quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
sja ik des te meer jeweetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geen fan van die dingen.![]()
Ze post ook nog wel ergens, maar niet meer in dit topic. Nu kunnen we niet meer samen zwijmelen bij romantische rockliedjes en het toffe borsthaar van Jon.
[..]
Grot.
[..]
Doos, pruim.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]"put sum beef in yo taco"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Parking the beef bus in tuna-town.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Parking the beef bus in tuna-town.
[..]
Worst in mijn taco?quote:
jazekerquote:
ik wil er wel w.....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Worst in mijn taco?
Zeg je dat nou zomaar?
wonen? werken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jazeker
[..]
ik wil er wel w.....![]()
wonen en werken in joy's taco?quote:
omnomnomnomquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er schijnt veel woon-werk verkeer naar Joy haar taco te zijn.
spitsuurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er schijnt veel woon-werk verkeer naar Joy haar taco te zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
talking, laughing, loving, breathing, fighting, fucking, crying, drinking, riding, winning, losing, cheating, kissing, thinking, dreaming lalalalala
ik was eigenlijk net een beetje in de l word mood, maar ff klikkenquote:
Is er daar ooit niet een tijd voor?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word er vrolijk van, tijd voor veel drank
nooit voor 9 uur 's avonds voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er daar ooit niet een tijd voor?
bah, i'm sorry to hear thatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
Booooohh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
Vrouwen die niet op mannen vallen:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nooit voor 9 uur 's avonds voor mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |