quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen
Toen 't vruchtje er bij mij uit kwam, heb ik daarna ook nog een behoorlijke tijd last van krampen gehad. Was zeker niet direct weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb vandaag ineens veel minder krampen. Af en toe nog eentje en verder meer vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Ook nog steeds wel aardig bloedverlies.
Snap er niets van! Ik zag vanochtend 'iets' in de wc maar ik had al op de doorspoelknop gedrukt en was te laat om het goed te bekijken. Twijfel nu of het gewoon bloed was of toch het vruchtje. Ik las op internet dat de krampen direct weg zouden zijn bij een gelukte miskraam en dat is dus niet zo want af en toe zijn ze nog flink pijnlijk.
Afwachten tot de echo donderdag, al duurt dat nog veel te lang voor mijn gevoel. Ik zie er ook wel tegenop, een inwendige echo terwijl ik nog zoveel bloed verlies.. Lijkt me een beetje vies en ongemakkelijk.
Eens... en geloof me, een bevalling is ook geen hele frisse bedoeling en ook dat gebeurd door dergelijke mensen zonder blikken of blozen. VOel je daar nou maar niet schuldig om.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik probeer altijd maar te denken dat het die mensen hun beroep is.. en je echt niet de eerste bent die daar ligt op zo'n moment. Het is allemaal al vervelend genoeg voor je, dus ga je daar ook niet nog eens naar om voelen
Ik voelde een soort *plop* toen het er écht uit kwam. Merkte in ieder geval dat er iets groters dan normaal uit was gekomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar ik keek pas in de wc toen ik al aan het doortrekken was en kon dus niet zo goed iets zien. Een beetje dom achteraf maar nu te laatik weet het niet, twijfel vooral omdat de krampen nu gewoon heel anders zijn ineens terwijl ik afgelopen nacht nog een tijd heb zitten puffen om de krampen te verwerken.
Er zit niets anders op dan afwachten..
dat lees ik nu graagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Fieder het volgende:
Dag voor mijn NOD had ik 's avonds een cursus, ben wel 6 keer wezen piesen toen! Iedereen keek me echt raar aan... Weet ook niet hoe dat kan maar het kan dus wel een signaal zijn
oeh het wordt wel spannend hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd
Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden
En morgen is je NOD! Zo megaspannendddddddd!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1, dan is er iig een voordeel dat ik de afgelopen week 's nachts wakker word om te plassen. Was al bang dat ik oud werd
Begin de krampjes down under nu wel een beetje zat te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |