Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.
nuquote:Wanneer zal ik testen?
Kan het niet dat, als er iets "mis" is, jequote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Aemelia het volgende:
L0t! IK HEB GETEST! witter dan wit die KV testHet is nu dg 10 DPO en zelfs met mijn positieve test vorige maand werd ik ongesteld op dag 9 DPO.
Nog geenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
nog geen![]()
en ik ben knetter misselijk..
kan iemand mij even de handleiding voor mijn lichaam aangeven??![]()
![]()
De vorige keren testte ik altijd vroeg positief. Maar misschien nu niet. Of misschien ben ik nu niet zwangerquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Nog geen![]()
en ook geen 2 streepjes.
Argh!!!![]()
Jij bent gewoon iemand die heel traag HCG aanmaakt
Wat is dat met die rare lijven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:04 schreef Aemelia het volgende:
[..]
De vorige keren testte ik altijd vroeg positief. Maar misschien nu niet. Of misschien ben ik nu niet zwanger![]()
Luteale fase is altijd 9 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naja, blij ben ik er niet echt mee. Maar ik kan er niks meer aan doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:10 schreef jaeky het volgende:
_aurum_
Goh, dat je blij er mee bent he? Onzekerheid is igg over.
Nou ja, je zit wél gelijk op dag 1 van de nieuwe ronde.
(Schrale troost, I know)
Barretje...
jáaa, dat ken ik, eerst gebeuren...![]()
ik heb voor dinsdagmorgen een afspraak staan idd. De lol gaat er zo een beetje af, dus maar buurten bij de huisarts, kijken of hij nog wat wijs te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
AurumWat jammer, ik had echt het gevoel dat het raak zou zijn. Ging je nou een afspraak met de huisarts maken?
Barretje, nog even spannend dus....
Sparkling & Fieder, ik denk aan jullie. Hopelijk snel meer duidelijkheid. En Fieder, ik duim nog steeds heel hard dat jij bij die 5% zit....
Omen, wat vreselijk sneu zoiets. Het zal beter zijn, maar ik weet hoeveel pijn zoiets doet, of het nu beter is of niet.
Verder iedereen veel sterkte & succes!
ik heb al twee weken een zeurderige onderbuikquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef jaeky het volgende:
Mmm, ik heb nu wel zeurderige onderbuik.
Ergens, érgens had ik tegen beter weten in nog hoop.
Zeg hou op hequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb al twee weken een zeurderige onderbuik
dat zegt nog niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Zijn dedan toch begonnen barretje?
Bah wat een droevig nieuws hier toch
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Naah, hier is het losgebroken.
Realiseer me net met mijn lief aan de telefoon dat we dit jaar geen ouders wordenen dat doet me best wat
Ik zit vanaaf met een dekentje op de bank sad panda te wezen.
eerder : offshore kerelsquote:
als je langer dan 10 minuten wacht is iedereen zwanger jahquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef OooLizaooO het volgende:
hmmm geven die testen een duidelijke indrooglijn of niet?
Ja toch wel... die zag ik gisteren namelijk ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef OooLizaooO het volgende:
hmmm geven die testen een duidelijke indrooglijn of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |