Valt mee toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef w00h00 het volgende:
5.1 is behoorlijk traag op mijn ipad1. :-(
En wat hebben die win8 tablets voor 'out of the box'-vernieuwingen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef _Flash_ het volgende:
Denk eens out of the box.
Ik ben benieuwd hoe de ipad zich gaat verhouden tot de Win8 tablets die komen gaan.
Net zo vernieuwend als Android Honeycomb die de iPad van de troon moest afstoten? Of tegenwoordig ICS? Of de toekomstige Android Tictac?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef _Flash_ het volgende:
Denk eens out of the box.
Ik ben benieuwd hoe de ipad zich gaat verhouden tot de Win8 tablets die komen gaan.
Dit is onzin. Dat Android jou beter bevalt, maakt het niet beter. Net zo min als het feit dat iOS mij meer bevalt iOS beter maakt dan Android.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
Al was android beter, kochten mensen nog steeds apple producten.
En dat is onzin. En dat het onzin is, zei ik wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat zeg ik toch ook nieg mejonge. Mensen ZOUDEN ipads blijven kopen ALS android beter was.
250 euro?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Wat zou ik nog kunnen vangen op marktplaats voor een ipad 1, 64gb wifi?
¤300.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Ik ga mijn iPad 1 zéker upgraden naar een iPad 3. De stap naar de iPad 2 vond ik te klein, de iPad 2 had voor mij te weinig meerwaarde. Die 3 daarentegen met z'n retina scherm is voor mij een grotere upgrade.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Tokus het volgende:
ik zit er toch ook aan te denken om m'n iPad 1 32gb 3g te upgraden naar de nieuwe versie.
¤3,58quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Alle realistische geruchten zijn uitgekomen. Dus "meer verwacht"? Wat had je dan nog meer in gedachten?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders: Heeft iemand hier een beetje " mwah.. ik had er meer van verwacht " toen de nieuwe iPad werd bekend gemaakt en bijbehorende specs?
De reden dat ik dit zeg is omdat ik steeds meer het gevoel heb dat Apple elke keer meer een inhaalslag maakt inzake hun specs i.v.g met bijvoorbeeld concurrerende merken die als je goed kijkt vaak al standaard die dingen heeft die Apple nu pas implementeert.
Vroeger was het dat Apple juist de trendsetter was inzake specs en vormgeving.
Er worden ook Android-tablets verkocht terwijl deze slechter zijn. Je punt?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat zeg ik toch ook nieg mejonge. Mensen ZOUDEN ipads blijven kopen ALS android beter was. Of dst zo is moet je voor jezelf besluiten.
Die zijn goedkoper meestal. Mijn punt is dat mensen alles van Apple toch wel kopen, ongeacht of concurrenten iets beters hebben of niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er worden ook Android-tablets verkocht terwijl deze slechter zijn. Je punt?
Dat is waar. Net zoals er mensen zijn die niks van Apple zullen kopen, ongeacht of het beter / goedkoper is.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die zijn goedkoper meestal. Mijn punt is dat mensen alles van Apple toch wel kopen, ongeacht of concurrenten iets beters hebben of niet.
Wie heeft er dan al een Retina-display?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders: Heeft iemand hier een beetje " mwah.. ik had er meer van verwacht " toen de nieuwe iPad werd bekend gemaakt en bijbehorende specs?
De reden dat ik dit zeg is omdat ik steeds meer het gevoel heb dat Apple elke keer meer een inhaalslag maakt inzake hun specs i.v.g met bijvoorbeeld concurrerende merken die als je goed kijkt vaak al standaard die dingen heeft die Apple nu pas implementeert.
Vroeger was het dat Apple juist de trendsetter was inzake specs en vormgeving.
Retina zegt niets over resolutie maar over Pixels per inch (PPI)quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Catch22- het volgende:
nog niemand. Vind het persoonlijk ook een non-feature.
Maargoed; Samsung is er wel gelijk op ingesprongen; die brengen binnenkort de tab 11.6 uit met een nóg hogere reso (2500*1600 oid)
De dpi is nog steeds minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Catch22- het volgende:
nog niemand. Vind het persoonlijk ook een non-feature.
Maargoed; Samsung is er wel gelijk op ingesprongen; die brengen binnenkort de tab 11.6 uit met een nóg hogere reso (2500*1600 oid)
Moet kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:52 schreef electronique het volgende:
advertentie van een samsung galaxy tab bij het ipad topic
Het probleem is dat de concurrentie zich fixeert op hardware. Hardware, hardware, hardware, specs, specs, specs. De Galaxy Tab verkoopt niet goed? Joh, maak het scherm groter en/of gooi er nog wat cores in.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Het probleem is dan ook weer dat die nieuwe Samsung alleen maar weer de zoveelste Android is met een andere resolutie. Het is een enorm gefragmenteerde markt op hardewaregebied. Ontwikkelaars kunnen onmogelijk met alle resoluties rekening houden.
Het Unique Selling Point van de iPad is niet alleen de software en het ecosysteem maar vooral de integratie van de hardware met de software, alles is 100% op elkaar afgestemd. En dat zal Samsung nooit lukken omdat ze Android niet zelf ontwikkelen maar alleen hun eigen schil er overheen gooien.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De échte differentiatiefactor van de iPad is de software. iOS en de shitload aan apps die speciaal voor de iPad ontwikkeld zijn (en niet de opgeschaalde smartphone apps die je voor Android hebt).
Dat is wel een issue. Maargoed; ik vind het echt weinig toevoegen, ik heb mij nog nooit gestoord aan de resolutie van mijn iPad1.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De dpi is nog steeds minder.
263.92 voor de ipad
255.88 voor de samsung.
En we moeten nog zien hoe die Samsung gaat presteren onder die resolutie EN hoeveel apps er komen die gebruik maken van die resolutie.
Van Apple weten we zeker dat binnen 3 maanden alle grote/populaire apps overgestapt zijn willen ze de retina-label dragen. Van de android apps? Hoe snel kwamen er "tablet"-apps?
Niet alleen Ipad maar alles van Apple. het is de grote kracht dat de software perfect matched bij de hardware. Mensen willen een computer of ander apparaat zonder te hobby`en of er veel van te weten. Gewoon simpelweg goed werken. Bij Apple zijn ze nu eenmaal beter in het luisteren naar de klant ipv doodstaren op specs zoals hierboven terecht gesteld.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Unique Selling Point van de iPad is niet alleen de software en het ecosysteem maar vooral de integratie van de hardware met de software, alles is 100% op elkaar afgestemd. En dat zal Samsung nooit lukken omdat ze Android niet zelf ontwikkelen maar alleen hun eigen schil er overheen gooien.
Dat zul je wel anders zien als je eenmaal de nieuwe iPad naast de 2 hebt gezien...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is wel een issue. Maargoed; ik vind het echt weinig toevoegen, ik heb mij nog nooit gestoord aan de resolutie van mijn iPad1.
Dat heb ik ook met mijn Iphone 3Gs. Totdat ik een keer een 4Gs zag en dat was toch echt wel een verschil. Maar goed slecht is het idd niet. Maar het kan beter. Of je dat wilt is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is wel een issue. Maargoed; ik vind het echt weinig toevoegen, ik heb mij nog nooit gestoord aan de resolutie van mijn iPad1.
Wat zie je dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zul je wel anders zien als je eenmaal de iPad 2 naast de 1 hebt gezien...
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zul je wel anders zien als je eenmaal de iPad 2 naast de 1 hebt gezien...
Dat geloof ik wel ja.. De iphone 4 tov de 3Gs vond ik ook zo`n enorme verbetering maar ik zag het pas toen ze naast elkaar lagen. Toen leek de 3GS grof raster van kleuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |