Ja, dan mot ik echt wel ziek zijn.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Aardappeltjes gekookt om zo te bakken, sla aangemaakt met veel herrie wat ik vond overal en nergens, rode ui en knof zachtjes gecarameliseerd en daarna afgeblust met wat balsamico en dan nog de steak tartaartjes bakken.
Ik kook!Mot niet gekker worre
Gezelligquote:Percentage echtscheidingen naar recordhoogte
Laatste update: 7 maart 2012 16:54
info
RIJSWIJK - De kans dat een huwelijk voortijdig strandt, was in 2010 in Nederland 36,2 procent.
Foto: Thinkstock
Dit blijkt een analyse van cijfers die woensdag verschenen bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
De kans op een scheiding was nog nooit zo groot. Het percentage is in de afgelopen 10 jaar gestaag omhooggegaan. Alleen in 2009 was er een lichte afname.
''Een deel van de stijging in 2010 kan verklaard worden door ‘opgespaarde’ scheidingen'', zegt Anke Mulder, voorzitter van de Vereniging van Familierecht Advocaten Scheidingsmediators.
''In 2009 zag je dat mensen hun scheiding even opschortten, omdat zij vreesden hun huis niet kwijt te kunnen raken. Wachten tot de huizenmarkt aantrekt, lijkt nu geen nut meer te hebben. Dus besluiten mensen uiteindelijk toch uit elkaar te gaan. Maar het is giswerk of dit de hele stijging verklaart.”
Amerika
''Het stijgende scheidingspercentage is een veel langere tendens”, zegt familiemediator Joppe van der Poel. ''We gaan Amerika achterna, met scheidingspercentages van 50 procent.”
De gemiddelde huwelijksduur op het moment van scheiden neemt al tientallen jaren toe. Op dit moment hebben scheidende mensen gemiddeld 14,4 jaar huwelijk achter de rug op het moment van scheiden, eveneens een recordhoogte.
Hand in hand hiermee gaat de gemiddelde leeftijd waarop mensen scheiden. Die neemt ook geleidelijk toe. Mannen waren in 2010 gemiddeld 45,6 jaar oud op het moment van scheiden, vrouwen gemiddeld 42,4.
Internetdating
''Ouderen hebben met internetdating steeds meer mogelijkheden gekregen om een nieuwe partner te ontmoeten. Ze durven daardoor ook de stap te zetten om bij hun partner weg te gaan”, zegt John Remmen, directeur van Scheidingsplanner.nl.
''Eerder waren zij minder geneigd tot scheiden omdat ze niet alleen wilden zitten.”
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-recordhoogte.html
50% in de VS?!?! In dat steeds extremer Christelijk wordende land?quote:
Steeds schijnheiliger wordend landquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
50% in de VS?!?! In dat steeds extremer Christelijk wordende land?
Dankje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Isabeau het volgende:
En golfer beterschap! (ben je al wel bij de HA geweest? Een longontsteking is niet zoiets als een verkoudheidje hoor)
Je moet de oude benaming voor longontsteking 'The Old Man's Friend' niet letterlijk opvatten hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
Dankje.
Nee, ik steek mijn kop nog even in het zand. Als het morgen nog zo benauwd en pijnlijk is bel ik hem wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
Iedereen kijkt wel uit voor al die zieken hier.
Oja, die liet Steer me laatst ook zien, ziet er goed uit!quote:
Ik ben alweer terugquote:
dan moet je ook niet zoveel zuipenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug.
Dansen werd gelukkig maar 1,5 uur, meisje waar ik daarna nog een uur mee zou repeteren kon op tijd komen. Dus normale training en daarna weer lekker naar huis.
Was best zat, heb mn rug aardig gestrekt
Nu ff aflevering Masterchef Aus (2010) en Dinner Date kijken
Die van mij ziet er nog net zo uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
Alle voorgaande zijn natuurlijk nu waardeloos en hopeloos verouderd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Russians gezongenHelemaal 3 stemmig, dit blijft een koornr.
4 nieuwe mensen en verder was het weer helemaal gezellig
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schuift Pee de chat weer in
Hij is weer van jullie
Tot morgen
Ik heb ge-WoW-edquote:
Een dwergquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn afspraak voor morgen is ook gecancelled. Heel goed. Het wordt echt een rustige vakantieDat betekent dat ik morgen lekker 5 jaargangen bankafschriften kan gaan sorteren WoW kan spelen
Nee. Ik wil de boel opgeruimd hebben. Het ligt me al te lang in de weg.quote:
Heerlijk rustigquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn afspraak voor morgen is ook gecancelled. Heel goed. Het wordt echt een rustige vakantieDat betekent dat ik morgen lekker 5 jaargangen bankafschriften kan gaan sorteren
quote:
Ho ff! Geen vooroordelen voor je de dok zelf hebt gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef LieLie het volgende:
Oh, de stomme dokter is er morgen. Zelf nog nooit gehad, maar hoor van meerdere mensen altijd dat die alleen vraagt 'wat denk je zelf dat het is?' 'wat wil je dat ik er aan doe?'. Zal wel een gevalletje 'gaat vanzelf over x2' worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlenging op Cyprusquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Barca en met name Messi had het op de heupen vanavond.
Ja, ik lees het net op teletekst. Zou wel een stunt zijn als ze doorgaan op dat eilandje.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]Moest hardop lachen
[..]
Ho ff! Geen vooroordelen voor je de dok zelf hebt gezien
En gaat vanzelf over duurt meestal 6 tot 8 wekenZe zei dat de neus van mijn schoonmoeder niet gebroken was, en die moest twee weken later weer gebroken worden om hem recht te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder heb ik geen vooroordelen!
Maar goed, denk dat er niks uitkomt, maar voor de zekerheid maar even laten kijken![]()
Strafschoppen. ned3 is live.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net op teletekst. Zou wel een stunt zijn als ze doorgaan op dat eilandje.
Wie nietquote:
Ze had haar dus naar een KNO arts moeten sturenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef LieLie het volgende:
Ze zei dat de neus van mijn schoonmoeder niet gebroken was, en die moest twee weken later weer gebroken worden om hem recht te zetten.
Maar verder heb ik geen vooroordelen!
Maar goed, denk dat er niks uitkomt, maar voor de zekerheid maar even laten kijken
Met allemaal acteurs uit jaren 70-series die de kandidaten waarschijnlijk nooit gezien hebben. Jij ook niet, denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja die high tea zag er goed uit
Dat leer in je in de opleiding en dat zijn nuttige vragen. Ik dacht dat jij slimmer wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef LieLie het volgende:
Oh, de stomme dokter is er morgen. Zelf nog nooit gehad, maar hoor van meerdere mensen altijd dat die alleen vraagt 'wat denk je zelf dat het is?' 'wat wil je dat ik er aan doe?'. Zal wel een gevalletje 'gaat vanzelf over x2' worden
Werk ze en bel regelmatig even naar huisquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:34 schreef Bluezz het volgende:
Doc isa![]()
De geruststelling is best een hoog percentage volgens mij
g heeft geen rustige nacht gehad, vermoeden is nu dat die helicobactor pilori terug is
* Bluezz gaat maar weer eens een dagje aan het werk
Ik voel herkenningquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:45 schreef TAV74 het volgende:
Tering, het is al weer donderdagIk kom echt een beetje tijd tekort momenteel, en dan straks ook nog een overleg in A'dam dus niet een heel effectieve dag.
Valt best even tegen als er nog heel veel nieuw is, je nog geen routine hebt en slecht kunt inschatten wat wel en niet belangrijk is in de gruwelijke stroom mail die op je af komt.
Gevalletje c'est le ton qui fait la musiquequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:52 schreef LieLie het volgende:
@Isa, ja, dat is waar natuurlijk. Ben er nu dus geweest en ze heeft een behoorlijk norse look over zich en vraagt het op een toon alsof ze geen zin heeft om je te helpen. Dat vertekent nogal denk ik.
Moest overigens even een foto laten maken, dus heb ik gedaan. Was niks op te zien. Dan was het volgens haar waarschijnlijk toch overbelasting. Dus nu maar even weer afwachten hoe het gaat.
DEquote:
Niet denk ik. Iets moet mensen toch zakelijk de trein in lokken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef MaximusTG het volgende:
Vraag me trouwens af wanneer ze daar geld voor gaan vragen..internetten in de trein.
Welke van hem?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo een aantal boeken erop gezet.
Die software is wel kut. Maar goed ouderwets via kopieren en plakken danmaar
.
Eerste boek om te lezen: Mart Smeets
Kan dat niet via dat gratis progje? Ben de naam even kwijt, calibre?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo een aantal boeken erop gezet.
Die software is wel kut. Maar goed ouderwets via kopieren en plakken danmaar
.
Eerste boek om te lezen: Mart Smeets
Calibre had ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan dat niet via dat gratis progje? Ben de naam even kwijt, calibre?
Kunt via de browser ook naar je dropbox public folder gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Calibre had ik nog niet geprobeerd.
Had het over de Sony software. Dat is irritant. Maar goed handmatig de epub's in de book-map zetten werkt ook
Fijn programma imoquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Calibre had ik nog niet geprobeerd.
Yupquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Belastingaangifte 2011 gedaan en als het allemaal goed is ingevuld krijgen we dit keer iets terug.
Ik denk dat de meeste je al kwijt zijn programmeeromgevingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, wat is het niet. Tis een programmeeromgeving waarin je met een high-level scripttaal (m-code), grote hoeveelheden data kan verwerken, visualiseren (plotten). Heeft ook veel ingebouwde functies voor bv frequentieanalyse, data acquisitie. En je kan er goed met matrices mee rekenen.
Wordt veel gebruikt bij technische studies.
Ik importeer bv het xls bestand van de ABN, krijg ik een aantal kolommen met 1000+ waarden, datum, saldo, afschrijvingen.
Neem ik de kolom met transacties bv,
kan ik simpel door te doen:
erbij = (bankdata(:,7) >1) *bankdata(:,7);
erbijcum(1) = 0
for i = 2:length(bankdata(:,7)
erbijcum( i) = erbijcum(i-1)+bankdata(i,7);
end
plot(erbijcum);
alle bijschrijvingen cumulatief plotten. En omgekeerd de uitgaven.
En hoe smaakt dat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, wat is het niet. Tis een programmeeromgeving waarin je met een high-level scripttaal (m-code), grote hoeveelheden data kan verwerken, visualiseren (plotten). Heeft ook veel ingebouwde functies voor bv frequentieanalyse, data acquisitie. En je kan er goed met matrices mee rekenen.
Ik importeer bv het xls bestand van de ABN, krijg ik een aantal kolommen met 1000+ waarden, datum, saldo, afschrijvingen.
erbijcum(1) = 0
end
plot(erbijcum);
Sambal kan overal baiquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoe smaakt dat?
Kan je er sambal bij eten?
Niet bij de lekkere risotto die ik zo ga maken.quote:
Neem Steel niet zo in de maring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef MaximusTG het volgende:
Bij lisotto smaakt het echtel wel lekkel.
quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat leer je uiteindelijk van? Hoeveel je uitgeeft in bepaalde periodes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
erbijcum(1) = 0
end
plot(erbijcum);
Bleek loos alarm te zijn. Er ging alleen een bankstel met het liftje naar boven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef AnneX het volgende:
,Drukke straat zó: eerst de bomen en nu verhuizen.
Nu het bed nog !quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Bleek loos alarm te zijn. Er ging alleen een bankstel met het liftje naar boven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was ook niet gelogen, ik zag de waterige oogjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Sun, wat een geweldig lief compliment
Was het niet, zijn ene been tikt tegen het andere waardoor hij valt. Maar of het een overtreding was is zeer twijfelachtig, als hij hem al raakt is het in de loop.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Gehaktballetjes met naanbrood a la Ainsley
Dat is nou eens tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
oh en vandaag een dikke veer gekregen van de intern begeleidster die een rekenles kwam bekijken![]()
Ze was er zelfs wat emotioneel van
![]()
"wat ben jij GOED!" was het eerste wat ze riep toen we even de klas uit liepen![]()
![]()
![]()
Zo fijn om eens te horen.. voel me nu ook eindelijk de juf die ik al die jaren al had willen zijn, maar het kwam er gewoon niet uit..![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef golfer het volgende:
Zat er met WIDM dus tot vorige week helemaal naast.
Anne Mariequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
@sunny
Wie is de mol wil dinnnetje weten
Ik ook, maar vond de mol ook een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef golfer het volgende:
Zat er met WIDM dus tot vorige week helemaal naast.
Ik voel me vandaag steeds iets beter worden en heb dus maar geen afspraak gemaakt met de HA.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef AnneX het volgende:
Gaat het een beetje, golfer?
Of heb je nu een ha afspraak gemaakt?
Feel good moviesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef MaximusTG het volgende:
Johnny English Reborn aan het kijken... Wat slecht
. Hiervoor al Tintin en Hugo gekeken.
Lekker zo'n filmavondje.
Helemaal top, houden zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag steeds iets beter worden en heb dus maar geen afspraak gemaakt met de HA.
Ben ik wel van plan. Heb intussen de laatste tijd wel genoeg 'jasjes uitgetrokken'.quote:
Ja. Maar ga je nog met vakantie naar Lisboa?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben druk met dingen terwijl ik eigenlijk helemaal niet druk ben.
Ik maak me druk! Hmm, stom.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Maar ga je nog met vakantie naar Lisboa?
Wanneer zijn de opnames?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Producer van tv-programma heeft me toevallig nog gebeld rond 18u en nog wat dingen besproken. Na het weekend belt ze nog voor de laatste dingen. Het komt zo dichtbij dat ik echt zenuwen begin te krijgen! van waar ben je aan begonnen enzo haha
Volgend weekend! Moet me volgende week vrijdag om 9u in Breukelen melden en dan ben ik daar tot zondagavond.quote:
Leuk dat je zoveel van dansen houdtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Weer lekker gedanst
Toch wel blij dat ik deze vaardigheden bezit eigenlijk, maakt het leven kleurrijk.
Hoeveel kerels gaan om je vechten FFT?En zijn ze geselecteerd dat ze een beetje op je profiel vallen?
3 dagen daten dus?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgend weekend! Moet me volgende week vrijdag om 9u in Breukelen melden en dan ben ik daar tot zondagavond.
Of misschien toch met een vrouw?quote:Nou eh haha, er is als het goed is 1 aan me gematcht (hebben producers uitgezocht) maar er zijn 3 mannen en 3 vrouwen en na de eerste groepsdate ga je 1 op 1 daten en dan kiezen of je nog een date met diegene wilt of toch een andere jongen wilt 'proberen'.
quote:
quote:[..]
Of misschien toch met een vrouw?
Of wordt er bij dit soort programma;s nooit zo doorgedacht?
Sterktequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef TAV74 het volgende:
Zo, straks mijn eerste operationele overleg waar mijn nieuwe mensen bij zitten. Even goed bij de les blijven om ze niet helemaal dood te gooien met zaken die ik anders wil, lijkt me niet echt inspirerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef TAV74 het volgende:
Zo, straks mijn eerste operationele overleg waar mijn nieuwe mensen bij zitten. Even goed bij de les blijven om ze niet helemaal dood te gooien met zaken die ik anders wil, lijkt me niet echt inspirerend.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef TAV74 het volgende:
Was het maar zo'n feest, vanavond ook nog Vivarium vergaderingMaar gelukkig wel een lege kalender voor de rest van het weekend.
Oh fuck! Daar moet ik ook nog wat voor doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Té laat voor ontbijt ! Brunch it isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Vivarium-foto-jurering is weer klaar. Ze maken het me ook niet makkelijk
Nu tijd voor ontbijt. KWam gister nog wat ontbijtspek tegen. Tijd voor gebakken eieren denk ik
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef TAV74 het volgende:
1 * ... een paar weken denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Even een snel vraagje want ik denk niet dat het de moeite van een nieuw topic waard is: Hoe lang kun je groente in het vriesvak (één (1) ster (*)) bewaren?
Plan je jezelf in!? Toch...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ook aan een brunch, lekker langer blijven liggen is voor dit lijf eigenlijk wel beter dan dat vroege opstaan merk ik, maar ja een baan vinden waar je alleen de middagen mag werken lijkt me een utopie
Nee, daar hebben we de mensen niet voorquote:
Joehoeeeequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
En het gaat om best een hoog bedrag
Dat zijn de betere foutenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk 3 banen en net zoveel contracten. Ik snap er zelf weinig van met al die verschillende procentenquote:
En heb je dan te maken met één teamleider?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 3 banen en net zoveel contracten. Ik snap er zelf weinig van met al die verschillende procenten(3 salarisschalen, en bij nachtdiensten ook nog eens allerlei ORT procenten)
nee, ook nietquote:
Gezellig, lekker Isaquote:
Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch wel goed gaat. Goed van vertrouwenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef AnneX het volgende:
Lastig zeg!
Worden de lijsten voor jou ingevuld?
Of moet je dat controleren?
Administratie
Dat klinkt goed " mijn werk"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezellig, lekker Isa![]()
Ik kan nu pas slapen maar mag nu niet meer want heb afgesproken op mn werk om n klein middagje mee te lopen.
Vnv maar na The Voice direct naar bed.
Ja, zo goed hè!quote:
Step into my office betekende voor mij meestal rotberichten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch wel goed gaat. Goed van vertrouwenMaar nu heb ik dus een teamleider die dat allemaal heeft ontdekt en uitgezocht.
Vorig jaar had mijn andere teamleider al al mijn vakantiedagen uitbetaald, ook die van mijn andere werk terwijl die teamleider ze nooit wil uitbetalen maar wil dat je ze opneemt![]()
Dat krijg je als het 3 banen zijn, maar wel 1 bedrijf.
Nou, ik schrok eerst toen hij belde, want hij had het over contract en uren die niet klopten en ik dacht even snel: uh oh, ik heb toch niet teveel gekregen?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Step into my office betekende voor mij meestal rotberichten.
Dit klinkt veel beter !
Heel eerlijk van zequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch wel goed gaat. Goed van vertrouwenMaar nu heb ik dus een teamleider die dat allemaal heeft ontdekt en uitgezocht.
Vorig jaar had mijn andere teamleider al al mijn vakantiedagen uitbetaald, ook die van mijn andere werk terwijl die teamleider ze nooit wil uitbetalen maar wil dat je ze opneemt![]()
Dat krijg je als het 3 banen zijn, maar wel 1 bedrijf.
quote:
Hihi had het nog niet eens door maar ja, eindelijkquote:
Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarellaquote:
Als mijn visboer ze heeft worden het sliptongetjes met wat erbij.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
De Russische inzending voor het Eurovisie Songfestival. Geweldig haha, deze senioren gaan echt winnen!
Ah, je gaat weer op de gezonde toer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet patat en loempia's met de buurvrouw
Valt echt mee de laatste tijd. Morgen eet ik weer gezond, een maaltijdsalade met o.a. zalm en kappertjesquote:
Haha ik vind ze ontwapenendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:52 schreef borisz het volgende:
Babushki
Die dames treden dus al jaren op in Rusland
Yep, zere strot van het lullen, maar wonderbaarlijk goed overleg.quote:
Woeiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Onbekend hier. Gisteravond werd mijn etentje vanavond opeens afgezegd dus ik moet creatief gaan doen of zoquote:
Ja, lastig wel.. Weet nu ook niet zo goed in hoeverre ik door de pijn heen moet lopen of het juist rust moet geven.quote:
Ja, dat doe ik nu denk ik. Ik hink niet of zo, probeer mijn voet zo normaal mogelijk te gebruiken, maar loop dus niet veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Wel blijven bewegen en niet te veel? (zou ik doen)
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Whehe, ik weet niet met welke gebruikers onze P. te maken heeft, maar het feit dat hij denkt dat een door conversie totaal verongelukt document een door mij gekozen brakke layout is doet met het ergste vermoeden![]()
Verder dank voor het jureren P.![]()
Weekend? Moest je dan werken?quote:
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BTW: ik heb niet overal een volle top 10 gemaakt. Ik kwam echt niet verder
Je weet niet half hoe hard ik werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weekend? Moest je dan werken?![]()
![]()
Ik vind de vakantie echt heerlijkVanmorgen per ongeluk de mail van kantoor geopend om even te kijken wat de schade is......snel weer dicht gedaan
Had er gewoon geen zin in
Doet ie goed hoor, dan neemt ze toch een vit. pil . Belangrijker is het comfort, ze heeft het al zwaar genoegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
De nieuwe Photoshop-software is binnen![]()
En mijn moeder is kaalEn hoest zich de longen uit het lijf door de bestraling
Mijn pa is wel verzorgend
Hij doet nu alles voor d'r. Gaat zelfs bijna elke dag een milkshake halen want er moet toch vooral kcal-rijk voer in
En groenten eten.... ho maar
Bloemen gaan na een week ook dood hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is in onze tuin allemaal schitterend aangelegd, volledig krediet gaat naar kaas. Die is heel goed met plantjes en dingen. Ik kan zelfs een bos bloemen nog dood laten gaan
Wij zo ook, zal even wat anders aan gaan doen. Kijken of een dikke sok zodat ik wat steviger in de schoen zit ook helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef borisz het volgende:
Nog even rustig koffie drinken en dan naar een verjaardag toe
Mwjah...ik bemoei me er verder niet meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet ie goed hoor, dan neemt ze toch een vit. pil . Belangrijker is het comfort, ze heeft het al zwaar genoeg
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft 2 raids vanavond. Mocht je nog dringend behoefte hebben aan BOGgen dan roep je maar
(bankafschrift ontwijkend gedrag)
Heb je die RAF er al op?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
Ik was net van plan ff een rondje te gaan doen
Oh ja, ik ben dol op dat soort aanbiedingen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Eten met vrienden en weer dansen
Twee leuke sjaals gekocht trouwens net. Toch wel handig die merksjaals die van 30 EUR (as if ) afgeprijsd worden naar 5 EUR.
/dagboek
Hoe was het middagje meelopen? Ging dat allemaal goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van werk en eten bij de buuf.
Ja het was niet echt meelopen. Kreeg de geschiedenis van het bedrijf te horen en een map gezien, dat was het.. Woensdagmiddag ga ik weer. Daarna wordt het moeilijk voor me dus vandaar dat we zo snel weer hebben afgesproken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe was het middagje meelopen? Ging dat allemaal goed?
Postbank...dat bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Bankafschriften 2006-2012 sorteren is klaar![]()
Bijna alles compleet
Resultaat op de vloer....
[ afbeelding ]
Kun je lekker veel drinkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gezellige verjaardag. Ook wel eens prettig om slechts drie minuten te hoeven lopen
en dan nu alles op papier afzeggen en gewoon lekker digitaal alles doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ben aan een rotklus begonnenBankafschriften uit enveloppen halen en ordenen
Ik kwam er net eentje uit 2006 tegen
En de stapel lege enveloppen op de grond begint groter te worden.....tot vreugde van de katten want nieuw speelgoed
Ik geloof niet dat alle bedrijven daar nog aan mee doen? g heeft het laatst nog nagezocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan nu alles op papier afzeggen en gewoon lekker digitaal alles doenscheelt een hoop opruim werk
Abnamro in iedergeval welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat alle bedrijven daar nog aan mee doen? g heeft het laatst nog nagezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |