Nu ga ik dus blijkbaar met 3,5 uur autorijden er ongeveer 1u10 minuten minder lang van leven?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dus voor 1 uur sporten kan ik 6 uur stil zitten. Da's niet veelDat doe ik op mijn werk al!
Die gasten waren dodelijk saaiquote:
Heeft nog wat afstemming nodig, maar er kwam al een goed bakkie uit jaquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 32 PDA's/smartphones versleten in m'n leven, dat tikt echt wel aan hoor
Houden doe ik ze niet, ik verkoop ze altijd door.
Dat dat kan in Nederland!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft nog wat afstemming nodig, maar er kwam al een goed bakkie uit jaNiet te scherp / pittig. Best ok
En het was echt heerlijk autorijden vanavond. Niet te druk dus lekker bijna de gehele weg cruise control aangehad en dat is toch wel een hele lekkere luxe hoor![]()
Wist je dat niet?quote:
Nou wist niet dat het zo erg was neequote:Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Stereo 'PDA-freak' tomy noemen we hem ook wel
Oh verdorrie auw! dat klinkt niet lekker.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Thuis! En misselijk helaas.
Ben blij als ik straks lig met mn voeten gestrekt. Tijdens het uit een auto stappen viel ik om omdat ik mn voeten niet neer kon zetten
ja!quote:
ja ik lig, heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh verdorrie auw! dat klinkt niet lekker.
lekker slapen zo
ik ben jaloers!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Was weer heel leuk, ben alleen door mn laarzen gegaan. 20 min met pijn gedanst laatste set. Lachen en doordansen, daarna kon ik alleen niet meer lopen. Heb nu 2 kapotte voeten
![]()
Show must go on![]()
En op de foto geweest met Nick & Simon en Martin Morero (Gooische Vrouwen)
Nu op de terugweg... Straks zelf nog een half uurtje rijden. 3 uur hopelijk veilig thuis
pffffffft zo stil was je nietquote:Op zondag 11 maart 2012 05:52 schreef MissHobje het volgende:
Aflos in da housenog heel effies en dan eindelijk naar huis pff wat een stille nacht zo hehe #gaarheid ten top
truste Isa voor straks ook![]()
en goedemorgen voor de andere
Goed zo. Niet forceren he!quote:Op zondag 11 maart 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDat was een kort nachtje, maar ik ben wakker en het is mooi weer
Eens kijken of ik vandaag een stukje kan wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |