abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108933357
Okay okay, het is misschien een long shot om het zo in de groep te gooien, maar ik kwam dit tegen op het D&V forum en ik vond het zo leuk dat k het ook wel zou willen doen met wat mensen van hier. Ik kopieer even de post van daar omdat daar eigenlijk alle info in staat.

quote:
Op internet ben ik al een paar keer op Round Robin sites terecht gekomen, en het lijkt me eigenlijk wel erg leuk om zoiets met een D&V OUD groepje te doen.
Voor wie het niet kent; bij RoundRobin heeft iedereen een notebook dat wordt doorgestuurd. Iedere ontvanger vult een van te voren afgesproken aantal pagina's en stuurt het boekje vervolgens weer door. Aan het eind heeft iedereen zijn eigen (door andere gevulde) boekje weer terug.
De pagina's kunnen gevuld worden met van alles; er zijn recepten RR's, tekeningen RR's, thema RR's etc.
Mij lijkt het leuk om iedereen volledig de vrije hand te geven zodat iedereen zijn eigen creatieve ei kwijt kan. Tenslotte kunnen we niet allemaal hetzelfde, en juist die diversiteit lijkt me leuk.
Dus of je nou de pagina's vult met je lievelingsrecept, een zelfgeschreven gedicht, een tekening, een mini patroon, recept, favoriete foto of een pagina bewerkt met stof/verf/inpakpapier; alles is oké.

Zo'n project is alleen leuk als iedereen ècht meedoet en op tijd doorstuurt. Ik zou het groepje daarom niet te groot willen maken.
wie ziet t zitten en doet mee?
is het leuker (en meer 'OUD') om er een thema van te maken zoals kinderen bijv. en dan de boekjes vullen met bijv. kindertips, kinderrecepten, knutselideeën, kledingpatronen, spelletjes, verhalen, weetikwat.?

Idee?
:)
pi_108933364
crap ik dacht dat ik een topic-icon had }:|
sorry lois :P
pi_108933565
Ik vind het leuk! Ik wil wel meedoen. Ga nu op vakantie dus weet niet of ik het topic kan volgen, maar count me in!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108933781
Leuk! *O*
ja het duurt vast nog wel even voor t van de grond komt dus no problem, fijne vakantie!

En even voor de goeie orde, het hoeft van mij niet super crea-bea te zijn hoor! Leuk als je het kunt natuurlijk. Maar ik ben ook gewoon benieuwd naar jullie must-try recepten bijvoorbeeld, of misschien woon je in Amsterdam en heb je een aantal geweldige adresjes voor leuke dingen, daar kun je natuurlijk ook een pagina mee vullen.

Degene van wie je het boekje krijgt zou dan eerst zelf een stukje moeten maken met wat info over haarzelf, hobby's, bezigheden, zulke dingen.
pi_108934103
Ik vind het leuk! Count me in :)
pi_108934335
klinkt leuk, wat is de doorstuur tijd?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:35:22 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_108934377
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108934455
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas :)
mwah daar valt wel een mouw aan te passen toch? ik zou zeggen, kleine groepjes, en de boekjes moeten bij voorkeur gewoon schriftjes zijn en dus door de brievenbus passen, dat scheelt al een bak geld. Als je max 8 personen zou doen en dan twee weken om het in te vullen voordat je het weer verderstuurt dan valt het op zich wel mee denk ik met de verzendkosten totaal.

(8 personen betekent natuurlijk niet dat t na 8 personen ophoudt, maar dan kun je hier wel sub-groepjes maken ofzo.)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:49:05 #9
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108934616
Het klinkt erg leuk!! Ik wil ook wel mee doen als dat mag!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_108935616
Klinkt leuk, ik doe mee!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:38:54 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_108935948
Mag ik ook meedoen? Lijkt me hartstikke leuk!
  Jubileum moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 13:17:25 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_108937005
Wat een leuk idee ^O^
Ik wil niet meedoen maar pleit wel voor een fototopic O-)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_108941878
Leuk leuk *O* O+ Leuk dat je meedoet spuug <3

wat is handig, hoeveel mensen per groepje? hoeveel pagina's zie je zitten om te gaan invullen/versieren/bewerken whatever voor een ander? Hoe lang het boekje houden per persoon?
Ik zat zelf te denken aan 8 pagina's of 4 dubbele kantjes dus per persoon en dan het schriftje een week of twee houden ofzo?

Iemand ideeën over wat voor schriftje? ik bedoel, hij moet duidelijk stevig genoeg zijn om een en ander te overleven, maar het lijkt me ook wel handig als de schriftjes, in ieder geval in de beginfase, nog met brievenbuspost doorgestuurd kunnen worden naar de volgende. Dus iets met ringen is dan weer minder handig?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 maart 2012 @ 16:34:41 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108942093
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 16:27 schreef mignonne het volgende:
Leuk leuk *O* O+ Leuk dat je meedoet spuug <3

wat is handig, hoeveel mensen per groepje? hoeveel pagina's zie je zitten om te gaan invullen/versieren/bewerken whatever voor een ander? Hoe lang het boekje houden per persoon?
Ik zat zelf te denken aan 8 pagina's of 4 dubbele kantjes dus per persoon en dan het schriftje een week of twee houden ofzo?

Iemand ideeën over wat voor schriftje? ik bedoel, hij moet duidelijk stevig genoeg zijn om een en ander te overleven, maar het lijkt me ook wel handig als de schriftjes, in ieder geval in de beginfase, nog met brievenbuspost doorgestuurd kunnen worden naar de volgende. Dus iets met ringen is dan weer minder handig?
Bij de Action heb je van die schriftjes met een stevigere kaft die volgens mij gewoon met de post mee kunnen :)

Leuk idee trouwens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_108942181
goed idee!
ik zag elders ook dat ze moleskin dunne notitieboekjes gebruiken, dat kan ook natuurlijk. Voor mij persoonlijk ligt dat wat boven budget maar t lijkt me geen bezwaar als iedereen zelf kiest, wel leuk steeds iets anders in huis :D

goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
(4) faja?)
5) Elmo
6) Poppejans
7) Spuugje

sluit maar aan wie mee wil doen, we kunnen bij meer animo best een andere verdeling maken en wat clubjes naast elkaar laten lopen toch?
pi_108947376
meer meer meer! doe mee! *O*
pi_108947620
Wat klinkt dat leuk! Ik weet alleen totaal niet wat ik in de schriftjes zou moeten zetten :o
pi_108948057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef Chan het volgende:
Wat klinkt dat leuk! Ik weet alleen totaal niet wat ik in de schriftjes zou moeten zetten :o
+1
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108948160
Gewoon 8 keer hetzelfde als je inspiratieloos bent, t komt toch steeds bij een ander terecht :D :+

het hoeft verder ook niet nuttig te zijn, t mag ook gewoon mooi zijn. En t mag ook gewoon leuk zijn ;)

- je favoriete recept
- een paar mooie quotes
- een mooi versierde pagina
- een patroon van t een of t ander (denk aan de stijl van Mme ZsaZsa?)
- voor de draagdoekers, uitleg over verschillende knopen?
- uitleg voor iemand anders hoe je bijv. moet haken of breien als je dat zelf kunt
eeeeh een lijstje met leuke adressen in je buurt voor lunch, winkelen, uitgaan noem maar op.

I don't know :D
wacht plaatjes zeggen meer, ik zoek wel even wat.
pi_108948738

random tekening

zaadjes om te planten :D O+

versierde pagina

random :D

deze vind k gewoon mooi van buiten, sorry :+

verhaaltjes :D
een gedichtje zou ook kunnen natuurlijk

recepten

een songtekst zou ook prima kunnen,
en lijst met al je favoriete liedjes of films of boeken.

eindeloze mogelijkheden, wat mij betreft. Als je t artsy-fartsy kunt en wilt (!) dan lijkt me dat prima, als je dat teveel vindt dan boeit het ook niet. Ik zou het gewoon heel leuk vinden om dan weer door zo'n boekje heen te bladeren en al die dingen te lezen. Van een dagboek-bladzijde over wat je die dag gedaan hebt tot weet ik het wat :Y
pi_108948777
Hier staat veel op, meesten uitgebreid versierd

http://www.flickr.com/search/?q=round%20robin%20journal#page=0

O+
pi_108949203
Wat lief! O+
Ik wil wel mee doen. Als ik bevallen ben. :P
Nou duurt dat niet zo lang meer dusssss.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108949340
Leuk! 8 lijkt me alleen niet veel..... dat is maar 8 (dubbele) pagina's.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_108949605
Gaaf!!!!!!!!
pi_108949705
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef McLaura het volgende:
Leuk! 8 lijkt me alleen niet veel..... dat is maar 8 (dubbele) pagina's.
ja vind je het weinig?
nouja we kunnen er altijd meer doen, maar ik denk dat 8 in de praktijk wel meevalt. Je hebt dan wel als je 10 deelnemers hebt 80 pagina's in het boekje die gevuld zijn. En je moet er dan ook wel 10 x 8 vullen. Natuurlijk kun je wel wat van je ideeën recyclen :P maar ik weet niet of ik echt tijd heb om er meer dan 8 a 10 te vullen.
Ik denk ook dat t reëel is om een week of twee of drie de boekjes per persoon te houden, dan heb je tijd om wat ideetjes te zoeken en te maken enzo en is het geen moeten.
pi_108949788
Leuk! Ik wil ook wel meedoen. :)
pi_108949872
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos

sluit maar aan wie mee wil doen, we kunnen bij meer animo best een andere verdeling maken en wat clubjes naast elkaar laten lopen toch?
Wie twijfelde heb ik er nog niet bij gedaan :)

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 10-03-2012 21:33:09 ]
pi_108949892
ikke ikke ikke!
pi_108949920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja vind je het weinig?
Ik denk '8 personen is dus 8 pagina's per boek'. Ik denk vast verkeerd (heb meer met taal)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_108950728
count me in

altijd in voor wat painting
pi_108950762
Per persoon 8 paginaś he, niet 1 pagina per boekje :)

Leuk idee trouwens
pi_108950828
Wat sonnetje zegt mclaura. Zeg maar boekje A komt bij mij, ik doe er 8 pagina's in, dan stuur ik het door naar KD en die doet ook weer 8 pagina's, dan gaat ie naar Oeke en zij doet ook 8 pp, uiteindelijk komt ie dan terug bij de eigenaar met 80 pagina's erin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
count me in

altijd in voor wat painting
Omg ja hahaha voor iedereen een paint maken O+ :D kleurdoos originals!
k heb je erbij gezet :)
pi_108951094
leuk man.

maar iedereen koopt zijn eigen hippe skriffie? en stuurt die dan op naar no. 1?
pi_108951220
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk man.

maar iedereen koopt zijn eigen hippe skriffie? en stuurt die dan op naar no. 1?
nja ik maak een lijstje zoals die nu staat

A
B
C
D enz

A stuurt naar B, B stuurt naar C en C stuurt naar D, en D weer naar A. Na 2 of 3 weken stuur je het schrift dat je kreeg vervolgens weer door naar degene die na jou komt in de lijst zeg maar waar je al eerder heen stuurde. Zo krijg je een cirkeltje en krijg je uiteindelijk je eigen schrift weer toegestuurd.

Ieder koopt zn eigen hippe schriftgeval ja. Laten we a5 formaat ongeveer afspreken? hoeft niet exact a5 te zijn, maar dan is het voor iedereen ongeveer gelijk. Ze worden volgens mij best dik aan t einde dus het lijkt me wenselijk om een beetje je best te doen om het ding niet aan t begin al stampvol te proppen zodat je niet iedere keer 7 euro aan verzendkosten kwijt bent :P
pi_108951340
Oeh dit is wel heel leuk zeg.....
pi_108951531
Oh, ik snap het!

Ja, leuk!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:19:47 #37
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108952428
Oeh leuk!! Ik doe ook wel mee
Be happy with the little things in life
pi_108952676
Eh, what the heck, ik doe ook mee!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:27:57 #39
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108952749
Ik ben niet heel bekend en actief hier maar dit lijkt me echt heel leuk! Ik houd van geknutsel, lijstjes, ideeën, verhaaltjes... Eigen van alles wat ik als voorbeeld voorbij zag komen :D
Oude (on)bekende.
pi_108952928
Leuk!

goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous

Wie twijfelde heb ik er nog niet bij gedaan

Lenaatje, wild je aansluiten of twijfel je nog even? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 10-03-2012 23:48:43 ]
pi_108953619
leuk! ik ben altijd wel in voor gefreubel met papier :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108953760
Ik plak zo mijn kauwgompje ertussen
pi_108955521
Oow dit lijkt me awesome!!
Ga ik voor jullie kekke plekjes in Adam zoeken!

K doe mee O+
pi_108955660
leuk! *O* ja simmu jij bent ook wel van t scrappen he?

ik heb jullie erbij staan :)
pi_108956197
ik ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108957290
Ik doe ook mee *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108957546
Ik doe ook mee!
pi_108957835
Ik wil meedoen zodra ik een baby heb, hopelijk over pakweg 7 maanden O+
pi_108960730
Oh leuk!!! Ik doe mee :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 11 maart 2012 @ 07:09:31 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108960737
Leuk idee! :Y Maar ik denk wel dat ik het aan me voorbij laat gaan. Ik ging juist proberen wat minder te moeten en dit is wel een 'het moet-moet-moet af' ding! :D

Ik twijfel heel eventjes nog hoor...
  zondag 11 maart 2012 @ 07:48:47 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108960803
Jaaaaa mooi aandenken voor in de UK O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_108960944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef mignonne het volgende:
leuk! *O* ja simmu jij bent ook wel van t scrappen he?

ik heb jullie erbij staan :)
ik heb tegenwoordig zelfs een (falende) art journal :@
ik doe gewone scrapalbums, maak mijn eigenste minialbumpjes, leuk fotolijstjes op en freubel kaarten. als het maar met papier is :P
pi_108960987
Kun je niet beter afspreken dat iedereen maximaal 8 pagina's vult? Als ik inspiratie heb voor maar 4, maakt dat toch niks uit? Anders wordt het misschien teveel een verplichting...
pi_108961005
laten we sowieso zorgen voor een heder setje 'regels'! anders snap ik er niks van :P
pi_108961062
Leuk, graag heeel veel foto's in het fototopic :D
Maar ik ben niet creatief genoeg om mee te doen :N
pi_108961079
plak je er doekstukjes in :P
  zondag 11 maart 2012 @ 09:03:10 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108961083
:D
pi_108961136
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:41 schreef Mangostine het volgende:
Kun je niet beter afspreken dat iedereen maximaal 8 pagina's vult? Als ik inspiratie heb voor maar 4, maakt dat toch niks uit? Anders wordt het misschien teveel een verplichting...
zou op zich kunnen, maar ik denk dat een minimum aantal pagina's ook wel leuk is om af te spreken. Het is wel de bedoeling dat je boekje weer leuk gevuld bij je terug komt, en als de een maar voor vier pagina's en de ander maar voor 2 pagina's inspiratie had enz enz dan krijg je maar een half boekje terug.

Eerst maar ns inventariseren wie er allemaal meedoen, dan met zn allen regels maken.

Overigens jij zei dat je mee wilt doen zodra de baby er is over 7 maanden? :o ik denk dat deze rondes dan wel af zullen zijn gelopen? tzt nieuwe starten? :)
pi_108961143
goed wie doen er mee:

1) mignonne
2) miss_sly
3) Mrien
4) Elmo
5) Poppejans
6) Spuugje
7) Oeke
8) Ssserpente
9) Sorbeau
10) Kleurdoos
11) McLaura
12) droomvrouwtje
13) Innepin
14) Mevr_Mus
15) simmu
16) sandous
17) xxxKarinxxx
18) Wickie
19) Lenaatje
20) Twinkly
21) Evenstar
22) BE

Wie twijfelde heb ik er nog niet bij gedaan

[ Bericht 1% gewijzigd door mignonne op 11-03-2012 11:03:57 ]
pi_108961154
wat is handig, hoeveel deelnemers per groepje?
2 (of 3) van 10, of tot 24 deelnemers gaan en dan groepjes van 8 doen ofzo?

1 grote groep van 30 man bijv. lijkt me niet heel handig, als je wilt dat ieder boekje 2 a 3 weken ergens is dan ben je ruim een jaar bezig.
pi_108961189
Dan kan ik wel gewoon de eerste ronde nog meedoen 8-)

Nee, ik kick dit topic tzt wel... nu heb ik nog zo weinig te melden.
  zondag 11 maart 2012 @ 09:33:26 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108961278
Ik ga in juli verkassen dus voor die tijd gaarne Klaar ;)
pi_108961370
Groepje van 8 lijkt me qua dikte, verzendkosten en duur van het rondje prima. Ben je voor de zomervakantie begint ook klaar
pi_108961399
okay prima, 8 per groepje it is!

dan nog 3 die aan kunnen sluiten c_/ dan lijkt het me met 3 groepjes wel genoeg geregel voor mij even :+ (en ik betwijfel of er voldoende animo zou zijn voor nóg een groep.)

wie oh wie sluit als laatst aan?

en dan twee weken per persoon t boekje houden?
pi_108961419
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk idee! :Y Maar ik denk wel dat ik het aan me voorbij laat gaan. Ik ging juist proberen wat minder te moeten en dit is wel een 'het moet-moet-moet af' ding! :D

Ik twijfel heel eventjes nog hoor...
ah toeeeeee?
we hebben nog maar 3 mensen nodig O-)

ik ga trouwens wel even lootjes trekken ofzo om groepjes te verdelen, om het spannend te houden :D :')
pi_108961512
Okay, geheel democratisch besloten...

De Regels
- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- 8 deelnemers per groepje, 3 groepjes totaal
- iedere deelnemer ontvangt het boekje van degene boven haar in het rijtje en stuurt door naar degene na haar in het rijtje, je stuurt/ontvangt dus altijd naar/van dezelfde persoon!
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, verzenden op maandag.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- Wees voorzichtig met andermans boekje en let erop dat sommige dingen te zien zijn op de achterkant van je pagina. Probeer daar dan wat overheen te plakken ofzo, een ansichtkaart of foto of whatever; make it pretty.
- iedere deelnemer vult in haar eigen boekje wat gegevens in zoals naam/adres, hobby's of dingen die je leuk vindt. Dat maakt het voor een volgende persoon ook makkelijker om inspiratie op te doen.

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT c_/ :+ maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing.

zo, zoiets?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:02:48 #67
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108961581
Ja *O* Kom maar op met de startdatum *O*
Oude (on)bekende.
pi_108961604
Volgende week starten?
dan heeft wie mee doet aankomende week de tijd om een boekje aan te schaffen en eventueel de kaft te pimpen ofzo?

laten we afspreken dat wie dat leuk vindt als een ander de kaft van zn boekje pimpt dat je dat dan voorin je boekje zet, bij je eigen tekst, en als je het mooier vindt om het blanco te houden of met de voorkant die er al op zit of whatever dat een ander er dan niet aankomt. zoiets?
pi_108961939
Het is dat ik nog niet echt thuis hoor op OUD.... Leuk idee hoor. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_108962086
Ik ben al gelijk op zoek naar een boekje O+
  zondag 11 maart 2012 @ 10:48:59 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962149
Ah, what the heck, ik doe mee! Liever spijt van meedoen en inspiratie uit mijn tenen halen, dan spijt hebben dat ik niet meegedaan heb. ;)

*O*
  zondag 11 maart 2012 @ 10:49:44 #72
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962157
Ja ik ben echt een noob :') heb in de nacht liggen nadenken over de logica, hoe het verder gaat na het eerste boekje.

Stel ik ben b, ik krijg een boekje van a en deze stuur ik vervolgens naar c. En dan, wiens boekje krijg ik dan? Het boekje die a had? ( nu ik dit tik, denk ik dat ik eruit ben toch :') )
  zondag 11 maart 2012 @ 10:51:04 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962179
:D Sandous! _O-
pi_108962189
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:49 schreef Sandous het volgende:
Ja ik ben echt een noob :') heb in de nacht liggen nadenken over de logica, hoe het verder gaat na het eerste boekje.

Stel ik ben b, ik krijg een boekje van a en deze stuur ik vervolgens naar c. En dan, wiens boekje krijg ik dan? Het boekje die a had? ( nu ik dit tik, denk ik dat ik eruit ben toch :') )
ja dus :D het is eigk een soort cirkeltje, je stuurt steeds het boekje weer door dat je ontvangt en dan komt uiteindelijk dus je eigen boekje weer bij jou terug.

Yay BE leuk! *O*

en mrien :D ik ben ook al aan t rondkijken!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:55:37 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962230
Ik vertrek over een uurtje of 3 naar Frankrijk, het zoeken naar een schriftje wordt mijn missie voor deze week. ;) Naast werk natuurlijk. O-)
pi_108962252
http://www.juffrouwzonder(...)ion=0&all_products=Y

hier staan erg leuke dingen bij!
en hier ook:

http://www.psikhouvanjou.nl/papierwaren/schriften-notitieboekjes

en de klassieke moleskines zijn per twee te bestellen bij bol.com, die kunnen ook
http://www.bol.com/nl/l/b(...)rkocht_41/index.html

ach en ik zei dat het blanco papier moest zijn maar als je een te leuk schrift hebt maar met lijntjes boeit het op zich ook niet, toch?
pi_108962256
Deze lurker gaat dit draadje volgen. Vind het n errug leuk idee!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:58:37 #78
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962271
Ik begrijp! _O-

Wat wel zou helpen heyl veel inspiratiefotos, dan zie al hoe creatief ik ben :')

Ben ook benieuwd naar de eigenaarspagina. De eerste pag dus
pi_108962272
Heb al zo'n leuke gevonden
Denk dat ik voor deze ga O+
http://www.psikhouvanjou.(...)-schetsboek-a5-lente
  zondag 11 maart 2012 @ 10:59:43 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962284
Wat een leukerdje Mrien
pi_108962303
als je bij google of bij flickr round robin notebook of round robin journal intikt dan kom je heel veel tegen sandous!
sommige maken er echt een heel kunstwerk van :D
laat je niet afschrikken ;) bij action oa kun je voor goedkoop van die poëzie-plaatjes kopen of bijv. van die scrapbookpakketjes, daar kom je al een heel eind mee als het op leuk aankleden komt, maar je kunt ook gewoon met wat je in huis hebt de boel opleuken.
Of laat je dochter mooi kleuren :D

Mrien die is leuk O+ die zat k net te bekijken :D
pi_108962324
deze vind k ook leuk

hoewel die wel 150 pagina's heeft, dan moet je ze zelf nog aanvullen ofzo :+

Bij Albert Heijn verkopen ze ook van die dikke schriften trouwens en moleskine achtige notebooks.
pi_108962332
Ik heb vannacht al zitten denken aan wat ik zou gaan maken...kom niet slapen door spokende kinderen -O-
pi_108962342
Die van de ah zijn trouwens niet zo sterk qua kaft, heb ik gekocht voor Jelle maar was al vrij snel los.
pi_108962349
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
Ik heb vannacht al zitten denken aan wat ik zou gaan maken...kom niet slapen door spokende kinderen -O-
:D okay niet leuk van die slapende kinderen haha, maar dat het je nu al 's nachts bezig houdt :D_!
pi_108962371
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef mrien het volgende:
Die van de ah zijn trouwens niet zo sterk qua kaft, heb ik gekocht voor Jelle maar was al vrij snel los.
ah goeie.

bij de witte boeken winkel verkopen ze ook een soort notitieboekjes, met harde kaft, die gebruikte ik zelf altijd als journal/dagboek, daar plakte k dan van alles in en die waren ook binnen no-time bomvol maar die rug en kaft enzo is wel heel stevig.
  zondag 11 maart 2012 @ 11:09:30 #87
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962404
pi_108962424
hier voor sandous, beeldmateriaal ;)

via http://bykris-art.blogspot.com/p/round-robin-notebook.html

alle foto's zijn van haar.

zo dik zouden ze kunnen worden aan t eind van de rit :D vandaar dat de laatste paar aan het einde misschien met pakketpost moeten.

pi_108962429
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:09 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
ja!
dat :D *O*
helemaal leuk van die kleine envelopjes enzo <3

ik zag ergens op flickr ook dat iemand creatief was geweest met wol en met haken, ook leuk.
pi_108962447
:o over een week al? Mens dan moet ik zo ongeveer bevallen! :o

Ehm, misschien moet ik hier even over na denken....
  zondag 11 maart 2012 @ 11:14:22 #91
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108962470
Ik heb vroeger een gebruikt, met van dat ruwe zijde aan de buitenkant en onbewerkt papier aan de binnenkant. Gebonden met een leren touwtje. Madein india O+ volgens mij ga ik weer voor zoiets
pi_108962498
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:

haha nouja dan moeten we even kijken wat we doen. misschien kun je later inhaken als je bevallen bent? dat er dan nog 1 schriftje op reis gaat achter de rest aan zeg maar?
pi_108962539
Ik twijfel of ik toch wel mee wil doen :o
pi_108962546
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:

Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg. :P
pi_108962570
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg. :P
haha, zat ik ook al aan te denken, een leuke aquarel met vruchtwater ofzo! O+

das een idee, Mignonne.
pi_108962580
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

gets :D

pvoes je kunt gewoon aansluiten als je wilt, leuk! *O*
pi_108962598
hoepel ns op :')
pi_108962792
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel of ik toch wel mee wil doen :o
Joh, ik ben helemaal niet creatief, maar ga gewoon mn best doen.
Gaat vast wel leuk/beetje mooi worden wat je maakt!
Ik zit dus ook :o van die voorbeelden hoor, dat kan ik echt niet

Ik ga maandag meteen een leuk schriftje/boekje scoren ergens, zin in *O* *O* vet leuk dit!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108962874
Ik heb dat ene boekje gewoon besteld, te leuk is die (en natuurlijk weer veel meer....)

En ik ben ook niet creatief hoor, in het hoofd wel maar qua uitvoering Lukt dat niet altijd zo ;)
Gewoon meedoen pvoesss!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')