andere gevulde) boekje weer terug.
De pagina's kunnen gevuld worden met van alles; er zijn recepten RR's, tekeningen RR's, thema RR's etc.
Mij lijkt het leuk om iedereen volledig de vrije hand te geven zodat iedereen zijn eigen creatieve ei kwijt kan. Tenslotte kunnen we niet allemaal hetzelfde, en juist die diversiteit lijkt me leuk.
Dus of je nou de pagina's vult met je lievelingsrecept, een zelfgeschreven gedicht, een tekening, een mini patroon, recept, favoriete foto of een pagina bewerkt met stof/verf/inpakpapier; alles is oké.

Zo'n project is alleen leuk als iedereen ècht meedoet en op tijd doorstuurt. Ik zou het groepje daarom niet te groot willen maken.
wie ziet t zitten en doet mee?
is het leuker (en meer 'OUD') om er een thema van te maken zoals kinderen bijv. en dan de boekjes vullen met bijv. kindertips, kinderrecepten, knutselideeën, kledingpatronen, spelletjes, verhalen, weetikwat.?

Idee?
:)
pi_108933364
crap ik dacht dat ik een topic-icon had }:|
sorry lois :P
pi_108933565
Ik vind het leuk! Ik wil wel meedoen. Ga nu op vakantie dus weet niet of ik het topic kan volgen, maar count me in!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108933781
Leuk! *O*
ja het duurt vast nog wel even voor t van de grond komt dus no problem, fijne vakantie!

En even voor de goeie orde, het hoeft van mij niet super crea-bea te zijn hoor! Leuk als je het kunt natuurlijk. Maar ik ben ook gewoon benieuwd naar jullie must-try recepten bijvoorbeeld, of misschien woon je in Amsterdam en heb je een aantal geweldige adresjes voor leuke dingen, daar kun je natuurlijk ook een pagina mee vullen.

Degene van wie je het boekje krijgt zou dan eerst zelf een stukje moeten maken met wat info over haarzelf, hobby's, bezigheden, zulke dingen.
pi_108934103
Ik vind het leuk! Count me in :)
pi_108934335
klinkt leuk, wat is de doorstuur tijd?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:35:22 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_108934377
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108934455
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas :)
mwah daar valt wel een mouw aan te passen toch? ik zou zeggen, kleine groepjes, en de boekjes moeten bij voorkeur gewoon schriftjes zijn en dus door de brievenbus passen, dat scheelt al een bak geld. Als je max 8 personen zou doen en dan twee weken om het in te vullen voordat je het weer verderstuurt dan valt het op zich wel mee denk ik met de verzendkosten totaal.

(8 personen betekent natuurlijk niet dat t na 8 personen ophoudt, maar dan kun je hier wel sub-groepjes maken ofzo.)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:49:05 #9
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108934616
Het klinkt erg leuk!! Ik wil ook wel mee doen als dat mag!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_108935616
Klinkt leuk, ik doe mee!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:38:54 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108935948
Mag ik ook meedoen? Lijkt me hartstikke leuk!
  Jubileum moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 13:17:25 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_108937005
Wat een leuk idee ^O^
Ik wil niet meedoen maar pleit wel voor een fototopic O-)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_108941878
Leuk leuk *O* O+ Leuk dat je meedoet spuug <3

wat is handig, hoeveel mensen per groepje? hoeveel pagina's zie je zitten om te gaan invullen/versieren/bewerken whatever voor een ander? Hoe lang het boekje houden per persoon?
Ik zat zelf te denken aan 8 pagina's of 4 dubbele kantjes dus per persoon en dan het schriftje een week of twee houden ofzo?

Iemand ideeën over wat voor schriftje? ik bedoel, hij moet duidelijk stevig genoeg zijn om een en ander te overleven, maar het lijkt me ook wel handig als de schriftjes, in ieder geval in de beginfase, nog met brievenbuspost doorgestuurd kunnen worden naar de volgende. Dus iets met ringen is dan weer minder handig?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 maart 2012 @ 16:34:41 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108942093
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 16:27 schreef mignonne het volgende:
Leuk leuk *O* O+ Leuk dat je meedoet spuug <3

wat is handig, hoeveel mensen per groepje? hoeveel pagina's zie je zitten om te gaan invullen/versieren/bewerken whatever voor een ander? Hoe lang het boekje houden per persoon?
Ik zat zelf te denken aan 8 pagina's of 4 dubbele kantjes dus per persoon en dan het schriftje een week of twee houden ofzo?

Iemand ideeën over wat voor schriftje? ik bedoel, hij moet duidelijk stevig genoeg zijn om een en ander te overleven, maar het lijkt me ook wel handig als de schriftjes, in ieder geval in de beginfase, nog met brievenbuspost doorgestuurd kunnen worden naar de volgende. Dus iets met ringen is dan weer minder handig?
Bij de Action heb je van die schriftjes met een stevigere kaft die volgens mij gewoon met de post mee kunnen :)

Leuk idee trouwens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_108942181
goed idee!
ik zag elders ook dat ze moleskin dunne notitieboekjes gebruiken, dat kan ook natuurlijk. Voor mij persoonlijk ligt dat wat boven budget maar t lijkt me geen bezwaar als iedereen zelf kiest, wel leuk steeds iets anders in huis :D

goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
(4) faja?)
5) Elmo
6) Poppejans
7) Spuugje

sluit maar aan wie mee wil doen, we kunnen bij meer animo best een andere verdeling maken en wat clubjes naast elkaar laten lopen toch?
pi_108947376
meer meer meer! doe mee! *O*
pi_108947620
Wat klinkt dat leuk! Ik weet alleen totaal niet wat ik in de schriftjes zou moeten zetten :o
pi_108948057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef Chan het volgende:
Wat klinkt dat leuk! Ik weet alleen totaal niet wat ik in de schriftjes zou moeten zetten :o
+1
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108948160
Gewoon 8 keer hetzelfde als je inspiratieloos bent, t komt toch steeds bij een ander terecht :D :+

het hoeft verder ook niet nuttig te zijn, t mag ook gewoon mooi zijn. En t mag ook gewoon leuk zijn ;)

- je favoriete recept
- een paar mooie quotes
- een mooi versierde pagina
- een patroon van t een of t ander (denk aan de stijl van Mme ZsaZsa?)
- voor de draagdoekers, uitleg over verschillende knopen?
- uitleg voor iemand anders hoe je bijv. moet haken of breien als je dat zelf kunt
eeeeh een lijstje met leuke adressen in je buurt voor lunch, winkelen, uitgaan noem maar op.

I don't know :D
wacht plaatjes zeggen meer, ik zoek wel even wat.
pi_108948738

random tekening

zaadjes om te planten :D O+

versierde pagina

random :D

deze vind k gewoon mooi van buiten, sorry :+

verhaaltjes :D
een gedichtje zou ook kunnen natuurlijk

recepten

een songtekst zou ook prima kunnen,
en lijst met al je favoriete liedjes of films of boeken.

eindeloze mogelijkheden, wat mij betreft. Als je t artsy-fartsy kunt en wilt (!) dan lijkt me dat prima, als je dat teveel vindt dan boeit het ook niet. Ik zou het gewoon heel leuk vinden om dan weer door zo'n boekje heen te bladeren en al die dingen te lezen. Van een dagboek-bladzijde over wat je die dag gedaan hebt tot weet ik het wat :Y
pi_108948777
Hier staat veel op, meesten uitgebreid versierd

http://www.flickr.com/search/?q=round%20robin%20journal#page=0

O+
pi_108949203
Wat lief! O+
Ik wil wel mee doen. Als ik bevallen ben. :P
Nou duurt dat niet zo lang meer dusssss.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108949340
Leuk! 8 lijkt me alleen niet veel..... dat is maar 8 (dubbele) pagina's.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_108949605
Gaaf!!!!!!!!
pi_108949705
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef McLaura het volgende:
Leuk! 8 lijkt me alleen niet veel..... dat is maar 8 (dubbele) pagina's.
ja vind je het weinig?
nouja we kunnen er altijd meer doen, maar ik denk dat 8 in de praktijk wel meevalt. Je hebt dan wel als je 10 deelnemers hebt 80 pagina's in het boekje die gevuld zijn. En je moet er dan ook wel 10 x 8 vullen. Natuurlijk kun je wel wat van je ideeën recyclen :P maar ik weet niet of ik echt tijd heb om er meer dan 8 a 10 te vullen.
Ik denk ook dat t reëel is om een week of twee of drie de boekjes per persoon te houden, dan heb je tijd om wat ideetjes te zoeken en te maken enzo en is het geen moeten.
pi_108949788
Leuk! Ik wil ook wel meedoen. :)
pi_108949872
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos

sluit maar aan wie mee wil doen, we kunnen bij meer animo best een andere verdeling maken en wat clubjes naast elkaar laten lopen toch?
Wie twijfelde heb ik er nog niet bij gedaan :)

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 10-03-2012 21:33:09 ]
pi_108949892
ikke ikke ikke!
pi_108949920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja vind je het weinig?
Ik denk '8 personen is dus 8 pagina's per boek'. Ik denk vast verkeerd (heb meer met taal)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_108950728
count me in

altijd in voor wat painting
pi_108950762
Per persoon 8 paginaś he, niet 1 pagina per boekje :)

Leuk idee trouwens
pi_108950828
Wat sonnetje zegt mclaura. Zeg maar boekje A komt bij mij, ik doe er 8 pagina's in, dan stuur ik het door naar KD en die doet ook weer 8 pagina's, dan gaat ie naar Oeke en zij doet ook 8 pp, uiteindelijk komt ie dan terug bij de eigenaar met 80 pagina's erin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
count me in

altijd in voor wat painting
Omg ja hahaha voor iedereen een paint maken O+ :D kleurdoos originals!
k heb je erbij gezet :)
pi_108951094
leuk man.

maar iedereen koopt zijn eigen hippe skriffie? en stuurt die dan op naar no. 1?
pi_108951220
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk man.

maar iedereen koopt zijn eigen hippe skriffie? en stuurt die dan op naar no. 1?
nja ik maak een lijstje zoals die nu staat

A
B
C
D enz

A stuurt naar B, B stuurt naar C en C stuurt naar D, en D weer naar A. Na 2 of 3 weken stuur je het schrift dat je kreeg vervolgens weer door naar degene die na jou komt in de lijst zeg maar waar je al eerder heen stuurde. Zo krijg je een cirkeltje en krijg je uiteindelijk je eigen schrift weer toegestuurd.

Ieder koopt zn eigen hippe schriftgeval ja. Laten we a5 formaat ongeveer afspreken? hoeft niet exact a5 te zijn, maar dan is het voor iedereen ongeveer gelijk. Ze worden volgens mij best dik aan t einde dus het lijkt me wenselijk om een beetje je best te doen om het ding niet aan t begin al stampvol te proppen zodat je niet iedere keer 7 euro aan verzendkosten kwijt bent :P
pi_108951340
Oeh dit is wel heel leuk zeg.....
pi_108951531
Oh, ik snap het!

Ja, leuk!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:19:47 #37
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108952428
Oeh leuk!! Ik doe ook wel mee
Be happy with the little things in life
pi_108952676
Eh, what the heck, ik doe ook mee!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:27:57 #39
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108952749
Ik ben niet heel bekend en actief hier maar dit lijkt me echt heel leuk! Ik houd van geknutsel, lijstjes, ideeën, verhaaltjes... Eigen van alles wat ik als voorbeeld voorbij zag komen :D
Oude (on)bekende.
pi_108952928
Leuk!

goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous

Wie twijfelde heb ik er nog niet bij gedaan

Lenaatje, wild je aansluiten of twijfel je nog even? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 10-03-2012 23:48:43 ]
pi_108953619
leuk! ik ben altijd wel in voor gefreubel met papier :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108953760
Ik plak zo mijn kauwgompje ertussen
pi_108955521
Oow dit lijkt me awesome!!
Ga ik voor jullie kekke plekjes in Adam zoeken!

K doe mee O+
pi_108955660
leuk! *O* ja simmu jij bent ook wel van t scrappen he?

ik heb jullie erbij staan :)
pi_108956197
ik ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108957290
Ik doe ook mee *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108957546
Ik doe ook mee!
pi_108957835
Ik wil meedoen zodra ik een baby heb, hopelijk over pakweg 7 maanden O+
pi_108960730
Oh leuk!!! Ik doe mee :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 11 maart 2012 @ 07:09:31 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108960737
Leuk idee! :Y Maar ik denk wel dat ik het aan me voorbij laat gaan. Ik ging juist proberen wat minder te moeten en dit is wel een 'het moet-moet-moet af' ding! :D

Ik twijfel heel eventjes nog hoor...
  zondag 11 maart 2012 @ 07:48:47 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108960803
Jaaaaa mooi aandenken voor in de UK O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_108960944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef mignonne het volgende:
leuk! *O* ja simmu jij bent ook wel van t scrappen he?

ik heb jullie erbij staan :)
ik heb tegenwoordig zelfs een (falende) art journal :@
ik doe gewone scrapalbums, maak mijn eigenste minialbumpjes, leuk fotolijstjes op en freubel kaarten. als het maar met papier is :P
pi_108960987
Kun je niet beter afspreken dat iedereen maximaal 8 pagina's vult? Als ik inspiratie heb voor maar 4, maakt dat toch niks uit? Anders wordt het misschien teveel een verplichting...
pi_108961005
laten we sowieso zorgen voor een heder setje 'regels'! anders snap ik er niks van :P
pi_108961062
Leuk, graag heeel veel foto's in het fototopic :D
Maar ik ben niet creatief genoeg om mee te doen :N
pi_108961079
plak je er doekstukjes in :P
  zondag 11 maart 2012 @ 09:03:10 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108961083
:D
pi_108961136
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:41 schreef Mangostine het volgende:
Kun je niet beter afspreken dat iedereen maximaal 8 pagina's vult? Als ik inspiratie heb voor maar 4, maakt dat toch niks uit? Anders wordt het misschien teveel een verplichting...
zou op zich kunnen, maar ik denk dat een minimum aantal pagina's ook wel leuk is om af te spreken. Het is wel de bedoeling dat je boekje weer leuk gevuld bij je terug komt, en als de een maar voor vier pagina's en de ander maar voor 2 pagina's inspiratie had enz enz dan krijg je maar een half boekje terug.

Eerst maar ns inventariseren wie er allemaal meedoen, dan met zn allen regels maken.

Overigens jij zei dat je mee wilt doen zodra de baby er is over 7 maanden? :o ik denk dat deze rondes dan wel af zullen zijn gelopen? tzt nieuwe starten? :)
pi_108961143
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous
17) xxxKarinxxx
18) Wickie
19) Lenaatje
20) Twinkly
21) Evenstar
22) BE

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 11-03-2012 11:03:57 ]
pi_108961154
wat is handig, hoeveel deelnemers per groepje?
2 (of 3) van 10, of tot 24 deelnemers gaan en dan groepjes van 8 doen ofzo?

1 grote groep van 30 man bijv. lijkt me niet heel handig, als je wilt dat ieder boekje 2 a 3 weken ergens is dan ben je ruim een jaar bezig.
pi_108961189
Dan kan ik wel gewoon de eerste ronde nog meedoen 8-)

Nee, ik kick dit topic tzt wel... nu heb ik nog zo weinig te melden.
  zondag 11 maart 2012 @ 09:33:26 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108961278
Ik ga in juli verkassen dus voor die tijd gaarne Klaar ;)
pi_108961370
Groepje van 8 lijkt me qua dikte, verzendkosten en duur van het rondje prima. Ben je voor de zomervakantie begint ook klaar
pi_108961399
okay prima, 8 per groepje it is!

dan nog 3 die aan kunnen sluiten c_/ dan lijkt het me met 3 groepjes wel genoeg geregel voor mij even :+ (en ik betwijfel of er voldoende animo zou zijn voor nóg een groep.)

wie oh wie sluit als laatst aan?

en dan twee weken per persoon t boekje houden?
pi_108961419
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk idee! :Y Maar ik denk wel dat ik het aan me voorbij laat gaan. Ik ging juist proberen wat minder te moeten en dit is wel een 'het moet-moet-moet af' ding! :D

Ik twijfel heel eventjes nog hoor...
ah toeeeeee?
we hebben nog maar 3 mensen nodig O-)

ik ga trouwens wel even lootjes trekken ofzo om groepjes te verdelen, om het spannend te houden :D :')
pi_108961512
Okay, geheel democratisch besloten...

De Regels
- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- 8 deelnemers per groepje, 3 groepjes totaal
- iedere deelnemer ontvangt het boekje van degene boven haar in het rijtje en stuurt door naar degene na haar in het rijtje, je stuurt/ontvangt dus altijd naar/van dezelfde persoon!
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, verzenden op maandag.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- Wees voorzichtig met andermans boekje en let erop dat sommige dingen te zien zijn op de achterkant van je pagina. Probeer daar dan wat overheen te plakken ofzo, een ansichtkaart of foto of whatever; make it pretty.
- iedere deelnemer vult in haar eigen boekje wat gegevens in zoals naam/adres, hobby's of dingen die je leuk vindt. Dat maakt het voor een volgende persoon ook makkelijker om inspiratie op te doen.

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT c_/ :+ maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing.

zo, zoiets?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:02:48 #67
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108961581
Ja *O* Kom maar op met de startdatum *O*
Oude (on)bekende.
pi_108961604
Volgende week starten?
dan heeft wie mee doet aankomende week de tijd om een boekje aan te schaffen en eventueel de kaft te pimpen ofzo?

laten we afspreken dat wie dat leuk vindt als een ander de kaft van zn boekje pimpt dat je dat dan voorin je boekje zet, bij je eigen tekst, en als je het mooier vindt om het blanco te houden of met de voorkant die er al op zit of whatever dat een ander er dan niet aankomt. zoiets?
pi_108961939
Het is dat ik nog niet echt thuis hoor op OUD.... Leuk idee hoor. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_108962086
Ik ben al gelijk op zoek naar een boekje O+
  zondag 11 maart 2012 @ 10:48:59 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962149
Ah, what the heck, ik doe mee! Liever spijt van meedoen en inspiratie uit mijn tenen halen, dan spijt hebben dat ik niet meegedaan heb. ;)

*O*
  zondag 11 maart 2012 @ 10:49:44 #72
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962157
Ja ik ben echt een noob :') heb in de nacht liggen nadenken over de logica, hoe het verder gaat na het eerste boekje.

Stel ik ben b, ik krijg een boekje van a en deze stuur ik vervolgens naar c. En dan, wiens boekje krijg ik dan? Het boekje die a had? ( nu ik dit tik, denk ik dat ik eruit ben toch :') )
  zondag 11 maart 2012 @ 10:51:04 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962179
:D Sandous! _O-
pi_108962189
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:49 schreef Sandous het volgende:
Ja ik ben echt een noob :') heb in de nacht liggen nadenken over de logica, hoe het verder gaat na het eerste boekje.

Stel ik ben b, ik krijg een boekje van a en deze stuur ik vervolgens naar c. En dan, wiens boekje krijg ik dan? Het boekje die a had? ( nu ik dit tik, denk ik dat ik eruit ben toch :') )
ja dus :D het is eigk een soort cirkeltje, je stuurt steeds het boekje weer door dat je ontvangt en dan komt uiteindelijk dus je eigen boekje weer bij jou terug.

Yay BE leuk! *O*

en mrien :D ik ben ook al aan t rondkijken!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:55:37 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962230
Ik vertrek over een uurtje of 3 naar Frankrijk, het zoeken naar een schriftje wordt mijn missie voor deze week. ;) Naast werk natuurlijk. O-)
pi_108962252
http://www.juffrouwzonder(...)ion=0&all_products=Y

hier staan erg leuke dingen bij!
en hier ook:

http://www.psikhouvanjou.nl/papierwaren/schriften-notitieboekjes

en de klassieke moleskines zijn per twee te bestellen bij bol.com, die kunnen ook
http://www.bol.com/nl/l/b(...)rkocht_41/index.html

ach en ik zei dat het blanco papier moest zijn maar als je een te leuk schrift hebt maar met lijntjes boeit het op zich ook niet, toch?
pi_108962256
Deze lurker gaat dit draadje volgen. Vind het n errug leuk idee!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:58:37 #78
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962271
Ik begrijp! _O-

Wat wel zou helpen heyl veel inspiratiefotos, dan zie al hoe creatief ik ben :')

Ben ook benieuwd naar de eigenaarspagina. De eerste pag dus
pi_108962272
Heb al zo'n leuke gevonden
Denk dat ik voor deze ga O+
http://www.psikhouvanjou.(...)-schetsboek-a5-lente
  zondag 11 maart 2012 @ 10:59:43 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962284
Wat een leukerdje Mrien
pi_108962303
als je bij google of bij flickr round robin notebook of round robin journal intikt dan kom je heel veel tegen sandous!
sommige maken er echt een heel kunstwerk van :D
laat je niet afschrikken ;) bij action oa kun je voor goedkoop van die poëzie-plaatjes kopen of bijv. van die scrapbookpakketjes, daar kom je al een heel eind mee als het op leuk aankleden komt, maar je kunt ook gewoon met wat je in huis hebt de boel opleuken.
Of laat je dochter mooi kleuren :D

Mrien die is leuk O+ die zat k net te bekijken :D
pi_108962324
deze vind k ook leuk

hoewel die wel 150 pagina's heeft, dan moet je ze zelf nog aanvullen ofzo :+

Bij Albert Heijn verkopen ze ook van die dikke schriften trouwens en moleskine achtige notebooks.
pi_108962332
Ik heb vannacht al zitten denken aan wat ik zou gaan maken...kom niet slapen door spokende kinderen -O-
pi_108962342
Die van de ah zijn trouwens niet zo sterk qua kaft, heb ik gekocht voor Jelle maar was al vrij snel los.
pi_108962349
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
Ik heb vannacht al zitten denken aan wat ik zou gaan maken...kom niet slapen door spokende kinderen -O-
:D okay niet leuk van die slapende kinderen haha, maar dat het je nu al 's nachts bezig houdt :D_!
pi_108962371
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef mrien het volgende:
Die van de ah zijn trouwens niet zo sterk qua kaft, heb ik gekocht voor Jelle maar was al vrij snel los.
ah goeie.

bij de witte boeken winkel verkopen ze ook een soort notitieboekjes, met harde kaft, die gebruikte ik zelf altijd als journal/dagboek, daar plakte k dan van alles in en die waren ook binnen no-time bomvol maar die rug en kaft enzo is wel heel stevig.
  zondag 11 maart 2012 @ 11:09:30 #87
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962404
pi_108962424
hier voor sandous, beeldmateriaal ;)

via http://bykris-art.blogspot.com/p/round-robin-notebook.html

alle foto's zijn van haar.

zo dik zouden ze kunnen worden aan t eind van de rit :D vandaar dat de laatste paar aan het einde misschien met pakketpost moeten.

pi_108962429
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:09 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
ja!
dat :D *O*
helemaal leuk van die kleine envelopjes enzo <3

ik zag ergens op flickr ook dat iemand creatief was geweest met wol en met haken, ook leuk.
pi_108962447
:o over een week al? Mens dan moet ik zo ongeveer bevallen! :o

Ehm, misschien moet ik hier even over na denken....
  zondag 11 maart 2012 @ 11:14:22 #91
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962470
Ik heb vroeger een gebruikt, met van dat ruwe zijde aan de buitenkant en onbewerkt papier aan de binnenkant. Gebonden met een leren touwtje. Madein india O+ volgens mij ga ik weer voor zoiets
pi_108962498
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:

haha nouja dan moeten we even kijken wat we doen. misschien kun je later inhaken als je bevallen bent? dat er dan nog 1 schriftje op reis gaat achter de rest aan zeg maar?
pi_108962539
Ik twijfel of ik toch wel mee wil doen :o
pi_108962546
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:

Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg. :P
pi_108962570
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg. :P
haha, zat ik ook al aan te denken, een leuke aquarel met vruchtwater ofzo! O+

das een idee, Mignonne.
pi_108962580
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

gets :D

pvoes je kunt gewoon aansluiten als je wilt, leuk! *O*
pi_108962598
hoepel ns op :')
pi_108962792
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel of ik toch wel mee wil doen :o
Joh, ik ben helemaal niet creatief, maar ga gewoon mn best doen.
Gaat vast wel leuk/beetje mooi worden wat je maakt!
Ik zit dus ook :o van die voorbeelden hoor, dat kan ik echt niet

Ik ga maandag meteen een leuk schriftje/boekje scoren ergens, zin in *O* *O* vet leuk dit!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108962874
Ik heb dat ene boekje gewoon besteld, te leuk is die (en natuurlijk weer veel meer....)

En ik ben ook niet creatief hoor, in het hoofd wel maar qua uitvoering Lukt dat niet altijd zo ;)
Gewoon meedoen pvoesss!
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 11:37:01 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_108962928
Ik doe meeeeee! Ik wil! I do! Leuk!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_108962954
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef moussy het volgende:
Ik doe meeeeee! Ik wil! I do! Leuk!
*O*
pi_108962977
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous
17) xxxKarinxxx
18) Wickie
19) Lenaatje
20) Twinkly
21) Evenstar
22) BE
23) Moussy
24) Pvoesss

pvoess dr bij? dan zijn we klaar! :D
pi_108963016
Ja doe maar!
  zondag 11 maart 2012 @ 11:44:54 #104
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108963167
Yes! *O* Ik heb er zin in!!!
pi_108963168
*O* *O* *O* *O*
pi_108963277
Ben net te laat zo te zien, maar das maar goed ook eigenlijk :P

Wel veel foto's posten hoor! :D
pi_108963321
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:49 schreef Chan het volgende:
Ben net te laat zo te zien, maar das maar goed ook eigenlijk :P

Wel veel foto's posten hoor! :D
:D waarom maar goed? jammer juist!

t kan wat mij betreft nog best hoor, maar liefst wel als er dan nog 7 anderen meedoen ofzo, zodat t een apart groepje wordt weer.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 11:52:28 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_108963348
ik wil wel in 2 groepjes als het nodig is hoor..

Toch maar niet, want dan wordt het denk ik "moeten" bij boekje 12 of zo

[ Bericht 52% gewijzigd door moussy op 11-03-2012 12:09:59 ]
  zondag 11 maart 2012 @ 13:01:01 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108965283
ik vind 't een heel leuk idee maar zie 't hier niet lukken qua tijd, helaas. want als ik het goed begrijp gaat het al heel snel van start? wat ik ook nog niet helemaal begrijp: is het wel een gepersonaliseerd iets, dus je weet in wiens boekje je bezig bent?
hoe dan ook, ik denk dat ik nu beter even lekker kan meekijken met wat jullie allemaal voor moois produceren, en als 't dan nog eens tot een volgende ronde komt doe ik misschien wel mee. heel veel plezier!!
in de haak.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:37:02 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108966671
Het kan zomaar dat morgen nog wat mensen opduiken die ook willen, dan komt er toch gewoon een soort van wachtlijstje tot er weer 8 zijn. En als mensen dan tweer keer willen lukt dat vast wel.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 13:40:56 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_108966814
Ik zou het idd gewoon nog effies de tijd geven. Dan kunnen de mensen die zich al opgegeven hebben al met hun boekje beginnen.
pi_108966868
ja, lijkt me prima :Y

t is ook geen rocket science verder, je maakt een lijstje, zorgt dat je t adres hebt van degene na jou en je kunt beginnen, ^O^
  zondag 11 maart 2012 @ 13:46:49 #113
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108967057
Wat een leuk idee O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 11 maart 2012 @ 13:51:21 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108967269
Zie! :Y
pi_108967455
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D waarom maar goed? jammer juist!

t kan wat mij betreft nog best hoor, maar liefst wel als er dan nog 7 anderen meedoen ofzo, zodat t een apart groepje wordt weer.
Omdat ik er volgens mij écht heel slecht in ben :P Maar het klinkt zó leuk O+
  zondag 11 maart 2012 @ 13:56:39 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108967503
Mag ik meedoen alstublieftdankuwel?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108967658
als er nog drie aansluiten hebben we 9 man per groepje, kan ook. En evt. 1 groepje van 10 als trui buuf taart en chan alle vier aanhaken.

kan op zich wel toch?
pi_108967669
eigenlijk durf ik niet maar wil ik wel :@
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 11 maart 2012 @ 14:01:02 #119
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108967678
Ik wil eigenlijk ook! Maar twijfel nog omdat het misschien wel heeeeul veel werk is?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 11 maart 2012 @ 14:05:08 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108967840
Ohhhhh O+ Mag ik ook nog meedoen?? Lijkt me ontzettend leuk!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108967859
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef snoopy het volgende:
Ik ook niet maar in een vlaag van verstandsverbijstering toch gedaan! En..... ik heb er heel veel zin in! *O* *O* *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 14:06:00 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108967877
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef mignonne het volgende:
als er nog drie aansluiten hebben we 9 man per groepje, kan ook. En evt. 1 groepje van 10 als trui buuf taart en chan alle vier aanhaken.

kan op zich wel toch?
Volgens mij heb je al bijna weer een groepje van 8??
pi_108967892
kijk es aan :D
gewoon aansluiten dan maar!

weet je wat, sluit maar aan die hap en we kijken wel in hoeveel groepjes we t verdelen en hoe we t aanpakken. komt goeeeee! *O* *O*
pi_108967924
Nou volgens mij hebben we straks 4 groepjes Mignonne!

Ik ga ok ff speuren naar een leuk schrift/boekje. In mijn hoofd heb ik al ideetjes genoeg! Leuheuk.
  zondag 11 maart 2012 @ 14:07:15 #125
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108967927
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef snoopy het volgende:
En jij komt zo doortastend over altijd! :o Gewoon meedoen. Leuk!
pi_108968231
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

En jij komt zo doortastend over altijd! :o Gewoon meedoen. Leuk!
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hier :o
pi_108968246
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous
17) xxxKarinxxx
18) Wickie
19) Lenaatje
20) Twinkly
21) Evenstar
22) BE
23) Moussy
24) Pvoesss
25) Buuf
26) Susie
27) snoopy

kooooommm twijfelaars! doe mee! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 11-03-2012 14:25:11 ]
pi_108968290
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef snoopy het volgende:

[..]

noh! t moet wel laagdrempelig blijven hoor, het is wat mij betreft echt niet de bedoeling dat we elkaar de ogen uit gaan steken met mooist/sjieker/bizarst ofzo.
gewoon leuk, dat is de spirit <3
pi_108968325
ok dan :P
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 14:18:44 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_108968390
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

noh! t moet wel laagdrempelig blijven hoor, het is wat mij betreft echt niet de bedoeling dat we elkaar de ogen uit gaan steken met mooist/sjieker/bizarst ofzo.
gewoon leuk, dat is de spirit <3
niet? -O-
pi_108968692
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef snoopy het volgende:

[..]

iemand noemt me enorm creatief *O* *O* *O* *O* *O*

:P
pi_108968723
quote:
12s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef moussy het volgende:

[..]

niet? -O-
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.
enzo.
:+
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 14:30:39 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_108968930
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.
enzo.
ohh dat regel ik ff, draai ik mn hand niet voor om uiteraard!
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 14:31:25 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_108968965
en anders krijgen jullie allemaal een portret van lucky luke, gedrawsomethinged uiteraard!
pi_108969078
haha een pagina vol met je beste drawsomething screenshots :D kun je lekker puzzelen en raden :+
  zondag 11 maart 2012 @ 14:57:33 #136
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_108970105
Ik twijfel :+

Overigens zag ik bij de 100 nieuwste producten op de action-website uitermate geschikte boekjes hiervoor ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 11 maart 2012 @ 14:59:31 #137
3011 E.T.
pi_108970202
Ik doe ook wel gewoon mee ook :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 11 maart 2012 @ 15:03:43 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108970382
Yeah! Ik heb werkelijk geen bloody clue wat ik moet maken voor iedereen, maar ik go wel gewoon with the flow enzo.

Eindelijk goede excusen voor mooie webshop papieren en stempels enzo *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 11 maart 2012 @ 15:04:20 #139
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108970407
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfel :+

Overigens zag ik bij de 100 nieuwste producten op de action-website uitermate geschikte boekjes hiervoor ;)
:D Die zag ik ook al! Morgen maar even lekker wandelen naar de Action!
Heb ook al allerlei ideeen enzo, leuk hoor! Lekker crea bezig zijn! ^O^
  zondag 11 maart 2012 @ 15:05:20 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108970457
Nog 4 erbij en er is dus weer een groepje?
  zondag 11 maart 2012 @ 15:06:39 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108970510
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.
  zondag 11 maart 2012 @ 15:07:52 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108970572
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.
Of je verstuurt het via je werk :o :@
  zondag 11 maart 2012 @ 15:08:55 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108970616
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:07 schreef Susie het volgende:

[..]

Of je verstuurt het via je werk :o :@
Wij hebben een eigen bedrijf :D
  zondag 11 maart 2012 @ 15:11:00 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_108970714
Leuk! Ik doe mee! En mijsje doet ook mee. :) count us in. 8-)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 11 maart 2012 @ 15:11:33 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108970742
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wij hebben een eigen bedrijf :D
_O- Tja.... 8-)
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 15:13:25 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_108970812
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien de gebreide/gehaakte/gepunnikte inplak-truien skippen? Sorry trui ;(
pi_108971433
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef moussy het volgende:

[..]

Misschien de gebreide/gehaakte/gepunnikte inplak-truien skippen? Sorry trui ;(
ja dat kan sowieso, dat we afspreken het brievenbuspost te houden. Maar het is natuurlijk ook niet in 1 keer dus dat scheelt allicht al iets denk ik? 2,20 per twee weken kan ik wel missen, als het wekelijks 6,75 wordt dan word t een ander verhaal.
pi_108971463
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous
17) xxxKarinxxx
18) Wickie
19) Lenaatje
20) Twinkly
21) Evenstar
22) BE
23) Moussy
24) Pvoesss
25) Buuf
26) Susie
27) snoopy
28) ET
29) Yppy
30) Mijsje
31) LiedjeBackstage
32) Taartjesfee

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 11-03-2012 16:09:39 ]
pi_108971504
zo ben ik er toch? qua deelnemers tot nu toe?

zullen we de aanmeld-deadline op vanavond 19.00 doen? dan laat ik daarna mn grote kind lootjes trekken om zo de groepjes te verdelen ofzo, kunnen we daarna van start :D *O*
pi_108972439
* Barretje80 tikt de "volg topic" knop in..
animo voor de volgende ronde..
en even inspiratie opdoen hier ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 11 maart 2012 @ 15:51:57 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108972483
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

enzo.
Ik wou net zeggen dat ik van Rocka een glas-in-lood raambladzijde verwachtte, maar ze doet niet mee! :o -O-
pi_108972702
Count me in!
pi_108973126
Ik heb er zin in!
  zondag 11 maart 2012 @ 16:07:00 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108973184
Zet mij ook maar op de lijst joh. Ik heb nu toch tijd teveel nu kind 3 op school zit :+
pi_108973223
Ik ga trouwens in mei wel op vakantie bedenk ik nu. Levert dat een onoverkomelijk probleem op?
pi_108973240
12 dagen.
pi_108973281
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga trouwens in mei wel op vakantie bedenk ik nu. Levert dat een onoverkomelijk probleem op?
vast niet, je kunt straks vast wel eea afstemmen met je eigen groepje toch? zo van weekje later verzenden met de hele groep of paar dagen later verzenden aan jouw ontvanger.

of maak dr wat leuks italiaans van :Y)
  zondag 11 maart 2012 @ 16:09:39 #158
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108973311
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Sorbootje het volgende:
12 dagen.
Volgens mij niet. Eens in de 14 dagen moet je een boekje versturen. Dan doe je het vlak voor of vlak na je vakantie op de bus.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 16:12:29 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_108973457
:o sluitingsdatum maar tot morgen verschuiven? Ik voel nog een groepje aankomen O+
pi_108973533
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
:o sluitingsdatum maar tot morgen verschuiven? Ik voel nog een groepje aankomen O+
ja, hoewel we op zich nu 4 x 8 hebben met taart erbij.

wat denken jullie? tot morgen verschuiven kan ook en dan 5 x 7 ervan maken bijv. of alsnog 5 x 8.
pi_108973545
Oh één keer in de veertien dagen, ik had één week in mijn hoofd zitten. Oh dan komt het wel goed lijkt me.
  zondag 11 maart 2012 @ 16:36:59 #162
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108974510
4x 8 doen en als er dan nog meer aanmeldingen zijn dan nog weer een clubje erbij.
Meteen beginnen *O* Zin in *O* Boekje shoppen *O* Plan bedenken *O* Whoohoo *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 17:19:00 #163
3011 E.T.
pi_108976131
Ik denk wel dat het alvast handig is om verplicht te stellen dat je een boekje koopt dat gebonden/genaaid is.

Boekjes met gelijmde bladzijdes laten snel los, zeker als er in gebladerd en geplakt/gekleurd wordt enzo :Y
pi_108976180
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef E.T. het volgende:
Ik denk wel dat het alvast handig is om verplicht te stellen dat je een boekje koopt dat gebonden/genaaid is.

Boekjes met gelijmde bladzijdes laten snel los, zeker als er in gebladerd en geplakt/gekleurd wordt enzo :Y
prima :)
ik open vanavond een nieuw topic als de groepjes gevormd zijn, en dan maak k wel een OP met een setje regeltjes en dat soort toestanden.

meer input over waar over nagedacht moet worden is welkom hoor, kom maar door :)
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 17:21:56 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_108976234
Bij bijv. de action heb je ook ringbandboekjes.

Trouwens, gaan we toch nog een boek schrijven O+
  zondag 11 maart 2012 @ 17:26:27 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108976385
maak je dan voor iemand persoonlijk iets? elke keer iets anders? Of steeds hetzelfde?

*google maar eens aanslingert* :@
pi_108976391
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef moussy het volgende:
Bij bijv. de action heb je ook ringbandboekjes.

Trouwens, gaan we toch nog een boek schrijven O+
_O- :D hahaha

bij die ringbandjes moet je wel even opletten dat ze niet te dik zijn voor de brievenbus. Meestal zal t wel loslopen denk k. Hoe hoog mag dat zijn dan, een cm of 3 toch?
pi_108976430
quote:
11s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
maak je dan voor iemand persoonlijk iets? elke keer iets anders? Of steeds hetzelfde?

*google maar eens aanslingert* :@
ja, je krijgt t boekje van een persoon, daar kladder je een paar pagina's in vol, met bijvoorbeeld je favoriete recept, je mooiste songtekst, een mooie kaart die je tegenkwam, plaatjes die je tof vond, een lijstje van must-see's/must-reads weet ik veel.

Uiteindelijk krijg jij jouw boekje ook weer terug gevuld met allemaal dingen door anderen.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 17:30:23 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_108976500
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O- :D hahaha

bij die ringbandjes moet je wel even opletten dat ze niet te dik zijn voor de brievenbus. Meestal zal t wel loslopen denk k. Hoe hoog mag dat zijn dan, een cm of 3 toch?
die ringbandjes zijn niet zo dik, ik denk dat ik voor een ringbandje ga kieken, dondert het ook niet snel uit elkaar.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 17:31:05 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_108976528
Ik heb al een kladje met 8 dingen/bladzijdes die ik dr in wil/kan/ga zetten :P
  zondag 11 maart 2012 @ 17:56:35 #171
3011 E.T.
pi_108977400
Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

Tarieven er alvast bij maar:
t/m 20g 0,50 (1)
t/m 50g 1,00 (2)
t/m 100g 1,50 (3)
t/m 250g 2,00 (4)
t/m 500g 2,50 (5)
t/m 2kg 3,00 (6)
  zondag 11 maart 2012 @ 17:58:40 #172
3011 E.T.
pi_108977483
De kaft en eerste pagina's doen we toch lekker zelf? Je boekje personaliseren? Zodat het boekje echt bij jou hoort, bij jou past en laat zien wat de eigenaar voor persoon is?
pi_108977526
Omg, wat vet gaaf!
pi_108978970
Ik ga poëzieplaatjes met glitters kopen doei
  zondag 11 maart 2012 @ 19:31:14 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108980988
Ik ga morgen maar eens langs de Action, wel geheel aan de andere kant van het dorp, maar mooi weer en de wandeling waard!
Wat leuk dit, zin in hoor! ^O^
pi_108981098
ik ben samen met mn grote kind lootjes aan t trekken om groepjes te maken :7 *O*
strakjes even OP knutselen, over half uurtje ander topic :)
pi_108981365
Als het nou helemaal niet lekker gaat hè? Na de bevalling? Dan mag ik er nog wel tussenuit piepen toch?
Het lijkt me zo leuk maar ik vind het ook een beetje spannend. :@

Lootjes trekken! *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 19:42:53 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108981504
Wat leuk *O* zin aaaannn O+

( want dan moet ik ook bewust mij tijd maken , en daar ben ik slecht in, maar dan moet ik :D )
  zondag 11 maart 2012 @ 19:47:13 #179
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108981678
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef oeke het volgende:
Als het nou helemaal niet lekker gaat hè? Na de bevalling? Dan mag ik er nog wel tussenuit piepen toch?
Het lijkt me zo leuk maar ik vind het ook een beetje spannend. :@

Lootjes trekken! *O*
Joh, dan geef je dat even door aan de mensen in je groepje? Komt vast wel goed!

Oh, al aan het lootjes trekken??! Wat spannend!
  zondag 11 maart 2012 @ 19:47:48 #180
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108981699
Ik dacht dat ik raar was omdat ik al helemaal vol ideeën zit en het liefst vanavond al begin, maar dat valt mee lees ik :P

Misschien ga ik zo wel even in mijn knutselkast rommelen :Y)
Oude (on)bekende.
  zondag 11 maart 2012 @ 19:49:16 #181
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108981772
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat leuk *O* zin aaaannn O+

( want dan moet ik ook bewust mij tijd maken , en daar ben ik slecht in, maar dan moet ik :D )
+ 1

Ik word altijd zo blij dat gefrutsel, maar maak er te weinig tijd voor :@
Oude (on)bekende.
  zondag 11 maart 2012 @ 19:49:31 #182
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108981786
Dit iszelfde als vriendinnenboekje, kreeg je m vol Zoenen met de lipsticks van de moeders en glitters en... Rozen verwelken, schepen vergaan maar onze vriendschap zal nooit vergaan - gedichtjes O+
  zondag 11 maart 2012 @ 19:59:23 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_108982267
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef bellelena het volgende:
Omg, wat vet gaaf!
Dit dus. :o

Ik zou nog wel mee willen doen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 11 maart 2012 @ 20:00:40 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_108982342
Wat tof dat het zo hard gaat. Ik zal een volgende ronde dan wel in de gaten gaan houden. Heel veel plezier allemaal! O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 11 maart 2012 @ 20:04:29 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108982568
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:49 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

+ 1

Ik word altijd zo blij dat gefrutsel, maar maak er te weinig tijd voor :@
Dit dus! Ik heb gigantisch veel kralen en toebehoren, maar maak er geen tijd voor :@
pi_108982882
De groepjes zijn verdeeld! :D we kunnen! *O*

en iedereen die nog interesse heeft, meldt het hier gewoon, als er 8 zijn dan is t op zich geen punt om gewoon je eigen clubje erbij te gooien toch? :s)
  zondag 11 maart 2012 @ 20:52:59 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108985172
veel plezier, ik heb er deze komende maand toch echt geen tijd voor, dus kijk 't graag even aan. maar ik vind het wel een heel leuk idee en haak een eventuele volgende ronde vast in! :)
in de haak.
  zondag 11 maart 2012 @ 20:53:01 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108985176
Ik hou het in de gaten. Misschien een volgende ronde. Wel erg leuk idee!
pi_108985584
Helaas was ik dus ook te laat, jammer...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_108985694
Ik twijfel me nog steeds suf :P
pi_108985912
- chan
- kyara
- muks
- soempie
- bellelena

er kan bijna wel een vijfde groepje gemaakt worden! :D
  zondag 11 maart 2012 @ 21:06:38 #193
30252 Soempie
Procreating
pi_108985933
Vind ik ook. :P
pi_108986107
Erg leuk idee, is wel een motivatie om mijn creativiteit weer eens uit het stof te halen. Denk nog even na of ik mee doe.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:12:12 #195
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108986309
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef mignonne het volgende:
- chan
- kyara
- muks
- soempie
- bellelena

er kan bijna wel een vijfde groepje gemaakt worden! :D
BJ had in het andere topic ook interesse....
pi_108986444
- chan
- kyara
- muks
- soempie
- bellelena
- beessie-jen
- poezebeest?

er kan bijna wel een vijfde groepje gemaakt worden!
hoppetaaa zetten we die dr ook gewoon bij
en poezebeest misschien?
  zondag 11 maart 2012 @ 21:14:10 #197
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108986456
Ik vind het wel eng maar ik durf wel denk ik!

nu nog inspiratie.....
pi_108986585
yea! *O*

groepje 5 defintieve aanmelding:

1) kyara
2) soempie
3) bellelena
4) poezebeest

de rest van de maybe's, willen jullie ook?

[ Bericht 10% gewijzigd door mignonne op 11-03-2012 21:24:13 ]
  zondag 11 maart 2012 @ 21:17:56 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108986669
Ja! Kom op dames!
  zondag 11 maart 2012 @ 21:20:42 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_108986838
Ik wel. :Y
  zondag 11 maart 2012 @ 21:21:07 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108986868
*O* Soempie *O*
pi_108986889
Ohh ik zou best graag mee willen doen, maar is het dan niet erg dat ik enkel uit het rammelaarstopic kom tot nu toe? :@
pi_108986936
I'm in!
  zondag 11 maart 2012 @ 21:22:30 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108986960
nee joh, tuurlijk niet!

(en als ik het zo las, wie weet zit je binnenkort in z&g)
  zondag 11 maart 2012 @ 21:22:57 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_108986996
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
Ohh ik zou best graag mee willen doen, maar is het dan niet erg dat ik enkel uit het rammelaarstopic kom tot nu toe? :@
Nee, natuurlijk niet. *O* En nog gefeliciteerd! Ik wist nog van vorig jaar, je bon. O+
pi_108987097
quote:
neeee! O+
  zondag 11 maart 2012 @ 21:26:58 #207
30252 Soempie
Procreating
pi_108987293
Nog 4, ik vind het nu al een leuk groepje. *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 21:27:24 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108987319
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen dat ik van Rocka een glas-in-lood raambladzijde verwachtte, maar ze doet niet mee! :o -O-
oh oke.. ik twijfelde nl nog maar dat hoeft dan niet meer ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 11 maart 2012 @ 21:28:50 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108987413
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

oh oke.. ik twijfelde nl nog maar dat hoeft dan niet meer ;)
:) ik zeg doen! groepje 5 ;)

en uhhh ik twijfel ook nog ff een paar minuten door....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108987496
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

:) ik zeg doen! groepje 5 ;)

en uhhh ik twijfel ook nog ff een paar minuten door....
nee jij gaat dr bij. hops!
heb je wat te doen tijdens je nachtdienst tussen de bedrijven door :P

rocks ook dr bij? t kan nog O+
  zondag 11 maart 2012 @ 21:30:04 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108987508
BJ, wat houd je nog tegen??
pi_108987573
Hier ook een twijfelaar, ik denk dat ik er geen tijd voor heb en ik ben zo niet creatief!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108987648
O+

Wat leuk!
Enne, creatief is my middle name, dus kom maar op met jullie boekjes!

Soempie: Dankjewel, het bonnetje inderdaad ;)

Kyara: Ik ga mijn best doen :D
  zondag 11 maart 2012 @ 21:33:23 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108987779
oh jee, ik ben niet zo heel erg creabea maar ik ga mijn best doen :D
pi_108988054
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. *O* En nog gefeliciteerd! Ik wist nog van vorig jaar, je bon. O+
In dat geval, meld ik me ook! :)
mag in groepje 5??
ben ik dan DE grote onbekende?? :o

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108988172
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

[..]

mag in groepje 5??
Jaaa, kom ook in ons groepje O+ doen we samen onbekend ;)

Kyara: Je best is ook heel kunstig, dus dat komt vast wel goed!
  zondag 11 maart 2012 @ 21:40:50 #217
30252 Soempie
Procreating
pi_108988231
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

[..]

mag in groepje 5??
Nee hoor, ik 'ken' jou uit het trouwen topic. :D
  zondag 11 maart 2012 @ 21:41:59 #218
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108988296
nou, ik ken eigenlijk soempie het ''beste" omdat we samen in z&g hebben geschreven en praktisch gelijk uitgerekend waren. Poezebeest 'ken' ik ook het z&g

en ik lurk in het rammeltopic en het wachten op topic....

dus ik moet me ook in jullie gaan verdiepen?
  zondag 11 maart 2012 @ 21:42:53 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108988372
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook een twijfelaar, ik denk dat ik er geen tijd voor heb en ik ben zo niet creatief!
als jij meedoet doe ik ook mee ;)
pi_108988515
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik 'ken' jou uit het trouwen topic. :D
crap.. heb ik niet opgelet :@ :P

pi_108988602
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
nou, ik ken eigenlijk soempie het ''beste" omdat we samen in z&g hebben geschreven en praktisch gelijk uitgerekend waren. Poezebeest 'ken' ik ook het z&g

en ik lurk in het rammeltopic en het wachten op topic....

dus ik moet me ook in jullie gaan verdiepen?
volgens mij oef je niet persee persoonlijke notities in het boekje te maken..

mijn "tactiek" wordt het sowieso om dingen in het schriftje te schrijven die me die dag/dagen bezig houden :)
dat gaat erg divers worden :P

pi_108988758
yea!

1) soempie
2) bellelena

3) Barretje80

de rest van de maybe's, willen jullie ook?

[ Bericht 7% gewijzigd door mignonne op 12-03-2012 07:53:33 ]
pi_108988791
Chan, BJ, MP als jullie meedoen kan er weer een groepje rond :D
pi_108994769
Barretje80, dat idee had ik ook al een beetje inderdaad! zo hou je het een beetje divers!
Leuk hoor een 5e groepje.
  maandag 12 maart 2012 @ 01:19:39 #225
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_108998516
Veel plezier, ik sla dit ook over, lijkt me heel leuk, maar druk genoeg met andere dingen.

[ Bericht 76% gewijzigd door _Bar_ op 12-03-2012 10:35:04 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109000165
Kyara, jij was de eerste die zich definitief opgaf voor groepje 5, Sandous haakt af dus er is een plekje vrij, wil je daar aanschuiven?
pi_109000351
Ik ga ook afhaken, sorry meiden, heb te snel ja gezegd en ben daarna pas gaan nadenken of het wel praktisch haalbaar is en dat is het niet.

Mignonne, wil je mij uit het lijstje halen.
  maandag 12 maart 2012 @ 07:31:19 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_109000353
-O-
  maandag 12 maart 2012 @ 08:32:05 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_109000846
Zet mij maar bij groepje 5 :) Aantal mensen die ik ken en ik wil wel schriftje ruilen met Muks :)
En met die huishoudfolietip van evenstar zal het wel een flinke tijd op gewone post kunnen gok ik :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109001709

1) soempie
2) bellelena
3) Barretje80
4) Troel
5) Becky27

de rest van de maybe's, willen jullie ook? Muks, Chan, BJ??
  maandag 12 maart 2012 @ 11:19:28 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109004310
ach zet mij er ook maar op :)
twijfelde even over drukte enzo, maar ga mijn rustige werkdiensten maar benutten denk ik...
(kolfpauzes enzo ;))
pi_109005993
Ik meld mij aan !! Groep 5 be ware :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 12 maart 2012 @ 12:31:24 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_109006317
Ik heb even en seintje gestuurd naar een mogelijke nummer 8 :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109006442
*O*

Jaa, bijna nog een groepje vol!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 maart 2012 @ 12:36:31 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_109006470
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb even en seintje gestuurd naar een mogelijke nummer 8 :)
*)

schrijf mij maar op :)
mits men geen bezwaar heeft
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 12 maart 2012 @ 12:39:29 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_109006537
8 *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109006561
yeah :D vol !
nu zodra ik kan een schriftje kopen
pi_109006569

1) soempie
2) bellelena
3) Barretje80
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske

*O*
groepje 5 compleet!
pi_109006577
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Muks het volgende:
yeah :D vol !
nu zodra ik kan een schriftje kopen
+1
pi_109006795
Fijn dat er toch een groepje compleet is, voelde me al een beetje schuldig :')

Veel plezier!
  maandag 12 maart 2012 @ 12:51:08 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_109006855
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:49 schreef Poezebeest het volgende:
Fijn dat er toch een groepje compleet is, voelde me al een beetje schuldig :')

Veel plezier!
Niet doen :) Het zal me niets verbazen als er wellicht nog een groepje komt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 maart 2012 @ 12:52:41 #242
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109006900
oh leuk!! *O*
  maandag 12 maart 2012 @ 12:54:29 #243
30252 Soempie
Procreating
pi_109006956
We kunnen verplaatsen naar het andere topic. *O*
  maandag 12 maart 2012 @ 21:03:18 #244
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109026839
Snif.. groepje 6 gaat er vast niet komen!

Anders ben ik graag stand in voor evt afvallers nog!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 12 maart 2012 @ 21:28:32 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_109028373
(en anders eventueel als er binnen zoveel tijd niemand is aansluiten bij groepje 5? ik opper maar wat hoor :@ )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 maart 2012 @ 21:36:49 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109028904
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:

o Troel, ik vind een 9e ook prima hoor :)
pi_109029020
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Een negende is wmb ook zeker prima!
  maandag 12 maart 2012 @ 21:43:03 #248
30252 Soempie
Procreating
pi_109029330
Vind ik ook. :Y
  maandag 12 maart 2012 @ 21:44:51 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_109029456
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik las even verkeerd :D We zijn natuurlijk al met 8, dus eentje extra is 9 :D

Wakker blijven :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Troel op 12-03-2012 21:56:22 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 maart 2012 @ 22:27:52 #250
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109032402
O+ Zou wel heul leuk zijn
We'll have love aplenty
You and me
pi_109039794
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:

Anders wil ik ook wel in groepje 6 ;) Zag het topic te laat :')
pi_109040048
Komt er nog een 6e groep c_/
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:08:05 #253
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109040593
Laatkomer meldt zich. :')

Lijn en Geppie, anders gaan wij gewoon een Secret Paashaasactie doen met z'n drietjes. :D
A grand adventure has begun.
pi_109040657
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje :)

dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?

- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- pm'user

dan zijn er nog 3 mensen nodig en is er een zesde groepje vol.
pi_109040666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Keshet het volgende:
Laatkomer meldt zich. :')

Lijn en Geppie, anders gaan wij gewoon een Secret Paashaasactie doen met z'n drietjes. :D
Haha, Eieren zoeken voor gevorderden ;)

Maar dan hebben we dus al 3 (of 4 incl. Reillain maar die mag al mee met groepje 5) voor een 6e groep?! *O* Nog 4?????? Wie oh wie????
pi_109041587
deze laatkomer wil ook nog wel mee doen (als het nog kan tenminste)
pi_109041667
Nu wordt het wel verleidelijk! Ik wil ook wel graag meedoen :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:15:08 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_109041859
Al 7 mensen voor groepje 6 dus :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109041860
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje

Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?

- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia

7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol :D

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 13-03-2012 10:37:27 ]
pi_109041909
Geen bezwaar Mignonne!

Had je zoveel animo verwacht? :D
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:28:07 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109042096
Als het zo door gaat komt er nog wel een groepje :D
Leuk al die animo
pi_109042131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef Solagratia het volgende:
Geen bezwaar Mignonne!

Had je zoveel animo verwacht? :D
nee :D

ik twijfelde eerst, heb je haar weer met zo'n nerd-boekjes-knutsel projectje :P maar dacht van nouja ik gooi t maar in de groep. En kijk nou es hoeveel het stiekem gewoon heel erg leuk vinden om te fröbelen en te schrijven en iets leuks te doen voor een ander <3
pi_109042155
Ik word trouwens binnenkort geopereerd (niet aan mijn handen, dus valt mee), dus ik zou voor een kleine opstopping kunnen zorgen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is?
pi_109042177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef McLaura het volgende:
Ik word trouwens binnenkort geopereerd, dus ik zou voor een kleine opstopping kunnen zorgen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is?
kun je vast wel even met je groepsgenoten bespreken. En anders je boekje meenemen naar t ziekenhuis? Ik weet niet wat voor een ingreep t is en hoe lang je verwacht te moeten blijven maar wie weet kun je er een beetje op in spelen. :)
pi_109042197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:

- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- pm'user
- faja-lobi
- solagratia

*O*

Dat wordt spitten in de postgeschiedenis! :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:40:25 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109042344
Smeuigge verhalen van de afdeling McLaura ;)
pi_109043170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:

- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia

Is in dit groepje nog plek? Dan wil ik wel aansluiten :)
pi_109043205
*O* Gerberaatje! *O*

Groeppie 6 compleet?!
pi_109043223
Yes! compleet! *O*

Groep 6
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia
- Gerberaatje
pi_109043231
Leuk!!
pi_109043248
Ik zit even te tellen, iedereen 2 weken ofzo toch? Dan krijg ik hem als mijn verlof net begonnen is :D Tiet zat!
pi_109043255
Woehoe!! *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:40:14 #273
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109047059
Zo leuk :D wordt er helemaal blij van..
Helemaal niet zo erg dat de zon vandaag afwezig is :D
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:51:52 #274
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109047409
*O*
En nu even lezen wat 't precies inhoudt. :@
A grand adventure has begun.
pi_109047491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit even te tellen, iedereen 2 weken ofzo toch? Dan krijg ik hem als mijn verlof net begonnen is :D Tiet zat!
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor :)
pi_109047856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor :)
Ik dacht ook al even van huh?
pi_109048004
ik heb net een kaft zwart geschilderd, misschien plak ik er zo wel een plaatje op van xander de Buisonjeee ofsoow of of gordon
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:14:39 #278
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109048045
En dan wat blingbling erom heen toch zeker?! *) Om de boel wat op te pimpen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109048439
Ah te laat voor het volgende groepje ook al zie ik -O- :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:33:52 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_109048578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah te laat voor het volgende groepje ook al zie ik -O- :')
Aansluiten zodat een ander groepje van 9 wordt is wellicht het snelste :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109049151
Wat leuk dat ik mee mag doen! Dankjulliewel.

Zal wat meer gaan posten, ipv alleen lurken. En zal proberen n leuk stukje over mij/ ons voorin te maken.

Hmz, nu nog op zoek naar n boekje...
pi_109049172
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Elmo76 het volgende:
En dan wat blingbling erom heen toch zeker?! *) Om de boel wat op te pimpen!
toppiejoppie!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:35:52 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109050473
Dml _opheila_ zou ook graag nog mee willen doen, dan hebben jullie er nog maar 6 nodig ;)
pi_109088519
ondanks ik de laatste tijd weinig online ben lijkt me dit leuk om jullie beter te leren kennen dus als het ergens kan doe ik graag mee!
pi_109088683
Ik wil eventueel ook wel mee doen.
Alleen is as maandag te snel voor mij.
Dat ga ik niet meer redden.... Die week daarop wel.
pi_109088709
Als er nog een groepje gaat starten wil ik ook meedoen, dus wie weet zijn er inmiddels wel genoeg meiden voor nog een groepje?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109088734
Wie willen er nog mee doen dan?
Stiekem wil ik ook wel mee doen :')
pi_109088796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dan ben ik aardig blonT :D maar geen probleem, leuk! (ik las sommige posts al met een beetje een :? idee :D)

O-) typische Gerb aktie laten we maar zeggen :P

Dan ga ik nu even lezen wat dan helemaal precies de bedoeling is :D (en ik begrijp dus nu goed dat ik zelf ook nog een boekje moet gaan fixen?? En naar wie moet die dan??)

:@
pi_109088856
Ja dus :') ik ga morgen even shoppen voor een boekie :P

Jesus wat knullig 8)7
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:29:37 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109088920
DML- _opheila_ - Klumsy- Ymme-Sonnetje-Dracullatje

Ik moet er nog eens echt goed over nadenken, aan de ene kant zeg ik ja ik doe mee, maar aan de andere kant weet ik niet of ik er genoeg tijd voor heb.
pi_109088981
Ik zou a.s. maandag ook niet redden :N Dus een weekje later zou mij goed uitkomen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:33:39 #293
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109089054
Ik vind het ook een super leuk idee! ...Maar of ik er tijd voor heb dat weet ik niet.
pi_109089256
Ik vind het geen probleem om een weekje later te beginnen :)
pi_109089278
Week later kan ook wel, ben dan toch nog niet bevallen :P (aan t einde dus)
pi_109089451
week later voor mij ook prima
kan ik nog even op zoek naar een boekje...
pi_109089518
Ik zou dan ook nog op zoek naar een boekje en wat frustels moeten nog idd.
pi_109089670
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
pi_109089699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
Ja goed idee!
Zat me dat ook net te bedenken, anders is y ook zo mosterd na de maaltijd :P
Maaruh we hebben er.nog 2 nodig he :P
pi_109089889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
^O^
Of probeer 1 keer één week eerder op te sturen.
Lopen we niet alleen op het eind gelijk, maar direct alweer..
pi_109090582
Jongens. Het spijt me. Heel erg. Ik haat afzeggen op het laatste moment, maar ik kan even niet anders. Net van mn baas te horen gekregen dat ik nog een maand de kans heb om mn productiviteit te verhogen (25 bezoeken per week en hier vacatures en omzet uithalen) omdat het anders exit Ssserpente is.

Het spijt me echt, maar ik heb even wat anders aan mn hoofd. Andere prioriteiten, solliciteren.

Sorry!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 14-03-2012 15:31:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')