Waar op te halen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Iemand interesse in een iPad 2? 16 gig, wifi, wit. Half jaar oud. Met bon.
Zo werkt Safari op alle iOS apparaten. Er is één tabblad tegelijk actief; andere worden "gepauzeerd".quote:Op zondag 18 maart 2012 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Enige gekke is: Als ik youtube open en een liedje aankies dan start hij netjes etc maar als ik ondertussen wil internetten op andere pagina's dan stopt hij. Zolang youtubescherm zelf openstaat speelt hij af, kies ik dan tabblad FOK! aan dan gaat hij automatisch op pauze.
Dit is zo als ik kies voor de Youtube snelkoppeling maar ook als ik hem handmatig open in Safari.
Ik heb hem gister gewoon bij de media markt gehaald in duitsland...was al de laatstequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...
Op tweakers staan toch verhalen van veel mensen die melden dat er meer dan voldoende voorraad is in Duitsland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...
Dat hoeft niet. Je moet gewoon het filmpje starten, naar een ander tabblad gaan, vervolgens omhoog swippen met vier vingers en dan op play drukken. Dan gaat ie gewoon verder.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hoor het net ja. Dan maar een playlist maken
Ik ook niet. Ik snap wel waarom mensen 100 euro meer uitgeven voor hetzelfde apparaat met een veel beter scherm, betere camera, betere GPU en andere kleine performance tweaks.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Schepseltje het volgende:
snap echt niet dat mensen zoveel geld betalen voor hetzelfde apparaat met een iets beter scherm...
Vergelijk in de winkel straks de 2 modellen naast elkaar en bepaal of Retina voor jou een meerwaarde is. Zelf merk ik wel dat ik bij kleine tekst op m'n iPad 2 tegen onscherpte oploop. Bijvoorbeeld een niet ingezoomde pagina van een krantenwebsite in Portrait-oriëntatie. Tekst wordt dan gewoon korrelig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
zit te twijfelen, nu iPadloos maar wil het wel eens proberen.
nu nog ff een 2 voor een paar tientjes minder op de kop tikken of de nieuwe kopen?
Dat is een bepaald merk androidtablet ook gelukt! (in twee jaar)quote:Op maandag 19 maart 2012 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
3 miljoen iPads verkopen in één weekend. Damn.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is een bepaald merk androidtablet ook gelukt! (in twee jaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |