Ik wou net zeggen dat ik van Rocka een glas-in-lood raambladzijde verwachtte, maar ze doet niet mee!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.
enzo.
vast niet, je kunt straks vast wel eea afstemmen met je eigen groepje toch? zo van weekje later verzenden met de hele groep of paar dagen later verzenden aan jouw ontvanger.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga trouwens in mei wel op vakantie bedenk ik nu. Levert dat een onoverkomelijk probleem op?
Volgens mij niet. Eens in de 14 dagen moet je een boekje versturen. Dan doe je het vlak voor of vlak na je vakantie op de bus.quote:
ja, hoewel we op zich nu 4 x 8 hebben met taart erbij.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef moussy het volgende:
sluitingsdatum maar tot morgen verschuiven? Ik voel nog een groepje aankomen
primaquote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef E.T. het volgende:
Ik denk wel dat het alvast handig is om verplicht te stellen dat je een boekje koopt dat gebonden/genaaid is.
Boekjes met gelijmde bladzijdes laten snel los, zeker als er in gebladerd en geplakt/gekleurd wordt enzo
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef moussy het volgende:
Bij bijv. de action heb je ook ringbandboekjes.
Trouwens, gaan we toch nog een boek schrijven
ja, je krijgt t boekje van een persoon, daar kladder je een paar pagina's in vol, met bijvoorbeeld je favoriete recept, je mooiste songtekst, een mooie kaart die je tegenkwam, plaatjes die je tof vond, een lijstje van must-see's/must-reads weet ik veel.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
maak je dan voor iemand persoonlijk iets? elke keer iets anders? Of steeds hetzelfde?
*google maar eens aanslingert*
die ringbandjes zijn niet zo dik, ik denk dat ik voor een ringbandje ga kieken, dondert het ook niet snel uit elkaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
hahaha
bij die ringbandjes moet je wel even opletten dat ze niet te dik zijn voor de brievenbus. Meestal zal t wel loslopen denk k. Hoe hoog mag dat zijn dan, een cm of 3 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |