Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
Ohh ik zou best graag mee willen doen, maar is het dan niet erg dat ik enkel uit het rammelaarstopic kom tot nu toe?
neeee!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
Ohh ik zou best graag mee willen doen, maar is het dan niet erg dat ik enkel uit het rammelaarstopic kom tot nu toe?
oh oke.. ik twijfelde nl nog maar dat hoeft dan niet meerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik van Rocka een glas-in-lood raambladzijde verwachtte, maar ze doet niet mee!![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh oke.. ik twijfelde nl nog maar dat hoeft dan niet meer
nee jij gaat dr bij. hops!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]ik zeg doen! groepje 5
en uhhh ik twijfel ook nog ff een paar minuten door....
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef bellelena het volgende:
In dat geval, meld ik me ook!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.En nog gefeliciteerd! Ik wist nog van vorig jaar, je bon.
![]()
Jaaa, kom ook in ons groepjequote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
In dat geval, meld ik me ook!
mag in groepje 5??
ben ik dan DE grote onbekende??
Nee hoor, ik 'ken' jou uit het trouwen topic.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
In dat geval, meld ik me ook!
mag in groepje 5??
ben ik dan DE grote onbekende??
als jij meedoet doe ik ook meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook een twijfelaar, ik denk dat ik er geen tijd voor heb en ik ben zo niet creatief!
crap.. heb ik niet opgeletquote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik 'ken' jou uit het trouwen topic.
volgens mij oef je niet persee persoonlijke notities in het boekje te maken..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
nou, ik ken eigenlijk soempie het ''beste" omdat we samen in z&g hebben geschreven en praktisch gelijk uitgerekend waren. Poezebeest 'ken' ik ook het z&g
en ik lurk in het rammeltopic en het wachten op topic....
dus ik moet me ook in jullie gaan verdiepen?
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb even en seintje gestuurd naar een mogelijke nummer 8
+1quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Muks het volgende:
yeahvol !
nu zodra ik kan een schriftje kopen
Niet doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:49 schreef Poezebeest het volgende:
Fijn dat er toch een groepje compleet is, voelde me al een beetje schuldig
Veel plezier!
o Troel, ik vind een 9e ook prima hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:
Snif.. groepje 6 gaat er vast niet komen!
Anders ben ik graag stand in voor evt afvallers nog!
Een negende is wmb ook zeker prima!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
o Troel, ik vind een 9e ook prima hoor
Ik las even verkeerdquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
o Troel, ik vind een 9e ook prima hoor
Anders wil ik ook wel in groepje 6quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Reilain het volgende:
Snif.. groepje 6 gaat er vast niet komen!
Anders ben ik graag stand in voor evt afvallers nog!
Haha, Eieren zoeken voor gevorderdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Keshet het volgende:
Laatkomer meldt zich.
Lijn en Geppie, anders gaan wij gewoon een Secret Paashaasactie doen met z'n drietjes.
neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef Solagratia het volgende:
Geen bezwaar Mignonne!
Had je zoveel animo verwacht?![]()
kun je vast wel even met je groepsgenoten bespreken. En anders je boekje meenemen naar t ziekenhuis? Ik weet niet wat voor een ingreep t is en hoe lang je verwacht te moeten blijven maar wie weet kun je er een beetje op in spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef McLaura het volgende:
Ik word trouwens binnenkort geopereerd, dus ik zou voor een kleine opstopping kunnen zorgen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje
dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- pm'user
- faja-lobi
- solagratia
7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol
Is in dit groepje nog plek? Dan wil ik wel aansluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef mignonne het volgende:
Volgens mij is er wel ruim animo voor een zesde groepje
dan kan Reilain daar ook bij als het groepje zich snel vult?
Ik heb 1 aanmelding per pm die heel graag mee wil doen maar die geen bekende OUDer is. Is daar bezwaar tegen?
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia
7 man! nog 1 en dan zit groepje zes vol
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit even te tellen, iedereen 2 weken ofzo toch? Dan krijg ik hem als mijn verlof net begonnen isTiet zat!
Ik dacht ook al even van huh?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor
Aansluiten zodat een ander groepje van 9 wordt is wellicht het snelstequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah te laat voor het volgende groepje ook al zie ik![]()
toppiejoppie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Elmo76 het volgende:
En dan wat blingbling erom heen toch zeker?!Om de boel wat op te pimpen!
Dan ben ik aardig blonTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal begrepen? Of begrijp ik jóu nu even niet? Je krijgt elke twee weken een ander boekje hoor
Ja goed idee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef klumsy het volgende:
En anders een week later beginnen en daarna allemaal 1 à 2 dagen eerder doorsturen zodat we op het eind gelijk lopen met de rest van de groepen, misschien wel net zo leuk als er een foto topic komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |