Anders wil ik ook wel in groepje 6quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:
Snif.. groepje 6 gaat er vast niet komen!
Anders ben ik graag stand in voor evt afvallers nog!
Haha, Eieren zoeken voor gevorderdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Keshet het volgende:
Laatkomer meldt zich.
Lijn en Geppie, anders gaan wij gewoon een Secret Paashaasactie doen met z'n drietjes.
neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef Solagratia het volgende:
Geen bezwaar Mignonne!
Had je zoveel animo verwacht?![]()
kun je vast wel even met je groepsgenoten bespreken. En anders je boekje meenemen naar t ziekenhuis? Ik weet niet wat voor een ingreep t is en hoe lang je verwacht te moeten blijven maar wie weet kun je er een beetje op in spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef McLaura het volgende:
Ik word trouwens binnenkort geopereerd, dus ik zou voor een kleine opstopping kunnen zorgen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje
dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- pm'user
- faja-lobi
- solagratia
7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol
Is in dit groepje nog plek? Dan wil ik wel aansluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje
dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia
7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit even te tellen, iedereen 2 weken ofzo toch? Dan krijg ik hem als mijn verlof net begonnen isTiet zat!
Ik dacht ook al even van huh?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor
Aansluiten zodat een ander groepje van 9 wordt is wellicht het snelstequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah te laat voor het volgende groepje ook al zie ik![]()
toppiejoppie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Elmo76 het volgende:
En dan wat blingbling erom heen toch zeker?!Om de boel wat op te pimpen!
Dan ben ik aardig blonTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor
Ja goed idee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |