Je wilde het denk ik gewoon zeker weten? Je weet nu iig de symptomenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:58 schreef L0t.. het volgende:
Sparkling en Fieder![]()
Ik heb vanochtend getest en deze was negatief. Zou ook wel heel veel geluk hebben gehad als ik de eerste ronde zwanger geworden zou zijn.. Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik getest heb want ik heb een knallende koppijn en weer bruinverlies dus dikke kans dat mn menstruatie vandaag of morgen komt. Daar zou ik ook wel blij mee zijn trouwens, iig meteen een normale eerste cyclusduur
hoe bedoel je bewust aan het afvallen??quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar Barr je bent toch niet bewust bezig met afvallen hoop ik?
Ja kloptquote:Op zondag 11 maart 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je wilde het denk ik gewoon zeker weten? Je weet nu iig de symptomen
Nouja als je het heel gestaag doet dan zal het met die schadelijke afvalstoffen ook wel meevallen denk ik. Overgewicht is ook niet bepaald een bevorderende factor om zwanger te raken..quote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat als je zwanger wilt worden, of als je zwanger bent, dat je je dan beter niet bezig kan houden met afvallen?![]()
Want ik was daar ook mee bezig, totdat ik er dus achter kwam dat het zover was. Toen ik ben ik a la minute gestopt.
Nee, niet van mijn kies. Gister wel wat andere kwaaltjes (humeur wat alle kanten opvliegt enzoquote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja kloptHoe is het met jou? Nog geen last gehad van je kies?
^^quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja als je het heel gestaag doet dan zal het met die schadelijke afvalstoffen ook wel meevallen denk ik. Overgewicht is ook niet bepaald een bevorderende factor om zwanger te raken..
Klopt. Bij mij ging mijn cyclus ineens weer keren overslaan of werden ze ineens een week of soms twee weken langer. Je lijf reageert daar blijkbaar erg snel op. Ben nu bijna klaar met afvallen, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
volgens mij kan heel streng dieten ook heel je hormoonhuishouding overhoop gooien.
Easy does it.
* droomvrouwtje komt ff stiekem binnensluipenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat als je zwanger wilt worden, of als je zwanger bent, dat je je dan beter niet bezig kan houden met afvallen?![]()
Want ik was daar ook mee bezig, totdat ik er dus achter kwam dat het zover was. Toen ik ben ik a la minute gestopt.
Dat is inderdaad ook mijn insteek. Ik ben vrij nuchter en ga me echt niet aan dat soort dingen vastklampen. Maar hey, als het positief is en in mijn straatje past, dan zeg ik: kom maar op met die voorspellingquote:Op maandag 12 maart 2012 09:26 schreef Nanuke het volgende:
Chanty; een goede vriend van Lief en mij heeft af en toe ook van die zweverige dingen en ik weet ook nooit wat ik daarvan moet vinden.Hij zei een paar maand terug nog toen we op bezoek waren bij een baby in de vriendengroep 'over een jaartje is dat ook wel voor jullie weggelegd', en ik weet nog steeds niet wat hij daarmee wilde zeggen. Ik denk dan altijd maar weer, het is een grappig iets om mee te maken en als het uitkomt is het nog leuker, zo niet dan niet. Grote korrels zout, en zo. Al geloof ik best dat sommige mensen dat soort dingen beter aanvoelen.
Dat is inderdaad wel een nare reactie en wat ik altijd heb begrepen met dit soort dingen is dat het sowieso niet jouw schuld is. Het idee is dat bepaalde dingen gewoon voorbestemd zijn. Je kindje was waarschijnlijk nooit voorbestemd om op aarde te leven. Vraag me niet waarom, maar dat is de uitleg die ik vaak heb meegekregen via moeders. Dus probeer het naast je neer te leggen en hou jezelf maar voor dat het waarschijnlijk niet zo'n goede zweefteef isquote:Op maandag 12 maart 2012 10:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Dat doet me echt goed!
Hier is het nog hetzelfde.. De krampen moet ik steeds meer wegpuffen dus dat is wel erg vervelend. Vanochtend het ziekenhuis gebeld en donderdag langs komen. Dan horen we meer!
Wat is die onzekerheid toch rot hè. Als iedereen nou gewoon een cyclus van 28 dagen had en werd je niet ongesteld.. Nou, dan ben je zwanger!dat was zoveel makkelijker maar helaas.
Wat een mooi verhaal Chanty. Ik hoop ook dat ze gelijk gaat krijgen!
Jammer dat het bij jou nog niet doorzet Fieder. Hoe gaat het verder met je, psychisch? Trek je het nog een beetje tot de volgende afspraak? En hoe is je gevoel erbij? Denk je dat er kans is dat het toch goed blijkt te zitten?
Ik ben trouwens vorige week bij een hand/kaartlezer geweest en voel me er nu nog rot door. Ze was heel erg hard en gaf me het gevoel dat de miskraam mijn eigen schuld was omdat ik zo nodig zwanger wou worden en ik maar eens leren moest dat niet alles komt zoals ik het wil.
Nou moet ik toegeven dat ik graag de touwtjes in handen heb en als ik iets wil, dan nu! Maar ik vond dit toch wel erg hard. Ik ben huilend bij haar weggegaan.
Ze zei ook nog dat ze binnen nu en een jaar geen nieuwe zwangerschap ziet maar dat ik zeker weten kinderen krijg.
Maar of ik dat nu allemaal moet geloven. Hoe dan ook, ik heb echt spijt dat ik daarvoor betaald heb.
Moeders zijn wel handig jaquote:Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef Fieder het volgende:
Oeh Chanty wat fascinerend zeg! Ik hoop voor je dat ze gelijk gaat krijgen! Denk dat je er iig met een gezond verstand mee omgaat. Als het uitkomt; super, anders heeft ze t verkeerd 'gezien'.
Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die dingen aanvoelen eigenlijk. Maar je moet je leven er niet door laten bepalen. (maar dat doe je ook niet).
Zal je ook wel goed doen om te horen dat je moeder hetzelfde heeft doorgemaakt en ook 2 kinderen heeft mogen krijgen. Fijn zo'n mams waar je goed mee kan praten![]()
Ik heb mijn zwangerschap meteen met mn moeder gedeeld en ben zooooo blij dat ze er nu het mis is ook voor me kan zijn. (Alhoewel ze meteen begint over onderzoek dit, test dat, terwijl ze dat bij n 1e miskraam toch niet doen)
Sparkling, hoe is het nu?
Voel je wel iets van krampen ofzo al? Wat een rotsituatie zoquote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Fieder het volgende:
Oh Sparkling dat is inderdaad wel heel hard. Dat ze dat zomaar zegt, jeetje!
Ik vind het erg zwaar om zo te wachten hoor. Ik mis allemaal belangrijke dingen op werk, durf de deur niet uit voor boodschappen want stel dat... Begin volgens mij half gestoord te raken.
Ga wel steeds positiever over curettage denken, dat is denk ik wel een positieve ontwikkeling.
Ja, dat is dus eigenlijk precies wat ik ermee wilde zeggen. Zolang je het gewoon mee kan nemen als 'leuk' en niet als 'waarheid' is er niets mis mee denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef Chanty het volgende:
Maar je moet je leven er niet door laten bepalen
Ik had zelf het idee (want op het moment dat ik dat zei gaf ik het babytje de fles) dat hij bedoelde dat ik dan al een kind zou hebben en dat lijkt me niet zo waarschijnlijk. Maar misschien doelde hij gewoon op het zwanger zijn. Ik weet het dus niet, en vind het ook zo stom om er naar te vragen want het biedt toch niet echt zekerheid.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef Chanty het volgende:
Maar ben benieuwd of die vriend gelijk gaat krijgen. Je kunt natuurlijk altijd nog eens vragen wat ie daarmee bedoelde
Jeetje, wat heftig! Kan me voorstellen dat je je daar naar door voelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben trouwens vorige week bij een hand/kaartlezer geweest en voel me er nu nog rot door. Ze was heel erg hard en gaf me het gevoel dat de miskraam mijn eigen schuld was omdat ik zo nodig zwanger wou worden en ik maar eens leren moest dat niet alles komt zoals ik het wil.
Nou moet ik toegeven dat ik graag de touwtjes in handen heb en als ik iets wil, dan nu! Maar ik vond dit toch wel erg hard. Ik ben huilend bij haar weggegaan.
Ze zei ook nog dat ze binnen nu en een jaar geen nieuwe zwangerschap ziet maar dat ik zeker weten kinderen krijg.
Maar of ik dat nu allemaal moet geloven. Hoe dan ook, ik heb echt spijt dat ik daarvoor betaald heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef Sethiwe het volgende:
Het helpt niet weet ik, maar ik doe met jullie mee.Iets met gedeelde smart is halve smart
Krijg nu zelf geen enkele hoogte van mijn lijf/ cyclus.
Egopost dus ook maar even in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welkom in ons schuitje!
ik wil ook gewoon NU ongesteld worden..![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dit idd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
welkom in ons schuitje!
ik wil ook gewoon NU ongesteld worden..![]()
![]()
Aww thnxquote:Op maandag 12 maart 2012 16:29 schreef OooLizaooO het volgende:
Lot![]()
(waarom zijn er hier geen knuffel emoticons)
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef Sethiwe het volgende:
Sparklingwat een naar mens dat ze, nu je toch al verdrietig bent, je ook nog zo'n trap na geeft. Heel veel sterkte nog.
Fieder hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, wat is dit wachten slopend, vooral ook omdat je verder ook niet veel kan doen dan afwachten op wat komen gaat.![]()
Frummeltje wat leuk dat je regelmatig meeleest, ik hoop idd dat je je huwelijksreis mooi kan afsluiten![]()
Spockjuh gefeliciteerd.
-Tuktuk- fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je ouders en dat je weet dat ze achter je staan.
Chanty hoe is de pre-test gegaan bij je broertje?
OoolizaooO het is niet fijn al die kwalen, hopelijk brengt het het gewenste resultaat.
Lot..Barreltje en nanuke herkenbaar dat wachten op, maar oh zo vervelend soms![]()
Het helpt niet weet ik, maar ik doe met jullie mee.Iets met gedeelde smart is halve smart
Krijg nu zelf geen enkele hoogte van mijn lijf/ cyclus.
Egopost dus ook maar even in een spoiler.Hij is geslaagd, zij gezaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze nu maar wel voor mijn ultieme test slaagt
(ten aanzien van mijn banen had ze overigens wel steeds gelijk, maar we zullen zien. Behalve sexen kan ik er toch geen invloed op uitoefenen).
Edit: hoor net dat ie op het nippertje is geslaagd, een andere examinator had hem laten zakken.
@ iedereen die wacht: sterkte en hopelijk krijgen we deze week weer een streepjesregen
[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 12-03-2012 16:54:47 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Nou ik ben allang blij dat 'ie er om kan lachenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Kan jij er dan om lachen als je vriend er om lacht?
Of krijgt hij een mep rond z'n oren?
Dat is idd leuk om dan te testenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Jah laat ze zich maar lekker misvoorspeld hebben over je broer en lekker juist zitten over jou!
Ik hoop dat ik het lang genoeg uithoud om niet te testen. Als minimumdatum heb ik 16 maart gezet. Eigenlijk mag ik pas 18 maart.
Maar de 16de is wel een leuke datum voor mij/ons: m'n moeder is dan jarig (leuk cadeautje moest het zo zijn, toch?) en lief en ik zijn samen vanop een 16de.
Genoeg excuses om te snel te piesen?![]()
Misschien handig voor in de OP: mijn officiële NOD is 18 maart.
Als ik mag meespelen that is, want ik ben natuurlijk niet zo'n bekende hier en al helemaal geen poster op FOK in 't algemeen.
Iedereen mag meespelen hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Jah laat ze zich maar lekker misvoorspeld hebben over je broer en lekker juist zitten over jou!
Ik hoop dat ik het lang genoeg uithoud om niet te testen. Als minimumdatum heb ik 16 maart gezet. Eigenlijk mag ik pas 18 maart.
Maar de 16de is wel een leuke datum voor mij/ons: m'n moeder is dan jarig (leuk cadeautje moest het zo zijn, toch?) en lief en ik zijn samen vanop een 16de.
Genoeg excuses om te snel te piesen?![]()
Misschien handig voor in de OP: mijn officiële NOD is 18 maart.
Als ik mag meespelen that is, want ik ben natuurlijk niet zo'n bekende hier en al helemaal geen poster op FOK in 't algemeen.
Spannend Omentielvo!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Ik moet volgende week maandag naar Geertgen toe. Afgelopen zaterdag begon mijn menstruatie. Maar bij mij kan je het nauwelijks ongesteld noemen. Het is bijna niks. Ik hoop dat er maandag wel te zien is dat mijn lichaam klaar is voor de terugplaatsing hoor. Maar ik rijd liever vijf keer teveel dan eenmaal te weinig.
Welkom en succes!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef nijnepijn het volgende:
Hai, ik denk dat ik hier ook wel mee mag posten. Mijn vriend en ik hebben besloten voor een tweede te gaan. De eerste is nu ruim 1 en er mag wel een broertje of zusje komen.
We hebben nu wel besloten "gewoon" zonder condooms te vrijen en niet te letten op de eisprong enzo. Gewoon alles op zijn loop laten. Voor nummer 1 had ik altijd een cyclus van stipt 29 dagen, na nummer 1 is het heel wisselend. Het kortste is 27 dagen geweest, het langste is 35 dagen. Ik heb dus geen idee wanneer ik kan testen. Al heb ik niet het idee dat het in 1 maand raak is. Bij nummer 1 zijn we ook een aantal maanden bezig geweest.
[Flauwmodus AAN] Geniale woordkeuze!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Vind 't fijn om mijn ei hier kwijt te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurum, ik ben heel hard aan het hopen dat je de dokter fijn kunt afbellen![]()
![]()
Bij blaasontsteking heb je volgens mij ook steeds het gevoel dat je moet plassen, maar volgens mij komt er dan iedere keer heul niet veel uit. Dus als jij gewoon moet plassen, maar dan vaker (en zeker als je geen pijn hebt), dan lijkt het me geen blaasontsteking, nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:30 schreef jaeky het volgende:
En we tellen er nog eens een dagje bij. Dag 30 nu.
Mijn man moest (nav opkomend onderzoek) alvast wat 'brengen' naar het lab voor onderzoek, zou wel erg lullig (pun intended) zijn als het vandaag op gang kwam.![]()
Ondertussen heb ik bij de HA een bekertje gehaald, zodat ik morgen een plasje kan leveren voor onderzoek, want ik plas me nog steeds suf. Dit is echt geen verbeelding meer, aangezien ik er vanacht uit moest om te plassen. Dat is net zo gebruikelijk voor mij als een koe op de maan graast.
Er is dus wel degelijk iets aan de hand, of blaasontsteking, of stress (altijd een leuke dooddoener) of iets anders...? Inmiddels dus niet zo heel overtuigd meer dat ik niet zwanger ben, nog steeds geen menses, maar ook geen positieve test. Maar blaasontsteking heb ik ook/eigenlijk nooit (1x in mijn leven gehad en dat voelde toen anders), en ik heb nu geen pijn/branden bij plassen. Dus schiet mij maar lek.
Geen idee. Lijkt me wel érg vroeg, zeker als je NOD pas om maandag is. En negatief testen geeft alsnog geen uitsluitsel, want misschien heb je nog niet genoeg hormoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Regenboogjes het volgende:
Dames hier en meelezende dames: Wat zijn jullie ervaringen met vroegtesten? Met welke hebben jullie ervaring?
Mijn NOD is zondag of maandag. Morgen moet ik naar een arts voor een controle. Een positieve test zou een nogal andere wending aan het consult geven en een negatieve test zou nauwelijks impact hebben.
Ik besef me dat het morgen eigenlijk te vroeg is om te testen en dat een positieve test een heel, heel erg prille zwangerschap zou bevestigen, maar toch.
Die van 't Kruidvat, die 2 voor 5 euro testen, isdawa?
Ah, ok. Dan kun je misschien gewoon volgende week opnieuw contact opnemen als je zwanger blijktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:56 schreef Regenboogjes het volgende:
Coco, de arts weet nog niet dat we bezig zijn, wel dat de wens er is. Tijdens mijn vorige afspraak een half jaar geleden was 't allemaal nog niet zo concreet als nu.
't consult heeft ook helemaal niks met zwanger worden te maken; wel moet ik me direct melden als ik zwanger ben, ik heb een bloedstollingsstoornis die niet zo heel erg boeiend is maar dat wel kan worden tijdens een zwangerschap, bevalling of miskraam.
Morgen krijg ik de uitslagen van recente bloedonderzoeken en ik wilde het sowieso gaan hebben over 'hoe te handelen bij zwangerschap'.
Barreltje, daar heb ik ook geen idee van. Bij de 1e heb ik op mijn NOD getest en de test was knalpositief. Helaas weet ik niet hoe dat 4 dagen eerder was.
Ik heb verder ook totaal geen symptomen maar dat zegt aan de ene kant ook niks.
Nou ja, ik test wel gewoon en als 't negatief is test ik dinsdag nog wel een keer.
hihi ja dat deed ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohja, dat vond ik zo stom. Je doet heel hoopvol een test en hij blijft wit. In allerlei houdingen hield ik hem, stel je voor dat er een licht streepje te zien was als ik hem voor een lamp hield. Nu moet ik er ook wel om lachen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:13 schreef Qeza het volgende:
Hoi allemaal
Ik reageer hier als een kloon, maar ik heb hier regelmatig meegelezen. Ik wilde even laten weten dat ik er een paar dagen geleden achter ben gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben in de 5e cyclus zwanger geraakt, nadat het bij mij een tijdje (niet super lang hoor, 2 maanden ongeveer) duurde voor ik mijn cyclus weer terug had na het stoppen met de pil. Ook al post ik in dit topic nooit mee, ik vind het wel fijn om hier een positief bericht te plaatsen om weer nieuwe hoop jullie kant in te blazen
Ik ben nu 5,5 week zwanger en over 3 weken vindt de 1e echo plaats. Ik vind het heel spannend en heb nog steeds het idee dat het niet om mij gaat als ik woorden als verloskundige, zwanger en echo gebruik. Maar ik ben wel enorm blij natuurlijk!!
Dankjewel! Gek is dat hè! Sowieso ineens een afspraak moeten maken met een verloskundige, maar ook toen ik vanochtend bedacht dat ik me moest aanmelden voor Moeders voor moeders! Ik heb ook eigenlijk nog nergens last van behalve van wat vermoeidheid. Ook vóór de zwangerschapstest. Ik had gewoon wat buikpijn alsof ik ongesteld moest worden maar heb de test toch gedaan om 'het uit te sluiten'. Des te verbaasder was ik toen er binnen 10 seconden een dikke plus kwam te staan op de test.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:21 schreef Skoap het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En idd zo herkenbaar dat laatste wat je zegt!! Ik heb dat ook nog steeds!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen
Toen 't vruchtje er bij mij uit kwam, heb ik daarna ook nog een behoorlijke tijd last van krampen gehad. Was zeker niet direct weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
Eens... en geloof me, een bevalling is ook geen hele frisse bedoeling en ook dat gebeurd door dergelijke mensen zonder blikken of blozen. VOel je daar nou maar niet schuldig om.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen
Ik voelde een soort *plop* toen het er écht uit kwam. Merkte in ieder geval dat er iets groters dan normaal uit was gekomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laatik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
dat lees ik nu graagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn
oeh het wordt wel spannend hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd
Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden
En morgen is je NOD! Zo megaspannendddddddd!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd
Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh en Sparklinghopelijk dat dit het toch was en dat met de echo blijkt dat je nu 'schoon' bent..
En gefeliciteerd qeza!![]()
Mehhh shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef jaeky het volgende:
BFN , buh.
Nou, lekker dan.
Dan zal het een blaas ontsteking zijn.
Ik weet het echt niet..dan zou het nu ongv 3-4 dagen na innestelling moeten zijn als je uitgaat van een innesteling 10 dagen na evt. bevruchting. Ik weet niet echt met hoeveel dagen na de innesteling je dan positief test want ik lees zoveel verschillende verhalen op internet...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef jaeky het volgende:
Ik ben nu 3 of 4 dagen overtijd bij 14dpo, ik zou denken dat het nu toch echt zou moeten opkomen. Of denk ik dat onterecht?
Morgen naar de HA met urine , ik vraag wel of ie, als het geen infectie is, ook op zwangerschap wil testen.
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij mogen dichte wiegjes niet meer. Kan je baby stikken....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Niemand van jullie die soms in Amsterdam én Eindhoven is?
http://www.mevrouwdeuil.n(...)/vintage-wieg-p-2079
I wants it!
Het is de maand can onzekerheid hier zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Sethiwe het volgende:
Jaeky balen van de negatieve test.
Voor alle wachtende dames, heel veel succes hoop snel streepjes te zien.
Hier situatie nog steeds hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik weer huilen, bah.
Sorry dat ik zo'n egoposter ben hoor, maar in mijn omgeving heb ik niet echt mensen waar ik het bij kwijt kan omdat ze daar óf nog helemaal niet mee bezig zijn (relaties, samenwonen, laat staan kinderen) óf niet op de hoogte zijn van het feit dat wij wel bezig zijn met kinderen. Normaal zou ik mijn moeder bellen, maar die weet het dus ook nog niet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
Ik denk wel dat dit ermee te maken heeft ja. Hij gaf gisteravond zelfs aan van, 'maar straks dan ben je zwanger en dan moet je bevallen en dan moet ik maar hópen dat ik iemand met mijn bus met pakketen (koerrierdienst) kan opzadelen en dan ook nog maar zien hoe ik ooit bij jou in het ziekenhuis ga komen! Straks dan mis ik het helemaal!' Best wel lief dat hij zich daar druk om maakt, maar ook daar is vast een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:06 schreef jaeky het volgende:
Idd fieder en sparkling![]()
Nanuke, denk je niet dat je man misschien zo met de zwangerschap bezig is dat hij misschien niet verder kan nadenken dan wel beslissen?
Dat is dan ook de reden dat ik advies vroeg, want dit denk ik dus ook. Ook precies het verder zoeken (want vast contract is fijn natuurlijk, maar wil niet zeggen dat je er vooreeuwigenaltijd moet blijven. En de zekerheid die het biedt, zeker nu! Ik snap alleen niet zo goed waarom hij het niet zo ziet, denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.
^^quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat duidelijk maken geloof ik.
Mijn eisprong was 15 dagen geleden... En normaal daalt een temp voor menses ipv een stijging.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Jeaky, zit dan je menstruatie er niet erg aan te komen? Edit: oh wacht, heb je niet nu een eisprong dan?
Wanneer zal ik testen?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.
nuquote:Wanneer zal ik testen?
Kan het niet dat, als er iets "mis" is, jequote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Aemelia het volgende:
L0t! IK HEB GETEST! witter dan wit die KV testHet is nu dg 10 DPO en zelfs met mijn positieve test vorige maand werd ik ongesteld op dag 9 DPO.
Nog geenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
nog geen![]()
en ik ben knetter misselijk..
kan iemand mij even de handleiding voor mijn lichaam aangeven??![]()
![]()
De vorige keren testte ik altijd vroeg positief. Maar misschien nu niet. Of misschien ben ik nu niet zwangerquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Nog geen![]()
en ook geen 2 streepjes.
Argh!!!![]()
Jij bent gewoon iemand die heel traag HCG aanmaakt
Wat is dat met die rare lijven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:04 schreef Aemelia het volgende:
[..]
De vorige keren testte ik altijd vroeg positief. Maar misschien nu niet. Of misschien ben ik nu niet zwanger![]()
Luteale fase is altijd 9 dagen.
naja, blij ben ik er niet echt mee. Maar ik kan er niks meer aan doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:10 schreef jaeky het volgende:
_aurum_
Goh, dat je blij er mee bent he? Onzekerheid is igg over.
Nou ja, je zit wél gelijk op dag 1 van de nieuwe ronde.
(Schrale troost, I know)
Barretje...
jáaa, dat ken ik, eerst gebeuren...![]()
ik heb voor dinsdagmorgen een afspraak staan idd. De lol gaat er zo een beetje af, dus maar buurten bij de huisarts, kijken of hij nog wat wijs te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
AurumWat jammer, ik had echt het gevoel dat het raak zou zijn. Ging je nou een afspraak met de huisarts maken?
Barretje, nog even spannend dus....
Sparkling & Fieder, ik denk aan jullie. Hopelijk snel meer duidelijkheid. En Fieder, ik duim nog steeds heel hard dat jij bij die 5% zit....
Omen, wat vreselijk sneu zoiets. Het zal beter zijn, maar ik weet hoeveel pijn zoiets doet, of het nu beter is of niet.
Verder iedereen veel sterkte & succes!
ik heb al twee weken een zeurderige onderbuikquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef jaeky het volgende:
Mmm, ik heb nu wel zeurderige onderbuik.
Ergens, érgens had ik tegen beter weten in nog hoop.
Zeg hou op hequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb al twee weken een zeurderige onderbuik
dat zegt nog niks
jupquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Zijn dedan toch begonnen barretje?
Bah wat een droevig nieuws hier toch
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Naah, hier is het losgebroken.
Realiseer me net met mijn lief aan de telefoon dat we dit jaar geen ouders wordenen dat doet me best wat
Ik zit vanaaf met een dekentje op de bank sad panda te wezen.
eerder : offshore kerelsquote:
als je langer dan 10 minuten wacht is iedereen zwanger jahquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef OooLizaooO het volgende:
hmmm geven die testen een duidelijke indrooglijn of niet?
Ja toch wel... die zag ik gisteren namelijk ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef OooLizaooO het volgende:
hmmm geven die testen een duidelijke indrooglijn of niet?
Knuffel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Realiseer me net met mijn lief aan de telefoon dat we dit jaar geen ouders wordenen dat doet me best wat
Ik zie een heel, heel licht streepjequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef OooLizaooO het volgende:
[ afbeelding ]
Nu merk ik al dat ik er zelf al niets meer op zie.
Teveel wishful thinking is ook niet ideaal![]()
Morgenochtend nog een keertje
Idd ik had gehoopt dit topic vandaag bij te lezen met streepjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef -Tuktuk- het volgende:
Oksel ook al niet
Na de streepjesregen van vorige maand is het nu wel ontzettend stil
Een indroog lijntje is nooit zo'n mooi lijntje hoor. En hij is even breed als de teststreep!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef OooLizaooO het volgende:
[ afbeelding ]
Nu merk ik al dat ik er zelf al niets meer op zie.
Teveel wishful thinking is ook niet ideaal![]()
Morgenochtend nog een keertje
een minuut of 5-6 na 't testen... (moest volgens de handleiding 5 min wachten en dan aflezen)quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Liza ik zie ook een heeeeel vaag streepjewas die direct na t testen al zichtbaar of pas veel later?
ssssshjt joh (nog) niet zo enthousiast!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Een indroog lijntje is nooit zo'n mooi lijntje hoor. En hij is even breed als de teststreep!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is for sure een HCG streep! nu nog vast houden!
Dan zou ik morgen of over een paar dagen zeker nog eens testen want er is zonder verbeelding wel een lijntje te zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
een minuut of 5-6 na 't testen... (moest volgens de handleiding 5 min wachten en dan aflezen)
Omentievlo niet fijn. Veel mensen vinden 't "maar" een huisdier, maar ik weet ook dat zo'n beestje heel erg veel voor je kan betekenen, dus: sterkte
Ik hoop het.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik morgen of over een paar dagen zeker nog eens testen want er is zonder verbeelding wel een lijntje te zienSpannend! Ga jij de eerste zijn die het startschot voor een nieuwe streepjesregen geeft?
Heb meteen 2 doosjes gekocht, want ik wist van mezelf: eenmaal ik ze in huis heb, is het hek van de damquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:49 schreef Fieder het volgende:
Ow Oksel jammer!
Liza, je hebt iig een voorraad in huis toch?Lekker blijven piesen!
Ach aurumquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Dat zou voor iedereen hier wel welkom zijn volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
nog geen![]()
en ik ben knetter misselijk..
kan iemand mij even de handleiding voor mijn lichaam aangeven??![]()
![]()
Pfff jammer! In de wachtstand nog maar weer even dus... Ik duim!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Aemelia het volgende:
L0t! IK HEB GETEST! witter dan wit die KV testHet is nu dg 10 DPO en zelfs met mijn positieve test vorige maand werd ik ongesteld op dag 9 DPO.
Maar goed die witte test, gebrek aan seks zegt: nooooooooooo! Mijn temp blijft hoog en het uitblijven van bloed zegt: mwhaaaaaaa ?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef jaeky het volgende:
Mijn man zegt net doodleuk : "Je bent een man op Fok!"
Haha ohja, zie het nu ook pasquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef jaeky het volgende:
Voor mij nog geen wijn vanavond...
Maar misschien zondag (eerder lukt niet) sushi en saké
Mijn man zegt net doodleuk : "Je bent een man op Fok!"
3 dagen voor NOD (officiele NOD zo 18 maart)quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Liza; hoe ver voor je nod zit je? Mijn eerste streepje zag er ook zo uit, dus ik zeg zwanger!
Ik neem het pas wel zelf serieus als ik morgen effectief positief pies, daarvoor nog geen gejompel hierquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Fieder het volgende:
Kan iemand even de tijd doorspoelen naar morgenochtend? Wel ff piesen voor ons het Liza?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef OooLizaooO het volgende:
Lijnloos, zonde![]()
Hopelijk volgende ronde beterVolgens mij is het als je teststreep net zo dik is als de controlestreep gewoon goed hoor! Anders zou 'ie veel dunner zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijnloos balen!![]()
![]()
Hier precies hetzelfde, over 2 weken een jaar geledenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
3 dagen voor NOD (officiele NOD zo 18 maart)
en 8 DPO
Haha wat coolquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef OooLizaooO het volgende:
Moet ik wel nog even vanalles gaan regelen hoor morgen!
Lief krijg als verrassing een dikke(zo'n cohiba).
Om preciezer te zijn: alleen de huls, met daarin een -hopelijk- positieve test.
De sigaar zelf krijgt 'ie dan binnen 'n maand of 8
Nee, daarvoor ben ik nog niet overtuigd genoeg dat het positief is. Ik wil hem geen valse hoop geven... Hij zit momenteel in 't buitenland voor z'n werk en is morgen in de late namiddag terug.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef L0t.. het volgende:
Haha wat coolweet ie niet dat je nu al getest hebt dan?
Haha ik heb ook getest zonder dat lief t wist! Hij wilde n week wachten...quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb ook getest zonder dat mijn lief het wist, die ging werken, ik ben het bed uitgesprongen en heb getest. Vervolgens eerst mijn zusje gebeld en toen mijn lief weer thuis was huilend gezegd dat ik iets stoms had gedaan, mocht officieel pas een week later testen vanwege icsi. Maar ik wist gewoon dat ik zwanger was, zo misselijk was ik, dus het was vooral een bevestiging.
En nu ben ik weer weg hier... Heb hier niets te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |