Valt mee toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef w00h00 het volgende:
5.1 is behoorlijk traag op mijn ipad1. :-(
En wat hebben die win8 tablets voor 'out of the box'-vernieuwingen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef _Flash_ het volgende:
Denk eens out of the box.
Ik ben benieuwd hoe de ipad zich gaat verhouden tot de Win8 tablets die komen gaan.
Net zo vernieuwend als Android Honeycomb die de iPad van de troon moest afstoten? Of tegenwoordig ICS? Of de toekomstige Android Tictac?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef _Flash_ het volgende:
Denk eens out of the box.
Ik ben benieuwd hoe de ipad zich gaat verhouden tot de Win8 tablets die komen gaan.
Dit is onzin. Dat Android jou beter bevalt, maakt het niet beter. Net zo min als het feit dat iOS mij meer bevalt iOS beter maakt dan Android.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
Al was android beter, kochten mensen nog steeds apple producten.
En dat is onzin. En dat het onzin is, zei ik wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat zeg ik toch ook nieg mejonge. Mensen ZOUDEN ipads blijven kopen ALS android beter was.
250 euro?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Wat zou ik nog kunnen vangen op marktplaats voor een ipad 1, 64gb wifi?
¤300.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Ik ga mijn iPad 1 zéker upgraden naar een iPad 3. De stap naar de iPad 2 vond ik te klein, de iPad 2 had voor mij te weinig meerwaarde. Die 3 daarentegen met z'n retina scherm is voor mij een grotere upgrade.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Tokus het volgende:
ik zit er toch ook aan te denken om m'n iPad 1 32gb 3g te upgraden naar de nieuwe versie.
¤3,58quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef egelhond het volgende:
Alle realistische geruchten zijn uitgekomen. Dus "meer verwacht"? Wat had je dan nog meer in gedachten?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders: Heeft iemand hier een beetje " mwah.. ik had er meer van verwacht " toen de nieuwe iPad werd bekend gemaakt en bijbehorende specs?
De reden dat ik dit zeg is omdat ik steeds meer het gevoel heb dat Apple elke keer meer een inhaalslag maakt inzake hun specs i.v.g met bijvoorbeeld concurrerende merken die als je goed kijkt vaak al standaard die dingen heeft die Apple nu pas implementeert.
Vroeger was het dat Apple juist de trendsetter was inzake specs en vormgeving.
Er worden ook Android-tablets verkocht terwijl deze slechter zijn. Je punt?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat zeg ik toch ook nieg mejonge. Mensen ZOUDEN ipads blijven kopen ALS android beter was. Of dst zo is moet je voor jezelf besluiten.
Die zijn goedkoper meestal. Mijn punt is dat mensen alles van Apple toch wel kopen, ongeacht of concurrenten iets beters hebben of niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er worden ook Android-tablets verkocht terwijl deze slechter zijn. Je punt?
Dat is waar. Net zoals er mensen zijn die niks van Apple zullen kopen, ongeacht of het beter / goedkoper is.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die zijn goedkoper meestal. Mijn punt is dat mensen alles van Apple toch wel kopen, ongeacht of concurrenten iets beters hebben of niet.
Wie heeft er dan al een Retina-display?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders: Heeft iemand hier een beetje " mwah.. ik had er meer van verwacht " toen de nieuwe iPad werd bekend gemaakt en bijbehorende specs?
De reden dat ik dit zeg is omdat ik steeds meer het gevoel heb dat Apple elke keer meer een inhaalslag maakt inzake hun specs i.v.g met bijvoorbeeld concurrerende merken die als je goed kijkt vaak al standaard die dingen heeft die Apple nu pas implementeert.
Vroeger was het dat Apple juist de trendsetter was inzake specs en vormgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |