quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen
Toen 't vruchtje er bij mij uit kwam, heb ik daarna ook nog een behoorlijke tijd last van krampen gehad. Was zeker niet direct weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
Eens... en geloof me, een bevalling is ook geen hele frisse bedoeling en ook dat gebeurd door dergelijke mensen zonder blikken of blozen. VOel je daar nou maar niet schuldig om.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen
Ik voelde een soort *plop* toen het er écht uit kwam. Merkte in ieder geval dat er iets groters dan normaal uit was gekomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laatik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
dat lees ik nu graagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn
oeh het wordt wel spannend hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd
Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden
En morgen is je NOD! Zo megaspannendddddddd!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd
Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh en Sparklinghopelijk dat dit het toch was en dat met de echo blijkt dat je nu 'schoon' bent..
En gefeliciteerd qeza!![]()
Mehhh shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef jaeky het volgende:
BFN , buh.
Nou, lekker dan.
Dan zal het een blaas ontsteking zijn.
Ik weet het echt niet..dan zou het nu ongv 3-4 dagen na innestelling moeten zijn als je uitgaat van een innesteling 10 dagen na evt. bevruchting. Ik weet niet echt met hoeveel dagen na de innesteling je dan positief test want ik lees zoveel verschillende verhalen op internet...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef jaeky het volgende:
Ik ben nu 3 of 4 dagen overtijd bij 14dpo, ik zou denken dat het nu toch echt zou moeten opkomen. Of denk ik dat onterecht?
Morgen naar de HA met urine , ik vraag wel of ie, als het geen infectie is, ook op zwangerschap wil testen.
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij mogen dichte wiegjes niet meer. Kan je baby stikken....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Niemand van jullie die soms in Amsterdam én Eindhoven is?
http://www.mevrouwdeuil.n(...)/vintage-wieg-p-2079
I wants it!
Het is de maand can onzekerheid hier zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Sethiwe het volgende:
Jaeky balen van de negatieve test.
Voor alle wachtende dames, heel veel succes hoop snel streepjes te zien.
Hier situatie nog steeds hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik weer huilen, bah.
Sorry dat ik zo'n egoposter ben hoor, maar in mijn omgeving heb ik niet echt mensen waar ik het bij kwijt kan omdat ze daar óf nog helemaal niet mee bezig zijn (relaties, samenwonen, laat staan kinderen) óf niet op de hoogte zijn van het feit dat wij wel bezig zijn met kinderen. Normaal zou ik mijn moeder bellen, maar die weet het dus ook nog niet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
Ik denk wel dat dit ermee te maken heeft ja. Hij gaf gisteravond zelfs aan van, 'maar straks dan ben je zwanger en dan moet je bevallen en dan moet ik maar hópen dat ik iemand met mijn bus met pakketen (koerrierdienst) kan opzadelen en dan ook nog maar zien hoe ik ooit bij jou in het ziekenhuis ga komen! Straks dan mis ik het helemaal!' Best wel lief dat hij zich daar druk om maakt, maar ook daar is vast een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:06 schreef jaeky het volgende:
Idd fieder en sparkling![]()
Nanuke, denk je niet dat je man misschien zo met de zwangerschap bezig is dat hij misschien niet verder kan nadenken dan wel beslissen?
Dat is dan ook de reden dat ik advies vroeg, want dit denk ik dus ook. Ook precies het verder zoeken (want vast contract is fijn natuurlijk, maar wil niet zeggen dat je er vooreeuwigenaltijd moet blijven. En de zekerheid die het biedt, zeker nu! Ik snap alleen niet zo goed waarom hij het niet zo ziet, denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.
^^quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat duidelijk maken geloof ik.
Mijn eisprong was 15 dagen geleden... En normaal daalt een temp voor menses ipv een stijging.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Jeaky, zit dan je menstruatie er niet erg aan te komen? Edit: oh wacht, heb je niet nu een eisprong dan?
Wanneer zal ik testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |