Sterktequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef TAV74 het volgende:
Zo, straks mijn eerste operationele overleg waar mijn nieuwe mensen bij zitten. Even goed bij de les blijven om ze niet helemaal dood te gooien met zaken die ik anders wil, lijkt me niet echt inspirerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef TAV74 het volgende:
Zo, straks mijn eerste operationele overleg waar mijn nieuwe mensen bij zitten. Even goed bij de les blijven om ze niet helemaal dood te gooien met zaken die ik anders wil, lijkt me niet echt inspirerend.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef TAV74 het volgende:
Was het maar zo'n feest, vanavond ook nog Vivarium vergaderingMaar gelukkig wel een lege kalender voor de rest van het weekend.
Oh fuck! Daar moet ik ook nog wat voor doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Té laat voor ontbijt ! Brunch it isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Vivarium-foto-jurering is weer klaar. Ze maken het me ook niet makkelijk
Nu tijd voor ontbijt. KWam gister nog wat ontbijtspek tegen. Tijd voor gebakken eieren denk ik
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef TAV74 het volgende:
1 * ... een paar weken denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Even een snel vraagje want ik denk niet dat het de moeite van een nieuw topic waard is: Hoe lang kun je groente in het vriesvak (één (1) ster (*)) bewaren?
Plan je jezelf in!? Toch...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ook aan een brunch, lekker langer blijven liggen is voor dit lijf eigenlijk wel beter dan dat vroege opstaan merk ik, maar ja een baan vinden waar je alleen de middagen mag werken lijkt me een utopie
Nee, daar hebben we de mensen niet voorquote:
Joehoeeeequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
En het gaat om best een hoog bedrag
Dat zijn de betere foutenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk 3 banen en net zoveel contracten. Ik snap er zelf weinig van met al die verschillende procentenquote:
En heb je dan te maken met één teamleider?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 3 banen en net zoveel contracten. Ik snap er zelf weinig van met al die verschillende procenten(3 salarisschalen, en bij nachtdiensten ook nog eens allerlei ORT procenten)
nee, ook nietquote:
Gezellig, lekker Isaquote:
Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch wel goed gaat. Goed van vertrouwenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef AnneX het volgende:
Lastig zeg!
Worden de lijsten voor jou ingevuld?
Of moet je dat controleren?
Administratie
Dat klinkt goed " mijn werk"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezellig, lekker Isa![]()
Ik kan nu pas slapen maar mag nu niet meer want heb afgesproken op mn werk om n klein middagje mee te lopen.
Vnv maar na The Voice direct naar bed.
Ja, zo goed hè!quote:
Step into my office betekende voor mij meestal rotberichten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch wel goed gaat. Goed van vertrouwenMaar nu heb ik dus een teamleider die dat allemaal heeft ontdekt en uitgezocht.
Vorig jaar had mijn andere teamleider al al mijn vakantiedagen uitbetaald, ook die van mijn andere werk terwijl die teamleider ze nooit wil uitbetalen maar wil dat je ze opneemt![]()
Dat krijg je als het 3 banen zijn, maar wel 1 bedrijf.
Nou, ik schrok eerst toen hij belde, want hij had het over contract en uren die niet klopten en ik dacht even snel: uh oh, ik heb toch niet teveel gekregen?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Step into my office betekende voor mij meestal rotberichten.
Dit klinkt veel beter !
Heel eerlijk van zequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch wel goed gaat. Goed van vertrouwenMaar nu heb ik dus een teamleider die dat allemaal heeft ontdekt en uitgezocht.
Vorig jaar had mijn andere teamleider al al mijn vakantiedagen uitbetaald, ook die van mijn andere werk terwijl die teamleider ze nooit wil uitbetalen maar wil dat je ze opneemt![]()
Dat krijg je als het 3 banen zijn, maar wel 1 bedrijf.
quote:
Hihi had het nog niet eens door maar ja, eindelijkquote:
Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarellaquote:
Als mijn visboer ze heeft worden het sliptongetjes met wat erbij.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
De Russische inzending voor het Eurovisie Songfestival. Geweldig haha, deze senioren gaan echt winnen!
Ah, je gaat weer op de gezonde toer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet patat en loempia's met de buurvrouw
Valt echt mee de laatste tijd. Morgen eet ik weer gezond, een maaltijdsalade met o.a. zalm en kappertjesquote:
Haha ik vind ze ontwapenendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:52 schreef borisz het volgende:
Babushki
Die dames treden dus al jaren op in Rusland
Yep, zere strot van het lullen, maar wonderbaarlijk goed overleg.quote:
Woeiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Onbekend hier. Gisteravond werd mijn etentje vanavond opeens afgezegd dus ik moet creatief gaan doen of zoquote:
Ja, lastig wel.. Weet nu ook niet zo goed in hoeverre ik door de pijn heen moet lopen of het juist rust moet geven.quote:
Ja, dat doe ik nu denk ik. Ik hink niet of zo, probeer mijn voet zo normaal mogelijk te gebruiken, maar loop dus niet veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Wel blijven bewegen en niet te veel? (zou ik doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |