Deed me direct hier aandenkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef electronique het volgende:
ik ga denk ik voor deze. (roze!)
[ afbeelding ]
en dan met deze eromheen
[ afbeelding ]
quote:
Snap ook niet dat dat zolang moet duren. Rek dan de originele app wat op ofzo, zonder 'm helemaal opnieuw te ontwikkelen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordfeud eindelijk als iPad compatible. Werd tijd ook, jezus hoelang heeft dat geduurd, ondertussen in de hype alweer over gewaaid en doet iedereen nu DrawSomething, die zoals het hoort meteen al met een iPad compatible app kwam.
Ik speel het nu ook pas sinds vandaag (gratis versie), met de update. Toch wel geinig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordfeud eindelijk als iPad compatible. Werd tijd ook, jezus hoelang heeft dat geduurd, ondertussen in de hype alweer over gewaaid en doet iedereen nu DrawSomething, die zoals het hoort meteen al met een iPad compatible app kwam.
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Ga morgenvroeg bij MM duitsland de 3 halen
De allereerste preorders krijgen gewoon op tijd, de rest heeft vertraging.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...
vorig jaar was er in mediamarkt nederland genoeg voorraad op release day. Dus waarom niet in duitsland?! Tell me pleasequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De allereerste preorders krijgen gewoon op tijd, de rest heeft vertraging.
Maar fysieke stores krijgen ook een voorraad onafhankelijk van pre-orders. Niet veel, maar wel aanwezig.
Oftewel, gewoon proberen.
Ja daarom durf ik ook het risico niet te nemen om er een te kopen omdat er grote kans is dat ik ¤20 weggooi. Het vreemde is wel dat die nieuwe case van Griffin volgens hun geschikt is voor de iPad 2 & 3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hardcases zijn enorm nauwsluitend, zo goed als geen ruimte voor speling of afwijking. En omdat de nieuwe iPad net iets anders is, lijkt me niet dat oude hardcases gaan passen.
¤2quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Iemand interesse in een iPad 2? 16 gig, wifi, wit. Half jaar oud. Met bon.
250 euro.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
Waar op te halen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef nelisb het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |