Nu ga ik dus blijkbaar met 3,5 uur autorijden er ongeveer 1u10 minuten minder lang van leven?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dus voor 1 uur sporten kan ik 6 uur stil zitten. Da's niet veelDat doe ik op mijn werk al!
Die gasten waren dodelijk saaiquote:
Heeft nog wat afstemming nodig, maar er kwam al een goed bakkie uit jaquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 32 PDA's/smartphones versleten in m'n leven, dat tikt echt wel aan hoor
Houden doe ik ze niet, ik verkoop ze altijd door.
Dat dat kan in Nederland!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft nog wat afstemming nodig, maar er kwam al een goed bakkie uit jaNiet te scherp / pittig. Best ok
En het was echt heerlijk autorijden vanavond. Niet te druk dus lekker bijna de gehele weg cruise control aangehad en dat is toch wel een hele lekkere luxe hoor![]()
Wist je dat niet?quote:
Nou wist niet dat het zo erg was neequote:Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Stereo 'PDA-freak' tomy noemen we hem ook wel
Oh verdorrie auw! dat klinkt niet lekker.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Thuis! En misselijk helaas.
Ben blij als ik straks lig met mn voeten gestrekt. Tijdens het uit een auto stappen viel ik om omdat ik mn voeten niet neer kon zetten
ja!quote:
ja ik lig, heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh verdorrie auw! dat klinkt niet lekker.
lekker slapen zo
ik ben jaloers!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Was weer heel leuk, ben alleen door mn laarzen gegaan. 20 min met pijn gedanst laatste set. Lachen en doordansen, daarna kon ik alleen niet meer lopen. Heb nu 2 kapotte voeten
![]()
Show must go on![]()
En op de foto geweest met Nick & Simon en Martin Morero (Gooische Vrouwen)
Nu op de terugweg... Straks zelf nog een half uurtje rijden. 3 uur hopelijk veilig thuis
pffffffft zo stil was je nietquote:Op zondag 11 maart 2012 05:52 schreef MissHobje het volgende:
Aflos in da housenog heel effies en dan eindelijk naar huis pff wat een stille nacht zo hehe #gaarheid ten top
truste Isa voor straks ook![]()
en goedemorgen voor de andere
Goed zo. Niet forceren he!quote:Op zondag 11 maart 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDat was een kort nachtje, maar ik ben wakker en het is mooi weer
Eens kijken of ik vandaag een stukje kan wandelen
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Nu dus nog wel heel veel Vivarium werk te doen vandaag
Eerst zo op de fiets om een ontbijtje te gaan halen in de binnenstadquote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo. Niet forceren he!
Hier doe ik het nog even rustig aan met de knie. Straks wel even naar buiten maar niet te ver, voelt nog aardig instabiel..
Nou.. dit gaat niet om 'vergeten' dingen vrees ik, maar gewoon het gebruikelijke last-minute werkquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenzoals een fotograaf en zo
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
er fladdert hier net een koolwitje door de tuin.
lente, kom der maar in!!
Het is ook echt superweerquote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lente, kom der maar in!!
Mooie brief inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Even dit onder de aandacht brengen. Mooie brief http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Yup! Hele mooie brief iddquote:
Hoe zijn je pootjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Wat fijn van t weer gezien ik naar Scheveningen ga![]()
En vlg week wordt er 20 graden voorspeld
Ook datquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenzoals een fotograaf en zo
![]()
Ja zeker zegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Even dit onder de aandacht brengen. Mooie brief http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
Het ziet er buiten prachtig uit.![]()
Mooi weer voor B. om straks in de tuin te gaan wroeten.
Suc6quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kutklus voor vandaag.....administratie uitzoeken! Gelukkig heb ik twee gebakjes die komen helpen
En net ook nog een Atalanta gespotquote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lente, kom der maar in!!
Vannacht toen ik naar de wc liep nog niet en ik lig nu nog. Ga het straks proberenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe zijn je pootjes?
Kan je er alweer normaal op lopen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Niet de zon de schuld geven hoor, de zon is liefquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Laptop buiten kan dus niet
Ik zie niks op het scherm
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lapquote:Op zondag 11 maart 2012 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet de zon de schuld geven hoor, de zon is lief
In de tijden dat de zon er iets minder op staatquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lap
Vind ik ook erg jammer hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lap
Ook dat is niks, ik liep de tuinkamer in en dan nog blijft het te lichtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
In de tijden dat de zon er iets minder op staat.
Elke laptop heeft er last van en tablets ook over het algemeen. Dus ik zou geen wondere verwachten van andere apparatuurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook dat is niks, ik liep de tuinkamer in en dan nog blijft het te licht![]()
Stond ook wel bij de nadelen van deze lap hoor, dus ik wist het
Sorry! Dat dorp van jullie is iets te ver rijdenquote:
Ga je uit eten?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al even gespiekt op de twitter van de chef van vanavond, zag er goed uit
Je bent dan ook al een ouwe muts aan het worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Spierpijn in mn zij, bovenbenen en kuiten en iedere stap die ik zet druk ik pijnlijk op mn voet. Gaat lekker, kan het ook allemaal niet meer aan
Geniet ervan!quote:Maar ik ben onderweg met het OV naar Scheveningen en tis echt heerlijk weer, wat een geluk
Bij hetzelfde restaurant waar we ook de vorige twee restaurantweken hebben gegetenquote:
Ja echt he! Danseresje met wie ik gisteren het meest stond is 17 en ik ben bijna 10 jaar ouder! Zeg ik dat zij wel heel jong is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dan ook al een ouwe muts aan het worden.
[..]
Geniet ervan!
Leuk, maar is het niet leuker om eens wat anders te proberen danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij hetzelfde restaurant waar we ook de vorige twee restaurantweken hebben gegetenEerst met z'n tweeën, toen met mijn ouders en nu met de schoonfamilie
Dat is die tent bij de nieuwe Raaks?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef borisz het volgende:
Hier de Rweek ook bewust overgeslagen. Nog geen andere etentjes gepland helaas. Uiteten teller van 2012 staat slechts op 1
. Woodstone in Haarlem nieuwe Italiaanse zaak met verrassende combinaties voor op de pizza.
Och, tuurlijk, doen we ook wel, maar dit is ook gewoon elke keer goed. En in deze regio is de keuze niet enorm hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar is het niet leuker om eens wat anders te proberen dan![]()
Ok, ja je wilt ook niet kilometers hoeven rijden. Dat vinden wij ook hoor, het is steeds Haarlem en omgeving... of je zou een nachtje moeten slapen, maar dan wordt het wel meteen zo kostbaar allemaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Och, tuurlijk, doen we ook wel, maar dit is ook gewoon elke keer goed. En in deze regio is de keuze niet enorm hoor
Zit het een beetje vol daar?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef borisz het volgende:
Onze buurman trouwens deed deze week niet officieel mee met de Rweek. Al kan je er deze week wel drie gangen eten voor 27,50.
Let dan ook es opquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef TAV74 het volgende:
Proest. Zit je een paar uur niet op te letten, is Ajax ineens weer titelkandidaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |