ik heb voor dinsdagmorgen een afspraak staan idd. De lol gaat er zo een beetje af, dus maar buurten bij de huisarts, kijken of hij nog wat wijs te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
AurumWat jammer, ik had echt het gevoel dat het raak zou zijn. Ging je nou een afspraak met de huisarts maken?
Barretje, nog even spannend dus....
Sparkling & Fieder, ik denk aan jullie. Hopelijk snel meer duidelijkheid. En Fieder, ik duim nog steeds heel hard dat jij bij die 5% zit....
Omen, wat vreselijk sneu zoiets. Het zal beter zijn, maar ik weet hoeveel pijn zoiets doet, of het nu beter is of niet.
Verder iedereen veel sterkte & succes!
ik heb al twee weken een zeurderige onderbuikquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef jaeky het volgende:
Mmm, ik heb nu wel zeurderige onderbuik.
Ergens, érgens had ik tegen beter weten in nog hoop.
Zeg hou op hequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb al twee weken een zeurderige onderbuik
dat zegt nog niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Zijn dedan toch begonnen barretje?
Bah wat een droevig nieuws hier toch
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Naah, hier is het losgebroken.
Realiseer me net met mijn lief aan de telefoon dat we dit jaar geen ouders wordenen dat doet me best wat
Ik zit vanaaf met een dekentje op de bank sad panda te wezen.
eerder : offshore kerelsquote:
als je langer dan 10 minuten wacht is iedereen zwanger jahquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef OooLizaooO het volgende:
hmmm geven die testen een duidelijke indrooglijn of niet?
Ja toch wel... die zag ik gisteren namelijk ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef OooLizaooO het volgende:
hmmm geven die testen een duidelijke indrooglijn of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |