De groepjes zijn zoals ze zijn toch? Het is ook raar om te gaan ruilen. Risico van het vak jeweetz.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je het echt niet leuk vindt is er misschien wel iemand bereid te ruilen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dan kan ik nog beter op de fiets stappen en het naar spuug brengen
vacüum trekken met zo'n apparaatquote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh om met het versturen het wat in te binden , *huishoudfolie eromheen wikkelen
niks! Je wacht maar gewoon afquote:Op zondag 11 maart 2012 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ooohh jongens ik zit wel met dilemma of ik een them wil of niet![]()
Want ivm verhuizing lijkt me een hollandsch thema wel tofmaar ook wel weer gewoon random wat jullie voor me in petto hebben..
![]()
*keuzes keuzes keuzes*
ja dat denk ik ook wel!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij is er met de mensen die balen/te laat al wel een nieuw groepje te maken?
Je kan/ voorin iets zelf schrijven, dat kan toch tot inspiratie leiden voor degene die het krijgt?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ooohh jongens ik zit wel met dilemma of ik een them wil of niet![]()
Want ivm verhuizing lijkt me een hollandsch thema wel tofmaar ook wel weer gewoon random wat jullie voor me in petto hebben..
![]()
*keuzes keuzes keuzes*
ha! ja zo dusquote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef E.T. het volgende:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Ja, ik ga deze week een soort beginpagina maken, over mezelfquote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
[..]
Je kan/ voorin iets zelf schrijven, dat kan toch tot inspiratie leiden voor degene die het krijgt?
YPPY, ik ben nu al benieuwd!
zitten brievenbussen dan dicht ja?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Poppejans het volgende:
30 april=Koninginnedag dus dan zit alles dicht
dagje later doen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
zitten brievenbussen dan dicht ja?nouja dan of zondag of dinsdag posten, afhankelijk van wat je zelf wil. lijkt me prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |