wie ziet t zitten en doet mee?quote:Op internet ben ik al een paar keer op Round Robin sites terecht gekomen, en het lijkt me eigenlijk wel erg leuk om zoiets met een D&V OUD groepje te doen.
Voor wie het niet kent; bij RoundRobin heeft iedereen een notebook dat wordt doorgestuurd. Iedere ontvanger vult een van te voren afgesproken aantal pagina's en stuurt het boekje vervolgens weer door. Aan het eind heeft iedereen zijn eigen (door andere gevulde) boekje weer terug.
De pagina's kunnen gevuld worden met van alles; er zijn recepten RR's, tekeningen RR's, thema RR's etc.
Mij lijkt het leuk om iedereen volledig de vrije hand te geven zodat iedereen zijn eigen creatieve ei kwijt kan. Tenslotte kunnen we niet allemaal hetzelfde, en juist die diversiteit lijkt me leuk.
Dus of je nou de pagina's vult met je lievelingsrecept, een zelfgeschreven gedicht, een tekening, een mini patroon, recept, favoriete foto of een pagina bewerkt met stof/verf/inpakpapier; alles is oké.
Zo'n project is alleen leuk als iedereen ècht meedoet en op tijd doorstuurt. Ik zou het groepje daarom niet te groot willen maken.
mwah daar valt wel een mouw aan te passen toch? ik zou zeggen, kleine groepjes, en de boekjes moeten bij voorkeur gewoon schriftjes zijn en dus door de brievenbus passen, dat scheelt al een bak geld. Als je max 8 personen zou doen en dan twee weken om het in te vullen voordat je het weer verderstuurt dan valt het op zich wel mee denk ik met de verzendkosten totaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan, maar dan wereldwijd, maar mijn oorspronkelijke schriftje nooit teruggekregen. Ondanks dat het een heel leuk idee is, gaat het qua verzendkosten uiteindelijk toch in de papieren lopen, dus ik pas
Bij de Action heb je van die schriftjes met een stevigere kaft die volgens mij gewoon met de post mee kunnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:27 schreef mignonne het volgende:
Leuk leuk![]()
Leuk dat je meedoet spuug <3
wat is handig, hoeveel mensen per groepje? hoeveel pagina's zie je zitten om te gaan invullen/versieren/bewerken whatever voor een ander? Hoe lang het boekje houden per persoon?
Ik zat zelf te denken aan 8 pagina's of 4 dubbele kantjes dus per persoon en dan het schriftje een week of twee houden ofzo?
Iemand ideeën over wat voor schriftje? ik bedoel, hij moet duidelijk stevig genoeg zijn om een en ander te overleven, maar het lijkt me ook wel handig als de schriftjes, in ieder geval in de beginfase, nog met brievenbuspost doorgestuurd kunnen worden naar de volgende. Dus iets met ringen is dan weer minder handig?
+1quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:57 schreef Chan het volgende:
Wat klinkt dat leuk! Ik weet alleen totaal niet wat ik in de schriftjes zou moeten zetten
ja vind je het weinig?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef McLaura het volgende:
Leuk! 8 lijkt me alleen niet veel..... dat is maar 8 (dubbele) pagina's.
Ik denk '8 personen is dus 8 pagina's per boek'. Ik denk vast verkeerd (heb meer met taal)quote:
Omg ja hahaha voor iedereen een paint makenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
count me in
altijd in voor wat painting
nja ik maak een lijstje zoals die nu staatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk man.
maar iedereen koopt zijn eigen hippe skriffie? en stuurt die dan op naar no. 1?
ik heb tegenwoordig zelfs een (falende) art journalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef mignonne het volgende:
leuk!ja simmu jij bent ook wel van t scrappen he?
ik heb jullie erbij staan
zou op zich kunnen, maar ik denk dat een minimum aantal pagina's ook wel leuk is om af te spreken. Het is wel de bedoeling dat je boekje weer leuk gevuld bij je terug komt, en als de een maar voor vier pagina's en de ander maar voor 2 pagina's inspiratie had enz enz dan krijg je maar een half boekje terug.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:41 schreef Mangostine het volgende:
Kun je niet beter afspreken dat iedereen maximaal 8 pagina's vult? Als ik inspiratie heb voor maar 4, maakt dat toch niks uit? Anders wordt het misschien teveel een verplichting...
ah toeeeeee?quote:Op zondag 11 maart 2012 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk idee!Maar ik denk wel dat ik het aan me voorbij laat gaan. Ik ging juist proberen wat minder te moeten en dit is wel een 'het moet-moet-moet af' ding!
Ik twijfel heel eventjes nog hoor...
ja dusquote:Op zondag 11 maart 2012 10:49 schreef Sandous het volgende:
Ja ik ben echt een noobheb in de nacht liggen nadenken over de logica, hoe het verder gaat na het eerste boekje.
Stel ik ben b, ik krijg een boekje van a en deze stuur ik vervolgens naar c. En dan, wiens boekje krijg ik dan? Het boekje die a had? ( nu ik dit tik, denk ik dat ik eruit ben toch)
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
![]()
Ik heb vannacht al zitten denken aan wat ik zou gaan maken...kom niet slapen door spokende kinderen
ah goeie.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef mrien het volgende:
Die van de ah zijn trouwens niet zo sterk qua kaft, heb ik gekocht voor Jelle maar was al vrij snel los.
ja!quote:
haha nouja dan moeten we even kijken wat we doen. misschien kun je later inhaken als je bevallen bent? dat er dan nog 1 schriftje op reis gaat achter de rest aan zeg maar?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
over een week al? Mens dan moet ik zo ongeveer bevallen!
Ehm, misschien moet ik hier even over na denken....
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef oeke het volgende:
over een week al? Mens dan moet ik zo ongeveer bevallen!
Ehm, misschien moet ik hier even over na denken....
haha, zat ik ook al aan te denken, een leuke aquarel met vruchtwater ofzo!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg.
getsquote:Op zondag 11 maart 2012 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Plak je er toch gewoon een paar stukjes gedroogde placenta in? En het navelstrengetje. Inspiratie genoeg.
Joh, ik ben helemaal niet creatief, maar ga gewoon mn best doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |