Iddquote:
Goeie vraag. Iets met een bewaarplicht van 7 jaar of zoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
En waarom doe je niet aan Internetbankieren zonder afschriften?
Wat een fascinatie voor het achterwerk heb jij. Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Jaja, steek die reeks maar in jullie reet
Te lang geen sex gehad misschien?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een fascinatie voor het achterwerk heb jij. Hoe dat zo?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een fascinatie voor het achterwerk heb jij. Hoe dat zo?
Wát voor sex heb jij dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Te lang geen sex gehad misschien?
Bewaarplicht van 7 jaar voor schriftelijke bankafschriften? Geldt al een tijdje niet meer hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:30 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie vraag. Iets met een bewaarplicht van 7 jaar of zoAan de andere kant: als je PDF-jes maakt van je bankafschriften per maand ben je er ook denk ik
Toch heeft dit wel iets veiligs
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewaarplicht van 7 jaar voor schriftelijke bankafschriften? Geldt al een tijdje niet meer hoor.
was maar n geintje hoor.quote:
emmer water naar buiten gooienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was maar n geintje hoor.
Irritant, jongeren buiten en ze praten al 1,5 uur. Er is hier geen reet te doen dus ga naar t centrum of naar huis alsjeblieft. Need sleep
Dan zou ik zo zonder bankafschriften een probleem hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Bewaarplicht van 7 jaar voor schriftelijke bankafschriften? Geldt al een tijdje niet meer hoor.
Ook ICT'ers kunnen lerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dat voor een ICT'er![]()
Ik krijg ook al een paar jaar geen papier meer van de bank..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |