DEquote:
Niet denk ik. Iets moet mensen toch zakelijk de trein in lokken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef MaximusTG het volgende:
Vraag me trouwens af wanneer ze daar geld voor gaan vragen..internetten in de trein.
Welke van hem?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo een aantal boeken erop gezet.
Die software is wel kut. Maar goed ouderwets via kopieren en plakken danmaar
.
Eerste boek om te lezen: Mart Smeets
Kan dat niet via dat gratis progje? Ben de naam even kwijt, calibre?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef borisz het volgende:
Zo een aantal boeken erop gezet.
Die software is wel kut. Maar goed ouderwets via kopieren en plakken danmaar
.
Eerste boek om te lezen: Mart Smeets
Calibre had ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan dat niet via dat gratis progje? Ben de naam even kwijt, calibre?
Kunt via de browser ook naar je dropbox public folder gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Calibre had ik nog niet geprobeerd.
Had het over de Sony software. Dat is irritant. Maar goed handmatig de epub's in de book-map zetten werkt ook
Fijn programma imoquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Calibre had ik nog niet geprobeerd.
Yupquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Belastingaangifte 2011 gedaan en als het allemaal goed is ingevuld krijgen we dit keer iets terug.
Ik denk dat de meeste je al kwijt zijn programmeeromgevingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, wat is het niet. Tis een programmeeromgeving waarin je met een high-level scripttaal (m-code), grote hoeveelheden data kan verwerken, visualiseren (plotten). Heeft ook veel ingebouwde functies voor bv frequentieanalyse, data acquisitie. En je kan er goed met matrices mee rekenen.
Wordt veel gebruikt bij technische studies.
Ik importeer bv het xls bestand van de ABN, krijg ik een aantal kolommen met 1000+ waarden, datum, saldo, afschrijvingen.
Neem ik de kolom met transacties bv,
kan ik simpel door te doen:
erbij = (bankdata(:,7) >1) *bankdata(:,7);
erbijcum(1) = 0
for i = 2:length(bankdata(:,7)
erbijcum( i) = erbijcum(i-1)+bankdata(i,7);
end
plot(erbijcum);
alle bijschrijvingen cumulatief plotten. En omgekeerd de uitgaven.
En hoe smaakt dat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, wat is het niet. Tis een programmeeromgeving waarin je met een high-level scripttaal (m-code), grote hoeveelheden data kan verwerken, visualiseren (plotten). Heeft ook veel ingebouwde functies voor bv frequentieanalyse, data acquisitie. En je kan er goed met matrices mee rekenen.
Ik importeer bv het xls bestand van de ABN, krijg ik een aantal kolommen met 1000+ waarden, datum, saldo, afschrijvingen.
erbijcum(1) = 0
end
plot(erbijcum);
Sambal kan overal baiquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoe smaakt dat?
Kan je er sambal bij eten?
Niet bij de lekkere risotto die ik zo ga maken.quote:
Neem Steel niet zo in de maring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef MaximusTG het volgende:
Bij lisotto smaakt het echtel wel lekkel.
quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat leer je uiteindelijk van? Hoeveel je uitgeeft in bepaalde periodes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
erbijcum(1) = 0
end
plot(erbijcum);
Bleek loos alarm te zijn. Er ging alleen een bankstel met het liftje naar boven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef AnneX het volgende:
,Drukke straat zó: eerst de bomen en nu verhuizen.
Nu het bed nog !quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Bleek loos alarm te zijn. Er ging alleen een bankstel met het liftje naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |