Vlgs mij is er wel een stand-in te vinden toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:27 schreef Sandous het volgende:
Lieve mignonne/damesIk ga me alsnog afmelden. Eigenlijk wil ik t zo graag en had al een lijstje gemaakt met wat ik allemaal ga halen/schrijven.
Maar daarnaast werk ik3 dagen en 1 dag opleiding en 1 dag stage. Ik lig net in bed met kapotte rug en doe het niet. Anders ga ik dingen afrafelen (dan heb ik t over mijn werkzaamheden). In juli doe ik al te graag mee, als er dan een nieuwe groep is![]()
Kan toch wel he; afmelden nu
teveel keusquote:Op maandag 12 maart 2012 06:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt mij het meest logisch toch Mignonne!![]()
Ik heb net een uur zitten surfen naar schriftjes maar ik kan niet kiezen.Hopen dat ik van de week iets vind en anders vrijdag of zaterdag maar thuis shoppen.
en binnenkort toch eens langs de Action, kijken wat ik daar allemaal mee kan slepen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:46 schreef trui het volgende:
[..]
wel eerst mooie figuurtjes erin gutsen he!
Ik zie dit nu pasquote:Op zondag 11 maart 2012 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo'n walgelijk kazig alfabetje maken voor Sorbo
De A is van Aambei, daar zit je straks op
De B is van Burg, die geeft er een kusje op
De c is...
Het is een doorstuurkringetje, dus je moet steeds een ander schriftje doorsturen naar dezelfde persoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Maarrre, je hebt toch gewoon een adressenlijstje nodig van iedereen in je groepje?! Dat lijkt me makkelijker dan steeds degene onder je te moeten vragen wekelijks.
Ooooohw dat had ik helemaal niet zo begrepenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is een doorstuurkringetje, dus je moet steeds een ander schriftje doorsturen naar dezelfde persoon.
Ik wil wel doorschuiven hoor! Ik 'ken' alleen mijn nieuwe groepje niet zo goed en ik vind het wel leuk om het toch een beetje persoonlijk te maken. Ik hoop op wat achtergrondinformatie op de 1e bladzijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 06:33 schreef mignonne het volgende:
Jammer sandous!
maar geen punt, er was idd nog voldoende animo. Kyara was de eerste die zich definitief opgaf voor groepje 5 dus die heb ik gevraagd of ze door wil schuiven, als iemand het hier heel erg niet mee eens is, sorry![]()
BE je vraagt het adres van degene na jou op het lijstje, daar verstuur jij steeds aan. Wat Lenaatje zegt.
Met de namen van onze zoons matchen we al wel een beetje, ik weet alvast wel 1 leuke blz te knutselen zonder dat ik verder iets van je weetquote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wil wel doorschuiven hoor! Ik 'ken' alleen mijn nieuwe groepje niet zo goed en ik vind het wel leuk om het toch een beetje persoonlijk te maken. Ik hoop op wat achtergrondinformatie op de 1e bladzijden
Deze week maar een mooi schriftje scoren!
In het animo topic is alweer bijna een groepje compleet! Daar kun je zo aansluiten!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef becky27 het volgende:
oh wat leuk dit!! Tis een beetje langs me heen gegaan, ziek kind en zo. Mocht er nog een 5e groepje komen dan wil ik wel aansluiten (voelt wel een beetje als leftover)
ik heb je erbij gezet in t animotopic!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef becky27 het volgende:
oh wat leuk dit!! Tis een beetje langs me heen gegaan, ziek kind en zo. Mocht er nog een 5e groepje komen dan wil ik wel aansluiten (voelt wel een beetje als leftover)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |