Valt mee toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef w00h00 het volgende:
5.1 is behoorlijk traag op mijn ipad1. :-(
En wat hebben die win8 tablets voor 'out of the box'-vernieuwingen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef _Flash_ het volgende:
Denk eens out of the box.
Ik ben benieuwd hoe de ipad zich gaat verhouden tot de Win8 tablets die komen gaan.
Net zo vernieuwend als Android Honeycomb die de iPad van de troon moest afstoten? Of tegenwoordig ICS? Of de toekomstige Android Tictac?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef _Flash_ het volgende:
Denk eens out of the box.
Ik ben benieuwd hoe de ipad zich gaat verhouden tot de Win8 tablets die komen gaan.
Dit is onzin. Dat Android jou beter bevalt, maakt het niet beter. Net zo min als het feit dat iOS mij meer bevalt iOS beter maakt dan Android.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
Al was android beter, kochten mensen nog steeds apple producten.
En dat is onzin. En dat het onzin is, zei ik wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat zeg ik toch ook nieg mejonge. Mensen ZOUDEN ipads blijven kopen ALS android beter was.
250 euro?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Wat zou ik nog kunnen vangen op marktplaats voor een ipad 1, 64gb wifi?
¤300.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Ik ga mijn iPad 1 zéker upgraden naar een iPad 3. De stap naar de iPad 2 vond ik te klein, de iPad 2 had voor mij te weinig meerwaarde. Die 3 daarentegen met z'n retina scherm is voor mij een grotere upgrade.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Tokus het volgende:
ik zit er toch ook aan te denken om m'n iPad 1 32gb 3g te upgraden naar de nieuwe versie.
¤3,58quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Alle realistische geruchten zijn uitgekomen. Dus "meer verwacht"? Wat had je dan nog meer in gedachten?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders: Heeft iemand hier een beetje " mwah.. ik had er meer van verwacht " toen de nieuwe iPad werd bekend gemaakt en bijbehorende specs?
De reden dat ik dit zeg is omdat ik steeds meer het gevoel heb dat Apple elke keer meer een inhaalslag maakt inzake hun specs i.v.g met bijvoorbeeld concurrerende merken die als je goed kijkt vaak al standaard die dingen heeft die Apple nu pas implementeert.
Vroeger was het dat Apple juist de trendsetter was inzake specs en vormgeving.
Er worden ook Android-tablets verkocht terwijl deze slechter zijn. Je punt?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat zeg ik toch ook nieg mejonge. Mensen ZOUDEN ipads blijven kopen ALS android beter was. Of dst zo is moet je voor jezelf besluiten.
Die zijn goedkoper meestal. Mijn punt is dat mensen alles van Apple toch wel kopen, ongeacht of concurrenten iets beters hebben of niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er worden ook Android-tablets verkocht terwijl deze slechter zijn. Je punt?
Dat is waar. Net zoals er mensen zijn die niks van Apple zullen kopen, ongeacht of het beter / goedkoper is.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die zijn goedkoper meestal. Mijn punt is dat mensen alles van Apple toch wel kopen, ongeacht of concurrenten iets beters hebben of niet.
Wie heeft er dan al een Retina-display?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders: Heeft iemand hier een beetje " mwah.. ik had er meer van verwacht " toen de nieuwe iPad werd bekend gemaakt en bijbehorende specs?
De reden dat ik dit zeg is omdat ik steeds meer het gevoel heb dat Apple elke keer meer een inhaalslag maakt inzake hun specs i.v.g met bijvoorbeeld concurrerende merken die als je goed kijkt vaak al standaard die dingen heeft die Apple nu pas implementeert.
Vroeger was het dat Apple juist de trendsetter was inzake specs en vormgeving.
Retina zegt niets over resolutie maar over Pixels per inch (PPI)quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Catch22- het volgende:
nog niemand. Vind het persoonlijk ook een non-feature.
Maargoed; Samsung is er wel gelijk op ingesprongen; die brengen binnenkort de tab 11.6 uit met een nóg hogere reso (2500*1600 oid)
De dpi is nog steeds minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Catch22- het volgende:
nog niemand. Vind het persoonlijk ook een non-feature.
Maargoed; Samsung is er wel gelijk op ingesprongen; die brengen binnenkort de tab 11.6 uit met een nóg hogere reso (2500*1600 oid)
Moet kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:52 schreef electronique het volgende:
advertentie van een samsung galaxy tab bij het ipad topic
Het probleem is dat de concurrentie zich fixeert op hardware. Hardware, hardware, hardware, specs, specs, specs. De Galaxy Tab verkoopt niet goed? Joh, maak het scherm groter en/of gooi er nog wat cores in.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Het probleem is dan ook weer dat die nieuwe Samsung alleen maar weer de zoveelste Android is met een andere resolutie. Het is een enorm gefragmenteerde markt op hardewaregebied. Ontwikkelaars kunnen onmogelijk met alle resoluties rekening houden.
Het Unique Selling Point van de iPad is niet alleen de software en het ecosysteem maar vooral de integratie van de hardware met de software, alles is 100% op elkaar afgestemd. En dat zal Samsung nooit lukken omdat ze Android niet zelf ontwikkelen maar alleen hun eigen schil er overheen gooien.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De échte differentiatiefactor van de iPad is de software. iOS en de shitload aan apps die speciaal voor de iPad ontwikkeld zijn (en niet de opgeschaalde smartphone apps die je voor Android hebt).
Dat is wel een issue. Maargoed; ik vind het echt weinig toevoegen, ik heb mij nog nooit gestoord aan de resolutie van mijn iPad1.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De dpi is nog steeds minder.
263.92 voor de ipad
255.88 voor de samsung.
En we moeten nog zien hoe die Samsung gaat presteren onder die resolutie EN hoeveel apps er komen die gebruik maken van die resolutie.
Van Apple weten we zeker dat binnen 3 maanden alle grote/populaire apps overgestapt zijn willen ze de retina-label dragen. Van de android apps? Hoe snel kwamen er "tablet"-apps?
Niet alleen Ipad maar alles van Apple. het is de grote kracht dat de software perfect matched bij de hardware. Mensen willen een computer of ander apparaat zonder te hobby`en of er veel van te weten. Gewoon simpelweg goed werken. Bij Apple zijn ze nu eenmaal beter in het luisteren naar de klant ipv doodstaren op specs zoals hierboven terecht gesteld.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Unique Selling Point van de iPad is niet alleen de software en het ecosysteem maar vooral de integratie van de hardware met de software, alles is 100% op elkaar afgestemd. En dat zal Samsung nooit lukken omdat ze Android niet zelf ontwikkelen maar alleen hun eigen schil er overheen gooien.
Dat zul je wel anders zien als je eenmaal de nieuwe iPad naast de 2 hebt gezien...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is wel een issue. Maargoed; ik vind het echt weinig toevoegen, ik heb mij nog nooit gestoord aan de resolutie van mijn iPad1.
Dat heb ik ook met mijn Iphone 3Gs. Totdat ik een keer een 4Gs zag en dat was toch echt wel een verschil. Maar goed slecht is het idd niet. Maar het kan beter. Of je dat wilt is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is wel een issue. Maargoed; ik vind het echt weinig toevoegen, ik heb mij nog nooit gestoord aan de resolutie van mijn iPad1.
Wat zie je dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zul je wel anders zien als je eenmaal de iPad 2 naast de 1 hebt gezien...
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zul je wel anders zien als je eenmaal de iPad 2 naast de 1 hebt gezien...
Dat geloof ik wel ja.. De iphone 4 tov de 3Gs vond ik ook zo`n enorme verbetering maar ik zag het pas toen ze naast elkaar lagen. Toen leek de 3GS grof raster van kleuren.quote:
Een betere batterij? 10 uur niet voldoende?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:04 schreef Elco.. het volgende:
iPad 2 hier, zou alleen de iPad 3 kopen voor het scherm, camera boeit me niet zoveel. Helaas is de iPad 3 zwaarder en dikker, tevens is de batterijduur hetzelfde gebleven. Ik wacht op de iPad 4 met Quad Core CPU en betere batterij.
De batterij is ook alweer een flinke verbetering op zich. Maar door het retinascherm en de quadcore GPU gaat de totale duur er niet op vooruit. Maar toch, ze hebben het weer weten te krijgen op 10 uur. Dat is absoluut niet mis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:04 schreef Elco.. het volgende:
iPad 2 hier, zou alleen de iPad 3 kopen voor het scherm, camera boeit me niet zoveel. Helaas is de iPad 3 zwaarder en dikker, tevens is de batterijduur hetzelfde gebleven. Ik wacht op de iPad 4 met Quad Core CPU en betere batterij.
Vind het wel erg handig. Het automatisch in/uit standby, maar ook dat je het ding kunt opvouwen tot een driehoekje waardoor de iPad schuin ligt. Typt net iets fijner als het ding op schoot of op tafel ligt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef kikoooooo het volgende:
Smartcover vind ik echt een kut ding. Ik heb een sleeve, van tinydeal 5 dolllar, en een soort screenprotector doorzichtig op de achterkant.
Wat vind je er kut aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef kikoooooo het volgende:
Smartcover vind ik echt een kut ding. Ik heb een sleeve, van tinydeal 5 dolllar, en een soort screenprotector doorzichtig op de achterkant.
Deed me direct hier aandenkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef electronique het volgende:
ik ga denk ik voor deze. (roze!)
[ afbeelding ]
en dan met deze eromheen
[ afbeelding ]
quote:
Snap ook niet dat dat zolang moet duren. Rek dan de originele app wat op ofzo, zonder 'm helemaal opnieuw te ontwikkelen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordfeud eindelijk als iPad compatible. Werd tijd ook, jezus hoelang heeft dat geduurd, ondertussen in de hype alweer over gewaaid en doet iedereen nu DrawSomething, die zoals het hoort meteen al met een iPad compatible app kwam.
Ik speel het nu ook pas sinds vandaag (gratis versie), met de update. Toch wel geinig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordfeud eindelijk als iPad compatible. Werd tijd ook, jezus hoelang heeft dat geduurd, ondertussen in de hype alweer over gewaaid en doet iedereen nu DrawSomething, die zoals het hoort meteen al met een iPad compatible app kwam.
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Ga morgenvroeg bij MM duitsland de 3 halen
De allereerste preorders krijgen gewoon op tijd, de rest heeft vertraging.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...
vorig jaar was er in mediamarkt nederland genoeg voorraad op release day. Dus waarom niet in duitsland?! Tell me pleasequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De allereerste preorders krijgen gewoon op tijd, de rest heeft vertraging.
Maar fysieke stores krijgen ook een voorraad onafhankelijk van pre-orders. Niet veel, maar wel aanwezig.
Oftewel, gewoon proberen.
Ja daarom durf ik ook het risico niet te nemen om er een te kopen omdat er grote kans is dat ik ¤20 weggooi. Het vreemde is wel dat die nieuwe case van Griffin volgens hun geschikt is voor de iPad 2 & 3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hardcases zijn enorm nauwsluitend, zo goed als geen ruimte voor speling of afwijking. En omdat de nieuwe iPad net iets anders is, lijkt me niet dat oude hardcases gaan passen.
¤2quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Iemand interesse in een iPad 2? 16 gig, wifi, wit. Half jaar oud. Met bon.
250 euro.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Waar op te halen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Zo werkt Safari op alle iOS apparaten. Er is één tabblad tegelijk actief; andere worden "gepauzeerd".quote:Op zondag 18 maart 2012 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Enige gekke is: Als ik youtube open en een liedje aankies dan start hij netjes etc maar als ik ondertussen wil internetten op andere pagina's dan stopt hij. Zolang youtubescherm zelf openstaat speelt hij af, kies ik dan tabblad FOK! aan dan gaat hij automatisch op pauze.
Dit is zo als ik kies voor de Youtube snelkoppeling maar ook als ik hem handmatig open in Safari.
Ik heb hem gister gewoon bij de media markt gehaald in duitsland...was al de laatstequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Op tweakers staan toch verhalen van veel mensen die melden dat er meer dan voldoende voorraad is in Duitsland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Je moet gewoon het filmpje starten, naar een ander tabblad gaan, vervolgens omhoog swippen met vier vingers en dan op play drukken. Dan gaat ie gewoon verder.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hoor het net ja. Dan maar een playlist maken
Ik ook niet. Ik snap wel waarom mensen 100 euro meer uitgeven voor hetzelfde apparaat met een veel beter scherm, betere camera, betere GPU en andere kleine performance tweaks.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Schepseltje het volgende:
snap echt niet dat mensen zoveel geld betalen voor hetzelfde apparaat met een iets beter scherm...
Vergelijk in de winkel straks de 2 modellen naast elkaar en bepaal of Retina voor jou een meerwaarde is. Zelf merk ik wel dat ik bij kleine tekst op m'n iPad 2 tegen onscherpte oploop. Bijvoorbeeld een niet ingezoomde pagina van een krantenwebsite in Portrait-oriëntatie. Tekst wordt dan gewoon korrelig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
zit te twijfelen, nu iPadloos maar wil het wel eens proberen.
nu nog ff een 2 voor een paar tientjes minder op de kop tikken of de nieuwe kopen?
Dat is een bepaald merk androidtablet ook gelukt! (in twee jaar)quote:Op maandag 19 maart 2012 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
3 miljoen iPads verkopen in één weekend. Damn.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is een bepaald merk androidtablet ook gelukt! (in twee jaar)
dusss..quote:Op maandag 19 maart 2012 22:10 schreef nelisb het volgende:
...incredible... stunning ...amazing .. amazingly.. ultrafast ... blockbuster .. loving .. incredible .. stunning..
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dusss..
in ieder geval is ie zwaarder, dikker, relatief trager, 5 graden warmer en heeft minder soepele interface..
Dat is geen review maar een handson. Lees even echte reviews na en je hoort niemand over traagheid vergeleken met de iPad2.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
nouja dat is wat er in deze review staat
Tweakers...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
trollquote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
zit te twijfelen, nu iPadloos maar wil het wel eens proberen.
nu nog ff een 2 voor een paar tientjes minder op de kop tikken of de nieuwe kopen?
moet toch lastig zijn als er niet meer als die paar letters uit je toetsenbord komen...quote:
10 minuten met dat ding spelen noem ik geen review. Ik wacht het wel af tot ze 'm elders op een benchmark gegooid hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Iemand een tip waar ik de 2 kan bestellen? (qua service goede online store, met goede prijs).quote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef electronique het volgende:
ik ga toch een 2 nemen. vind de 3 te weinig meerwaarde hebben. bovendien krijg ik hem kado dus dat is nog extra mooi
Apple???quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand een tip waar ik de 2 kan bestellen? (qua service goede online store, met goede prijs).
Het is volgens mij slechts 80 euro meer. Ik had het er iig ook voor over .quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap wel waarom mensen 100 euro meer uitgeven voor hetzelfde apparaat met een veel beter scherm, betere camera, betere GPU en andere kleine performance tweaks.
Waarvan de performance gelijk of minder is dan de vorige generatie..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap wel waarom mensen 100 euro meer uitgeven voor hetzelfde apparaat met een veel beter scherm, betere camera, betere GPU en andere kleine performance tweaks.
Aardig, maar zoum leuk zijn als dat ook gebackport wordt naar oudere versie ios.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
En de nieuwe iPad kan nog een leuk trucje blijkbaar:
Bij het draaien van iPhone apps worden in de 2x mode nu de hoge resolutie bestanden gebruikt. Wat de jailbreak hack Retinapad deed dus, maar nu kan iOS het zelf.
Tosti iRonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Schijnt dat je op dat ding tosti's kan bakken!
Verdomme, wat zondequote:
Bij het intensief spelen van een grafische game + tegelijkertijd opladen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef Catch22- het volgende:
tweakers.net/nieuws/80798/consumentenwaakhond-vs-behuizing-nieuwe-ipad-kan-46-en-degc-worden.html
Hij wordt dus 47 graden. Best warm.
quote:Paul Reynolds, Consumer Reports electronics editor, said on CNBC that the iPad is “hot enough to be uncomfortable at least.” But in the organizations official release it said the iPad “it felt very warm but not especially uncomfortable.
Echt kansloos is het niet. Apple maakt hele mooie producten, maar ze zijn verre van perfect, en de minpunten mogen best genoemd worden. Dat Apple niet voor een krachtigere lader gezorgd heeft kan bij regelmatig gebruik tot behoorlijk wat irritatie leiden, juist omdat de iPad een apparaat is dat je vrijwel altijd zonder voeding gebruikt en niet dagelijks oplaadt, zoals je dat met een smartphone wel doet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef Estolan het volgende:
Blijf het leuk vinden dat Apple steeds bij lancering nieuw product aangevallen wordt!
En dan nog marktleider zijn
Kansloze reviews
Hoezo niet dagelijks opladen? Mijn MBP staat ook altijd op het netquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt kansloos is het niet. Apple maakt hele mooie producten, maar ze zijn verre van perfect, en de minpunten mogen best genoemd worden. Dat Apple niet voor een krachtigere lader gezorgd heeft kan bij regelmatig gebruik tot behoorlijk wat irritatie leiden, juist omdat de iPad een apparaat is dat je vrijwel altijd zonder voeding gebruikt en niet dagelijks oplaadt, zoals je dat met een smartphone wel doet.
Het zijn geen dingen die mij ervan weerhouden een iPad te kopen, zeker niet omdat de goede dingen van de iPad zoveel beter zijn dan de concurrentie, maar het is wel iets waar ik mij aan zou kunnen ergeren.
Een iPad is geen laptop en de meeste mensen gebruiken deze ook niet als laptop. De iPad wordt veel meer als autonoom apparaat gebruikt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:48 schreef Estolan het volgende:
Hoezo niet dagelijks opladen? Mijn MBP staat ook altijd op het net
En die kan in de nacht niet op de lader??quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een iPad is geen laptop en de meeste mensen gebruiken deze ook niet als laptop. De iPad wordt veel meer als autonoom apparaat gebruikt.
Uiteraard kan dat. Maar je laat weer duidelijk merken dat er met jou maar moeilijk normaal te praten valt, en het punt gaat weer volledig aan je voorbij. Ik denk dat ik maar gewoon niet meer op jou moet reageren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
En die kan in de nacht niet op de lader??
Ik hoop dat je het verschil tussen een zakelijke MBP welke op je bureau staat, en een tablet welke niet zakelijk gebruikt wordt en bedoeld is om juist net niet op je bureau te zetten bij gebruik, wel snapt. Als dit concept je ontgaat vraag ik mijzelf afg hoe je uberhaubt in staat bent een MBP te gebruiken, laat staan adem te halen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hoezo niet dagelijks opladen? Mijn MBP staat ook altijd op het net
Zakelijk?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het verschil tussen een zakelijke MBP welke op je bureau staat, en een tablet welke niet zakelijk gebruikt wordt en bedoeld is om juist net niet op je bureau te zetten bij gebruik, wel snapt. Als dit concept je ontgaat vraag ik mijzelf afg hoe je uberhaubt in staat bent een MBP te gebruiken, laat staan adem te halen.
Jij had het erover, niet ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Maar je laat weer duidelijk merken dat er met jou maar moeilijk normaal te praten valt, en het punt gaat weer volledig aan je voorbij. Ik denk dat ik maar gewoon niet meer op jou moet reageren.
Klopt. En jij mist het hele punt weer. Zullen we gewoon afspreken dat ik niet meer op jou reageer en jij niet meer op mij?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. En jij mist het hele punt weer. Zullen we gewoon afspreken dat ik niet meer op jou reageer en jij niet meer op mij?
Welk punt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. En jij mist het hele punt weer. Zullen we gewoon afspreken dat ik niet meer op jou reageer en jij niet meer op mij?
Ja snap dat ook niet. Wat is er ineens anders aan een Ipad als het om gebruik gaatquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Vaag gedoe, zeg. Als je je iPad zakelijk gebruikt, kun je 'm toch prima 's nachts aan de stroom hangen?
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
Welk punt?
Je had het over de lader. Ik zie het probleem niet
Lul er maar weer omheenquote:
Er is wel verschil. Het zijn totaal verschillende apparaten. Als jij niet snapt waarom een MacBook anders is qua gebruik dan een iPad, ben je waarschijnlijk te dom om te poepen. Kun je nu gewoon niet meer op mij reageren?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lul er maar weer omheen
Er is geen verschil, ook niet in gebruik. Dus waarom dan wel als het om netstroom gaat
Hij heeft wel een punt. Ik gebruik mijn iPad ook zakelijk en heb 'm op mn bureau aan de lader (indien nodig). En is de batterij s'avonds op laten we zeggen 10%, dan gaat ie snachts aan de lader.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is wel verschil. Het zijn totaal verschillende apparaten. Als jij niet snapt waarom een MacBook anders is qua gebruik dan een iPad, ben je waarschijnlijk te dom om te poepen. Kun je nu gewoon niet meer op mij reageren?
Waarom snap je dat niet? Bekijk het eens zo: In essentie is een tablet eigenlijk niets meer en minder dan een redelijk groot mobiel/portable scherm (gekeken naar de afmetingen van smartphones). Dus wat is het belangrijkste in gebruik van zo'n tablet? Juist: het scherm. Dus wat ligt het meest voor de hand om te verbeteren? Precies: dat scherm. (performance was al verbeterd bij de iPad 2).quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Schepseltje het volgende:
snap echt niet dat mensen zoveel geld betalen voor hetzelfde apparaat met een iets beter scherm...
Dus: In fact with some minor calibration tweaks the new iPad would qualify as a studio reference monitor.quote:new iPad Conclusion: Impressive… but Lots of Room for Improvement
Apple has taken the very good display on the iPad 2 and dramatically improved two of its major weak points: sharpness and color saturation – they are now state-of-the-art. Our lab tests and visual tests agree with Apple’s claim that the new iPad has “the best display ever on a mobile device” so we have awarded the new iPad the Best Mobile Display Award in DisplayMate’s Best Video Hardware Guide. But there’s more…the new iPad’s picture quality, color accuracy, and gray scale are not only much better than any other Tablet or Smartphone, it’s also much better than most HDTVs, laptops, and monitors. In fact with some minor calibration tweaks the new iPad would qualify as a studio reference monitor. So we have also awarded the new iPad the Best Mobile Picture Quality Award, which was previously held by the original Motorola Droid (not the more recent Droids, which all have poor picture quality). Finally, almost as impressive is that Apple has maintained the base price of $499. Who says Apple doesn’t compete aggressively on price!
heb je een HD-tv?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Schepseltje het volgende:
Er is geen verschil. Ze hebben beide netstroom nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is wel verschil. Het zijn totaal verschillende apparaten. Als jij niet snapt waarom een MacBook anders is qua gebruik dan een iPad, ben je waarschijnlijk te dom om te poepen. Kun je nu gewoon niet meer op mij reageren?
Een wasdroger en een waterkoker ook. Zullen we die ook maar gelijk stellen aan een iPad dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Ze hebben beide netstroom nodig
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Ze hebben beide netstroom nodig
Reageer ook even op mijn reactie, als je wil? Die van 08:31:02quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Echt. Dat ie nog een account aan heeft kunnen maken..
Waarom? Ik heb nergens beweerd dat je een iPad niet de hele dag door kunt gebruiken en hem 's nachts aan de lader kunt hangen. Dat is dan ook Apple's reactie op elke kritiek over het langzaam laden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef vanhal het volgende:
[..]
Reageer ook even op mijn reactie, als je wil? Die van 08:31:02
Het ging om de accu volgens jou, en de laderquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een wasdroger en een waterkoker ook. Zullen we die ook maar gelijk stellen aan een iPad dan?
In jouw ogen zou dit opgelost kunnen worden maar je weet helemaal niet of de batterij ontworpen is voor een krachtigere lader.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom? Ik heb nergens beweerd dat je een iPad niet de hele dag door kunt gebruiken en hem 's nachts aan de lader kunt hangen. Dat is dan ook Apple's reactie op elke kritiek over het langzaam laden.
Aan de andere kant adverteert Apple de iPad wel als het ideale 'pick up and go'-apparaat, met lange accuduur en een maand standby tijd. En het is juist als je de iPad op deze manier gebruikt -door hem hier en daar een (paar) uur(tjes) te gebruiken en weer neer te leggen- dat de verschrikkelijk lange oplaadtijd voor irritatie kan zorgen.
Het ENIGE dat ik zei, is dat ik de kritiek best kan begrijpen, juist om hoe de iPad gemarket wordt, en in helemaal omdat het gewoon niet nodig is en opgelost had kunnen worden met een krachtigere lader.
JE LULT!!!!!!!!quote:[b]Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Splackavellie02 juist omdat de iPad een apparaat is dat je vrijwel altijd zonder voeding gebruikt en niet dagelijks oplaadt, zoals je dat met een smartphone wel doet.
S toch logischquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
JE LULT!!!!!!!!
Dit zeg jij, niemand anders
Tuurlijk niet hahahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Lui,even een vraag van de andere orde:
Ik zag laatst iemand die Windows 7 op zijn iPad 1 draaide en ik was wel benieuwd naar de ervaringen hier en wat je allemaal nodig hebt en of het echt zoveel beter is dan gewoon je standaard iOS met Safari.
Oh en wie ligt er morgen? voor de deur ergens in het land om de nieuwe iPad alvast te hebben?
http://www.parallels.com/eu/products/mobilequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik zag laatst iemand die Windows 7 op zijn iPad 1 draaide en ik was wel benieuwd naar de ervaringen hier en wat je allemaal nodig hebt en of het echt zoveel beter is dan gewoon je standaard iOS met Safari.
Het werkt een stuk minder, aangezien Windows 7 totaal niet geschikt is voor een touchscreen, zoals iOS dat wel is. Het is een beetje een gebrekkige vergelijking, maar als je een idee wilt hebben van hoe het eruit ziet op een iPad, zou je logmein kunnen proberen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop hem vannacht te kunnen halen. Ik ga naar de film en Dixons gaat om twaalf uur open.quote:Oh en wie ligt er morgen? voor de deur ergens in het land om de nieuwe iPad alvast te hebben?
Oh wacht, je hebt de 3 nog niet eens! Ik dacht dat je al gebruikerservaring had en het vanuit die ervaring had over die irritatie bij het opladen. Maar jij weer nog helemaal niet uit eigen ervaring of die irritatie er zal zijn of niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het werkt een stuk minder, aangezien Windows 7 totaal niet geschikt is voor een touchscreen, zoals iOS dat wel is. Het is een beetje een gebrekkige vergelijking, maar als je een idee wilt hebben van hoe het eruit ziet op een iPad, zou je logmein kunnen proberen.
[..]
Ik hoop hem vannacht te kunnen halen. Ik ga naar de film en Dixons gaat om twaalf uur open.
Klopt, tegenwoordig babbelt iedereen elkaar maar na zonder echt te weten hoe het zit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Reviews
...
We leven in 2012.. je hoeft een prodcut niet te bezitten om er alles vanaf te weten
Ja, k denk echt dat ze elkaar allemaal napratenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig babbelt iedereen elkaar maar na zonder echt te weten hoe het zit.
Oh wacht, ik dacht dat je in staat was tot begrijpend lezen, maar je scant tekst blijkbaar alleen, om vervolgens je eigen verknipte conclusies daaraan te hangen. Waar zeg ik dat ik het irritant vind? Waar zeg ik dat het daadwerkelijk tot irritatie leidt? Ik heb alleen maar gezegd dat ik de kritiek op langere laadtijden (waarvoor je gewoon cijfers op internet kunt vinden) kan begrijpen en zie hoe dat tot irritaties zou kunnen leiden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt de 3 nog niet eens! Ik dacht dat je al gebruikerservaring had en het vanuit die ervaring had over die irritatie bij het opladen. Maar jij weer nog helemaal niet uit eigen ervaring of die irritatie er zal zijn of niet.
Ja nee snap ik, maar ondertussen een user diskwalificeren die anders aangeeft. Knap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je in staat was tot begrijpend lezen, maar je scant tekst blijkbaar alleen, om vervolgens je eigen verknipte conclusies daaraan te hangen. Waar zeg ik dat ik het irritant vind? Waar zeg ik dat het daadwerkelijk tot irritatie leidt? Ik heb alleen maar gezegd dat ik de kritiek op langere laadtijden (waarvoor je gewoon cijfers op internet kunt vinden) kan begrijpen en zie hoe dat tot irritaties zou kunnen leiden.
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen aub.
Waarom je een iPad niet dagelijks aan de stroom zou leggen en een telefoon wel, dat wordt maar niet duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je in staat was tot begrijpend lezen, maar je scant tekst blijkbaar alleen, om vervolgens je eigen verknipte conclusies daaraan te hangen. Waar zeg ik dat ik het irritant vind? Waar zeg ik dat het daadwerkelijk tot irritatie leidt? Ik heb alleen maar gezegd dat ik de kritiek op langere laadtijden (waarvoor je gewoon cijfers op internet kunt vinden) kan begrijpen en zie hoe dat tot irritaties zou kunnen leiden.
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen aub.
Waarschijnlijk omdat dat niet nodig is? Een iPad gaat 10 uur mee. Ik gebruik het alleen als ik thuis ben voor netto misschien 3 uur per dag op een werkdag. Dan kan het prima pas op de 3e dag op de lader.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom je een iPad niet dagelijks aan de stroom zou leggen en een telefoon wel, dat wordt maar niet duidelijk.
Zeg niet dat je het snapt, om vervolgens in dezelfde zin te laten zien dat je het niet snapt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:22 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja nee snap ik, maar ondertussen een user diskwalificeren die anders aangeeft. Knap!
Ook zo achterlijk die blow ups, inwerkelijkheid ziet mijn maps icoontje er scherper uit dan de retina-blow up dus ik snap de waarde er niet van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:55 schreef Aether het volgende:
Ars Technica iPad review
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |