ja, bruna heeft hele witte, kosten geen drol.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
geloof t wel, die wit met rood gestreepte doosjes toch?
en dan moet ik zeker uitleggen hoe je een vlinder schminkt?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:40 schreef mignonne het volgende:
maakt wat mij betreft niet uit.
Ik vind het zelf wel leuk om iets te zien/lezen over dingen die ik zelf leuk vindt (ik kook graag dus recepten vind ik leuk, bijvoorbeeld); maar ik vind het ook erg leuk als ik outside the box moet denken dus als iemand me iets laat zien wat zij leuk vindt maar wat ik zelf niet kan of niet bekend mee ben.
Bijvoorbeeld eh, een mini-handleiding granny-squares haken. Weet ik veel. ik kan niet haken maar lijkt me dan wel weer leuk om zoiets tegen te komen.
ohjaaaaa!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan moet ik zeker uitleggen hoe je een vlinder schminkt?
Neeeee is zondequote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:
en taartjesfee naggellakt zo'n schriftje dicht![]()
Jupjup. Opgeplakt met kattendrekquote:Op zondag 11 maart 2012 23:29 schreef moussy het volgende:
Volgens mij plakt TF er gewoon geitenkeutels in
en glittersquote:Op zondag 11 maart 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jupjup. Opgeplakt met kattendrek
Nouuuuuuuu...ik heb hier nog wel een pot of 12 glitterlijm staan die op mag....:Pquote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en glitters
dat is t ergst wat je iemand kan aandoen, volglitteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |