abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109050070
Gefeliciteerd qeza! Zo herkenbaar inderdaad, dat gevoel alsof het niet over jezelf gaat. Ik had steeds het gevoel dat ik zat te liegen tegen iedereen, pas bij de eerste echo had ik zoiets van: 'zie je wel!'.
E.
pi_109050366
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
E.
pi_109050448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
:*

Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109050457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen :*
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109050516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Toen 't vruchtje er bij mij uit kwam, heb ik daarna ook nog een behoorlijke tijd last van krampen gehad. Was zeker niet direct weg.

Qua hoe het uitzag: het viel in mijn geval niet voor iets anders aan te zien. Er zat echt een zakje/vliesje omheen (vruchtje is bij mij rond de 7 weken doodgegaan). Wij hebben wel zo'n wc met een plateautje, dus dat is misschien wat makkelijker te zien.
pi_109050561
Sparkling ik denk niet dat de krampen meteen helemaal weg zijn hoor. De 'rest' moet er toch ook nog uit komen. Ook al is het vruchtje misschien al weg?

Jammer dat je het niet goed hebt kunnen zien (of misschien ook wel beter?...) Donderdag weet je het zeker. Niet druk maken om vies/ lastig ofzo! Er ligt sowieso n matje onder dus er kan niks gebeuren. En jij doet het ook niet voor je lol!!!

Sterkte, fijn dat je iig minder pijn hebt!

Hier nog niks :(
pi_109050602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:

[..]

Eens... en geloof me, een bevalling is ook geen hele frisse bedoeling en ook dat gebeurd door dergelijke mensen zonder blikken of blozen. VOel je daar nou maar niet schuldig om. :*
pi_109050620
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laat ;) ik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
E.
pi_109050690
Toen ze bij mij hebben gecontroleerd of alles schoon was, liet ik inderdaad ook wat bloed achter :+ Maar die vrouw vindt dat inderdaad absoluut niet erg. Ze zal eerder meeleven omdat het mis is gegaan, denk ik.

Bovendien krijgen die echoapparaten een soort condoom om, dus je maakt eigenlijk niks echt 'vies'.

Mij viel het in ieder geval erg mee achteraf, voelde me niet opgelaten of ongemakkelijk: de echo=mevrouw was heel professioneel en aardig, dus dat scheelde een hoop :)
pi_109050713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laat ;) ik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
Ik voelde een soort *plop* toen het er écht uit kwam. Merkte in ieder geval dat er iets groters dan normaal uit was gekomen.
pi_109050728
Wij hebben een plons wc, dus ik zou sowieso niks kunnen zien...

Maar je hebt ook niks gevoeld?

Ja wat Coco net iets eerder zei :)
pi_109051003
Niet echt nee. Ik merkte korte tijd daarvoor op dat ik minder pijn had maar heb niets voelen gebeuren. Dus waarschijnlijk was het ook niets bijzonders maar wel gek dat de krampen minder zijn geworden.

Fijn dat jullie me een beetje gerust stellen! :)
Ik had toen ik voor de tweede echo moest nadat het mis was gegaan ook zo'n situatie waar ik me ongemakkelijk voelde en het tegelijkertijd heel duidelijk werd dat het voor die mensen een heel normaal iets is.
Ik moest in het ziekenhuis in zo'n stoel waarbij je benen op een plateau moeten en die gaat dan automatisch omhoog en kantelen je bekken ook direct. Ze deed de inwendige echo en ja, die was niet goed. Ze was klaar en begint een heel verhaal af te steken tegen mij terwijl ik dus nog in de meest ongemakkelijke houding lag, zo met mijn benen wijd. En er was ook nog een co assistent bij. Ik dacht alleen maar: 'laat me nou zakken!!'. Ik kon de gyn niet eens aankijken omdat ik plat lag met mijn benen in die beugel!
Ja, dat voelde zo ongemakkelijk voor mij maar voor de gyn is het heel normaal. Dat zal donderdag niet anders zijn waarschijnlijk ;) ik moet nog steeds lachen als ik eraan terug denk!
E.
pi_109051310
Haha Sparkling dat is inderdaad wel heel ongemakkelijk! Hadden ze je minstens ff kunnen laten zakken voor het verhaal... :')

Jij moet dus donderdag voor controle, hoe laat? Hoop voor je dat je 'schoon' bent en er verder niks hoeft te gebeuren.

Vandaag mn werk gebeld dat ze aantal van mijn belangrijke afspraken moeten afzeggen omdat ik zeker nog niet kom. Had gehoopt het nu wel verloren te zijn, maar niet dus... Voel me echt zo schuldig naar mn werk toe, ook al weet ik dat dat onzin is. Ben bang dat ze me nu niet meer gaan waarderen enzo...
pi_109051805
Ah, niet schuldig voelen hoor! Je kan er niets aan doen en het is belangrijk dat je eventjes de tijd neemt voor jezelf en om het een plekje te geven. Ik begrijp je wel hoor, maar echt! Het is niet niks waar je nu in zit. Je werk komt wel weer als het de tijd ervoor is. Nu is het even tijd voor jezelf en die tijd is heel belangrijk! Ik hoop wel voor je dat ze je vrijdag duidelijkheid kunnen geven en je iets hebt om naar toe te leven. Hoe sta je nu voor curettage?

Ik moet donderdag om 13.20 uur. Mijn man is deze week lekker bij mij en zijn werk is zo makkelijk gelukkig. Die zeggen steeds maar dat hij het rustig aan moet doen en ze ook wel doorwerken zonder hem. Volgende week zou hij 2 dagen weg moeten maar ze hebben al toestemming gegeven dat hij niet hoeft te overnachten, gelukkig!
E.
pi_109053798
qeza *O*

Wat een heftige verhalen hier, waar is die roze wolk?
Ik wil gewoon voor iedereen (mezelf incl) een snelle plakkerd!

Ik pies me trouwens ook te pletter :X . Nog nooit zo erg gehad. Alsof ik constant gedraineerd word ofzo. Terwijl ik eigenlijk niet zoveel drink. Weird. Zelfs 's nachts moeten voor opstaan. Niet gewoon "de drang hé" echt... piesen! Ik vraag me af waar m'n lijf al dat vocht vandaan haalt. Ook als opgezocht en blijkt zo te zijn dat je bij een 2de zwangerschap sneller druk hebt van je baarmoeder op je blaas. Maar 't zou me nu wel verwonderen dat zo'n klein frummeltje al voor m'n nod op m'n blaas zit te stampen. :D
Achhhhhh hoop dit leven zeker ;)
pi_109053858
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn :D
pi_109054253
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn :D
dat lees ik nu graag :D
pi_109054499
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd ;)

Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109054543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd ;)

oeh het wordt wel spannend hoor!

ik moet tegenwoordig ook de hele tijd eruit om 's nachts te plassen dat had ik eerder nooit...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109054797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:

En morgen is je NOD! Zo megaspannendddddddd!!! :s)
pi_109055251
Deze amper zichtbare streep plaste ik een dikke 3 jaar geleden op DPO 8.
Morgen opnieuw DPO 8 zou ik? o|O
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:47:06 #122
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109055293
Oei spannend allemaal. Ben benieuwd hoeveel streepjes er de komende weken voorbij gaan komen, klinkt allemaal toch wel hoopvol :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109055786
Liza doe doe!!!
Gewoon cheap ass test! Kan je niks mee verliezen!

Aurum, morgen NOD??

Oww spannend, ik duim hoor!!
pi_109056106
'k Heb geen tests in huis.
Kwestie van mezelf een beetje onder controle te kunnen houden. :{
En 't moet wel met ochtendurine, dus zal ten vroegste voor donderdag zijn.
En misschiennnnn dat 't me dan nog wel lukt om nog 1 dagje te wachten tot m'n opgelegde minimumdatum (16 maart).
pi_109056229
Haha ok! Jammer O-)
Maar inderdaad wel beter om nog paar daagjes te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')