Ja, lastig wel.. Weet nu ook niet zo goed in hoeverre ik door de pijn heen moet lopen of het juist rust moet geven.quote:
Ja, dat doe ik nu denk ik. Ik hink niet of zo, probeer mijn voet zo normaal mogelijk te gebruiken, maar loop dus niet veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Wel blijven bewegen en niet te veel? (zou ik doen)
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
En het gaat om best een hoog bedrag
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Whehe, ik weet niet met welke gebruikers onze P. te maken heeft, maar het feit dat hij denkt dat een door conversie totaal verongelukt document een door mij gekozen brakke layout is doet met het ergste vermoeden![]()
Verder dank voor het jureren P.![]()
Weekend? Moest je dan werken?quote:
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BTW: ik heb niet overal een volle top 10 gemaakt. Ik kwam echt niet verder
Je weet niet half hoe hard ik werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weekend? Moest je dan werken?![]()
![]()
Ik vind de vakantie echt heerlijkVanmorgen per ongeluk de mail van kantoor geopend om even te kijken wat de schade is......snel weer dicht gedaan
Had er gewoon geen zin in
Doet ie goed hoor, dan neemt ze toch een vit. pil . Belangrijker is het comfort, ze heeft het al zwaar genoegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
De nieuwe Photoshop-software is binnen![]()
En mijn moeder is kaalEn hoest zich de longen uit het lijf door de bestraling
Mijn pa is wel verzorgend
Hij doet nu alles voor d'r. Gaat zelfs bijna elke dag een milkshake halen want er moet toch vooral kcal-rijk voer in
En groenten eten.... ho maar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
En het gaat om best een hoog bedrag
Bloemen gaan na een week ook dood hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is in onze tuin allemaal schitterend aangelegd, volledig krediet gaat naar kaas. Die is heel goed met plantjes en dingen. Ik kan zelfs een bos bloemen nog dood laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |