Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Nu dus nog wel heel veel Vivarium werk te doen vandaag
Eerst zo op de fiets om een ontbijtje te gaan halen in de binnenstadquote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo. Niet forceren he!
Hier doe ik het nog even rustig aan met de knie. Straks wel even naar buiten maar niet te ver, voelt nog aardig instabiel..
Nou.. dit gaat niet om 'vergeten' dingen vrees ik, maar gewoon het gebruikelijke last-minute werkquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenzoals een fotograaf en zo
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
er fladdert hier net een koolwitje door de tuin.
lente, kom der maar in!!
Het is ook echt superweerquote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lente, kom der maar in!!
Mooie brief inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Even dit onder de aandacht brengen. Mooie brief http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Yup! Hele mooie brief iddquote:
Hoe zijn je pootjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Wat fijn van t weer gezien ik naar Scheveningen ga![]()
En vlg week wordt er 20 graden voorspeld
Ook datquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, dingen organiseren en dan spontaan veeeeeel vergetenzoals een fotograaf en zo
![]()
Ja zeker zegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Even dit onder de aandacht brengen. Mooie brief http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
Het ziet er buiten prachtig uit.![]()
Mooi weer voor B. om straks in de tuin te gaan wroeten.
Suc6quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kutklus voor vandaag.....administratie uitzoeken! Gelukkig heb ik twee gebakjes die komen helpen
En net ook nog een Atalanta gespotquote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lente, kom der maar in!!
Vannacht toen ik naar de wc liep nog niet en ik lig nu nog. Ga het straks proberenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe zijn je pootjes?
Kan je er alweer normaal op lopen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |