En anders hebben ze bij Xenos tegen de zomer altijd plastic prikbordjes waarop je met bijgeleverd potloodje schrijven kan. Kost drie keer niks! Die prik ik hier te pas en te onpas in de tuin, met duidingen en opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veel ijsjes eten met peuter J en de stokjes bewaren.
Ow dat is nog beter denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En anders hebben ze bij Xenos tegen de zomer altijd plastic prikbordjes waarop je met bijgeleverd potloodje schrijven kan. Kost drie keer niks! Die prik ik hier te pas en te onpas in de tuin, met duideingen en opmerkingen.
Taco'squote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:49 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, begin net aan de Jumbo te wennen - dag Lie - een toen "moest" ik
van mn. X mee naar de Hoogvliet supermarkt.
Want die is zo groot en ruim .
Allemaal waar, en té voor mij en ik ga weer graag naar de buurtSpar.
Affijn, wel een rol filotdeeg meegenomen.![]()
Wie geeft mij eens een recept tip ?
Leuk! Dus geen georganiseerde stedentrip maar alle vrijheid voor jullie zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
21 t/m 25 maart, vlucht en hotel geboekt (Arke). Daar moeten we nog wel een taxi regelen voor naar het hotel want we vliegen met een lijnvlucht maar volgens de site is dat rond de 10 euro.
Loempiaatjesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:49 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, begin net aan de Jumbo te wennen - dag Lie - een toen "moest" ik
van mn. X mee naar de Hoogvliet supermarkt.
Want die is zo groot en ruim .
Allemaal waar, en té voor mij en ik ga weer graag naar de buurtSpar.
Affijn, wel een rol filotdeeg meegenomen.![]()
Wie geeft mij eens een recept tip ?
had je nooit eerder tuinkers gezaaid dan??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef LieLie het volgende:
Ik vind mijn tuinkers coolElke paar uur ziet het er weer anders uit
Nou, ik denk het niet neequote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
had je nooit eerder tuinkers gezaaid dan??
Dan werd het hoog tijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet nee
Misschien toen ik klein was? Maar kan me dat niet herinneren.
Ik twijfelde om het te gaan kijken, is het leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een baas : Joost Prinsen op zoek naar zijn betovergrootouders uit de tijd van Napoleon.
Sluipt de Berezina in ! Nat![]()
En vindt zelfs het voorouderlijk huis in Maastricht!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te gaan kijken, is het leuk!
Zwaai je even onderweg?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:09 schreef MaximusTG het volgende:
Moet altijd zo lachen om dat droge gedoe van hem.
*nasale stem* met het mes op tafel..
Pff, tis druk in de trein naar Enschede... Als we aankomen 3.5 uur onderweg.
Euh, daar woon ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zwaai je even onderweg?Neem aan dat je tussen Deventer en Enschede rijdt? Halverwegen dus even zwaaien
![]()
Wat ga je in Pluskut doen eigenlijk?![]()
Whut? Volgens mij wordt ik dan seniel..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Euh, daar woon ik. Maar heb net gezwaaid bij Almelo. Mensen keken alleen wel een beetje raar :p.
Nou, hoeveel wielen wil je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef z80 het volgende:
ik wordt inmiddels helemaal simpel van het uitzoeken van een nieuwe auto.
de ene site is nog beroerder dan de andere. en auto's vergelijken is helemaal een ramp.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
En vindt zelfs het voorouderlijk huis in Maastricht!
laten we beginnen met 4 ronde wielen onder de auto en 1 wiel in de auto.quote:
Maar idd ff serieus: is het niet zo dat auto's tegenwoordig elkaar niet veel meer ontlopen? Kun je niet beter beslissen welk model je wil, en dan gericht naar de beste deal voor dat model zoeken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef z80 het volgende:
[..]
laten we beginnen met 4 ronde wielen onder de auto en 1 wiel in de auto.
ja en nee. de moderne auto's hebben veel onderdelen gemeen maar elke auto is toch weer anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar idd ff serieus: is het niet zo dat auto's tegenwoordig elkaar niet veel meer ontlopen? Kun je niet beter beslissen welk model je wil, en dan gericht naar de beste deal voor dat model zoeken?
en nog even ter aanvulling.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar idd ff serieus: is het niet zo dat auto's tegenwoordig elkaar niet veel meer ontlopen? Kun je niet beter beslissen welk model je wil, en dan gericht naar de beste deal voor dat model zoeken?
Ja! Die hoop ik snel met mijn klas te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Even reclame maken voor deze film:
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso erg gecharmeerd van Nederlandse kinderfilms, in tegenstelling tot Hollywood-kinderfilms. Er wordt werkelijk geweldig geacteerd (en geregiseerd) in deze film. Heb erg met de hoofdpersoon meegeleefd.
Voor wie het boek niet kent: gaat over dat blonde meisje in groep 8 dat erg goed kan voetballen, maar dan gebeuren er wat vervelende dingen met ziektes ende zo...
Breng dan meer tissues mee dan dat ik mee hadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Die hoop ik snel met mijn klas te kunnen kijkenIk ben ook enorm fan van Nederlandse jeugdfilms
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Breng dan meer tissues mee dan dat ik mee had![]()
ja maar welke? ja de 1.6D maar dan welke uitvoering. en nieuw of gebruikt.quote:
Nee die niet. Die vertoont veel problemen naar het schijnt. 2.0 rijdt zo lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef z80 het volgende:
[..]
ja maar welke? ja de 1.6D maar dan welke uitvoering. en nieuw of gebruikt.
Wij hebben nog nooooit een nieuwe auto gekocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef z80 het volgende:
[..]
ja maar welke? ja de 1.6D maar dan welke uitvoering. en nieuw of gebruikt.
Dat dus, die zijn niet erg geliefd omdat die motoren een stuk minder goed zijn dan de 2.0.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee die niet. Die vertoont veel problemen naar het schijnt. 2.0 rijdt zo lekker
Dit soort auto's net met de kop er af is het mooiste (en nog steeds heel duur, te voor ons). Maar ik zou zelf zó graag een keer echt helemaal zelf willen samenstellen. Gewoon om dat dat kanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooooit een nieuwe auto gekocht.
Hij is al 1000-en euro's minder waard als t ie naar buiten rijdt, Zet, dat weet je wel.
Ja, net als ik nog nooit een nieuwe smartphone / tablet heb gekocht. Zodra je dat ding uitpakt en aanraakt verlies je al 25% van de waarde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
de 2 liter wordt het zeker niet. dat is niet te betalen. zowel de belasting als het verbruik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee die niet. Die vertoont veel problemen naar het schijnt. 2.0 rijdt zo lekker
Vreemd, ik zie telefoons en tablets niet echt als investeringenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net als ik nog nooit een nieuwe smartphone / tablet heb gekocht. Zodra je dat ding uitpakt en aanraakt verlies je al 25% van de waarde.
Smartphone of auto, dat is wel geel erg vergelijkbaar ja,. 500 euro of 36000quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net als ik nog nooit een nieuwe smartphone / tablet heb gekocht. Zodra je dat ding uitpakt en aanraakt verlies je al 25% van de waarde.
Verbruik? Die zijn hartstikke zuinig man!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
de 2 liter wordt het zeker niet. dat is niet te betalen. zowel de belasting als het verbruik.
de 1.6 tor die in de 2012 serie zit is voor zover ik weet wel goed. ook over de 6bak heb ik nog geen gekke dingen gehoord.
Ik heb inmiddels 32 PDA's/smartphones versleten in m'n leven, dat tikt echt wel aan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie telefoons en tablets niet echt als investeringen
klopt. daarom maandag ook kijken of dat wat ik wil en op de nieuwe uitvoering zit mij het prijs verschil waard is met de gebruikte waar ik vandaag in heb gereden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij is al 1000-en euro's minder waard als t ie naar buiten rijdt, Zet, dat weet je wel.
Je overweegt een nieuwe maar een 2.0D is niet te betalen???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
de 2 liter wordt het zeker niet. dat is niet te betalen. zowel de belasting als het verbruik.
de 1.6 tor die in de 2012 serie zit is voor zover ik weet wel goed. ook over de 6bak heb ik nog geen gekke dingen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |