Ja daarom durf ik ook het risico niet te nemen om er een te kopen omdat er grote kans is dat ik ¤20 weggooi. Het vreemde is wel dat die nieuwe case van Griffin volgens hun geschikt is voor de iPad 2 & 3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hardcases zijn enorm nauwsluitend, zo goed als geen ruimte voor speling of afwijking. En omdat de nieuwe iPad net iets anders is, lijkt me niet dat oude hardcases gaan passen.
¤2quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Iemand interesse in een iPad 2? 16 gig, wifi, wit. Half jaar oud. Met bon.
250 euro.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Waar op te halen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Zo werkt Safari op alle iOS apparaten. Er is één tabblad tegelijk actief; andere worden "gepauzeerd".quote:Op zondag 18 maart 2012 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Enige gekke is: Als ik youtube open en een liedje aankies dan start hij netjes etc maar als ik ondertussen wil internetten op andere pagina's dan stopt hij. Zolang youtubescherm zelf openstaat speelt hij af, kies ik dan tabblad FOK! aan dan gaat hij automatisch op pauze.
Dit is zo als ik kies voor de Youtube snelkoppeling maar ook als ik hem handmatig open in Safari.
Ik heb hem gister gewoon bij de media markt gehaald in duitsland...was al de laatstequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |