tuurlijk wel. Ik kan toch nooit nee zegge tegen zulke dingenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Sandous het volgende:
Ik blijf het zooohoo leuk vinden
Ey straks in juli heeft iedereen het gehad en wil niemand met mij robinrounden
welja joh!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Sandous het volgende:
Ik blijf het zooohoo leuk vinden
Ey straks in juli heeft iedereen het gehad en wil niemand met mij robinrounden
dat dusquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik kan toch nooit nee zegge tegen zulke dingen
Ik doe gewoon 8 pagina's.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Lenaatje het volgende:
8 Pagina's over mezelf? Nee toch? Gewoon wat info toch....?
Slim.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ben in elk geval al mijn groepsgenoten op facebook aan het zoeken maar dat lukt nog niet helemaal.
Ow oke, dacht dat dat moest.... Haha! Begon al te zweten!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon 8 pagina's.Maar, zelf weten toch?
Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af......quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ynske het volgende:
die 8 pagina's he, is dat nu 4 blaadjes = 8 kantjes?
of is t alleen voorkanten en dus 8 blaadjes?
Ik begreep: 8 kantjes = 4 opengeslagen blaadjesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ynske het volgende:
die 8 pagina's he, is dat nu 4 blaadjes = 8 kantjes?
of is t alleen voorkanten en dus 8 blaadjes?
Ik denk dus dat je dan 4 opengeslagen blaadjes per boekje vult. In totaal dus 8 kantjes per boekje.quote:... 8 pagina's (of 4 dubbele) ...
Wat cool dat ze die poezieplaatjes nog verkopen!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon de poezieplaatjes gevonden (bij de Euroland) die mijn oma een jaar of 25 geleden in mijn poeziealbum heeft geplakt. Ze is al 21 jaar dood. Ik moest gewoon even sniffen in de Euroland![]()
Verder al wel wat knutselmeuk, maar nog geen boekje, dat fiks ik morgen.
doen wij in juli nog even een rondjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim.![]()
En ik had voor jou al zo ongeveer 8 pagina's vol bedacht, stap je over!![]()
Da's handig, als je dan toch lijntjes wilt, plak je er gewoon iets overheenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef simmu het volgende:
even een tip voor de mensen die voor een moleskine gaan: download hier extra pagina's enzo
Ik heb speciaal voor jou van alles zónder roze gekocht!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wat cool dat ze die poezieplaatjes nog verkopen!
Ik heb 'ergens' nog een doosje met poezieplaatjes, maar ik denk dat het sneller is als ik gewoon nieuwe koop!![]()
En je hebt toch wel een beetje leuke meuk gekocht he!![]()
Ik ga morgen ook op jacht. Spullies en een boekje scoren!!
je weet dat je prima kan printen met gekleurd papier he; dus dan heb je gekleurd lijntjespapier op formaatquote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's handig, als je dan toch lijntjes wilt, plak je er gewoon iets overheen
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou van alles zónder roze gekocht!
Sttt, niet mijn idee verklappenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet dat je prima kan printen met gekleurd papier he; dus dan heb je gekleurd lijntjespapier op formaat
Meteen even aangepast in het lijstje hierbovenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Barreltje het volgende:
hier ook even de knop indrukken
ter verduidelijking : Barretje 80 = Barreltje
Jee groepje 5 van start! spannend!![]()
8 pagina's over mezelf.. ik ga eens nadenken.. en ik heb dan " maar " 1 week om het te maken en op te sturen??![]()
pfoee!
waar ben ik aan begonnen!![]()
vandaag bij de kruidvat wat knutsel spul uit de actie bakken getrokken!![]()
![]()
ohh ik gebruik de nicks allebei hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Meteen even aangepast in het lijstje hierboven
ik denk dat ik nog wel wat uit te leggen heb voor mijn " groepsgenootjes"quote:Op maandag 12 maart 2012 16:01 schreef Elmo76 het volgende:
Barreltje, je hoeft niet als intro 8 pagina's over jezelf te doen he!
Mag wel, maar mag ook eentje.
In andermansvrouws boekjes mag je je dan uitleven op 8 bladzijdes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |