quote:Op zondag 11 maart 2012 11:49 schreef Chan het volgende:
Ben net te laat zo te zien, maar das maar goed ook eigenlijk
Wel veel foto's posten hoor!
Omdat ik er volgens mij écht heel slecht in benquote:Op zondag 11 maart 2012 11:51 schreef mignonne het volgende:
[..]waarom maar goed? jammer juist!
t kan wat mij betreft nog best hoor, maar liefst wel als er dan nog 7 anderen meedoen ofzo, zodat t een apart groepje wordt weer.
Ik ook niet maar in een vlaag van verstandsverbijstering toch gedaan! En..... ik heb er heel veel zin in!quote:
Volgens mij heb je al bijna weer een groepje van 8??quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef mignonne het volgende:
als er nog drie aansluiten hebben we 9 man per groepje, kan ook. En evt. 1 groepje van 10 als trui buuf taart en chan alle vier aanhaken.
kan op zich wel toch?
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hierquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En jij komt zo doortastend over altijd!Gewoon meedoen. Leuk!
noh! t moet wel laagdrempelig blijven hoor, het is wat mij betreft echt niet de bedoeling dat we elkaar de ogen uit gaan steken met mooist/sjieker/bizarst ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hier
niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh! t moet wel laagdrempelig blijven hoor, het is wat mij betreft echt niet de bedoeling dat we elkaar de ogen uit gaan steken met mooist/sjieker/bizarst ofzo.
gewoon leuk, dat is de spirit <3
iemand noemt me enorm creatiefquote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat komt meer door die enorm creatieve mensen hier
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.quote:
ohh dat regel ik ff, draai ik mn hand niet voor om uiteraard!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
jij wel natuurlijk! kunstwerken verwacht ik! met gelacqueerde droogbloemen ingezet met bladgoud.
enzo.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfel
Overigens zag ik bij de 100 nieuwste producten op de action-website uitermate geschikte boekjes hiervoor
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas
Of je verstuurt het via je werkquote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.
Misschien de gebreide/gehaakte/gepunnikte inplak-truien skippen? Sorry truiquote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook een beetje tegen moet ik zeggen, als er 8 personen meedoen en de laatste 3 x kost het 6,75 (=20,25 e) en 5 x 2,50 (=12,50) dan kom je al snel uit op 32,75 euro aan verzendkosten. Jammer.
ja dat kan sowieso, dat we afspreken het brievenbuspost te houden. Maar het is natuurlijk ook niet in 1 keer dus dat scheelt allicht al iets denk ik? 2,20 per twee weken kan ik wel missen, als het wekelijks 6,75 wordt dan word t een ander verhaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Misschien de gebreide/gehaakte/gepunnikte inplak-truien skippen? Sorry trui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |