Bij blaasontsteking heb je volgens mij ook steeds het gevoel dat je moet plassen, maar volgens mij komt er dan iedere keer heul niet veel uit. Dus als jij gewoon moet plassen, maar dan vaker (en zeker als je geen pijn hebt), dan lijkt het me geen blaasontsteking, nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:30 schreef jaeky het volgende:
En we tellen er nog eens een dagje bij. Dag 30 nu.
Mijn man moest (nav opkomend onderzoek) alvast wat 'brengen' naar het lab voor onderzoek, zou wel erg lullig (pun intended) zijn als het vandaag op gang kwam.![]()
Ondertussen heb ik bij de HA een bekertje gehaald, zodat ik morgen een plasje kan leveren voor onderzoek, want ik plas me nog steeds suf. Dit is echt geen verbeelding meer, aangezien ik er vanacht uit moest om te plassen. Dat is net zo gebruikelijk voor mij als een koe op de maan graast.
Er is dus wel degelijk iets aan de hand, of blaasontsteking, of stress (altijd een leuke dooddoener) of iets anders...? Inmiddels dus niet zo heel overtuigd meer dat ik niet zwanger ben, nog steeds geen menses, maar ook geen positieve test. Maar blaasontsteking heb ik ook/eigenlijk nooit (1x in mijn leven gehad en dat voelde toen anders), en ik heb nu geen pijn/branden bij plassen. Dus schiet mij maar lek.
Geen idee. Lijkt me wel érg vroeg, zeker als je NOD pas om maandag is. En negatief testen geeft alsnog geen uitsluitsel, want misschien heb je nog niet genoeg hormoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Regenboogjes het volgende:
Dames hier en meelezende dames: Wat zijn jullie ervaringen met vroegtesten? Met welke hebben jullie ervaring?
Mijn NOD is zondag of maandag. Morgen moet ik naar een arts voor een controle. Een positieve test zou een nogal andere wending aan het consult geven en een negatieve test zou nauwelijks impact hebben.
Ik besef me dat het morgen eigenlijk te vroeg is om te testen en dat een positieve test een heel, heel erg prille zwangerschap zou bevestigen, maar toch.
Die van 't Kruidvat, die 2 voor 5 euro testen, isdawa?
Ah, ok. Dan kun je misschien gewoon volgende week opnieuw contact opnemen als je zwanger blijktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:56 schreef Regenboogjes het volgende:
Coco, de arts weet nog niet dat we bezig zijn, wel dat de wens er is. Tijdens mijn vorige afspraak een half jaar geleden was 't allemaal nog niet zo concreet als nu.
't consult heeft ook helemaal niks met zwanger worden te maken; wel moet ik me direct melden als ik zwanger ben, ik heb een bloedstollingsstoornis die niet zo heel erg boeiend is maar dat wel kan worden tijdens een zwangerschap, bevalling of miskraam.
Morgen krijg ik de uitslagen van recente bloedonderzoeken en ik wilde het sowieso gaan hebben over 'hoe te handelen bij zwangerschap'.
Barreltje, daar heb ik ook geen idee van. Bij de 1e heb ik op mijn NOD getest en de test was knalpositief. Helaas weet ik niet hoe dat 4 dagen eerder was.
Ik heb verder ook totaal geen symptomen maar dat zegt aan de ene kant ook niks.
Nou ja, ik test wel gewoon en als 't negatief is test ik dinsdag nog wel een keer.
hihi ja dat deed ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohja, dat vond ik zo stom. Je doet heel hoopvol een test en hij blijft wit. In allerlei houdingen hield ik hem, stel je voor dat er een licht streepje te zien was als ik hem voor een lamp hield. Nu moet ik er ook wel om lachen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:13 schreef Qeza het volgende:
Hoi allemaal
Ik reageer hier als een kloon, maar ik heb hier regelmatig meegelezen. Ik wilde even laten weten dat ik er een paar dagen geleden achter ben gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben in de 5e cyclus zwanger geraakt, nadat het bij mij een tijdje (niet super lang hoor, 2 maanden ongeveer) duurde voor ik mijn cyclus weer terug had na het stoppen met de pil. Ook al post ik in dit topic nooit mee, ik vind het wel fijn om hier een positief bericht te plaatsen om weer nieuwe hoop jullie kant in te blazen
Ik ben nu 5,5 week zwanger en over 3 weken vindt de 1e echo plaats. Ik vind het heel spannend en heb nog steeds het idee dat het niet om mij gaat als ik woorden als verloskundige, zwanger en echo gebruik. Maar ik ben wel enorm blij natuurlijk!!
Dankjewel! Gek is dat hè! Sowieso ineens een afspraak moeten maken met een verloskundige, maar ook toen ik vanochtend bedacht dat ik me moest aanmelden voor Moeders voor moeders! Ik heb ook eigenlijk nog nergens last van behalve van wat vermoeidheid. Ook vóór de zwangerschapstest. Ik had gewoon wat buikpijn alsof ik ongesteld moest worden maar heb de test toch gedaan om 'het uit te sluiten'. Des te verbaasder was ik toen er binnen 10 seconden een dikke plus kwam te staan op de test.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:21 schreef Skoap het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En idd zo herkenbaar dat laatste wat je zegt!! Ik heb dat ook nog steeds!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |