ja, ik kan dan kiezen tussen scannen of foto, dus doe ik maar scannen, is misschien toch duidelijker of zo dan een foto, ik heb niet zulke recht-fotograferen-skillzquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook in mijn hoofdOf foto's maken zeg maar
ditoquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
Ik ga trouwens ivm de kans van kwijtraken de bladzijden die ik gemaakt heb maar scannen, zodat ik ze altijd uitgeprint op kan sturen of zo
72 pagina's is genoeg toch? Groepjes van 8, 7 mensen die er iets in schrijven, 7x8=56, dan heb je nog ruimte óver!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef moussy het volgende:
ik zag ze op de site van de hema, maar hier hebben ze ze niet, ze hebben nooit wat ik wil
ik wilde deze [ afbeelding ]
maar, "maar" 72 pagina's.
Het is ook genoeg hoor, daarom ook maar tussen aanhalingstekentjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
72 pagina's is genoeg toch? Groepjes van 8, 7 mensen die er iets in schrijven, 7x8=56, dan heb je nog ruimte óver!
als jij hem nou goed genoeg vind?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
maar volgens mij te klein....
nou tis hem net niet zeg maar...... maar ik ga denk ik ook voor een blanco boekje en plak/kalk de kaft vol.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
maar volgens mij te klein....
Een klein boekje is toch ook leuk?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef snoopy het volgende:
ieh, ik word er al helemaal zenuwachtig van
Vandaag wel gekeken voor een boekje maar nog niet besloten. Ze hadden hele mooie veel te dure bij Sissy Boy maar vermoedelijk ga ik voor de neutrale Moleskine.
Als ze deze groter hadden gehad werd het natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |