abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109015930
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Kan jij er dan om lachen als je vriend er om lacht?
Of krijgt hij een mep rond z'n oren? :D
Nou ik ben allang blij dat 'ie er om kan lachen :P

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Jah laat ze zich maar lekker misvoorspeld hebben over je broer en lekker juist zitten over jou!

Ik hoop dat ik het lang genoeg uithoud om niet te testen. Als minimumdatum heb ik 16 maart gezet. Eigenlijk mag ik pas 18 maart.
Maar de 16de is wel een leuke datum voor mij/ons: m'n moeder is dan jarig (leuk cadeautje moest het zo zijn, toch?) en lief en ik zijn samen vanop een 16de.
Genoeg excuses om te snel te piesen? :@

Misschien handig voor in de OP: mijn officiële NOD is 18 maart.
Als ik mag meespelen that is, want ik ben natuurlijk niet zo'n bekende hier en al helemaal geen poster op FOK in 't algemeen :D.
Dat is idd leuk om dan te testen :) Ik had mezelf ook de 17e voorgenomen ivm 'onze' datum maar dat is dus mislukt :') En natuurlijk mag je hier meeposten! Ik post normaal ook nooit in OUD maar iedereen mag hier gewoon posten. Fijn om een beetje ervaringen te kunnen delen met lotgenoten toch :)
pi_109016049
Van mij zou 'ie 'n mep krijgen denk ik :D. Dus respect voor jouw (8>.

En dank je! Vind 't fijn om mijn ei hier kwijt te kunnen. Veel liever hier dan op bepaalde andere babyforums :X.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:01:00 #53
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109016338
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Jah laat ze zich maar lekker misvoorspeld hebben over je broer en lekker juist zitten over jou!

Ik hoop dat ik het lang genoeg uithoud om niet te testen. Als minimumdatum heb ik 16 maart gezet. Eigenlijk mag ik pas 18 maart.
Maar de 16de is wel een leuke datum voor mij/ons: m'n moeder is dan jarig (leuk cadeautje moest het zo zijn, toch?) en lief en ik zijn samen vanop een 16de.
Genoeg excuses om te snel te piesen? :@

Misschien handig voor in de OP: mijn officiële NOD is 18 maart.
Als ik mag meespelen that is, want ik ben natuurlijk niet zo'n bekende hier en al helemaal geen poster op FOK in 't algemeen :D.
Iedereen mag meespelen hoor O+
En spannend dus. Ik mag van mezelf komend weekend testen want eind februari/ begin maart dacht ik dat ik heeeel misschien een eisprong had (volgens mijn temp iig niet, maar wel witte vloei). Woensdag zou ook al kunnen trouwens maar ik hou het maar ruim aan. Al verwacht ik er niks van, een OD zou dan ook wel welkom zijn trouwens :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109016996
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Ik moet volgende week maandag naar Geertgen toe. Afgelopen zaterdag begon mijn menstruatie. Maar bij mij kan je het nauwelijks ongesteld noemen. Het is bijna niks. Ik hoop dat er maandag wel te zien is dat mijn lichaam klaar is voor de terugplaatsing hoor. Maar ik rijd liever vijf keer teveel dan eenmaal te weinig.
Spannend Omentielvo!

Oeh er zitten piesmomenten aan te komen dus! Aan alle 'kwaaltjes' te horen zouden er best wat streepjes kunnen komen. Duimstand!!
pi_109018032
Hai, ik denk dat ik hier ook wel mee mag posten. Mijn vriend en ik hebben besloten voor een tweede te gaan. De eerste is nu ruim 1 en er mag wel een broertje of zusje komen.

We hebben nu wel besloten "gewoon" zonder condooms te vrijen en niet te letten op de eisprong enzo. Gewoon alles op zijn loop laten. Voor nummer 1 had ik altijd een cyclus van stipt 29 dagen, na nummer 1 is het heel wisselend. Het kortste is 27 dagen geweest, het langste is 35 dagen. Ik heb dus geen idee wanneer ik kan testen. Al heb ik niet het idee dat het in 1 maand raak is. Bij nummer 1 zijn we ook een aantal maanden bezig geweest.
pi_109018304
Nijnepijn, leuk!! Welkom :W
pi_109018663
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef nijnepijn het volgende:
Hai, ik denk dat ik hier ook wel mee mag posten. Mijn vriend en ik hebben besloten voor een tweede te gaan. De eerste is nu ruim 1 en er mag wel een broertje of zusje komen.

We hebben nu wel besloten "gewoon" zonder condooms te vrijen en niet te letten op de eisprong enzo. Gewoon alles op zijn loop laten. Voor nummer 1 had ik altijd een cyclus van stipt 29 dagen, na nummer 1 is het heel wisselend. Het kortste is 27 dagen geweest, het langste is 35 dagen. Ik heb dus geen idee wanneer ik kan testen. Al heb ik niet het idee dat het in 1 maand raak is. Bij nummer 1 zijn we ook een aantal maanden bezig geweest.
Welkom en succes! :)
  maandag 12 maart 2012 @ 18:40:27 #58
258612 nytar
boys boys boys
pi_109019756
welkom nijnepijn! Succes alvast! :)
pi_109019876
Mijn lief kan gelukkig nog lachen om mijn buien, terwijl ik soms een beetje moe word van mezelf :')

Heb voor volgende week dinsdag een afspraak gemaakt met de huisarts, als het raak is dan bel ik 'm af maar ik denk dat we gewoon op de koffie mogen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109020755
Nijnepijn welkom en succes.

Lot.. sterkte met je emobuien kan me voorstellen dat dat heel vermoeiend is.

Aurum ben benieuwd of de huisarts iets voor je kan betekenen, maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is :* .

OoolizaooO tuurlijk mag je meeposten.
pi_109021134
hormonale buien zijn heel erg herkenbaar. Elke maand, ben ik ongeveer een week voor mijn menstruatie zo'n ontzettend monster. Echt heel erg. En ik weet dat ik gewoon ontzettend onredelijk ben, maar ik kan er dan gewoon echt niks aan doen.
pi_109021475
Welkom Nijnepijn! Spannende tijd ga je weer tegemoet!

Omentielvo bijna naar Geertgen. Ik hoop ook dat er iets te zien is. Tuurlijk rijd je liever te vaak dan te weinig maar het zou fijn zijn om te zien dat je lichaam bezig is.

Barreltje, nog een paar dagen en dan mag je testen. Het klinkt goed hoor!

Liza, wat vervelend al die kwaaltjes. Als het op de 16e maar het gewenste resultaat geeft, dan doe je het nog ergens voor! ;)

Ook bijna jouw NOD Chanty. Jammer dat je het gevoel hebt dat het deze ronde niet raak is.

Sethiwe, jaeky en nanuke, wat rot dat jullie maar in die onzekerheid blijven zitten. Kon je maar een knopje omzetten en ongesteld worden als de test toch niet positief is.

Fieder, ik begrijp dat je steeds positiever wordt over de curettage. Afwachten is slopend.. Ik hoop voor jou dat er geen wachtlijst is!

L0t, ik herken je buien zo! Ik moest altijd huilen om van alles. Als mijn man daarom moest lachen ging ik nog harder huilen omdat hij moest lachen. Ongelooflijk, wat voelde ik me soms stom toen!

Zo, als ik nu nog iemand vergeten ben; sorry! ;)

Hier niks nieuws.. Het zet nog steeds niet door en langzaam begin ik het gevoel te krijgen dat ik het niet meer trek. Maar het bloedverlies wordt steeds erger dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren. Afgelopen nacht heb ik het dekmatras onder gebloed, die net 1 week oud is! :( gelukkig was het alleen de hoes en die kan gewassen worden, maar toch..
Ik ben er echt klaar mee en tegelijkertijd heb ik ook zin om opnieuw zwanger te raken. Maar ik durf ook niet zo goed..
E.
pi_109022032
Aurum ik hoop dat je mag afbellen!

Sparkling wat vervelend dat het nog zo lang op zich laat wachten! Het klinkt inderdaad wel of je er bijna bent. Wat een opluchting zal dat zijn.
Ik durf ook niet zo goed weer opnieuw... Wil straks sowieso eerst weer ongesteld worden zodat ik qua data wat zekerder ben, en ook om te kijken of alles weer werkt. Maar wat als dit weer gebeurt :(

Maar ja, ik wil graag een kindje en dan zal ik er toch weer doorheen moeten. Zo probeer ik maar te denken... En mocht het dan toch weer misgaan dan kom ik iig onder strengere controle.

Hormonster is hier regelmatig aanwezig... Zowel jankbuien als snauwbuien. Manlief vraagt dan altijd eerst: Heb ik iets gedaan? En als ik dan zeg van niet gaat ie maar even naar boven :')
pi_109022571
Nou ben iig blij dat ik niet de enige ben :')
pi_109023742
Welkom Nijn.

Aurum ^O^ dat je helemaal niet naar de dokter hoeft!

Sparkling en Fieder: ik hoop zo voor jullie allebei dat deze "fase" snel voorbij is, jullie snel een blijvertje hebben en daar dan van harte kunnen van genieten.
Al moet dat niet makkelijk zijn...

Net aan m'n lief gevraagd of hij soms last heeft van hormonsterbuien van mij. Reactie: ja loetje, je bent af en toe wel eens lastig, maar ik weet niet altijd aan wat dat ligt dan: hormonen, stress, te weinig geslapen, je kleintje missen. Hopla, zwaar scoren die van mij _O- :D
pi_109023981
Haha Liza, hele analyse erbij!
pi_109025220
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Vind 't fijn om mijn ei hier kwijt te kunnen.
[Flauwmodus AAN] Geniale woordkeuze! _O- [Flauwmodus UIT]

Joehoe Nijn! Welkom :) Hopelijk kun je vlot door.

En volgens mij gaat er hier de komende dagen gepiest worden! Ik duim voor jullie, dames *O*

Sethiwe, Jaeky en Nanuke; ik weet hoe frustrerend het is om alleen maar te kunnen wachten op je menstruatie.. Hopelijk zet het alsnog héél snel door!

Fieder .. Sparkling .., wat duurt wachten lang zo :N Ik hoop echt dat jullie dit snel op een zo goed mogelijk manier af kunnen sluiten :*

Hier weinig nieuws. Inmiddels op cd 9. Mijn ei lijkt, uitgaande van het tempen en de ovu - testen, nog niet in aantocht. Vandaag bij mijn ovu - test wel een licht tweede streepje, daar waar er de afgelopen twee dagen helemaal niets te zien was. Maar nu moet dat tweede streepje er nog vanaf gaan knallen ;) Intussen fijn om de dag klussen; heb het er wel druk mee zo 8)7
pi_109027616
@ Sparking & Fieder, ik hoop dat jullie allebei niet meer te lang hoeven te wachten :*

Wat betreft opnieuw zwanger worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aurum, ik ben heel hard aan het hopen dat je de dokter fijn kunt afbellen :* *;
pi_109040100
Pff, Coco ik kan me niet voorstellen wat je meemaakt. Ben blij dat je een beetje rust hebt gevonden in je emo rollercoaster ride.

En ik hoop ook dat het rondje huisarts niet nodig zal zijn, morgen is iig mijn NOD dag, ik ben benieuwd.

Bij mij worden de emo reacties ook heftiger als ik moe ben, dan heb ik minder geduld etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109040416
[inbreekmodus]
Ik heb het al vaker gepost, maar nog een keertje omdat ik weet hoe het voelt:
Als je na een miskraam weer zwanger bent, ben je nooit helemaal relaxed. Althans, dat is mijn ervaring... Ik mocht gelukkig met 7 weken een echo omdat ik van de een op andere dag ineens klachtenvrij was. Ik wist zeker dat t weer fout ging. Gelukkig had ik een garnaaltje met kloppend hartje en dat garnaaltje is komende zondag alweer een half jaar oud.

Maargoed, ik heb heel veel gehad aan een doptone apparaatje. Zodra het hartje daardoor te horen was, met een week of 11 (m'n placenta lag achter dus was snel te horen) hing ik bijna elke dag wel aan dat ding te luisteren.
Toen m'n kindje zodanig ging groeien dat m'n banden pijn deden en ik enorme kamp had tijdens het naar huis rijden, hing ik snel weer aan dat ding.
Je blijft gewoon alert, en ik was pas echt relaxed op het moment dat ze op m'n buik lag.

Nu wordt de mate van ongerustheid wel minder en minder naarmate je zwangerschap vordert, maar echt volledig zorgeloos is het bij mij niet geweest. Maar ook zeker niet ondraaglijk :)
[/inbreekmodus]
Tralalalaaa
pi_109040463
Hmmm had het wellicht beter in een spoiler kunnen zetten... Nouja de bedoeling is goed.

Verder duim ik hier altijd voor een streepjesregen *O*
:* voor alle geduldige dames hier!
Tralalalaaa
pi_109040620
Lindala, spannend, mogelijk ei in aantocht! Klus ze! ^O^

Coco en Take a Picture, dat bedoelde ik precies ja! Dat ik er nooit meer vrijblijvend van zal kunnen genieten... Hoe kom je aan dat doptone apparaat :) Is dat die Angel Sounds of...

Ik sta elke keer weer versteld hoeveel mensen deze ellende doormaken! En gelukkig zijn de meesten daarvan ook wel weer zwanger geworden...
Maar toch vreselijk dat zoveel mensen dit verdriet moeten hebben ;(

Ik ga weer bankhangen en naar vrijdag toe leven...
pi_109040938
Ik heb geen angelsounds, ik heb een pocket fetal doppler. Dat is deze.
Geen idee wat ervoor betaald is, ik heb m van m'n man gekregen met kerst (en 2 weken erna pieste ik een tweede streepje dus kon m vrij snel al gaan gebruiken ;) )
Tralalalaaa
pi_109040989
Ok bedankt! Ik denk dat mij dat ook heel veel rust zal gaan geven (ooit)!!
pi_109041054
Komt wel goed schatje :*
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')