DEquote:
Niet denk ik. Iets moet mensen toch zakelijk de trein in lokken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef MaximusTG het volgende:
Vraag me trouwens af wanneer ze daar geld voor gaan vragen..internetten in de trein.
Welke van hem?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo een aantal boeken erop gezet.
Die software is wel kut. Maar goed ouderwets via kopieren en plakken danmaar
.
Eerste boek om te lezen: Mart Smeets
Kan dat niet via dat gratis progje? Ben de naam even kwijt, calibre?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo een aantal boeken erop gezet.
Die software is wel kut. Maar goed ouderwets via kopieren en plakken danmaar
.
Eerste boek om te lezen: Mart Smeets
Calibre had ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan dat niet via dat gratis progje? Ben de naam even kwijt, calibre?
Kunt via de browser ook naar je dropbox public folder gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Calibre had ik nog niet geprobeerd.
Had het over de Sony software. Dat is irritant. Maar goed handmatig de epub's in de book-map zetten werkt ook
Fijn programma imoquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Calibre had ik nog niet geprobeerd.
Yupquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Belastingaangifte 2011 gedaan en als het allemaal goed is ingevuld krijgen we dit keer iets terug.
Ik denk dat de meeste je al kwijt zijn programmeeromgevingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, wat is het niet. Tis een programmeeromgeving waarin je met een high-level scripttaal (m-code), grote hoeveelheden data kan verwerken, visualiseren (plotten). Heeft ook veel ingebouwde functies voor bv frequentieanalyse, data acquisitie. En je kan er goed met matrices mee rekenen.
Wordt veel gebruikt bij technische studies.
Ik importeer bv het xls bestand van de ABN, krijg ik een aantal kolommen met 1000+ waarden, datum, saldo, afschrijvingen.
Neem ik de kolom met transacties bv,
kan ik simpel door te doen:
erbij = (bankdata(:,7) >1) *bankdata(:,7);
erbijcum(1) = 0
for i = 2:length(bankdata(:,7)
erbijcum( i) = erbijcum(i-1)+bankdata(i,7);
end
plot(erbijcum);
alle bijschrijvingen cumulatief plotten. En omgekeerd de uitgaven.
En hoe smaakt dat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, wat is het niet. Tis een programmeeromgeving waarin je met een high-level scripttaal (m-code), grote hoeveelheden data kan verwerken, visualiseren (plotten). Heeft ook veel ingebouwde functies voor bv frequentieanalyse, data acquisitie. En je kan er goed met matrices mee rekenen.
Ik importeer bv het xls bestand van de ABN, krijg ik een aantal kolommen met 1000+ waarden, datum, saldo, afschrijvingen.
erbijcum(1) = 0
end
plot(erbijcum);
Sambal kan overal baiquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoe smaakt dat?
Kan je er sambal bij eten?
Niet bij de lekkere risotto die ik zo ga maken.quote:
Neem Steel niet zo in de maring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef MaximusTG het volgende:
Bij lisotto smaakt het echtel wel lekkel.
quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat leer je uiteindelijk van? Hoeveel je uitgeeft in bepaalde periodes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
erbijcum(1) = 0
end
plot(erbijcum);
Bleek loos alarm te zijn. Er ging alleen een bankstel met het liftje naar boven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef AnneX het volgende:
,Drukke straat zó: eerst de bomen en nu verhuizen.
Nu het bed nog !quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Bleek loos alarm te zijn. Er ging alleen een bankstel met het liftje naar boven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was ook niet gelogen, ik zag de waterige oogjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Sun, wat een geweldig lief compliment
Was het niet, zijn ene been tikt tegen het andere waardoor hij valt. Maar of het een overtreding was is zeer twijfelachtig, als hij hem al raakt is het in de loop.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Gehaktballetjes met naanbrood a la Ainsley
Dat is nou eens tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
oh en vandaag een dikke veer gekregen van de intern begeleidster die een rekenles kwam bekijken![]()
Ze was er zelfs wat emotioneel van
![]()
"wat ben jij GOED!" was het eerste wat ze riep toen we even de klas uit liepen![]()
![]()
![]()
Zo fijn om eens te horen.. voel me nu ook eindelijk de juf die ik al die jaren al had willen zijn, maar het kwam er gewoon niet uit..![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef golfer het volgende:
Zat er met WIDM dus tot vorige week helemaal naast.
Anne Mariequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
@sunny
Wie is de mol wil dinnnetje weten
Ik ook, maar vond de mol ook een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef golfer het volgende:
Zat er met WIDM dus tot vorige week helemaal naast.
Ik voel me vandaag steeds iets beter worden en heb dus maar geen afspraak gemaakt met de HA.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef AnneX het volgende:
Gaat het een beetje, golfer?
Of heb je nu een ha afspraak gemaakt?
Feel good moviesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef MaximusTG het volgende:
Johnny English Reborn aan het kijken... Wat slecht
. Hiervoor al Tintin en Hugo gekeken.
Lekker zo'n filmavondje.
Helemaal top, houden zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag steeds iets beter worden en heb dus maar geen afspraak gemaakt met de HA.
Ben ik wel van plan. Heb intussen de laatste tijd wel genoeg 'jasjes uitgetrokken'.quote:
Ja. Maar ga je nog met vakantie naar Lisboa?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben druk met dingen terwijl ik eigenlijk helemaal niet druk ben.
Ik maak me druk! Hmm, stom.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Maar ga je nog met vakantie naar Lisboa?
Wanneer zijn de opnames?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Producer van tv-programma heeft me toevallig nog gebeld rond 18u en nog wat dingen besproken. Na het weekend belt ze nog voor de laatste dingen. Het komt zo dichtbij dat ik echt zenuwen begin te krijgen! van waar ben je aan begonnen enzo haha
Volgend weekend! Moet me volgende week vrijdag om 9u in Breukelen melden en dan ben ik daar tot zondagavond.quote:
Leuk dat je zoveel van dansen houdtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Weer lekker gedanst
Toch wel blij dat ik deze vaardigheden bezit eigenlijk, maakt het leven kleurrijk.
Hoeveel kerels gaan om je vechten FFT?En zijn ze geselecteerd dat ze een beetje op je profiel vallen?
3 dagen daten dus?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgend weekend! Moet me volgende week vrijdag om 9u in Breukelen melden en dan ben ik daar tot zondagavond.
Of misschien toch met een vrouw?quote:Nou eh haha, er is als het goed is 1 aan me gematcht (hebben producers uitgezocht) maar er zijn 3 mannen en 3 vrouwen en na de eerste groepsdate ga je 1 op 1 daten en dan kiezen of je nog een date met diegene wilt of toch een andere jongen wilt 'proberen'.
quote:
quote:[..]
Of misschien toch met een vrouw?
Of wordt er bij dit soort programma;s nooit zo doorgedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |