Ja er zit een plastikkie overhenequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bezige bij en dan doe je morgen nix als hh. Denk erom![]()
Zelf doe ik hh folie over de bakjes met zaaigoed totdat er een groen sprietje
verschijnt.
Leuk bedrag golfer om een restaurant uit te zoeken...
Dat is best snel zegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef golfer het volgende:
Mijn golfspullen zijn opgehaald en verkocht. Met weemoed afscheid genomen van ze, maar we kunnen er weer een paar keer van uit eten.
21 t/m 25 maart, vlucht en hotel geboekt (Arke). Daar moeten we nog wel een taxi regelen voor naar het hotel want we vliegen met een lijnvlucht maar volgens de site is dat rond de 10 euroquote:
Dankjewel Hobjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en je familie FF![]()
Ja echt snelquote:
Veel ijsjes eten met peuter J en de stokjes bewaren...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja er zit een plastikkie overhene
En er komen nog stokjes in de plaats waar nu papiertjes zitten met de naam
spam
En anders hebben ze bij Xenos tegen de zomer altijd plastic prikbordjes waarop je met bijgeleverd potloodje schrijven kan. Kost drie keer niks! Die prik ik hier te pas en te onpas in de tuin, met duidingen en opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veel ijsjes eten met peuter J en de stokjes bewaren.
Ow dat is nog beter denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En anders hebben ze bij Xenos tegen de zomer altijd plastic prikbordjes waarop je met bijgeleverd potloodje schrijven kan. Kost drie keer niks! Die prik ik hier te pas en te onpas in de tuin, met duideingen en opmerkingen.
Taco'squote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:49 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, begin net aan de Jumbo te wennen - dag Lie - een toen "moest" ik
van mn. X mee naar de Hoogvliet supermarkt.
Want die is zo groot en ruim .
Allemaal waar, en té voor mij en ik ga weer graag naar de buurtSpar.
Affijn, wel een rol filotdeeg meegenomen.![]()
Wie geeft mij eens een recept tip ?
Leuk! Dus geen georganiseerde stedentrip maar alle vrijheid voor jullie zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
21 t/m 25 maart, vlucht en hotel geboekt (Arke). Daar moeten we nog wel een taxi regelen voor naar het hotel want we vliegen met een lijnvlucht maar volgens de site is dat rond de 10 euro.
Loempiaatjesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:49 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, begin net aan de Jumbo te wennen - dag Lie - een toen "moest" ik
van mn. X mee naar de Hoogvliet supermarkt.
Want die is zo groot en ruim .
Allemaal waar, en té voor mij en ik ga weer graag naar de buurtSpar.
Affijn, wel een rol filotdeeg meegenomen.![]()
Wie geeft mij eens een recept tip ?
had je nooit eerder tuinkers gezaaid dan??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef LieLie het volgende:
Ik vind mijn tuinkers coolElke paar uur ziet het er weer anders uit
Nou, ik denk het niet neequote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
had je nooit eerder tuinkers gezaaid dan??
Dan werd het hoog tijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet nee
Misschien toen ik klein was? Maar kan me dat niet herinneren.
Ik twijfelde om het te gaan kijken, is het leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een baas : Joost Prinsen op zoek naar zijn betovergrootouders uit de tijd van Napoleon.
Sluipt de Berezina in ! Nat![]()
En vindt zelfs het voorouderlijk huis in Maastricht!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te gaan kijken, is het leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |