Nog sneller klikken dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef S_Holmes het volgende:
hoe? ik kan er niet snel genoeg op klikken![]()
hij pakt mijn geweer en gooit me eroverheen erin
Op die vent springenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef S_Holmes het volgende:
ok, ik weet nu hoe ik die vent doodkrijghoe spring ik daaroverheen?
WAT HEEFT ZE TE VERBERGENquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
Mijn moeder heeft het geweldige idee om de bank en tv andersom in de kamer te zetten, zodat we niks meer op het scherm kunnen zien
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZE TE VERBERGEN
nee, maar... wut
lol, moedersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet worden
Hij doet weer gewoon normaalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hoe is t met je haarballetje, joy? al wat beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht als ik naar werk moet als dit gebeurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een haarbal?
Mijn gezicht als Rokje online komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht als ik naar werk moet als dit gebeurt:ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar het is al goed hoor, ik moet namelijk toch weg.. douchen, eten, opruimen ditdat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |