Het blijft jammer hoe zulke breuken invloed kunnen hebben op de rest van je leven. Maar het is niet anders. Als ze daar niet langs kan kijken is het haar gemis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
zo, mailtje naar mn vriendinnetje, al vanaf de basisschool (= zusje ex) gestuurd. Dak t jammer dak niet op dr verjaardag mag/kan komen(is vandaag jarig) en dat ze tot op heden geen enkele keer heeft willen afspreken. dak snap dat er hoop verandert sinds t uit is tussen mij en haar broer, maar dak gehoopt had dat dat onze vriendschap niet zou beinvloeden...
hoop dak (heel volwassen) antwoord terug krijg
Nee.quote:
mja, ga dr ook niet dwingen ofzo... dan blijkt maar weer dat t geen echte vriendin is... maar t blijft wel rot om vriendinnetjes kwijt te raken =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het blijft jammer hoe zulke breuken invloed kunnen hebben op de rest van je leven. Maar het is niet anders. Als ze daar niet langs kan kijken is het haar gemis.
qftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het blijft jammer hoe zulke breuken invloed kunnen hebben op de rest van je leven. Maar het is niet anders. Als ze daar niet langs kan kijken is het haar gemis.
woopsquote:
dat dus..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, ga dr ook niet dwingen ofzo... dan blijkt maar weer dat t geen echte vriendin is... maar t blijft wel rot om vriendinnetjes kwijt te raken =(
Ja, dat is kut. Maar het maakt wel ruimte vrij voor nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, ga dr ook niet dwingen ofzo... dan blijkt maar weer dat t geen echte vriendin is... maar t blijft wel rot om vriendinnetjes kwijt te raken =(
en daarnaast was ik t gewoon zat om steeds net te doen of niets aan de hand is... vandaag (op haar verjaardag) geconfronteerd dak er dit jaar niet ben en dat jammer vindom mee te vieren en cadeautje te geven en dat jammer vindt. ze mag best weten dak me gekwetst voel... wat ze ermee doet is aan haar en stiekem hoop ik dat dr oogjes geopend wordenquote:
deze kaneelstokquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokjes hoeven niet altijd uit. Punani's zijn niet zo interessant. Mooie rokjes moeten juist geshowed worden.
[..]
Ja, dat is kut. Maar het maakt wel ruimte vrij voor nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Tevens heb ik zin om romantisch te doen, maar ik heb geen slachtoffer. Misschien moet ik Cactus1 maar even gaan stalken.
dat klintk echt heel willekeurig haha... alsof je zon bak met lootjes hebt staanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokjes hoeven niet altijd uit. Punani's zijn niet zo interessant. Mooie rokjes moeten juist geshowed worden.
[..]
Ja, dat is kut. Maar het maakt wel ruimte vrij voor nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Tevens heb ik zin om romantisch te doen, maar ik heb geen slachtoffer. Misschien moet ik Cactus1 maar even gaan stalken.
Cactus1 is van voor jouw tijd denk ik. Maar die kon het wel waarderen als ik dat deed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klintk echt heel willekeurig haha... alsof je zon bak met lootjes hebt staan
Rokjes.quote:
quote:
quote:
ik zag haar gister nog ergens posten geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cactus1 is van voor jouw tijd denk ik. Maar die kon het wel waarderen als ik dat deed.
[..]
Rokjes.![]()
Punani's.
kut.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vagijn. Vagina. Poesje. Mossel. Rosbieflapjes.
flamoes, gleuf, tacoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vagijn. Vagina. Poesje. Mossel. Rosbieflapjes.
Sorry, maar ik ben geen fan van die dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
ik zag haar gister nog ergens posten geloof ik
niet, maar t rokje mag best aanblijven
![]()
Grot.quote:
Doos, pruim.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
sja ik des te meer jeweetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geen fan van die dingen.![]()
Ze post ook nog wel ergens, maar niet meer in dit topic. Nu kunnen we niet meer samen zwijmelen bij romantische rockliedjes en het toffe borsthaar van Jon.
[..]
Grot.
[..]
Doos, pruim.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]"put sum beef in yo taco"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Parking the beef bus in tuna-town.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Parking the beef bus in tuna-town.
[..]
Worst in mijn taco?quote:
jazekerquote:
ik wil er wel w.....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Worst in mijn taco?
Zeg je dat nou zomaar?
wonen? werken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jazeker
[..]
ik wil er wel w.....![]()
wonen en werken in joy's taco?quote:
omnomnomnomquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er schijnt veel woon-werk verkeer naar Joy haar taco te zijn.
spitsuurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er schijnt veel woon-werk verkeer naar Joy haar taco te zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
talking, laughing, loving, breathing, fighting, fucking, crying, drinking, riding, winning, losing, cheating, kissing, thinking, dreaming lalalalala
ik was eigenlijk net een beetje in de l word mood, maar ff klikkenquote:
Is er daar ooit niet een tijd voor?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word er vrolijk van, tijd voor veel drank
nooit voor 9 uur 's avonds voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er daar ooit niet een tijd voor?
bah, i'm sorry to hear thatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
Booooohh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
Vrouwen die niet op mannen vallen:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nooit voor 9 uur 's avonds voor mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |