Ja, lastig wel.. Weet nu ook niet zo goed in hoeverre ik door de pijn heen moet lopen of het juist rust moet geven.quote:
Ja, dat doe ik nu denk ik. Ik hink niet of zo, probeer mijn voet zo normaal mogelijk te gebruiken, maar loop dus niet veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Wel blijven bewegen en niet te veel? (zou ik doen)
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
En het gaat om best een hoog bedrag
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Whehe, ik weet niet met welke gebruikers onze P. te maken heeft, maar het feit dat hij denkt dat een door conversie totaal verongelukt document een door mij gekozen brakke layout is doet met het ergste vermoeden![]()
Verder dank voor het jureren P.![]()
Weekend? Moest je dan werken?quote:
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BTW: ik heb niet overal een volle top 10 gemaakt. Ik kwam echt niet verder
Je weet niet half hoe hard ik werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weekend? Moest je dan werken?![]()
![]()
Ik vind de vakantie echt heerlijkVanmorgen per ongeluk de mail van kantoor geopend om even te kijken wat de schade is......snel weer dicht gedaan
Had er gewoon geen zin in
Doet ie goed hoor, dan neemt ze toch een vit. pil . Belangrijker is het comfort, ze heeft het al zwaar genoegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
De nieuwe Photoshop-software is binnen![]()
En mijn moeder is kaalEn hoest zich de longen uit het lijf door de bestraling
Mijn pa is wel verzorgend
Hij doet nu alles voor d'r. Gaat zelfs bijna elke dag een milkshake halen want er moet toch vooral kcal-rijk voer in
En groenten eten.... ho maar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider komt er vandaag achter dat ik al 30 weken te weinig betaalt heb gekregen
En het gaat om best een hoog bedrag
Bloemen gaan na een week ook dood hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is in onze tuin allemaal schitterend aangelegd, volledig krediet gaat naar kaas. Die is heel goed met plantjes en dingen. Ik kan zelfs een bos bloemen nog dood laten gaan
Wij zo ook, zal even wat anders aan gaan doen. Kijken of een dikke sok zodat ik wat steviger in de schoen zit ook helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef borisz het volgende:
Nog even rustig koffie drinken en dan naar een verjaardag toe
Mwjah...ik bemoei me er verder niet meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet ie goed hoor, dan neemt ze toch een vit. pil . Belangrijker is het comfort, ze heeft het al zwaar genoeg
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft 2 raids vanavond. Mocht je nog dringend behoefte hebben aan BOGgen dan roep je maar
(bankafschrift ontwijkend gedrag)
Heb je die RAF er al op?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
Ik was net van plan ff een rondje te gaan doen
Oh ja, ik ben dol op dat soort aanbiedingen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Eten met vrienden en weer dansen
Twee leuke sjaals gekocht trouwens net. Toch wel handig die merksjaals die van 30 EUR (as if ) afgeprijsd worden naar 5 EUR.
/dagboek
Hoe was het middagje meelopen? Ging dat allemaal goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van werk en eten bij de buuf.
Ja het was niet echt meelopen. Kreeg de geschiedenis van het bedrijf te horen en een map gezien, dat was het.. Woensdagmiddag ga ik weer. Daarna wordt het moeilijk voor me dus vandaar dat we zo snel weer hebben afgesproken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe was het middagje meelopen? Ging dat allemaal goed?
Postbank...dat bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Bankafschriften 2006-2012 sorteren is klaar![]()
Bijna alles compleet
Resultaat op de vloer....
[ afbeelding ]
Kun je lekker veel drinkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gezellige verjaardag. Ook wel eens prettig om slechts drie minuten te hoeven lopen
en dan nu alles op papier afzeggen en gewoon lekker digitaal alles doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ben aan een rotklus begonnenBankafschriften uit enveloppen halen en ordenen
Ik kwam er net eentje uit 2006 tegen
En de stapel lege enveloppen op de grond begint groter te worden.....tot vreugde van de katten want nieuw speelgoed
Ik geloof niet dat alle bedrijven daar nog aan mee doen? g heeft het laatst nog nagezocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan nu alles op papier afzeggen en gewoon lekker digitaal alles doenscheelt een hoop opruim werk
Abnamro in iedergeval welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat alle bedrijven daar nog aan mee doen? g heeft het laatst nog nagezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |