Ja, dan mot ik echt wel ziek zijn.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Aardappeltjes gekookt om zo te bakken, sla aangemaakt met veel herrie wat ik vond overal en nergens, rode ui en knof zachtjes gecarameliseerd en daarna afgeblust met wat balsamico en dan nog de steak tartaartjes bakken.
Ik kook!Mot niet gekker worre
Gezelligquote:Percentage echtscheidingen naar recordhoogte
Laatste update: 7 maart 2012 16:54
info
RIJSWIJK - De kans dat een huwelijk voortijdig strandt, was in 2010 in Nederland 36,2 procent.
Foto: Thinkstock
Dit blijkt een analyse van cijfers die woensdag verschenen bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
De kans op een scheiding was nog nooit zo groot. Het percentage is in de afgelopen 10 jaar gestaag omhooggegaan. Alleen in 2009 was er een lichte afname.
''Een deel van de stijging in 2010 kan verklaard worden door ‘opgespaarde’ scheidingen'', zegt Anke Mulder, voorzitter van de Vereniging van Familierecht Advocaten Scheidingsmediators.
''In 2009 zag je dat mensen hun scheiding even opschortten, omdat zij vreesden hun huis niet kwijt te kunnen raken. Wachten tot de huizenmarkt aantrekt, lijkt nu geen nut meer te hebben. Dus besluiten mensen uiteindelijk toch uit elkaar te gaan. Maar het is giswerk of dit de hele stijging verklaart.”
Amerika
''Het stijgende scheidingspercentage is een veel langere tendens”, zegt familiemediator Joppe van der Poel. ''We gaan Amerika achterna, met scheidingspercentages van 50 procent.”
De gemiddelde huwelijksduur op het moment van scheiden neemt al tientallen jaren toe. Op dit moment hebben scheidende mensen gemiddeld 14,4 jaar huwelijk achter de rug op het moment van scheiden, eveneens een recordhoogte.
Hand in hand hiermee gaat de gemiddelde leeftijd waarop mensen scheiden. Die neemt ook geleidelijk toe. Mannen waren in 2010 gemiddeld 45,6 jaar oud op het moment van scheiden, vrouwen gemiddeld 42,4.
Internetdating
''Ouderen hebben met internetdating steeds meer mogelijkheden gekregen om een nieuwe partner te ontmoeten. Ze durven daardoor ook de stap te zetten om bij hun partner weg te gaan”, zegt John Remmen, directeur van Scheidingsplanner.nl.
''Eerder waren zij minder geneigd tot scheiden omdat ze niet alleen wilden zitten.”
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-recordhoogte.html
50% in de VS?!?! In dat steeds extremer Christelijk wordende land?quote:
Steeds schijnheiliger wordend landquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
50% in de VS?!?! In dat steeds extremer Christelijk wordende land?
Dankje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Isabeau het volgende:
En golfer beterschap! (ben je al wel bij de HA geweest? Een longontsteking is niet zoiets als een verkoudheidje hoor)
Je moet de oude benaming voor longontsteking 'The Old Man's Friend' niet letterlijk opvatten hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
Dankje.
Nee, ik steek mijn kop nog even in het zand. Als het morgen nog zo benauwd en pijnlijk is bel ik hem wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
Iedereen kijkt wel uit voor al die zieken hier.
Oja, die liet Steer me laatst ook zien, ziet er goed uit!quote:
Ik ben alweer terugquote:
dan moet je ook niet zoveel zuipenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug.
Dansen werd gelukkig maar 1,5 uur, meisje waar ik daarna nog een uur mee zou repeteren kon op tijd komen. Dus normale training en daarna weer lekker naar huis.
Was best zat, heb mn rug aardig gestrekt
Nu ff aflevering Masterchef Aus (2010) en Dinner Date kijken
Die van mij ziet er nog net zo uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
Alle voorgaande zijn natuurlijk nu waardeloos en hopeloos verouderd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Russians gezongenHelemaal 3 stemmig, dit blijft een koornr.
4 nieuwe mensen en verder was het weer helemaal gezellig
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schuift Pee de chat weer in
Hij is weer van jullie
Tot morgen
Ik heb ge-WoW-edquote:
Een dwergquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn afspraak voor morgen is ook gecancelled. Heel goed. Het wordt echt een rustige vakantieDat betekent dat ik morgen lekker 5 jaargangen bankafschriften kan gaan sorteren WoW kan spelen
Nee. Ik wil de boel opgeruimd hebben. Het ligt me al te lang in de weg.quote:
Heerlijk rustigquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn afspraak voor morgen is ook gecancelled. Heel goed. Het wordt echt een rustige vakantieDat betekent dat ik morgen lekker 5 jaargangen bankafschriften kan gaan sorteren
quote:
Ho ff! Geen vooroordelen voor je de dok zelf hebt gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef LieLie het volgende:
Oh, de stomme dokter is er morgen. Zelf nog nooit gehad, maar hoor van meerdere mensen altijd dat die alleen vraagt 'wat denk je zelf dat het is?' 'wat wil je dat ik er aan doe?'. Zal wel een gevalletje 'gaat vanzelf over x2' worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlenging op Cyprusquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Barca en met name Messi had het op de heupen vanavond.
Ja, ik lees het net op teletekst. Zou wel een stunt zijn als ze doorgaan op dat eilandje.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]Moest hardop lachen
[..]
Ho ff! Geen vooroordelen voor je de dok zelf hebt gezien
En gaat vanzelf over duurt meestal 6 tot 8 wekenZe zei dat de neus van mijn schoonmoeder niet gebroken was, en die moest twee weken later weer gebroken worden om hem recht te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder heb ik geen vooroordelen!
Maar goed, denk dat er niks uitkomt, maar voor de zekerheid maar even laten kijken![]()
Strafschoppen. ned3 is live.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net op teletekst. Zou wel een stunt zijn als ze doorgaan op dat eilandje.
Wie nietquote:
Ze had haar dus naar een KNO arts moeten sturenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef LieLie het volgende:
Ze zei dat de neus van mijn schoonmoeder niet gebroken was, en die moest twee weken later weer gebroken worden om hem recht te zetten.
Maar verder heb ik geen vooroordelen!
Maar goed, denk dat er niks uitkomt, maar voor de zekerheid maar even laten kijken
Met allemaal acteurs uit jaren 70-series die de kandidaten waarschijnlijk nooit gezien hebben. Jij ook niet, denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja die high tea zag er goed uit
Dat leer in je in de opleiding en dat zijn nuttige vragen. Ik dacht dat jij slimmer wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef LieLie het volgende:
Oh, de stomme dokter is er morgen. Zelf nog nooit gehad, maar hoor van meerdere mensen altijd dat die alleen vraagt 'wat denk je zelf dat het is?' 'wat wil je dat ik er aan doe?'. Zal wel een gevalletje 'gaat vanzelf over x2' worden
Werk ze en bel regelmatig even naar huisquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:34 schreef Bluezz het volgende:
Doc isa![]()
De geruststelling is best een hoog percentage volgens mij
g heeft geen rustige nacht gehad, vermoeden is nu dat die helicobactor pilori terug is
* Bluezz gaat maar weer eens een dagje aan het werk
Ik voel herkenningquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:45 schreef TAV74 het volgende:
Tering, het is al weer donderdagIk kom echt een beetje tijd tekort momenteel, en dan straks ook nog een overleg in A'dam dus niet een heel effectieve dag.
Valt best even tegen als er nog heel veel nieuw is, je nog geen routine hebt en slecht kunt inschatten wat wel en niet belangrijk is in de gruwelijke stroom mail die op je af komt.
Gevalletje c'est le ton qui fait la musiquequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:52 schreef LieLie het volgende:
@Isa, ja, dat is waar natuurlijk. Ben er nu dus geweest en ze heeft een behoorlijk norse look over zich en vraagt het op een toon alsof ze geen zin heeft om je te helpen. Dat vertekent nogal denk ik.
Moest overigens even een foto laten maken, dus heb ik gedaan. Was niks op te zien. Dan was het volgens haar waarschijnlijk toch overbelasting. Dus nu maar even weer afwachten hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |