Iddquote:
Goeie vraag. Iets met een bewaarplicht van 7 jaar of zoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
En waarom doe je niet aan Internetbankieren zonder afschriften?
Wat een fascinatie voor het achterwerk heb jij. Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Jaja, steek die reeks maar in jullie reet
Te lang geen sex gehad misschien?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een fascinatie voor het achterwerk heb jij. Hoe dat zo?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een fascinatie voor het achterwerk heb jij. Hoe dat zo?
Wát voor sex heb jij dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Te lang geen sex gehad misschien?
Bewaarplicht van 7 jaar voor schriftelijke bankafschriften? Geldt al een tijdje niet meer hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:30 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie vraag. Iets met een bewaarplicht van 7 jaar of zoAan de andere kant: als je PDF-jes maakt van je bankafschriften per maand ben je er ook denk ik
Toch heeft dit wel iets veiligs
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewaarplicht van 7 jaar voor schriftelijke bankafschriften? Geldt al een tijdje niet meer hoor.
was maar n geintje hoor.quote:
emmer water naar buiten gooienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was maar n geintje hoor.
Irritant, jongeren buiten en ze praten al 1,5 uur. Er is hier geen reet te doen dus ga naar t centrum of naar huis alsjeblieft. Need sleep
Dan zou ik zo zonder bankafschriften een probleem hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Bewaarplicht van 7 jaar voor schriftelijke bankafschriften? Geldt al een tijdje niet meer hoor.
Ook ICT'ers kunnen lerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dat voor een ICT'er![]()
Ik krijg ook al een paar jaar geen papier meer van de bank..
En ik was jullie kwijt.quote:
Tuinkers zaaien is zo leuk om met de klas te doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:15 schreef LieLie het volgende:
De tuinkerszaadjes beginnen al te kiemen. Toch wel grappig om zo te volgen
Lekker wandelen straks danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tuinkers zaaien is zo leuk om met de klas te doenmisschien maar weer doen dit jaar..
Ik zal mijn vensterbankkweekbakje ook weer tevoorschijn halen. Altijd lekker..
Verder voel ik me brak en moe. Had me voorgenomen vanochtend om 10 uur te gaan sporten, maar dat is mislukt. Had het blijkbaar ff nodig door te slapen maar voel me er nog niet beter van![]()
quote:
Ja dat sowieso met het bruine monster.. Hoop dat ik wel wat opknap, heb het nog aardig druk met de viviariumvoorbereidingen die nu in sneltreinvaart gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker wandelen straks danIk ga ook ff een halfuurtjr vanmiddag. Denk niet dat mijn rug al een uur trekt
Eerst kanker, toen weg. Toen dachten ze dat ze het weer had maar was niet zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
gecondoleerd FFT. Was ze ziek/oud/op of is het een grote schok?
Bah, sterkte er mee iig..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerst kanker, toen weg. Toen dachten ze dat ze het weer had maar was niet zo.
Toen kreeg ze longontsteking en dat werd steeds erger en erger en toen is ze overleden. Geen hele grote schok maar toch wel onverwacht. Ik denk dat ze 65 is.
Hoe sport je nu dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Fft
Weer aan het sporten. 6de keer deze week
We hadden:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef borisz het volgende:
Isa kan je de reeks even fixen?
Steerke heeft in een dronken bui niet op het goede knopje gedrukt.![]()
Ze gingen vannacht nog ff basketballenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 04:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
emmer water naar buiten gooienaltijd leuk hehe
Dat is toch al heel lang gaande? Denk aan de aloude Breezers. Limonadesmaak, in de supermarkt te koop en leuke kleurtjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nee maar zonder gekheid: dat El Picu, ik weet niet hoe ze dat produceren, maar 't is wel heel slim om het 14.9% alcohol te geven zodat het in de supermarkt verkocht kan worden aan jongeren vanaf 16 jaar, en verder een fel kleurtje en een kauwgomballensmaak te geven.
Ja maar Breezers ben je met 5% klaar. Er zijn steeds meer drankmerken die een afstreksel maken van hun drank zodat het net tegen de 15% aan komt te zitten. Oh en Breezers verkopen niet goed meer trouwensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch al heel lang gaande? Denk aan de aloude Breezers. Limonadesmaak, in de supermarkt te koop en leuke kleurtjes.
Next time de politie bellen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze gingen vannacht nog ff basketballen
Sliep pas om 5u, werd 9u wakker en om 10u gebeld door mam met het nieuws.
Slechte nacht dus maar hopelijk hou ik t vol vandaag. Ben rond 4u denk thuis van optreden.
Oei. Das niet tofquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
net tijdens het boskippen doen 6x door mijn knie geklapt verdomme
![]()
jaren niet meer zo heftig gehad. Loop dus nu zo mank als wat en het doet op zo'n moment verrekte pijn..
Heb je nòg niet ontbetenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....ff spelen met Isa werd 2 uurZo maar ontbijten
Wel je stofwisseling op gang houwe tijdens het wouwe Peequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb ook gelijk een douche genomen en wat andere activiteiten ontplooit. Ik kom er zo aanquote:
Hoe laat stond jij op?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al ontbeten, ochtendtussendoortje gehad, lunch gehad en 1,5 uur gewandeld
Ah!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb ook gelijk een douche genomen en wat andere activiteiten ontplooit. Ik kom er zo aan
Niet eens de Wachttoren?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:05 schreef LieLie het volgende:
En ik lag net even zo lekker te slapen! Helaas kwamen er twee mensen aan de deur om het Licht te brengen
Oh, het waren communicatiedeskundigen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
Wel een foldertje met vragen als 'hoe moet ik bidden zodat God echt naar me luistert'..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel een foldertje met vragen als 'hoe moet ik bidden zonder God echt naar me luistert'..
Ohja nog een reden om weer eens naar Beverwijk de gaan. De pepers bijna zijn opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:22 schreef LieLie het volgende:
Hoe doe ik dat nou met die peperzaadjes?
Heb een peper voor eten vanavond, de zaadjes haal ik er dus uit. Dan moest ik ze afspoelen en drogen.
En dan? Hoeveel zaadjes doe ik dan in een potje? En moet ik dat in de vensterbank zetten of buiten?
Want als je normaal bidt dan denkt God: óh oh oh, die doet het helemaal fout en nu negeer ik haar maar weer'?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
Wel een foldertje met vragen als 'hoe moet ik bidden zodat God echt naar me luistert'..
Je leert nog eens wat op een zaterdagmiddag!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want als je normaal bidt dan denkt God: óh oh oh, die doet het helemaal fout en nu negeer ik haar maar weer'?
Niet bepaald neequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oei. Das niet tof
Paar zaadjes in een potje (stuk of 6, met genoeg afstand, of meer en dan later uitdunnen), in de vensterbank zou ik doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:22 schreef LieLie het volgende:
Heb een peper voor eten vanavond, de zaadjes haal ik er dus uit. Dan moest ik ze afspoelen en drogen.
En dan? Hoeveel zaadjes doe ik dan in een potje? En moet ik dat in de vensterbank zetten of buiten?
Maar bij jou mislukte het altijd zei je laatstquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Paar zaadjes in een potje (stuk of 6, met genoeg afstand, of meer en dan later uitdunnen), in de vensterbank zou ik doen.
Dat soort projecten ja. Ze komen wel op en zo, maar dan...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar bij jou mislukte het altijd zei je laatst
Bij jouw vraag dacht ik al aan "voorweken" .quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:22 schreef LieLie het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij jouw vraag dacht ik al aan "voorweken" .
Dat had ik ook gelezen over de olijfboomzaadjes.
En zie http://www.chillipepers.nl/artikel/5/Beginners_zaaigids.html
Beterschap voor de stukke lichaamsdelen.
Het ruikt hier naar .... Uiensoep.
Mn. X gelooft niet zo in maaltijdsoepen.
Dus heeft voor de zekerheid een pizza gehaald.
Leuk!quote:
Een paar keer zelfs, doe je goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef golfer het volgende:
Mijn golfspullen zijn opgehaald en verkocht. Met weemoed afscheid genomen van ze, maar we kunnen er weer een paar keer van uit eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]Klinkt netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezige bij en dan doe je morgen nix als hh. Denk eromquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:32 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb ons kleine voorbalkonnetje bij de keuken opgeruimd, ontgroend/geschrobd en geboend![]()
en een balkonbak opgehangen.
Beugels gekocht en dat paste natuurlijk niet omdat er een rand zit en niet zoals bij een schutting geen randen en verschillendus daar moest met ducktape weer een blokkie achter, maar de kruidjes zijn gezaaid.... en het is schoon en het hangt prima zo
/dagboek
Ja er zit een plastikkie overhenequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bezige bij en dan doe je morgen nix als hh. Denk erom![]()
Zelf doe ik hh folie over de bakjes met zaaigoed totdat er een groen sprietje
verschijnt.
Leuk bedrag golfer om een restaurant uit te zoeken...
Dat is best snel zegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef golfer het volgende:
Mijn golfspullen zijn opgehaald en verkocht. Met weemoed afscheid genomen van ze, maar we kunnen er weer een paar keer van uit eten.
21 t/m 25 maart, vlucht en hotel geboekt (Arke). Daar moeten we nog wel een taxi regelen voor naar het hotel want we vliegen met een lijnvlucht maar volgens de site is dat rond de 10 euroquote:
Dankjewel Hobjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en je familie FF![]()
Ja echt snelquote:
Veel ijsjes eten met peuter J en de stokjes bewaren...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja er zit een plastikkie overhene
En er komen nog stokjes in de plaats waar nu papiertjes zitten met de naam
spam
En anders hebben ze bij Xenos tegen de zomer altijd plastic prikbordjes waarop je met bijgeleverd potloodje schrijven kan. Kost drie keer niks! Die prik ik hier te pas en te onpas in de tuin, met duidingen en opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veel ijsjes eten met peuter J en de stokjes bewaren.
Ow dat is nog beter denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En anders hebben ze bij Xenos tegen de zomer altijd plastic prikbordjes waarop je met bijgeleverd potloodje schrijven kan. Kost drie keer niks! Die prik ik hier te pas en te onpas in de tuin, met duideingen en opmerkingen.
Taco'squote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:49 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, begin net aan de Jumbo te wennen - dag Lie - een toen "moest" ik
van mn. X mee naar de Hoogvliet supermarkt.
Want die is zo groot en ruim .
Allemaal waar, en té voor mij en ik ga weer graag naar de buurtSpar.
Affijn, wel een rol filotdeeg meegenomen.![]()
Wie geeft mij eens een recept tip ?
Leuk! Dus geen georganiseerde stedentrip maar alle vrijheid voor jullie zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
21 t/m 25 maart, vlucht en hotel geboekt (Arke). Daar moeten we nog wel een taxi regelen voor naar het hotel want we vliegen met een lijnvlucht maar volgens de site is dat rond de 10 euro.
Loempiaatjesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:49 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, begin net aan de Jumbo te wennen - dag Lie - een toen "moest" ik
van mn. X mee naar de Hoogvliet supermarkt.
Want die is zo groot en ruim .
Allemaal waar, en té voor mij en ik ga weer graag naar de buurtSpar.
Affijn, wel een rol filotdeeg meegenomen.![]()
Wie geeft mij eens een recept tip ?
had je nooit eerder tuinkers gezaaid dan??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef LieLie het volgende:
Ik vind mijn tuinkers coolElke paar uur ziet het er weer anders uit
Nou, ik denk het niet neequote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
had je nooit eerder tuinkers gezaaid dan??
Dan werd het hoog tijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet nee
Misschien toen ik klein was? Maar kan me dat niet herinneren.
Ik twijfelde om het te gaan kijken, is het leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een baas : Joost Prinsen op zoek naar zijn betovergrootouders uit de tijd van Napoleon.
Sluipt de Berezina in ! Nat![]()
En vindt zelfs het voorouderlijk huis in Maastricht!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te gaan kijken, is het leuk!
Zwaai je even onderweg?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:09 schreef MaximusTG het volgende:
Moet altijd zo lachen om dat droge gedoe van hem.
*nasale stem* met het mes op tafel..
Pff, tis druk in de trein naar Enschede... Als we aankomen 3.5 uur onderweg.
Euh, daar woon ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zwaai je even onderweg?Neem aan dat je tussen Deventer en Enschede rijdt? Halverwegen dus even zwaaien
![]()
Wat ga je in Pluskut doen eigenlijk?![]()
Whut? Volgens mij wordt ik dan seniel..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Euh, daar woon ik. Maar heb net gezwaaid bij Almelo. Mensen keken alleen wel een beetje raar :p.
Nou, hoeveel wielen wil je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef z80 het volgende:
ik wordt inmiddels helemaal simpel van het uitzoeken van een nieuwe auto.
de ene site is nog beroerder dan de andere. en auto's vergelijken is helemaal een ramp.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
laten we beginnen met 4 ronde wielen onder de auto en 1 wiel in de auto.quote:
Maar idd ff serieus: is het niet zo dat auto's tegenwoordig elkaar niet veel meer ontlopen? Kun je niet beter beslissen welk model je wil, en dan gericht naar de beste deal voor dat model zoeken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef z80 het volgende:
[..]
laten we beginnen met 4 ronde wielen onder de auto en 1 wiel in de auto.
ja en nee. de moderne auto's hebben veel onderdelen gemeen maar elke auto is toch weer anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar idd ff serieus: is het niet zo dat auto's tegenwoordig elkaar niet veel meer ontlopen? Kun je niet beter beslissen welk model je wil, en dan gericht naar de beste deal voor dat model zoeken?
en nog even ter aanvulling.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar idd ff serieus: is het niet zo dat auto's tegenwoordig elkaar niet veel meer ontlopen? Kun je niet beter beslissen welk model je wil, en dan gericht naar de beste deal voor dat model zoeken?
Ja! Die hoop ik snel met mijn klas te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Even reclame maken voor deze film:
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso erg gecharmeerd van Nederlandse kinderfilms, in tegenstelling tot Hollywood-kinderfilms. Er wordt werkelijk geweldig geacteerd (en geregiseerd) in deze film. Heb erg met de hoofdpersoon meegeleefd.
Voor wie het boek niet kent: gaat over dat blonde meisje in groep 8 dat erg goed kan voetballen, maar dan gebeuren er wat vervelende dingen met ziektes ende zo...
Breng dan meer tissues mee dan dat ik mee hadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Die hoop ik snel met mijn klas te kunnen kijkenIk ben ook enorm fan van Nederlandse jeugdfilms
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Breng dan meer tissues mee dan dat ik mee had![]()
ja maar welke? ja de 1.6D maar dan welke uitvoering. en nieuw of gebruikt.quote:
Nee die niet. Die vertoont veel problemen naar het schijnt. 2.0 rijdt zo lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef z80 het volgende:
[..]
ja maar welke? ja de 1.6D maar dan welke uitvoering. en nieuw of gebruikt.
Wij hebben nog nooooit een nieuwe auto gekocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef z80 het volgende:
[..]
ja maar welke? ja de 1.6D maar dan welke uitvoering. en nieuw of gebruikt.
Dat dus, die zijn niet erg geliefd omdat die motoren een stuk minder goed zijn dan de 2.0.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee die niet. Die vertoont veel problemen naar het schijnt. 2.0 rijdt zo lekker
Dit soort auto's net met de kop er af is het mooiste (en nog steeds heel duur, te voor ons). Maar ik zou zelf zó graag een keer echt helemaal zelf willen samenstellen. Gewoon om dat dat kanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooooit een nieuwe auto gekocht.
Hij is al 1000-en euro's minder waard als t ie naar buiten rijdt, Zet, dat weet je wel.
Ja, net als ik nog nooit een nieuwe smartphone / tablet heb gekocht. Zodra je dat ding uitpakt en aanraakt verlies je al 25% van de waarde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
de 2 liter wordt het zeker niet. dat is niet te betalen. zowel de belasting als het verbruik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee die niet. Die vertoont veel problemen naar het schijnt. 2.0 rijdt zo lekker
Vreemd, ik zie telefoons en tablets niet echt als investeringenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net als ik nog nooit een nieuwe smartphone / tablet heb gekocht. Zodra je dat ding uitpakt en aanraakt verlies je al 25% van de waarde.
Smartphone of auto, dat is wel geel erg vergelijkbaar ja,. 500 euro of 36000quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net als ik nog nooit een nieuwe smartphone / tablet heb gekocht. Zodra je dat ding uitpakt en aanraakt verlies je al 25% van de waarde.
Verbruik? Die zijn hartstikke zuinig man!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
de 2 liter wordt het zeker niet. dat is niet te betalen. zowel de belasting als het verbruik.
de 1.6 tor die in de 2012 serie zit is voor zover ik weet wel goed. ook over de 6bak heb ik nog geen gekke dingen gehoord.
Ik heb inmiddels 32 PDA's/smartphones versleten in m'n leven, dat tikt echt wel aan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie telefoons en tablets niet echt als investeringen
klopt. daarom maandag ook kijken of dat wat ik wil en op de nieuwe uitvoering zit mij het prijs verschil waard is met de gebruikte waar ik vandaag in heb gereden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij is al 1000-en euro's minder waard als t ie naar buiten rijdt, Zet, dat weet je wel.
Je overweegt een nieuwe maar een 2.0D is niet te betalen???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
de 2 liter wordt het zeker niet. dat is niet te betalen. zowel de belasting als het verbruik.
de 1.6 tor die in de 2012 serie zit is voor zover ik weet wel goed. ook over de 6bak heb ik nog geen gekke dingen gehoord.
ja maar jij spoort dan ook niet helemaalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 32 PDA's/smartphones versleten in m'n leven, dat tikt echt wel aan hoor
Ja, daar raakt hij me ook ff kwijt..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je overweegt een nieuwe maar een 2.0D is niet te betalen???
de 2.0 gebruikt per 100Km bijna 2 liter meer. daarbij de hogere belasting en verzekering maakt deze wagen over een looptijd van 5 jaar een heel stuk duurder.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je overweegt een nieuwe maar een 2.0D is niet te betalen???
Maar... weegt een 2e hand dan niet op? want om nu met zo'n trage 1.6 over de autobahn te moeten tuffen.. ik zou het wel weten!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef z80 het volgende:
[..]
de 2.0 gebruikt per 100Km bijna 2 liter meer. daarbij de hogere belasting en verzekering maakt deze wagen over een looptijd van 5 jaar een heel stuk duurder.
de kosten van een auto zijn niet enkel de aanschaf kosten. ik kijk naar het totaal plaatje.
Neem dan ook de inruilwaarde even mee. En ik reed liever tweedehands een wat krachtiger versie dan niet een 1.6. En dan schrijf je relatief weer minder af.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef z80 het volgende:
[..]
de 2.0 gebruikt per 100Km bijna 2 liter meer. daarbij de hogere belasting en verzekering maakt deze wagen over een looptijd van 5 jaar een heel stuk duurder.
de kosten van een auto zijn niet enkel de aanschaf kosten. ik kijk naar het totaal plaatje.
snelheid vind ik niet interessant. ik wil een langzaam rijdend voertuig kunnen inhalen zonder problemen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar... weegt een 2e hand dan niet op? want om nu met zo'n trage 1.6 over de autobahn te moeten tuffen.. ik zou het wel weten!!![]()
En als je echt op de centen zit ga je natuurlijk ook gewoon niet voor Volvo maar goed
dit geld voor Nederland. in Duitsland wordt er meer naar de uitstoot en cilinder inhoud gekeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neem dan ook de inruilwaarde even mee. En ik reed liever tweedehands een wat krachtiger versie dan niet een 1.6. En dan schrijf je relatief weer minder af.
Das dan ook wel een heel ander soort auto he..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:08 schreef z80 het volgende:
[..]
snelheid vind ik niet interessant. ik wil een langzaam rijdend voertuig kunnen inhalen zonder problemen.
top snelheid rij ik toch nooit. en 140 echte Kmh rijd ook een 1.6 zonder problemen.
ik rij nu met een vw golf 1.6 tdi rond en dat bevalt ook best.
Bij de 1.6 was het vooral ook omdat die motoren er rond de 2 ton iets te vaak mee ophouden heb ik begrepen. Maar ik heb geen idee hoe dat met de nieuwe zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef z80 het volgende:
[..]
dit geld voor Nederland. in Duitsland wordt er meer naar de uitstoot en cilinder inhoud gekeken.
er zitten nogal wat verschillen tussen de landen.
het golfje weegt ongeveer het zelfde als de volvo. ook de maten zijn vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das dan ook wel een heel ander soort auto he..Golfje heeft ook echt geen 2.0 nodig om rap te zijn. Maar goed, vooral geen proefrit maken in een 2.0 dan dus
![]()
hihi ben echt benieuwd of ik al onze zooi in een golf zou krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:15 schreef z80 het volgende:
[..]
het golfje weegt ongeveer het zelfde als de volvo. ook de maten zijn vergelijkbaar.
en ik heb in heel veel auto's gereden van 1 liter tot 7.8 liter. en ik weet ook hoe de 2.0 en de d5 rijden.
maar het extra vermogen heeft voor mij geen voordeel.
ps
het gewicht van de wagen maat in Duitsland niet uit. er wordt alleen naar uitstoot en cilinderinhoud gekeken voor de belasting. en motor vermogen voor de verzekering.
na veel wikken en wegen. rondkijken en waar ik me lekker bij voel. ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij de 1.6 was het vooral ook omdat die motoren er rond de 2 ton iets te vaak mee ophouden heb ik begrepen. Maar ik heb geen idee hoe dat met de nieuwe zit.
Wil je perse een station eigenlijk?
mijn neefje heeft een volvo service center. en daar loop ik elke zaterdag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hihi ben echt benieuwd of ik al onze zooi in een golf zou krijgen![]()
Bodemplaat en zo zal best.. maar ja, das niet alles he..
Laat ik het zo zeggen: je overweegt van alles, rekent veel mee, maar toch snap ik het niet helemaal geloof ikmaakt verder ook niet uit eigenlijk, maar toch.. het intrigeert me
Dat was mijn punt ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:19 schreef z80 het volgende:
[..]
mijn neefje heeft een volvo service center. en daar loop ik elke zaterdag.
dus ik weet wat er is en hoe het aanvoelt. de auto wereld is voor mij niet helemaal vreemd.
comminiwatte?quote:
Als je ruim wil is de mondeo ook wel een mooie optie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:17 schreef z80 het volgende:
[..]
na veel wikken en wegen. rondkijken en waar ik me lekker bij voel. ja.
maar dit kan bij een goed bod en mooie ruime wagen nog veranderen.
ook die staat op het vergelijk lijstje. het is de zelfde bodem + motor. de focus is gelijkwaardig. alleen de afwerking is anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je ruim wil is de mondeo ook wel een mooie optie.
Snel editten hèquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:30 schreef z80 het volgende:
[..]
ook die staat op het vergelijk lijstje. het is de zelfde bodem + motor. de focus is gelijkwaardig. alleen de afwerking is anders.
hier moet ik nog wel een proefrit in maken. ik heb geen idee hoe deze aanvoelt en wat het weg geluid is.
net ook even gekeken wat een gebruikte v50 2.0D hier in D kost. de kaalste uitvoering van 2 jaar oud
komt op 18000. voor wat meer luxe zit je op 20000.
Mooie prijzen vergeleken met NLquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:30 schreef z80 het volgende:
[..]
ook die staat op het vergelijk lijstje. het is de zelfde bodem + motor. de focus is gelijkwaardig. alleen de afwerking is anders.
hier moet ik nog wel een proefrit in maken. ik heb geen idee hoe deze aanvoelt en wat het weg geluid is.
net ook even gekeken wat een gebruikte v50 2.0D hier in D kost. de kaalste uitvoering van 2 jaar oud
komt op 18000. voor wat meer luxe zit je op 20000.
klopt. vandaar ok de afweging om een nieuwe auto in NL te kopen zonder de bpm en deze dan hier in te voeren. in NL is de auto netto goedkoper waardoor het verschil gebruikt/nieuw voor mij een stuk kleiner is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooie prijzen vergeleken met NL![]()
Dat lijkt me nou leuk om terug te kijken via uitzending gemist! Hoe heet het programma?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een baas : Joost Prinsen op zoek naar zijn betovergrootouders uit de tijd van Napoleon.
Sluipt de Berezina in ! Nat![]()
Merci!quote:
Via facebook mij ook ff toevoegen danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:46 schreef borisz het volgende:
En een
[ afbeelding ]
Voor BLoes
/ Draw something.
Oh ik moet weer ff kijken daarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:46 schreef borisz het volgende:
En een
[ afbeelding ]
Voor BLoes
/ Draw something.
En dan de volslagen doorgeslagen bureaucratie afdoen als Duitse grondigheid...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik Vertrek hebben we bekeken. Weer genoten van zoveel van te voren optimisme, wat altijd weer tegenvalt.
Nee, in Nederland wil ik niet meer ondernemen en wonen met al die regeltjes en die overheden.....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:49 schreef TAV74 het volgende:
En dan de volslagen doorgeslagen bureaucratie afdoen als Duitse grondigheid...
Ja, precies, dan moet je natuurlijk niet toegeven dat het in daar net zo erg blijktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, in Nederland wil ik niet meer ondernemen en wonen met al die regeltjes en die overheden.....
Ik vleesboek optie wil die niet pakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Via facebook mij ook ff toevoegen danben ook begonnen met een paar kennissen.
Ah ik kijk wel ff of ik je vind. Hij vindt je niet..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vleesboek optie wil die niet pakken.Ik ben te vinden onder mijn username van hier
.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:04 schreef borisz het volgende:
Dione De graaff op radio 1 tijdens de overnachting. The Dutch Mountains
What you see is what you get dearquote:Op zondag 11 maart 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
ik heb toch wel een beetje verslavingsgevoelige vrouw, geloof ik.;)
Oh, lag het aan de gasten? Vaak toch wel vermakelijk.quote:
Gasten en onderwerpen waren saai.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Oh, lag het aan de gasten? Vaak toch wel vermakelijk.
Nu ga ik dus blijkbaar met 3,5 uur autorijden er ongeveer 1u10 minuten minder lang van leven?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dus voor 1 uur sporten kan ik 6 uur stil zitten. Da's niet veelDat doe ik op mijn werk al!
Die gasten waren dodelijk saaiquote:
Heeft nog wat afstemming nodig, maar er kwam al een goed bakkie uit jaquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 32 PDA's/smartphones versleten in m'n leven, dat tikt echt wel aan hoor
Houden doe ik ze niet, ik verkoop ze altijd door.
Dat dat kan in Nederland!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft nog wat afstemming nodig, maar er kwam al een goed bakkie uit jaNiet te scherp / pittig. Best ok
En het was echt heerlijk autorijden vanavond. Niet te druk dus lekker bijna de gehele weg cruise control aangehad en dat is toch wel een hele lekkere luxe hoor![]()
Wist je dat niet?quote:
Nou wist niet dat het zo erg was neequote:Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Stereo 'PDA-freak' tomy noemen we hem ook wel
Oh verdorrie auw! dat klinkt niet lekker.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Thuis! En misselijk helaas.
Ben blij als ik straks lig met mn voeten gestrekt. Tijdens het uit een auto stappen viel ik om omdat ik mn voeten niet neer kon zetten
ja!quote:
ja ik lig, heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh verdorrie auw! dat klinkt niet lekker.
lekker slapen zo
ik ben jaloers!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Was weer heel leuk, ben alleen door mn laarzen gegaan. 20 min met pijn gedanst laatste set. Lachen en doordansen, daarna kon ik alleen niet meer lopen. Heb nu 2 kapotte voeten
![]()
Show must go on![]()
En op de foto geweest met Nick & Simon en Martin Morero (Gooische Vrouwen)
Nu op de terugweg... Straks zelf nog een half uurtje rijden. 3 uur hopelijk veilig thuis
pffffffft zo stil was je nietquote:Op zondag 11 maart 2012 05:52 schreef MissHobje het volgende:
Aflos in da housenog heel effies en dan eindelijk naar huis pff wat een stille nacht zo hehe #gaarheid ten top
truste Isa voor straks ook![]()
en goedemorgen voor de andere
Goed zo. Niet forceren he!quote:Op zondag 11 maart 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDat was een kort nachtje, maar ik ben wakker en het is mooi weer
Eens kijken of ik vandaag een stukje kan wandelen
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Nu dus nog wel heel veel Vivarium werk te doen vandaag
Eerst zo op de fiets om een ontbijtje te gaan halen in de binnenstadquote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo. Niet forceren he!
Hier doe ik het nog even rustig aan met de knie. Straks wel even naar buiten maar niet te ver, voelt nog aardig instabiel..
Nou.. dit gaat niet om 'vergeten' dingen vrees ik, maar gewoon het gebruikelijke last-minute werkquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenzoals een fotograaf en zo
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
er fladdert hier net een koolwitje door de tuin.
lente, kom der maar in!!
Het is ook echt superweerquote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lente, kom der maar in!!
Mooie brief inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Even dit onder de aandacht brengen. Mooie brief http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Yup! Hele mooie brief iddquote:
Hoe zijn je pootjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Wat fijn van t weer gezien ik naar Scheveningen ga![]()
En vlg week wordt er 20 graden voorspeld
Ook datquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenzoals een fotograaf en zo
![]()
Ja zeker zegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Even dit onder de aandacht brengen. Mooie brief http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
Het ziet er buiten prachtig uit.![]()
Mooi weer voor B. om straks in de tuin te gaan wroeten.
Suc6quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kutklus voor vandaag.....administratie uitzoeken! Gelukkig heb ik twee gebakjes die komen helpen
En net ook nog een Atalanta gespotquote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lente, kom der maar in!!
Vannacht toen ik naar de wc liep nog niet en ik lig nu nog. Ga het straks proberenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe zijn je pootjes?
Kan je er alweer normaal op lopen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Niet de zon de schuld geven hoor, de zon is liefquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Laptop buiten kan dus niet
Ik zie niks op het scherm
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lapquote:Op zondag 11 maart 2012 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet de zon de schuld geven hoor, de zon is lief
In de tijden dat de zon er iets minder op staatquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lap
Vind ik ook erg jammer hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lap
Ook dat is niks, ik liep de tuinkamer in en dan nog blijft het te lichtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
In de tijden dat de zon er iets minder op staat.
Elke laptop heeft er last van en tablets ook over het algemeen. Dus ik zou geen wondere verwachten van andere apparatuurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook dat is niks, ik liep de tuinkamer in en dan nog blijft het te licht![]()
Stond ook wel bij de nadelen van deze lap hoor, dus ik wist het
Sorry! Dat dorp van jullie is iets te ver rijdenquote:
Ga je uit eten?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al even gespiekt op de twitter van de chef van vanavond, zag er goed uit
Je bent dan ook al een ouwe muts aan het worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Spierpijn in mn zij, bovenbenen en kuiten en iedere stap die ik zet druk ik pijnlijk op mn voet. Gaat lekker, kan het ook allemaal niet meer aan
Geniet ervan!quote:Maar ik ben onderweg met het OV naar Scheveningen en tis echt heerlijk weer, wat een geluk
Bij hetzelfde restaurant waar we ook de vorige twee restaurantweken hebben gegetenquote:
Ja echt he! Danseresje met wie ik gisteren het meest stond is 17 en ik ben bijna 10 jaar ouder! Zeg ik dat zij wel heel jong is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dan ook al een ouwe muts aan het worden.
[..]
Geniet ervan!
Leuk, maar is het niet leuker om eens wat anders te proberen danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij hetzelfde restaurant waar we ook de vorige twee restaurantweken hebben gegetenEerst met z'n tweeën, toen met mijn ouders en nu met de schoonfamilie
Dat is die tent bij de nieuwe Raaks?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef borisz het volgende:
Hier de Rweek ook bewust overgeslagen. Nog geen andere etentjes gepland helaas. Uiteten teller van 2012 staat slechts op 1
. Woodstone in Haarlem nieuwe Italiaanse zaak met verrassende combinaties voor op de pizza.
Och, tuurlijk, doen we ook wel, maar dit is ook gewoon elke keer goed. En in deze regio is de keuze niet enorm hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar is het niet leuker om eens wat anders te proberen dan![]()
Ok, ja je wilt ook niet kilometers hoeven rijden. Dat vinden wij ook hoor, het is steeds Haarlem en omgeving... of je zou een nachtje moeten slapen, maar dan wordt het wel meteen zo kostbaar allemaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Och, tuurlijk, doen we ook wel, maar dit is ook gewoon elke keer goed. En in deze regio is de keuze niet enorm hoor
Zit het een beetje vol daar?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef borisz het volgende:
Onze buurman trouwens deed deze week niet officieel mee met de Rweek. Al kan je er deze week wel drie gangen eten voor 27,50.
Let dan ook es opquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef TAV74 het volgende:
Proest. Zit je een paar uur niet op te letten, is Ajax ineens weer titelkandidaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |