Je wilde het denk ik gewoon zeker weten? Je weet nu iig de symptomenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:58 schreef L0t.. het volgende:
Sparkling en Fieder![]()
Ik heb vanochtend getest en deze was negatief. Zou ook wel heel veel geluk hebben gehad als ik de eerste ronde zwanger geworden zou zijn.. Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik getest heb want ik heb een knallende koppijn en weer bruinverlies dus dikke kans dat mn menstruatie vandaag of morgen komt. Daar zou ik ook wel blij mee zijn trouwens, iig meteen een normale eerste cyclusduur
hoe bedoel je bewust aan het afvallen??quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar Barr je bent toch niet bewust bezig met afvallen hoop ik?
Ja kloptquote:Op zondag 11 maart 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je wilde het denk ik gewoon zeker weten? Je weet nu iig de symptomen
Nouja als je het heel gestaag doet dan zal het met die schadelijke afvalstoffen ook wel meevallen denk ik. Overgewicht is ook niet bepaald een bevorderende factor om zwanger te raken..quote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat als je zwanger wilt worden, of als je zwanger bent, dat je je dan beter niet bezig kan houden met afvallen?![]()
Want ik was daar ook mee bezig, totdat ik er dus achter kwam dat het zover was. Toen ik ben ik a la minute gestopt.
Nee, niet van mijn kies. Gister wel wat andere kwaaltjes (humeur wat alle kanten opvliegt enzoquote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja kloptHoe is het met jou? Nog geen last gehad van je kies?
^^quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja als je het heel gestaag doet dan zal het met die schadelijke afvalstoffen ook wel meevallen denk ik. Overgewicht is ook niet bepaald een bevorderende factor om zwanger te raken..
Klopt. Bij mij ging mijn cyclus ineens weer keren overslaan of werden ze ineens een week of soms twee weken langer. Je lijf reageert daar blijkbaar erg snel op. Ben nu bijna klaar met afvallen, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
volgens mij kan heel streng dieten ook heel je hormoonhuishouding overhoop gooien.
Easy does it.
* droomvrouwtje komt ff stiekem binnensluipenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat als je zwanger wilt worden, of als je zwanger bent, dat je je dan beter niet bezig kan houden met afvallen?![]()
Want ik was daar ook mee bezig, totdat ik er dus achter kwam dat het zover was. Toen ik ben ik a la minute gestopt.
Dat is inderdaad ook mijn insteek. Ik ben vrij nuchter en ga me echt niet aan dat soort dingen vastklampen. Maar hey, als het positief is en in mijn straatje past, dan zeg ik: kom maar op met die voorspellingquote:Op maandag 12 maart 2012 09:26 schreef Nanuke het volgende:
Chanty; een goede vriend van Lief en mij heeft af en toe ook van die zweverige dingen en ik weet ook nooit wat ik daarvan moet vinden.Hij zei een paar maand terug nog toen we op bezoek waren bij een baby in de vriendengroep 'over een jaartje is dat ook wel voor jullie weggelegd', en ik weet nog steeds niet wat hij daarmee wilde zeggen. Ik denk dan altijd maar weer, het is een grappig iets om mee te maken en als het uitkomt is het nog leuker, zo niet dan niet. Grote korrels zout, en zo. Al geloof ik best dat sommige mensen dat soort dingen beter aanvoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |