quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Ze hebben beide netstroom nodig
Reageer ook even op mijn reactie, als je wil? Die van 08:31:02quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Echt. Dat ie nog een account aan heeft kunnen maken..
Waarom? Ik heb nergens beweerd dat je een iPad niet de hele dag door kunt gebruiken en hem 's nachts aan de lader kunt hangen. Dat is dan ook Apple's reactie op elke kritiek over het langzaam laden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef vanhal het volgende:
[..]
Reageer ook even op mijn reactie, als je wil? Die van 08:31:02
Het ging om de accu volgens jou, en de laderquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een wasdroger en een waterkoker ook. Zullen we die ook maar gelijk stellen aan een iPad dan?
In jouw ogen zou dit opgelost kunnen worden maar je weet helemaal niet of de batterij ontworpen is voor een krachtigere lader.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom? Ik heb nergens beweerd dat je een iPad niet de hele dag door kunt gebruiken en hem 's nachts aan de lader kunt hangen. Dat is dan ook Apple's reactie op elke kritiek over het langzaam laden.
Aan de andere kant adverteert Apple de iPad wel als het ideale 'pick up and go'-apparaat, met lange accuduur en een maand standby tijd. En het is juist als je de iPad op deze manier gebruikt -door hem hier en daar een (paar) uur(tjes) te gebruiken en weer neer te leggen- dat de verschrikkelijk lange oplaadtijd voor irritatie kan zorgen.
Het ENIGE dat ik zei, is dat ik de kritiek best kan begrijpen, juist om hoe de iPad gemarket wordt, en in helemaal omdat het gewoon niet nodig is en opgelost had kunnen worden met een krachtigere lader.
JE LULT!!!!!!!!quote:[b]Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Splackavellie02 juist omdat de iPad een apparaat is dat je vrijwel altijd zonder voeding gebruikt en niet dagelijks oplaadt, zoals je dat met een smartphone wel doet.
S toch logischquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
JE LULT!!!!!!!!
Dit zeg jij, niemand anders
Tuurlijk niet hahahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Lui,even een vraag van de andere orde:
Ik zag laatst iemand die Windows 7 op zijn iPad 1 draaide en ik was wel benieuwd naar de ervaringen hier en wat je allemaal nodig hebt en of het echt zoveel beter is dan gewoon je standaard iOS met Safari.
Oh en wie ligt er morgen? voor de deur ergens in het land om de nieuwe iPad alvast te hebben?
http://www.parallels.com/eu/products/mobilequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik zag laatst iemand die Windows 7 op zijn iPad 1 draaide en ik was wel benieuwd naar de ervaringen hier en wat je allemaal nodig hebt en of het echt zoveel beter is dan gewoon je standaard iOS met Safari.
Het werkt een stuk minder, aangezien Windows 7 totaal niet geschikt is voor een touchscreen, zoals iOS dat wel is. Het is een beetje een gebrekkige vergelijking, maar als je een idee wilt hebben van hoe het eruit ziet op een iPad, zou je logmein kunnen proberen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop hem vannacht te kunnen halen. Ik ga naar de film en Dixons gaat om twaalf uur open.quote:Oh en wie ligt er morgen? voor de deur ergens in het land om de nieuwe iPad alvast te hebben?
Oh wacht, je hebt de 3 nog niet eens! Ik dacht dat je al gebruikerservaring had en het vanuit die ervaring had over die irritatie bij het opladen. Maar jij weer nog helemaal niet uit eigen ervaring of die irritatie er zal zijn of niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het werkt een stuk minder, aangezien Windows 7 totaal niet geschikt is voor een touchscreen, zoals iOS dat wel is. Het is een beetje een gebrekkige vergelijking, maar als je een idee wilt hebben van hoe het eruit ziet op een iPad, zou je logmein kunnen proberen.
[..]
Ik hoop hem vannacht te kunnen halen. Ik ga naar de film en Dixons gaat om twaalf uur open.
Klopt, tegenwoordig babbelt iedereen elkaar maar na zonder echt te weten hoe het zit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Reviews
...
We leven in 2012.. je hoeft een prodcut niet te bezitten om er alles vanaf te weten
Ja, k denk echt dat ze elkaar allemaal napratenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig babbelt iedereen elkaar maar na zonder echt te weten hoe het zit.
Oh wacht, ik dacht dat je in staat was tot begrijpend lezen, maar je scant tekst blijkbaar alleen, om vervolgens je eigen verknipte conclusies daaraan te hangen. Waar zeg ik dat ik het irritant vind? Waar zeg ik dat het daadwerkelijk tot irritatie leidt? Ik heb alleen maar gezegd dat ik de kritiek op langere laadtijden (waarvoor je gewoon cijfers op internet kunt vinden) kan begrijpen en zie hoe dat tot irritaties zou kunnen leiden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt de 3 nog niet eens! Ik dacht dat je al gebruikerservaring had en het vanuit die ervaring had over die irritatie bij het opladen. Maar jij weer nog helemaal niet uit eigen ervaring of die irritatie er zal zijn of niet.
Ja nee snap ik, maar ondertussen een user diskwalificeren die anders aangeeft. Knap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je in staat was tot begrijpend lezen, maar je scant tekst blijkbaar alleen, om vervolgens je eigen verknipte conclusies daaraan te hangen. Waar zeg ik dat ik het irritant vind? Waar zeg ik dat het daadwerkelijk tot irritatie leidt? Ik heb alleen maar gezegd dat ik de kritiek op langere laadtijden (waarvoor je gewoon cijfers op internet kunt vinden) kan begrijpen en zie hoe dat tot irritaties zou kunnen leiden.
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen aub.
Waarom je een iPad niet dagelijks aan de stroom zou leggen en een telefoon wel, dat wordt maar niet duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je in staat was tot begrijpend lezen, maar je scant tekst blijkbaar alleen, om vervolgens je eigen verknipte conclusies daaraan te hangen. Waar zeg ik dat ik het irritant vind? Waar zeg ik dat het daadwerkelijk tot irritatie leidt? Ik heb alleen maar gezegd dat ik de kritiek op langere laadtijden (waarvoor je gewoon cijfers op internet kunt vinden) kan begrijpen en zie hoe dat tot irritaties zou kunnen leiden.
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen aub.
Waarschijnlijk omdat dat niet nodig is? Een iPad gaat 10 uur mee. Ik gebruik het alleen als ik thuis ben voor netto misschien 3 uur per dag op een werkdag. Dan kan het prima pas op de 3e dag op de lader.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom je een iPad niet dagelijks aan de stroom zou leggen en een telefoon wel, dat wordt maar niet duidelijk.
Zeg niet dat je het snapt, om vervolgens in dezelfde zin te laten zien dat je het niet snapt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:22 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja nee snap ik, maar ondertussen een user diskwalificeren die anders aangeeft. Knap!
Ook zo achterlijk die blow ups, inwerkelijkheid ziet mijn maps icoontje er scherper uit dan de retina-blow up dus ik snap de waarde er niet van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:55 schreef Aether het volgende:
Ars Technica iPad review
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |