dusss..quote:Op maandag 19 maart 2012 22:10 schreef nelisb het volgende:
...incredible... stunning ...amazing .. amazingly.. ultrafast ... blockbuster .. loving .. incredible .. stunning..
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dusss..
in ieder geval is ie zwaarder, dikker, relatief trager, 5 graden warmer en heeft minder soepele interface..
Dat is geen review maar een handson. Lees even echte reviews na en je hoort niemand over traagheid vergeleken met de iPad2.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
nouja dat is wat er in deze review staat
Tweakers...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
trollquote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
zit te twijfelen, nu iPadloos maar wil het wel eens proberen.
nu nog ff een 2 voor een paar tientjes minder op de kop tikken of de nieuwe kopen?
moet toch lastig zijn als er niet meer als die paar letters uit je toetsenbord komen...quote:
10 minuten met dat ding spelen noem ik geen review. Ik wacht het wel af tot ze 'm elders op een benchmark gegooid hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Iemand een tip waar ik de 2 kan bestellen? (qua service goede online store, met goede prijs).quote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef electronique het volgende:
ik ga toch een 2 nemen. vind de 3 te weinig meerwaarde hebben. bovendien krijg ik hem kado dus dat is nog extra mooi
Apple???quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand een tip waar ik de 2 kan bestellen? (qua service goede online store, met goede prijs).
Het is volgens mij slechts 80 euro meer. Ik had het er iig ook voor over .quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap wel waarom mensen 100 euro meer uitgeven voor hetzelfde apparaat met een veel beter scherm, betere camera, betere GPU en andere kleine performance tweaks.
Waarvan de performance gelijk of minder is dan de vorige generatie..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap wel waarom mensen 100 euro meer uitgeven voor hetzelfde apparaat met een veel beter scherm, betere camera, betere GPU en andere kleine performance tweaks.
Aardig, maar zoum leuk zijn als dat ook gebackport wordt naar oudere versie ios.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
En de nieuwe iPad kan nog een leuk trucje blijkbaar:
Bij het draaien van iPhone apps worden in de 2x mode nu de hoge resolutie bestanden gebruikt. Wat de jailbreak hack Retinapad deed dus, maar nu kan iOS het zelf.
Tosti iRonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Schijnt dat je op dat ding tosti's kan bakken!
Verdomme, wat zondequote:
Bij het intensief spelen van een grafische game + tegelijkertijd opladen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef Catch22- het volgende:
tweakers.net/nieuws/80798/consumentenwaakhond-vs-behuizing-nieuwe-ipad-kan-46-en-degc-worden.html
Hij wordt dus 47 graden. Best warm.
quote:Paul Reynolds, Consumer Reports electronics editor, said on CNBC that the iPad is “hot enough to be uncomfortable at least.” But in the organizations official release it said the iPad “it felt very warm but not especially uncomfortable.
Echt kansloos is het niet. Apple maakt hele mooie producten, maar ze zijn verre van perfect, en de minpunten mogen best genoemd worden. Dat Apple niet voor een krachtigere lader gezorgd heeft kan bij regelmatig gebruik tot behoorlijk wat irritatie leiden, juist omdat de iPad een apparaat is dat je vrijwel altijd zonder voeding gebruikt en niet dagelijks oplaadt, zoals je dat met een smartphone wel doet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef Estolan het volgende:
Blijf het leuk vinden dat Apple steeds bij lancering nieuw product aangevallen wordt!
En dan nog marktleider zijn
Kansloze reviews
Hoezo niet dagelijks opladen? Mijn MBP staat ook altijd op het netquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt kansloos is het niet. Apple maakt hele mooie producten, maar ze zijn verre van perfect, en de minpunten mogen best genoemd worden. Dat Apple niet voor een krachtigere lader gezorgd heeft kan bij regelmatig gebruik tot behoorlijk wat irritatie leiden, juist omdat de iPad een apparaat is dat je vrijwel altijd zonder voeding gebruikt en niet dagelijks oplaadt, zoals je dat met een smartphone wel doet.
Het zijn geen dingen die mij ervan weerhouden een iPad te kopen, zeker niet omdat de goede dingen van de iPad zoveel beter zijn dan de concurrentie, maar het is wel iets waar ik mij aan zou kunnen ergeren.
Een iPad is geen laptop en de meeste mensen gebruiken deze ook niet als laptop. De iPad wordt veel meer als autonoom apparaat gebruikt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:48 schreef Estolan het volgende:
Hoezo niet dagelijks opladen? Mijn MBP staat ook altijd op het net
En die kan in de nacht niet op de lader??quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een iPad is geen laptop en de meeste mensen gebruiken deze ook niet als laptop. De iPad wordt veel meer als autonoom apparaat gebruikt.
Uiteraard kan dat. Maar je laat weer duidelijk merken dat er met jou maar moeilijk normaal te praten valt, en het punt gaat weer volledig aan je voorbij. Ik denk dat ik maar gewoon niet meer op jou moet reageren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
En die kan in de nacht niet op de lader??
Ik hoop dat je het verschil tussen een zakelijke MBP welke op je bureau staat, en een tablet welke niet zakelijk gebruikt wordt en bedoeld is om juist net niet op je bureau te zetten bij gebruik, wel snapt. Als dit concept je ontgaat vraag ik mijzelf afg hoe je uberhaubt in staat bent een MBP te gebruiken, laat staan adem te halen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hoezo niet dagelijks opladen? Mijn MBP staat ook altijd op het net
Zakelijk?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het verschil tussen een zakelijke MBP welke op je bureau staat, en een tablet welke niet zakelijk gebruikt wordt en bedoeld is om juist net niet op je bureau te zetten bij gebruik, wel snapt. Als dit concept je ontgaat vraag ik mijzelf afg hoe je uberhaubt in staat bent een MBP te gebruiken, laat staan adem te halen.
Jij had het erover, niet ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Maar je laat weer duidelijk merken dat er met jou maar moeilijk normaal te praten valt, en het punt gaat weer volledig aan je voorbij. Ik denk dat ik maar gewoon niet meer op jou moet reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |