Een betere batterij? 10 uur niet voldoende?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:04 schreef Elco.. het volgende:
iPad 2 hier, zou alleen de iPad 3 kopen voor het scherm, camera boeit me niet zoveel. Helaas is de iPad 3 zwaarder en dikker, tevens is de batterijduur hetzelfde gebleven. Ik wacht op de iPad 4 met Quad Core CPU en betere batterij.
De batterij is ook alweer een flinke verbetering op zich. Maar door het retinascherm en de quadcore GPU gaat de totale duur er niet op vooruit. Maar toch, ze hebben het weer weten te krijgen op 10 uur. Dat is absoluut niet mis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:04 schreef Elco.. het volgende:
iPad 2 hier, zou alleen de iPad 3 kopen voor het scherm, camera boeit me niet zoveel. Helaas is de iPad 3 zwaarder en dikker, tevens is de batterijduur hetzelfde gebleven. Ik wacht op de iPad 4 met Quad Core CPU en betere batterij.
Vind het wel erg handig. Het automatisch in/uit standby, maar ook dat je het ding kunt opvouwen tot een driehoekje waardoor de iPad schuin ligt. Typt net iets fijner als het ding op schoot of op tafel ligt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef kikoooooo het volgende:
Smartcover vind ik echt een kut ding. Ik heb een sleeve, van tinydeal 5 dolllar, en een soort screenprotector doorzichtig op de achterkant.
Wat vind je er kut aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef kikoooooo het volgende:
Smartcover vind ik echt een kut ding. Ik heb een sleeve, van tinydeal 5 dolllar, en een soort screenprotector doorzichtig op de achterkant.
Deed me direct hier aandenkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef electronique het volgende:
ik ga denk ik voor deze. (roze!)
[ afbeelding ]
en dan met deze eromheen
[ afbeelding ]
quote:
Snap ook niet dat dat zolang moet duren. Rek dan de originele app wat op ofzo, zonder 'm helemaal opnieuw te ontwikkelen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordfeud eindelijk als iPad compatible. Werd tijd ook, jezus hoelang heeft dat geduurd, ondertussen in de hype alweer over gewaaid en doet iedereen nu DrawSomething, die zoals het hoort meteen al met een iPad compatible app kwam.
Ik speel het nu ook pas sinds vandaag (gratis versie), met de update. Toch wel geinig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordfeud eindelijk als iPad compatible. Werd tijd ook, jezus hoelang heeft dat geduurd, ondertussen in de hype alweer over gewaaid en doet iedereen nu DrawSomething, die zoals het hoort meteen al met een iPad compatible app kwam.
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Ga morgenvroeg bij MM duitsland de 3 halen
De allereerste preorders krijgen gewoon op tijd, de rest heeft vertraging.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ik lees dat de preorder in vs op 4 april geleverd wordt...
vorig jaar was er in mediamarkt nederland genoeg voorraad op release day. Dus waarom niet in duitsland?! Tell me pleasequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De allereerste preorders krijgen gewoon op tijd, de rest heeft vertraging.
Maar fysieke stores krijgen ook een voorraad onafhankelijk van pre-orders. Niet veel, maar wel aanwezig.
Oftewel, gewoon proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |