Nou ik ben allang blij dat 'ie er om kan lachenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Kan jij er dan om lachen als je vriend er om lacht?
Of krijgt hij een mep rond z'n oren?
Dat is idd leuk om dan te testenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Jah laat ze zich maar lekker misvoorspeld hebben over je broer en lekker juist zitten over jou!
Ik hoop dat ik het lang genoeg uithoud om niet te testen. Als minimumdatum heb ik 16 maart gezet. Eigenlijk mag ik pas 18 maart.
Maar de 16de is wel een leuke datum voor mij/ons: m'n moeder is dan jarig (leuk cadeautje moest het zo zijn, toch?) en lief en ik zijn samen vanop een 16de.
Genoeg excuses om te snel te piesen?![]()
Misschien handig voor in de OP: mijn officiële NOD is 18 maart.
Als ik mag meespelen that is, want ik ben natuurlijk niet zo'n bekende hier en al helemaal geen poster op FOK in 't algemeen.
Iedereen mag meespelen hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Jah laat ze zich maar lekker misvoorspeld hebben over je broer en lekker juist zitten over jou!
Ik hoop dat ik het lang genoeg uithoud om niet te testen. Als minimumdatum heb ik 16 maart gezet. Eigenlijk mag ik pas 18 maart.
Maar de 16de is wel een leuke datum voor mij/ons: m'n moeder is dan jarig (leuk cadeautje moest het zo zijn, toch?) en lief en ik zijn samen vanop een 16de.
Genoeg excuses om te snel te piesen?![]()
Misschien handig voor in de OP: mijn officiële NOD is 18 maart.
Als ik mag meespelen that is, want ik ben natuurlijk niet zo'n bekende hier en al helemaal geen poster op FOK in 't algemeen.
Spannend Omentielvo!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Ik moet volgende week maandag naar Geertgen toe. Afgelopen zaterdag begon mijn menstruatie. Maar bij mij kan je het nauwelijks ongesteld noemen. Het is bijna niks. Ik hoop dat er maandag wel te zien is dat mijn lichaam klaar is voor de terugplaatsing hoor. Maar ik rijd liever vijf keer teveel dan eenmaal te weinig.
Welkom en succes!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef nijnepijn het volgende:
Hai, ik denk dat ik hier ook wel mee mag posten. Mijn vriend en ik hebben besloten voor een tweede te gaan. De eerste is nu ruim 1 en er mag wel een broertje of zusje komen.
We hebben nu wel besloten "gewoon" zonder condooms te vrijen en niet te letten op de eisprong enzo. Gewoon alles op zijn loop laten. Voor nummer 1 had ik altijd een cyclus van stipt 29 dagen, na nummer 1 is het heel wisselend. Het kortste is 27 dagen geweest, het langste is 35 dagen. Ik heb dus geen idee wanneer ik kan testen. Al heb ik niet het idee dat het in 1 maand raak is. Bij nummer 1 zijn we ook een aantal maanden bezig geweest.
[Flauwmodus AAN] Geniale woordkeuze!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Vind 't fijn om mijn ei hier kwijt te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurum, ik ben heel hard aan het hopen dat je de dokter fijn kunt afbellen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |