Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:16 schreef Aemelia het volgende:
Kusje voor nanuke! Persoonlijk denk ik dat je vriend in deze onzekere situatie (baby én de economie!) niet de luxe heeft om die baan af te slaan. En vanuit deze baan kan hij toch verder zoeken? Hij moet even over die hobbel heen en ik zou dat op niet zo'n subtiele wijze duidelijk maken geloof ik.
nuquote:Wanneer zal ik testen?
Kan het niet dat, als er iets "mis" is, jequote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Aemelia het volgende:
L0t! IK HEB GETEST! witter dan wit die KV testHet is nu dg 10 DPO en zelfs met mijn positieve test vorige maand werd ik ongesteld op dag 9 DPO.
Nog geenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
nog geen![]()
en ik ben knetter misselijk..
kan iemand mij even de handleiding voor mijn lichaam aangeven??![]()
![]()
De vorige keren testte ik altijd vroeg positief. Maar misschien nu niet. Of misschien ben ik nu niet zwangerquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Nog geen![]()
en ook geen 2 streepjes.
Argh!!!![]()
Jij bent gewoon iemand die heel traag HCG aanmaakt
Wat is dat met die rare lijven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:04 schreef Aemelia het volgende:
[..]
De vorige keren testte ik altijd vroeg positief. Maar misschien nu niet. Of misschien ben ik nu niet zwanger![]()
Luteale fase is altijd 9 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naja, blij ben ik er niet echt mee. Maar ik kan er niks meer aan doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:10 schreef jaeky het volgende:
_aurum_
Goh, dat je blij er mee bent he? Onzekerheid is igg over.
Nou ja, je zit wél gelijk op dag 1 van de nieuwe ronde.
(Schrale troost, I know)
Barretje...
jáaa, dat ken ik, eerst gebeuren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |