Het blijft jammer hoe zulke breuken invloed kunnen hebben op de rest van je leven. Maar het is niet anders. Als ze daar niet langs kan kijken is het haar gemis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
zo, mailtje naar mn vriendinnetje, al vanaf de basisschool (= zusje ex) gestuurd. Dak t jammer dak niet op dr verjaardag mag/kan komen(is vandaag jarig) en dat ze tot op heden geen enkele keer heeft willen afspreken. dak snap dat er hoop verandert sinds t uit is tussen mij en haar broer, maar dak gehoopt had dat dat onze vriendschap niet zou beinvloeden...
hoop dak (heel volwassen) antwoord terug krijg
Nee.quote:
mja, ga dr ook niet dwingen ofzo... dan blijkt maar weer dat t geen echte vriendin is... maar t blijft wel rot om vriendinnetjes kwijt te raken =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het blijft jammer hoe zulke breuken invloed kunnen hebben op de rest van je leven. Maar het is niet anders. Als ze daar niet langs kan kijken is het haar gemis.
qftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het blijft jammer hoe zulke breuken invloed kunnen hebben op de rest van je leven. Maar het is niet anders. Als ze daar niet langs kan kijken is het haar gemis.
woopsquote:
dat dus..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, ga dr ook niet dwingen ofzo... dan blijkt maar weer dat t geen echte vriendin is... maar t blijft wel rot om vriendinnetjes kwijt te raken =(
Ja, dat is kut. Maar het maakt wel ruimte vrij voor nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, ga dr ook niet dwingen ofzo... dan blijkt maar weer dat t geen echte vriendin is... maar t blijft wel rot om vriendinnetjes kwijt te raken =(
en daarnaast was ik t gewoon zat om steeds net te doen of niets aan de hand is... vandaag (op haar verjaardag) geconfronteerd dak er dit jaar niet ben en dat jammer vindom mee te vieren en cadeautje te geven en dat jammer vindt. ze mag best weten dak me gekwetst voel... wat ze ermee doet is aan haar en stiekem hoop ik dat dr oogjes geopend wordenquote:
deze kaneelstokquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokjes hoeven niet altijd uit. Punani's zijn niet zo interessant. Mooie rokjes moeten juist geshowed worden.
[..]
Ja, dat is kut. Maar het maakt wel ruimte vrij voor nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Tevens heb ik zin om romantisch te doen, maar ik heb geen slachtoffer. Misschien moet ik Cactus1 maar even gaan stalken.
dat klintk echt heel willekeurig haha... alsof je zon bak met lootjes hebt staanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokjes hoeven niet altijd uit. Punani's zijn niet zo interessant. Mooie rokjes moeten juist geshowed worden.
[..]
Ja, dat is kut. Maar het maakt wel ruimte vrij voor nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Tevens heb ik zin om romantisch te doen, maar ik heb geen slachtoffer. Misschien moet ik Cactus1 maar even gaan stalken.
Cactus1 is van voor jouw tijd denk ik. Maar die kon het wel waarderen als ik dat deed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klintk echt heel willekeurig haha... alsof je zon bak met lootjes hebt staan
Rokjes.quote:
quote:
quote:
ik zag haar gister nog ergens posten geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cactus1 is van voor jouw tijd denk ik. Maar die kon het wel waarderen als ik dat deed.
[..]
Rokjes.![]()
Punani's.
kut.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vagijn. Vagina. Poesje. Mossel. Rosbieflapjes.
flamoes, gleuf, tacoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vagijn. Vagina. Poesje. Mossel. Rosbieflapjes.
Sorry, maar ik ben geen fan van die dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
ik zag haar gister nog ergens posten geloof ik
niet, maar t rokje mag best aanblijven
![]()
Grot.quote:
Doos, pruim.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
sja ik des te meer jeweetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geen fan van die dingen.![]()
Ze post ook nog wel ergens, maar niet meer in dit topic. Nu kunnen we niet meer samen zwijmelen bij romantische rockliedjes en het toffe borsthaar van Jon.
[..]
Grot.
[..]
Doos, pruim.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]"put sum beef in yo taco"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Parking the beef bus in tuna-town.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Parking the beef bus in tuna-town.
[..]
Worst in mijn taco?quote:
jazekerquote:
ik wil er wel w.....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Worst in mijn taco?
Zeg je dat nou zomaar?
wonen? werken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jazeker
[..]
ik wil er wel w.....![]()
wonen en werken in joy's taco?quote:
omnomnomnomquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er schijnt veel woon-werk verkeer naar Joy haar taco te zijn.
spitsuurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er schijnt veel woon-werk verkeer naar Joy haar taco te zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
talking, laughing, loving, breathing, fighting, fucking, crying, drinking, riding, winning, losing, cheating, kissing, thinking, dreaming lalalalala
ik was eigenlijk net een beetje in de l word mood, maar ff klikkenquote:
Is er daar ooit niet een tijd voor?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word er vrolijk van, tijd voor veel drank
nooit voor 9 uur 's avonds voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er daar ooit niet een tijd voor?
bah, i'm sorry to hear thatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
Booooohh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vrouwen die niet op mannen vallen:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nooit voor 9 uur 's avonds voor mij![]()
sommige wel (in die serie tenminste)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Booooohh.
[..]
Vrouwen die niet op mannen vallen:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
nou.. hier niet hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, zijn er meer van dan normale vrouwen lijkt 't wel
"mommy says that i'm special"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent geen normale vrouw...
Jij bent een speciale vrouw
Heb het nooit gezien. Mijn ex keek het met haar biseksuele vriendin (geen seks tho), wat voor mij voldoende reden was het niet te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sommige wel (in die serie tenminste)
Nou, dat niet. Maar wel redelijk veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, zijn er meer van dan normale vrouwen lijkt 't wel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"mommy says that i'm special"
got itquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Mijn ex keek het met haar biseksuele vriendin (geen seks tho), wat voor mij voldoende reden was het niet te kijken.
[..]
Nou, dat niet. Maar wel redelijk veel.
Misschien trekken wij ze aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Mijn ex keek het met haar biseksuele vriendin (geen seks tho), wat voor mij voldoende reden was het niet te kijken.
[..]
Nou, dat niet. Maar wel redelijk veel.
Ze heeft de dvd's meegenomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
got it
k vind het gewoon een uberserie, er zit ook nog verhaal in soms![]()
Nee, dat niet. Er zitten hier mensen als Drommel en Mur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien trekken wij ze aan?
Misschien is dit topic wel....de ultieme friendzone-zone!
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft de dvd's meegenomen.
[..]
Nee, dat niet. Er zitten hier mensen als Drommel en Mur.
Maar echt vrouwen aantrekken doet dat het niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat niet. Er zitten hier mensen als Drommel en Mur.
Het stomste was dat ik thuiskwam en het hele huis leeg was. Maar ze had wel een matras laten liggen op zolder met een deken erover heen. Sadface.quote:
Er komen hier genoeg vrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar echt vrouwen aantrekken doet dat het niet.
Laatste belangrijkstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stomste was dat ik thuiskwam en het hele huis leeg was. Maar ze had wel een matras laten liggen op zolder met een deken erover heen. Sadface.
[..]
Er komen hier genoeg vrouwen.
Loka, Sinos, Straw, MFN, Rokjon, Joy.
Wat? Je bedoelt toen het uit ging met je vriendin heeft ze je hele huis leeggehaald???quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stomste was dat ik thuiskwam en het hele huis leeg was. Maar ze had wel een matras laten liggen op zolder met een deken erover heen. Sadface.
Jawel jawel, maar je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er komen hier genoeg vrouwen.
Loka, Sinos, Straw, MFN, Rokjon, Joy.
Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat? Je bedoelt toen het uit ging met je vriendin heeft ze je hele huis leeggehaald???
[..]
Jawel jawel, maar je begrijpt wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Al geluk gehad met je kleine kindjes?
even quotenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien moet ik bij de jostiband gaan
hoe zwart?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voel je je mongools?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien moet ik bij de jostiband gaan
ja , daar is het weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze een pianist nodig? Of wil je iets anders gaan spelen?
Is het alleen een volbloed neger met zwarte snorharen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon. of het een volbloed is of een vuilnisbakkenras
Had je me ook gewoon direct kunnen vragen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon. of het een volbloed is of een vuilnisbakkenras
oke. dan bij deze,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je me ook gewoon direct kunnen vragen hoor
Nee, ze had een klein wit vlekje op d'r borst. Ze was zeg maar 99% zwartquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke. dan bij deze,
was het een volbloed neger?
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et schijnt dat het komt omdat onze fantasie puberaal klinkt ofzo... Geen idee waar vrouwen het dan over hebben...
Maarja laat ik sinos als voorbeeld nemen.. Als dat een man was had ze zichzelf bestempeld met ''gefrustreerd'' Dus misschien zijn ze gewoon een beetje hypocriet omtrent seks die vrouwen
(Ja ik scheer alle vrouwen nu over 1 kam met sinos)
een gemuteerde kat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze had een klein wit vlekje op d'r borst. Ze was zeg maar 99% zwart
oh leuk topic, want het gaat ook over de discussie met mensen die niet kunnen inzien dat wat op tv is is gebaseerd op waarheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Haar moeder was een koe en haar vader was onbekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een gemuteerde kat?
waren haar ouders volbloed?
nee dan moet ze wel heel erg gemuteerd zijn. you're fucking with mequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar moeder was een koe en haar vader was onbekend
Ja ik snap dat wel. Als je 17 bent en geen ervaring met seks hebt dat je dan erg in de war en van streek raakt van dat soort filmpjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh leuk topic, want het gaat ook over de discussie met mensen die niet kunnen inzien dat wat op tv is is gebaseerd op waarheid.
Hij noemt je seksueel gefrustreerd en laten we eerlijk zijn heeft ie ongelijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Nee lolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hij noemt je seksueel gefrustreerd en laten we eerlijk zijn heeft ie ongelijk?
Nee, ze was een koe qua kleurpatroon. Niet letterlijk een koequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet ze wel heel erg gemuteerd zijn. you're fucking with me
oh dus voor haar heb je wel begrip?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel. Als je 17 bent en geen ervaring met seks hebt dat je dan erg in de war en van streek raakt van dat soort filmpjes.
oh oke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze was een koe qua kleurpatroon. Niet letterlijk een koe
Ja. Voor wie niet dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dus voor haar heb je wel begrip?
Je begrijpt echt niet hoe de kleur van de vacht bij katten overgeërfd wordt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
zat er wel negrofilie in de stamboom aan die kant?
nee niet echt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je begrijpt echt niet hoe de kleur van de vacht bij katten overgeërfd wordt?
Kleur is co-dominant bij katten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt.
maar het ras kan wel geerft worden dacht ik.
hoe the fuck weten jullie dit soort dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleur is co-dominant bij katten.
Er zijn verschillende genen bij betrokken. Wat ik weet is dat je rood en/of zwart hebt. En je hebt wel of niet wit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleur is co-dominant bij katten.
ff quotenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe the fuck weten jullie dit soort dingen.
ben ik zo dom ofzo?
Weet ik ook niet, derhalve heeft dit onderwerp niks met intelligentie te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe the fuck weten jullie dit soort dingen.
ben ik zo dom ofzo?
Klopt ook ja. Daarom krijg je leuke patronen en kleuren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn verschillende genen bij betrokken. Wat ik weet is dat je rood en/of zwart hebt. En je hebt wel of niet wit.
Verder heb je ook streepjespatronen en een gen dat de kleuren bleker/valer maakt (zo krijg je grijs).
Maar ik weet het fijne er ook niet van hoor
Als reactie opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welkom terug KTquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et schijnt dat het komt omdat onze fantasie puberaal klinkt ofzo... Geen idee waar vrouwen het dan over hebben...
Maarja laat ik sinos als voorbeeld nemen.. Als dat een man was had ze zichzelf bestempeld met ''gefrustreerd'' Dus misschien zijn ze gewoon een beetje hypocriet omtrent seks die vrouwen
(Ja ik scheer alle vrouwen nu over 1 kam met sinos)
schoenensexquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Vrouwen hebben het over schoenen, kleding, make-up en andere vrouwen. Daarna over mannen, en daarna misschien een keertje over seks, als ze niet eerst nog terug zijn gekomen op de voorgaande onderwerpen.
Welkom, het is allemaal te lezen, interpreteer het maar zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als reactie op
[..]
Welkom terug KT
Praten over seks ja?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Vrouwen hebben het over schoenen, kleding, make-up en andere vrouwen. Daarna over mannen, en daarna misschien een keertje over seks, als ze niet eerst nog terug zijn gekomen op de voorgaande onderwerpen.
Geen verduidelijking voor Sinos dus? Het is een vrouw misschien moet je het wel uitleggen KT in een simpele vrouwentaalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welkom, het is allemaal te lezen, interpreteer het maar zelf
Dat kan ik niet dusja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen verduidelijking voor Sinos dus? Het is een vrouw misschien moet je het wel uitleggen KT in een simpele vrouwentaal
Uitlokkerij. Slotje, ban!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:
Zoiets zou ik nooit zeggen/typen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie mfn het al zeggen, ik ben laatst toch hard gedrilboort, mn kutje trilt nog steeds na
Hihi je zei geen denkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit zeggen/typen.
Hihi, jij zei zie zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hihi je zei geen denken
Ik ben weg
tot zover mijn bijdrage voor vandaag, ik ga lerenquote:
Denk jij altijd in beelden als jij iets leest?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi, jij zei zie zeggen.
Ik las net je tekst, dus technisch gezien is het in mijn gedachten geweest ja.Bij die keer ga ik het laten.
Nee, in tekst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk jij altijd in beelden als jij iets leest?
hebben ze het ook over haar en kapsels enzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Laten ze dan ook wel eens hun okselhaar staan voor de haarseks?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hebben ze het ook over haar en kapsels enzo?
en dan soms over haarseks?
Over haar heb ik het wel eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hebben ze het ook over haar en kapsels enzo?
en dan soms over haarseks?
High-five!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd in tekst. High-five!
Ik kan dat helemaal niet ;oquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Kan wel in beelden denken, maar meestal alleen als ik mijn best doe.
Hmms, helemaal niet?quote:
Dat lukt met veel moeite, maar niet echt goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmms, helemaal niet?
Ik heb het vooral met ruimtelijk inzicht dingetjes. Zoals die testjes waarbij je een kubus hebt met verschillende tekens op elke kant, en dan zijn er 4 plaatjes van kubussen die erop lijken maar dan gedraaid en dan moet je degene kiezen die hetzelfde is als het voorbeeld. Dat kan ik wel visualiseren.
Geluid, maar ook gewoon weten dat dingen er zijn zonder ze te kunnen zien. Ik droom zelden met beelden.quote:
Ik had het niet alleen over die.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Dunno, ik vind dromen wel een vorm van denken in beelden.
Grappig wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat lukt met veel moeite, maar niet echt goed.
[..]
Geluid, maar ook gewoon weten dat dingen er zijn zonder ze te kunnen zien. Ik droom zelden met beelden.
Is dat zo, of kan je het gewoon niet in beeldvorm herinneren? Wel extreme variant denk ik, nooit van gehoord iig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat lukt met veel moeite, maar niet echt goed.
[..]
Geluid, maar ook gewoon weten dat dingen er zijn zonder ze te kunnen zien. Ik droom zelden met beelden.
Misschien kan ik het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat zo, of kan je het gewoon niet in beeldvorm herinneren? Wel extreme variant denk ik, nooit van gehoord iig.
gadver.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten ze dan ook wel eens hun okselhaar staan voor de haarseks?
Weg, gladde oksels zijn een pre bij vrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gadver.
wat hoor je als man met okselhaar te doen? niets als het niet al te ernstig is of moet het weG?
Bijhouden voor hoe ver je zelf nodig vindt, denk ik. Als het er maar niet al te oermensachtig uitziet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gadver.
wat hoor je als man met okselhaar te doen? niets als het niet al te ernstig is of moet het weG?
Ach, ik let er niet eens op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Weg, gladde oksels zijn een pre bij vrouwen.
Ik was niet helemaal serieus hoor.quote:
Ik haal het er wel af, kost niet zoveel moeite en zo vaak hoeft het niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoor.
Ik heb het zelf ook laten staan, zorg er dan wel voor dat je het goed schoonhoudt.
Die jeuk valt tegenwoordig wel mee, maar ik heb ook geen reden om te scheren. Dus ik het niet zo vaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haal het er wel af, kost niet zoveel moeite en zo vaak hoeft het niet.
Schaamhaar scheren is pas vervelend, dat moet elke paar dagen omdat je anders teringveel jeuk krijgt
Het is toch de waarheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker optimistisch he DG, zo kennen we je weer!
Na 3 dagen krijg ik echt enorm veel jeuk altijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Die jeuk valt tegenwoordig wel mee, maar ik heb ook geen reden om te scheren. Dus ik het niet zo vaak.
Mijn vader knipt zijn okselhaar met een papierschaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schaamhaar scheren...
ik doe gewoon met een heggeschaar.
jou geloof ik niet meer. dus hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Weg, gladde oksels zijn een pre bij vrouwen.
ja precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoor.
Ik heb het zelf ook laten staan, zorg er dan wel voor dat je het goed schoonhoudt.
Wel gezellig hoor, 23 neven en nichten van vaders kant enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is me toch een familie is het niet?
Ik geef hem gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We live a dying dream???
Wat een waarheid
Hij had wel dates enzo laatst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik nam je al niet al te serieus hoor.
ik ben ouder en wijzer
Klopt je bent ouder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ouder en wijzer
Ik doe altijd epileren, blijft het lang weg en komt het zacht en niet tegelijk terug.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haal het er wel af, kost niet zoveel moeite en zo vaak hoeft het niet.
Schaamhaar scheren is pas vervelend, dat moet elke paar dagen omdat je anders teringveel jeuk krijgt
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader knipt zijn okselhaar met een papierschaar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe altijd epileren, blijft het lang weg en komt het zacht en niet tegelijk terug.
TL:DR, Bquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ng-rich-famous-.html
Medelijden met degene die lekker in het bad zit.
Nee, het roodharige meisje dat hem wilde en hij haar niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
niets real live
alleen maar wat tijdsverspilling voor de zielige vrouw online.
Ja Mlig ik heb haar afgewezen van uit het maatschappelijk belang.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het roodharige meisje dat hem wilde en hij haar niet.
Hoe kort?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik dat toen ik ongeveer 12 was "verliefd was op 3 vrouwen". Lene Nystrom (aqua), Milla Jovovich (fifth element) en een meisje uit mijn klas.
Ze hadden alle 3 geverfd rood/oranje haar. Kort.
oh HIJ.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het roodharige meisje dat hem wilde en hij haar niet.
goedzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Mlig ik heb haar afgewezen van uit het maatschappelijk belang.
Mooie quote wel. Heloef trek hier je conclusies uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ouder en wijzer
Welke conclusie? Dat hij me niet serieus nam? Ik hem ook nooit dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie quote wel. Heloef trek hier je conclusies uit
Helemaal maf ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
je bent zelf een maf pilletje
welterusten iedereen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:59 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
In bedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:41 schreef screwloose het volgende:
Laf tuig! Waar is de activiteit om 2:30!
Dan heb je nog iets aan je dagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Bah.... Wakker worden door de buren... Iemand aan het schuren ofzo
Jongenskort.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:59 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
Jij zei gisteren dat je chipsvingers had.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:32 schreef debeterebob het volgende:
Hihi, Mur doet net alsof ie dronken is, dat ie de stad in is geweest, en dat ie heeft gehosseld. Stiekem zat hij gewoon op zijn zolderkamer te fokken met enorme chipsvingers.
Dat kun jij bestquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet heel de nacht door hoor
Geen persoonlijke info lekke he... Schavuit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zei gisteren dat je chipsvingers had.
Ga je wat leuks doen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet heel de nacht door hoor
Ik kan echt nog perfect typen dan, terwijl laptop bijna omflikkert en de wereld om me heen draaitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:03 schreef twi het volgende:
Ik ben altijd weer onder de indruk om de fijne motorieke controle die Murdera nog heeft wanneer hij zich klem heeft gezopen.
Pokerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand nog een leuk zinloos online spelletje?
(een waar je geen pijltjestoetsen voor nodig hebt, die zijn kaput)
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. En het is.......quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
Schaken en goquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. En het is.......
Jij ziet het niet, dus je zult het nooit weten..quote:
Als ik dat google:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan go he. Best leuk spel; lekker abstract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:14 schreef twi het volgende:
Mijn penerJe hebt 'm al geradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
www.playok.comquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik dat google:
Ongeveer 13.920.000.000 resultaten
Beter geef je een link
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
www.playok.com
Daar is het wel te vinden. Weet niet precies wat het niveau is.
Ik ken het spel welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou dit dan even lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelregels_van_go
Ik werd al gelijk kapot geschotenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:25 schreef twi het volgende:
http://www.dedegames.com/nl/creative-kill-chamber.html
Zo, ben je weer een kwartier onder de pannen.
Go niet leuk vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:32 schreef Joysa het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam over die prikkels heen
ja daar kon ik niet als gastspeler, hij bleef zeuren over inloggen. daaaagquote:
Oh, je hoeft alleen maar een naam aan te maken en niet eens klooien met mails en zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja daar kon ik niet als gastspeler, hij bleef zeuren over inloggen. daaaag
Ja dat ging dus niet? Toen kon ik nergens aan een tafel gaan zitten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh, je hoeft alleen maar een naam aan te maken en niet eens klooien met mails en zo.
Je moet alleen een mail opgeven, maar daar gebeurt dan verder niks mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat ging dus niet? Toen kon ik nergens aan een tafel gaan zitten.
Maar goed, ik ben over de prikkels heen
dus ik moet alsnog mijn mail geven. doeiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet alleen een mail opgeven, maar daar gebeurt dan verder niks mee.
Die moet je eerst dood makenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:44 schreef S_Holmes het volgende:
ik zit vast bij die spiezen, zon vent gooit me er de hele tijd in
Nog sneller klikken dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef S_Holmes het volgende:
hoe? ik kan er niet snel genoeg op klikken![]()
hij pakt mijn geweer en gooit me eroverheen erin
Op die vent springenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef S_Holmes het volgende:
ok, ik weet nu hoe ik die vent doodkrijghoe spring ik daaroverheen?
WAT HEEFT ZE TE VERBERGENquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
Mijn moeder heeft het geweldige idee om de bank en tv andersom in de kamer te zetten, zodat we niks meer op het scherm kunnen zien
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZE TE VERBERGEN
nee, maar... wut
lol, moedersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet worden
Hij doet weer gewoon normaalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hoe is t met je haarballetje, joy? al wat beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht als ik naar werk moet als dit gebeurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een haarbal?
Mijn gezicht als Rokje online komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht als ik naar werk moet als dit gebeurt:ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar het is al goed hoor, ik moet namelijk toch weg.. douchen, eten, opruimen ditdat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Vind ik dat ook leuk?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:53 schreef palawan het volgende:
[..]
http://dragonraja.eu/
zo oud, draait op alle pc's
Wel Vyseus joinen he, want daar zit ik ook
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen totquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is dit?
Al een uur niemand meer gepost? Heeft iedereen opeens een leven of zo?
dit.. krijg zo bezoekquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen tot
en toen zei jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:01 schreef Chamastya het volgende:
Net weer een stel Jehova's voor de deur gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
mgoed, ik moet echt verderxoxoxox enzo
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh ik niet maar heb al anderhalve week niets gedaanquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en toen zei jeZe vroegen hoe ik er over dacht waarom er zoveel woede in de wereld wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
mgoed, ik moet echt verderxoxoxox enzo
![]()
En de grap is ik lees die boekjes altijd van ze probleem is dat ze later dan weer terug komen om over de inhoud te gaan praten.
Dan krijg je een heel debat bij je voordeur en als ik het zat ben dan geef ik aan dat ik homo ben en dan zijn ze meestal vrij snel weer weg![]()
Oh mag dat niet van hun denkbeeldige vriendje? Homo zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:05 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ze vroegen hoe ik er over dacht waarom er zoveel woede in de wereld wasEn de grap is ik lees die boekjes altijd van ze probleem is dat ze later dan weer terug komen om over de inhoud te gaan praten.
Dan krijg je een heel debat bij je voordeur en als ik het zat ben dan geef ik aan dat ik homo ben en dan zijn ze meestal vrij snel weer weg
start -> uitvoeren -> type: cmdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:03 schreef Joysa het volgende:
ik moet de getalletjes weten hoe ik in mijn router kan komen, nerdjes help?
Ik had het al gevondenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef palawan het volgende:
[..]
start -> uitvoeren -> type: cmd
in dat zwarte scherm type: ipconfig
en dan wat achter default gateway staat
Meestal iets van 192.168.1.1 oid.
Ik ben een nerd blijkbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden
Maar ik sla dit even op![]()
Dankje
Nee wat wel grappig is dat ze altijd de jongemannen op mij af sturen van rond mijn leeftijd eentje was best aantrekkelijk dus hij mag terug op de koffie komen is kijken of ik hem kan bekeren gewoon voor de lolquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh mag dat niet van hun denkbeeldige vriendje? Homo zijn
Haha nerdje.quote:
Haha doe datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee wat wel grappig is dat ze altijd de jongemannen op mij af sturen van rond mijn leeftijd eentje was best aantrekkelijk dus hij mag terug op de koffie komen is kijken of ik hem kan bekeren gewoon voor de lol
Goed idee, ik heb nog een afwasje staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen tot
Ach ja dat komt welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb nog een afwasje staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |