abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109050070
Gefeliciteerd qeza! Zo herkenbaar inderdaad, dat gevoel alsof het niet over jezelf gaat. Ik had steeds het gevoel dat ik zat te liegen tegen iedereen, pas bij de eerste echo had ik zoiets van: 'zie je wel!'.
E.
pi_109050366
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
E.
pi_109050448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
:*

Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109050457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen :*
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109050516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Toen 't vruchtje er bij mij uit kwam, heb ik daarna ook nog een behoorlijke tijd last van krampen gehad. Was zeker niet direct weg.

Qua hoe het uitzag: het viel in mijn geval niet voor iets anders aan te zien. Er zat echt een zakje/vliesje omheen (vruchtje is bij mij rond de 7 weken doodgegaan). Wij hebben wel zo'n wc met een plateautje, dus dat is misschien wat makkelijker te zien.
pi_109050561
Sparkling ik denk niet dat de krampen meteen helemaal weg zijn hoor. De 'rest' moet er toch ook nog uit komen. Ook al is het vruchtje misschien al weg?

Jammer dat je het niet goed hebt kunnen zien (of misschien ook wel beter?...) Donderdag weet je het zeker. Niet druk maken om vies/ lastig ofzo! Er ligt sowieso n matje onder dus er kan niks gebeuren. En jij doet het ook niet voor je lol!!!

Sterkte, fijn dat je iig minder pijn hebt!

Hier nog niks :(
pi_109050602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:

[..]

Eens... en geloof me, een bevalling is ook geen hele frisse bedoeling en ook dat gebeurd door dergelijke mensen zonder blikken of blozen. VOel je daar nou maar niet schuldig om. :*
pi_109050620
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laat ;) ik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
E.
pi_109050690
Toen ze bij mij hebben gecontroleerd of alles schoon was, liet ik inderdaad ook wat bloed achter :+ Maar die vrouw vindt dat inderdaad absoluut niet erg. Ze zal eerder meeleven omdat het mis is gegaan, denk ik.

Bovendien krijgen die echoapparaten een soort condoom om, dus je maakt eigenlijk niks echt 'vies'.

Mij viel het in ieder geval erg mee achteraf, voelde me niet opgelaten of ongemakkelijk: de echo=mevrouw was heel professioneel en aardig, dus dat scheelde een hoop :)
pi_109050713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laat ;) ik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
Ik voelde een soort *plop* toen het er écht uit kwam. Merkte in ieder geval dat er iets groters dan normaal uit was gekomen.
pi_109050728
Wij hebben een plons wc, dus ik zou sowieso niks kunnen zien...

Maar je hebt ook niks gevoeld?

Ja wat Coco net iets eerder zei :)
pi_109051003
Niet echt nee. Ik merkte korte tijd daarvoor op dat ik minder pijn had maar heb niets voelen gebeuren. Dus waarschijnlijk was het ook niets bijzonders maar wel gek dat de krampen minder zijn geworden.

Fijn dat jullie me een beetje gerust stellen! :)
Ik had toen ik voor de tweede echo moest nadat het mis was gegaan ook zo'n situatie waar ik me ongemakkelijk voelde en het tegelijkertijd heel duidelijk werd dat het voor die mensen een heel normaal iets is.
Ik moest in het ziekenhuis in zo'n stoel waarbij je benen op een plateau moeten en die gaat dan automatisch omhoog en kantelen je bekken ook direct. Ze deed de inwendige echo en ja, die was niet goed. Ze was klaar en begint een heel verhaal af te steken tegen mij terwijl ik dus nog in de meest ongemakkelijke houding lag, zo met mijn benen wijd. En er was ook nog een co assistent bij. Ik dacht alleen maar: 'laat me nou zakken!!'. Ik kon de gyn niet eens aankijken omdat ik plat lag met mijn benen in die beugel!
Ja, dat voelde zo ongemakkelijk voor mij maar voor de gyn is het heel normaal. Dat zal donderdag niet anders zijn waarschijnlijk ;) ik moet nog steeds lachen als ik eraan terug denk!
E.
pi_109051310
Haha Sparkling dat is inderdaad wel heel ongemakkelijk! Hadden ze je minstens ff kunnen laten zakken voor het verhaal... :')

Jij moet dus donderdag voor controle, hoe laat? Hoop voor je dat je 'schoon' bent en er verder niks hoeft te gebeuren.

Vandaag mn werk gebeld dat ze aantal van mijn belangrijke afspraken moeten afzeggen omdat ik zeker nog niet kom. Had gehoopt het nu wel verloren te zijn, maar niet dus... Voel me echt zo schuldig naar mn werk toe, ook al weet ik dat dat onzin is. Ben bang dat ze me nu niet meer gaan waarderen enzo...
pi_109051805
Ah, niet schuldig voelen hoor! Je kan er niets aan doen en het is belangrijk dat je eventjes de tijd neemt voor jezelf en om het een plekje te geven. Ik begrijp je wel hoor, maar echt! Het is niet niks waar je nu in zit. Je werk komt wel weer als het de tijd ervoor is. Nu is het even tijd voor jezelf en die tijd is heel belangrijk! Ik hoop wel voor je dat ze je vrijdag duidelijkheid kunnen geven en je iets hebt om naar toe te leven. Hoe sta je nu voor curettage?

Ik moet donderdag om 13.20 uur. Mijn man is deze week lekker bij mij en zijn werk is zo makkelijk gelukkig. Die zeggen steeds maar dat hij het rustig aan moet doen en ze ook wel doorwerken zonder hem. Volgende week zou hij 2 dagen weg moeten maar ze hebben al toestemming gegeven dat hij niet hoeft te overnachten, gelukkig!
E.
pi_109053798
qeza *O*

Wat een heftige verhalen hier, waar is die roze wolk?
Ik wil gewoon voor iedereen (mezelf incl) een snelle plakkerd!

Ik pies me trouwens ook te pletter :X . Nog nooit zo erg gehad. Alsof ik constant gedraineerd word ofzo. Terwijl ik eigenlijk niet zoveel drink. Weird. Zelfs 's nachts moeten voor opstaan. Niet gewoon "de drang hé" echt... piesen! Ik vraag me af waar m'n lijf al dat vocht vandaan haalt. Ook als opgezocht en blijkt zo te zijn dat je bij een 2de zwangerschap sneller druk hebt van je baarmoeder op je blaas. Maar 't zou me nu wel verwonderen dat zo'n klein frummeltje al voor m'n nod op m'n blaas zit te stampen. :D
Achhhhhh hoop dit leven zeker ;)
pi_109053858
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn :D
pi_109054253
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn :D
dat lees ik nu graag :D
pi_109054499
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd ;)

Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109054543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd ;)

oeh het wordt wel spannend hoor!

ik moet tegenwoordig ook de hele tijd eruit om 's nachts te plassen dat had ik eerder nooit...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109054797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:

En morgen is je NOD! Zo megaspannendddddddd!!! :s)
pi_109055251
Deze amper zichtbare streep plaste ik een dikke 3 jaar geleden op DPO 8.
Morgen opnieuw DPO 8 zou ik? o|O
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:47:06 #122
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109055293
Oei spannend allemaal. Ben benieuwd hoeveel streepjes er de komende weken voorbij gaan komen, klinkt allemaal toch wel hoopvol :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109055786
Liza doe doe!!!
Gewoon cheap ass test! Kan je niks mee verliezen!

Aurum, morgen NOD??

Oww spannend, ik duim hoor!!
pi_109056106
'k Heb geen tests in huis.
Kwestie van mezelf een beetje onder controle te kunnen houden. :{
En 't moet wel met ochtendurine, dus zal ten vroegste voor donderdag zijn.
En misschiennnnn dat 't me dan nog wel lukt om nog 1 dagje te wachten tot m'n opgelegde minimumdatum (16 maart).
pi_109056229
Haha ok! Jammer O-)
Maar inderdaad wel beter om nog paar daagjes te wachten.
pi_109059294
Screw it...
ik ga even overleggen met mijn man en gooi er vanavond of morgen ochtend een KV test tegen aan. Ineens ben ik er klaar mee. Ik ben vandaag de hele dag al 'off'. Ik ben óf moe, óf het gedoe zat. :{w
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109061101
Ik vóel gewoon dat een streepjes aan zitten te komen! *O*
Hartstikke spannend aurum, barreltje, jaeky en liza! :D ik duim me helemaal suf ;)

Hier nog steeds niets. Blijf wel wat bruinverlies houden maar allemaal nog makkelijk op te vangen met een inlegkruisje, iig niet te verwarren met een menstruatie. Voel ook geen krampen alsof het eraan zit te komen ofzo.. Terwijl ik zondag na die negatieve test nog zó overtuigd was dat ik die avond of toch in ieder geval maandag ongesteld zou gaan worden :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh en Sparkling :* hopelijk dat dit het toch was en dat met de echo blijkt dat je nu 'schoon' bent..

En gefeliciteerd qeza! *O*
pi_109061421
Ohh jaeky spannend! Succes!!
pi_109063113
BFN , buh.
Nou, lekker dan.

Dan zal het een blaas ontsteking zijn.
pi_109063345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef jaeky het volgende:
BFN , buh.
Nou, lekker dan.

Dan zal het een blaas ontsteking zijn.
Mehhh shit ;( :*!
pi_109063502
:* :(

Ochtendurine nog? Of ben je er klaar mee?
pi_109063891
Ik ben nu 3 of 4 dagen overtijd bij 14dpo, ik zou denken dat het nu toch echt zou moeten opkomen. Of denk ik dat onterecht?
Morgen naar de HA met urine , ik vraag wel of ie, als het geen infectie is, ook op zwangerschap wil testen.
pi_109064496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef jaeky het volgende:
Ik ben nu 3 of 4 dagen overtijd bij 14dpo, ik zou denken dat het nu toch echt zou moeten opkomen. Of denk ik dat onterecht?
Morgen naar de HA met urine , ik vraag wel of ie, als het geen infectie is, ook op zwangerschap wil testen.
Ik weet het echt niet..dan zou het nu ongv 3-4 dagen na innestelling moeten zijn als je uitgaat van een innesteling 10 dagen na evt. bevruchting. Ik weet niet echt met hoeveel dagen na de innesteling je dan positief test want ik lees zoveel verschillende verhalen op internet...
pi_109064912
Denk dat het een goed idee is om je HA te laten testen!
(alhoewel die volgens mij geen 'sterkere' testen hebben?)

Hoop dat je geen blaasontsteking hebt, das zooo au!

Ik ga slapen, weer een dag door gekomen... Welterusten! Misschien morgen streepjes?
pi_109065691
Heb geen 'au' :') alleen een abo op het toilet.
Brandende oogjes... Ik ga er ook in.
Trusten.

(ik zie net nog een uber uber vaag 'streepje'... maar dat is way waaaay past de toegestane tijd.
En mijn man ziet niets... Ik zal wel echt koekwaus nu zijn, goed voor je dit... :') )

Edit: Ik les net dat dat de 'verdamping' is. Het 'streepje' is zo licht dat ik niet eens kan zien, of ie kleurloos of roze is.

[ Bericht 10% gewijzigd door jaeky op 13-03-2012 21:22:30 ]
pi_109066804
Niemand van jullie die soms in Amsterdam én Eindhoven is?
http://www.mevrouwdeuil.n(...)/vintage-wieg-p-2079

I wants it!
pi_109070417
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Niemand van jullie die soms in Amsterdam én Eindhoven is?
http://www.mevrouwdeuil.n(...)/vintage-wieg-p-2079

I wants it!
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij mogen dichte wiegjes niet meer. Kan je baby stikken....

Lol@Lot en d'r stemmen in haar hoofd :+

Ik hoop dat iedereen snel strepen piest, ik reken er bij mij niet op. da's ook niet erg als die stomme kramp maar stopt!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:58:31 #138
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109071832
Oooooh wat een onzekerheid Jeaky! En dat is gewoon zooooo kut :( ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Maar ja die lijven van ons ook! Grrrrr!

En een kusje voor sparkling en fieder. Slopend moet het zijn. Ik hoop het nooit mee te maken en gun het niemand.

Barretjeeee! Wanner ga je?

En uhm de rest weet ik even niet meer, sorry!

Waarom doen jullie 'ego's' Posts onder een spoiler, is toch helemaal niet nodig?

Hier is vandaag mijn NOD maar nog niets! Zwanger zijn verwacht ik niet, 5 dagen voor mijn nod seks gehad en 2 dagen na mij ovu dip en positieve ovu test. Lijkt me dat we dat ei mooi gemist hebben.
Mijn nod is de vorige keren 10 dagen dpo geweest dus ik mag er wel vanuit gaan dat mijn nod nu is toch?
pi_109073311
Jaeky balen van de negatieve test.

Voor alle wachtende dames, heel veel succes hoop snel streepjes te zien.

Hier situatie nog steeds hetzelfde -O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 05:51:42 #140
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109077953
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Sethiwe het volgende:
Jaeky balen van de negatieve test.

Voor alle wachtende dames, heel veel succes hoop snel streepjes te zien.

Hier situatie nog steeds hetzelfde -O-
Het is de maand can onzekerheid hier zeker? :(

Hier nog geen bloed op nod +1
pi_109078011
Ik dacht bij het opstaan dat ik eindelijk niet meer misselijk was en dat ik dus me kon bezinnen en lekker (on)geduldig wachten op de menstruatie. Maar eenmaal uit bed en beneden kwam het weer opzetten, wat een prutgedoe. Vandaag met school weer een lange dag staan en als ik zo misselijk blijf dan kan ik echt niet eten/het echt niet volhouden. :( Ik voel me echt een dramakip en dat ben ik helemaal niet gewend van mezelf, maar momenteel is alles echt even te veel.
spoiler vanwege herkenbaarheid;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu moet ik weer huilen, bah.

Sorry dat ik zo'n egoposter ben hoor, maar in mijn omgeving heb ik niet echt mensen waar ik het bij kwijt kan omdat ze daar óf nog helemaal niet mee bezig zijn (relaties, samenwonen, laat staan kinderen) óf niet op de hoogte zijn van het feit dat wij wel bezig zijn met kinderen. Normaal zou ik mijn moeder bellen, maar die weet het dus ook nog niet. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109078019
En ik duim natuurlijk voor iedereen vrolijk mee! Streepjes en wat happynezzzz in dit topic zijn wel gewenst de laatste tijd geloof ik. :o

Jammer jaeky! Ik had gehoopt dat jij de eerste van vele streepjes zou zijn!

fieder, sparkling, ik wil even zeggen dat ik het zo ontzettend knap vind dat jullie hier nog meeposten en voor anderen meeduimen, het moet echt niet makkelijk zijn in jullie situatie! :*
pi_109078098
Idd fieder en sparkling :Y
Nanuke, denk je niet dat je man misschien zo met de zwangerschap bezig is dat hij misschien niet verder kan nadenken dan wel beslissen?
pi_109078106
Hier is mijn temp weer op normale post O niveau . Gewoon om nog even extra verwarring te zaaien . :')
(Nu dus 2 dagen gestegen na een dip)
  woensdag 14 maart 2012 @ 07:16:57 #145
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109078169
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.

Jeaky, zit dan je menstruatie er niet erg aan te komen? Edit: oh wacht, heb je niet nu een eisprong dan?

Wanneer zal ik testen?
pi_109078230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:06 schreef jaeky het volgende:
Idd fieder en sparkling :Y
Nanuke, denk je niet dat je man misschien zo met de zwangerschap bezig is dat hij misschien niet verder kan nadenken dan wel beslissen?
Ik denk wel dat dit ermee te maken heeft ja. Hij gaf gisteravond zelfs aan van, 'maar straks dan ben je zwanger en dan moet je bevallen en dan moet ik maar hópen dat ik iemand met mijn bus met pakketen (koerrierdienst) kan opzadelen en dan ook nog maar zien hoe ik ooit bij jou in het ziekenhuis ga komen! Straks dan mis ik het helemaal!' Best wel lief dat hij zich daar druk om maakt, maar ook daar is vast een mouw aan te passen.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.
Dat is dan ook de reden dat ik advies vroeg, want dit denk ik dus ook. Ook precies het verder zoeken (want vast contract is fijn natuurlijk, maar wil niet zeggen dat je er vooreeuwigenaltijd moet blijven. En de zekerheid die het biedt, zeker nu! Ik snap alleen niet zo goed waarom hij het niet zo ziet, denk ik. :P Ik ga het volgende week (hij werkt sowieso nog tot 2 april, dan vanaf dan zou hij dus contract krijgen) nog maar een keer aankaarten. En dan misschien maar een keer niet zo subtiel (al is dat bij hem moeilijk want hij kan nog wel eens flink explosief reageren).

Wat een fijne berichtjes van jullie, stelt me echt een beetje gerust (zo van, het is niet oneerlijk om hem nu te pushen want het is gewoon nodig).

Aemelia; als je wacht met testen tot woensdag (dus een week, haha :P) dan doe ik met je mee. ;)
pi_109078504
hmm.
weeig gevoel in mijn buik.. alsof ie vloeibaar is :P
meestal een teken van aankomende ongesteldheid.
dus.. een beetje de kop in het zand methode toegepast en getest..
1 streepje..
kom maar door dan met die })

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109078521
quote:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat duidelijk maken geloof ik.

^^
zoals gedacht is het hier niet raak, heb bruinverlies. Ben iig blij dat de onzekere dagen voorbij zijn :)
pi_109078602
quote:

Jeaky, zit dan je menstruatie er niet erg aan te komen? Edit: oh wacht, heb je niet nu een eisprong dan?

Wanneer zal ik testen?
Mijn eisprong was 15 dagen geleden... En normaal daalt een temp voor menses ipv een stijging.

(fyi: gebruikelijke cyclus 27 dagen, gebruikelijke O op 16, gebruikelijke LF/wachttijd 11 dagen)

Wanneer je zal testen? Maakt eigenlijk niet uit, als je maar een beetje kennis van (vals) positief en/of negatief hebt. Ik test gewoon wanneer ik wil, mezelf gek maken, van "ik mag niet testen tot die datum" is net zo, zo niet meer, 'stressvol' dan gewoon even testen. Máár dat ben ik.

Als je een gebruikelijke tijdspanne zoekt: ergens vanaf 9, of beter 10dpo.
pi_109078635
_aurum_
Goh, dat je blij er mee bent he? Onzekerheid is igg over.
Nou ja, je zit wél gelijk op dag 1 van de nieuwe ronde.
(Schrale troost, I know)

Barretje...
jáaa, dat ken ik, eerst gebeuren... O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')