Knuffel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Naah, hier is het losgebroken.
Realiseer me net met mijn lief aan de telefoon dat we dit jaar geen ouders wordenen dat doet me best wat
Ik zit vanaaf met een dekentje op de bank sad panda te wezen.
Ik zie een heel, heel licht streepjequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef OooLizaooO het volgende:
[ afbeelding ]
Nu merk ik al dat ik er zelf al niets meer op zie.
Teveel wishful thinking is ook niet ideaal![]()
Morgenochtend nog een keertje
Idd ik had gehoopt dit topic vandaag bij te lezen met streepjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef -Tuktuk- het volgende:
Oksel ook al niet
Na de streepjesregen van vorige maand is het nu wel ontzettend stil
Een indroog lijntje is nooit zo'n mooi lijntje hoor. En hij is even breed als de teststreep!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef OooLizaooO het volgende:
[ afbeelding ]
Nu merk ik al dat ik er zelf al niets meer op zie.
Teveel wishful thinking is ook niet ideaal![]()
Morgenochtend nog een keertje
een minuut of 5-6 na 't testen... (moest volgens de handleiding 5 min wachten en dan aflezen)quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Liza ik zie ook een heeeeel vaag streepjewas die direct na t testen al zichtbaar of pas veel later?
ssssshjt joh (nog) niet zo enthousiast!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Een indroog lijntje is nooit zo'n mooi lijntje hoor. En hij is even breed als de teststreep!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is for sure een HCG streep! nu nog vast houden!
Dan zou ik morgen of over een paar dagen zeker nog eens testen want er is zonder verbeelding wel een lijntje te zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
een minuut of 5-6 na 't testen... (moest volgens de handleiding 5 min wachten en dan aflezen)
Omentievlo niet fijn. Veel mensen vinden 't "maar" een huisdier, maar ik weet ook dat zo'n beestje heel erg veel voor je kan betekenen, dus: sterkte
Ik hoop het.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan zou ik morgen of over een paar dagen zeker nog eens testen want er is zonder verbeelding wel een lijntje te zienSpannend! Ga jij de eerste zijn die het startschot voor een nieuwe streepjesregen geeft?
Heb meteen 2 doosjes gekocht, want ik wist van mezelf: eenmaal ik ze in huis heb, is het hek van de damquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:49 schreef Fieder het volgende:
Ow Oksel jammer!
Liza, je hebt iig een voorraad in huis toch?Lekker blijven piesen!
Ach aurumquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef _aurum_ het volgende:
Naah, hier is het losgebroken.
Realiseer me net met mijn lief aan de telefoon dat we dit jaar geen ouders wordenen dat doet me best wat
Ik zit vanaaf met een dekentje op de bank sad panda te wezen.
Dat zou voor iedereen hier wel welkom zijn volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
nog geen![]()
en ik ben knetter misselijk..
kan iemand mij even de handleiding voor mijn lichaam aangeven??![]()
![]()
Pfff jammer! In de wachtstand nog maar weer even dus... Ik duim!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Aemelia het volgende:
L0t! IK HEB GETEST! witter dan wit die KV testHet is nu dg 10 DPO en zelfs met mijn positieve test vorige maand werd ik ongesteld op dag 9 DPO.
Maar goed die witte test, gebrek aan seks zegt: nooooooooooo! Mijn temp blijft hoog en het uitblijven van bloed zegt: mwhaaaaaaa ?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef jaeky het volgende:
Mijn man zegt net doodleuk : "Je bent een man op Fok!"
Haha ohja, zie het nu ook pasquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef jaeky het volgende:
Voor mij nog geen wijn vanavond...
Maar misschien zondag (eerder lukt niet) sushi en saké
Mijn man zegt net doodleuk : "Je bent een man op Fok!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |