Niet de zon de schuld geven hoor, de zon is liefquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Laptop buiten kan dus niet
Ik zie niks op het scherm
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lapquote:Op zondag 11 maart 2012 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet de zon de schuld geven hoor, de zon is lief
In de tijden dat de zon er iets minder op staatquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lap
Vind ik ook erg jammer hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel lief, maar het had leuk geweest als ik ook buiten had kunnen zitten mét lap
Ook dat is niks, ik liep de tuinkamer in en dan nog blijft het te lichtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
In de tijden dat de zon er iets minder op staat.
Elke laptop heeft er last van en tablets ook over het algemeen. Dus ik zou geen wondere verwachten van andere apparatuurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook dat is niks, ik liep de tuinkamer in en dan nog blijft het te licht![]()
Stond ook wel bij de nadelen van deze lap hoor, dus ik wist het
Sorry! Dat dorp van jullie is iets te ver rijdenquote:
Ga je uit eten?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al even gespiekt op de twitter van de chef van vanavond, zag er goed uit
Je bent dan ook al een ouwe muts aan het worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Spierpijn in mn zij, bovenbenen en kuiten en iedere stap die ik zet druk ik pijnlijk op mn voet. Gaat lekker, kan het ook allemaal niet meer aan
Geniet ervan!quote:Maar ik ben onderweg met het OV naar Scheveningen en tis echt heerlijk weer, wat een geluk
Bij hetzelfde restaurant waar we ook de vorige twee restaurantweken hebben gegetenquote:
Ja echt he! Danseresje met wie ik gisteren het meest stond is 17 en ik ben bijna 10 jaar ouder! Zeg ik dat zij wel heel jong is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dan ook al een ouwe muts aan het worden.
[..]
Geniet ervan!
Leuk, maar is het niet leuker om eens wat anders te proberen danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij hetzelfde restaurant waar we ook de vorige twee restaurantweken hebben gegetenEerst met z'n tweeën, toen met mijn ouders en nu met de schoonfamilie
Dat is die tent bij de nieuwe Raaks?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef borisz het volgende:
Hier de Rweek ook bewust overgeslagen. Nog geen andere etentjes gepland helaas. Uiteten teller van 2012 staat slechts op 1
. Woodstone in Haarlem nieuwe Italiaanse zaak met verrassende combinaties voor op de pizza.
Och, tuurlijk, doen we ook wel, maar dit is ook gewoon elke keer goed. En in deze regio is de keuze niet enorm hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar is het niet leuker om eens wat anders te proberen dan![]()
Ok, ja je wilt ook niet kilometers hoeven rijden. Dat vinden wij ook hoor, het is steeds Haarlem en omgeving... of je zou een nachtje moeten slapen, maar dan wordt het wel meteen zo kostbaar allemaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Och, tuurlijk, doen we ook wel, maar dit is ook gewoon elke keer goed. En in deze regio is de keuze niet enorm hoor
Zit het een beetje vol daar?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef borisz het volgende:
Onze buurman trouwens deed deze week niet officieel mee met de Rweek. Al kan je er deze week wel drie gangen eten voor 27,50.
Let dan ook es opquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef TAV74 het volgende:
Proest. Zit je een paar uur niet op te letten, is Ajax ineens weer titelkandidaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |